دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

مولودی ولادت حضرت زینب (س) با صدای سید مهدی میرداماد - خدا کنه من گدای زینب بمونم | 4 اسفند 93

مولودی ولادت حضرت زینب (س) با صدای سید مهدی میرداماد - خدا کنه من گدای زینب بمونم | 4 اسفند 93

مولودی ولادت حضرت زینب (س) با صدای سید مهدی میرداماد - خدا کنه من گدای زینب بمونم | 5 اسفند 93

  1. مولودی ولادت حضرت زینب (س) با صدای سید مهدی میرداماد - مدح ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../مولودی-ولادت-حضرت-زینب-س-با-صدای-...
    ۲ دقیقه پیش - مراسم مولودی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س)؛ «خدا کنه من گدای زینب بمونم، تا همیشه برای زینب بخونم» با صدای «سیدمهدی میرداماد» (3:19) .
  2. مولودی حضرت زینب (س)

    www.aviny.com/voice/madiheh/hazrat_zeinab/hazrat_zeinab.aspx
    سید مهدی میرداماد. ردیف. موضوع. پخش, اجرا ... 5, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91) ... با دست شوق چاک گریبان گرفته ایم - مدح حضرت زینب (س) (جدید، سال 90 ...
  3. ولادت حضرت زینب(س) - صوت - تبیان

    sound.tebyan.net/newindex.aspx?pid=150300&CategoryID=15132
    مولودی خوانی سید مهدی میرداماد در شب ولادت حضرت زینب سلام الله علیها «دوباره دل من راهی ... «خدا کنه من گدای زینب بمونم، تا همیشه برای زینب بخونم» با صدای «سیدمهدی ...
  4. ویژه نامه ولادت حضرت زینب (س) - گلچین مولودی » سایت رسمی ...

    www.madahan.com/.../271-ویژه-نامه-ولادت-حضرت-زینب-(س)---گلچین-...
    ویژه نامه ولادت حضرت زینب (س) با نوای ، کریمی - حدادیان - سیب سرخی - هلالی - بنیفاطمه - سلحشور - میرداماد. ... سید مهدی میرداماد - خدا کنه من گدای زینب بمونم [ پخش ]. سید مهدی میرداماد - ذکر امیر ... حاج محمود کریمی - از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر [ پخش ].
  5. دانلود ویژه های ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها)

    salehin.ir/index/BpPortalsVShow/3035/85752
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مراسم مولودی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س)؛ «خدا کنه من گدای زینب بمونم، تا همیشه برای زینب بخونم» با صدای «سیدمهدی میرداماد» (3:19).
  6. دانلودمولودی ولادت حضرت زینب سلام الله علیها(صوتی)سال های ...

    mohadese-borojerd.womenhc.com/?p=121794&more=1&c...
    سید مهدی میرداماد - خدا کنه من گدای زینب بمونم · سید مهدی میرداماد - ذکر ... با دست شوق چاک گریبان گرفته ایم - مدح حضرت زینب (س) (جدید، سال 90 · میون همه شب ها شب ...
  7. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود - تی نیوز

    tnews.ir/news/379137879638.html
    ۶ ساعت پیش - گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود ... و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ... زینب طلوع دیگری از نور فاطمه است (مدح) ... سید مهدی میرداماد : ... خدا کنه من گدای زینب بمونم
  8. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود - باشگاه ...

    www.yjc.ir/fa/news/.../گلچین-مدیحه-سرایی-ولادت-حضرت-زینب-س-دانلو...
    ۶ ساعت پیش - گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود ... و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ... زینب طلوع دیگری از نور فاطمه است (مدح) ... سید مهدی میرداماد : ... خدا کنه من گدای زینب بمونم.
  9. صوت/ خدا کنه من گدای زینب بمونم / مشرق نیوز

    khabarfarsi.com/ext/8514997
    مولودی ولادت حضرت زینب کبری(س)؛ «خدا کنه من گدای زینب بمونم، تا همیشه برای ... نامه:مولودی زیبا به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) با صدای سیدمهدی میرداماد + دانلود
  10. سید مهدی میرداماد/مجموعه مدیحه و مولودی از ولادت حضرت زینب (س) ...

    www.zohor.in/?p=7628
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سید مهدی میرداماد/مجموعه مدیحه و مولودی از ولادت حضرت زینب (سس92 ... شادی داره میباره ، فصل بهاره دل بیقراره – سرود · خدا کنه من گدای زینب بمونم – ...
  11. سایت مهدی فاطمه (عج) - ویژه برنامه ولادت حضرت زینب (س)

    mahdimirdamad7878.blogfa.com/post/118
    سایت مهدی فاطمه (عج) - ویژه برنامه ولادت حضرت زینب (س) - ... گفتم از کوه بگویم قدمم می لرزد - مدح · با دست شوق چاک گریبان ... خدا کنه من گدای زینب بمونم - سرود.
  12. گلچین مولودی ویژه ولادت حضرت زینب (س) - روح الامین

    www.rooholamin.ir/گلچین-مولودی-ویژه-ولادت-حضرت-زینب-س/?print=1
    ویژه نامه ولادت حضرت زینب (س) با نوای ، کریمی – حدادیان – سیب سرخی – هلالی – بنی‌فاطمه – سلحشور – میرداماد. vesale 17012219 ... زینب (س) سید مهدی میردامادخدا کنه من گدای زینب بمونم ... زینب (س) حاج محمود کریمی – از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر.
  13. مولودی های حضرت زینب (سلام الله علیها) | مرکز دانلود اسلامی و ...

    www.bluetoos.ir/1392/11/28/مولودی-های-حضرت-زینب-سلام-الله-علیها/
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بمناسبت نزدیک شدن به سالروز میلاد حضرت زینب (س) چند مولودی در وصف ایشان برایتان ... 2) خدا کنه من گدای زینب بمونم با صدای سید مهدی میرداماد.
  14. ادامه مطلب - وبلاگ چند رسانه شیعه -

    masoommazhab.blogfa.com/post/378
    دانلود مولودی ولادت حضرت زینب (س) : وبلاگ چند رسانه شیعه این بار دانلود مولودی ولادت حضرت زینب (س) را برای شما کاربران عزیز اماده کرده است این مولودی ها با صدای گرم مداح اهل بیت ع حاج سید مهدی میرداماد می باشد ... خدا کنه من گدای زینب بمونم - سرود.
  15. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود - خبریه

    www.khabarie.com/.../گلچین-مدیحه-سرایی-ولادت-حضرت-زینب-س-دانلو...
    ۶ ساعت پیش - {2}زینب طلوع دیگری از نور فاطمه است (مدح) ... سید مهدی میرداماد : ... {13}خدا کنه من گدای زینب بمونم ناقص / گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) ...
  16. مولودی میلاد حضرت زینب(س) :: یاس کبود

    yasekabood313.blog.ir/1392/12/15/مولودی-میلاد-حضرت-زینب-س
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سید مهدی میرداماد. ردیف ... 3, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91), 2,431, 0:03:27 ... با دست شوق چاک گریبان گرفته ایم - مدح حضرت زینب (س) (جدید، سال 90 ... من و جدا شدن از مرتضی خدا نکند - سرود امیر المومنین (ع) (جدید، سال 90.
  17. ویژه نامه ولادت حضرت زینب (س) - گلچین مولودی منبع : http ...

    morabiparvareshi20.blogfa.com/.../ویژه-نامه-ولادت-حضرت-زینب-(س)-گلچ...
    ... گلچین مولودی. ویژه نامه ولادت حضرت زینب (س) با نوای ، کریمی - حدادیان - سیب سرخی - هلالی - بنی‌فاطمه - سلحشور - میرداماد ... سید مهدی میرداماد - خدا کنه من گدای زینب بمونم [ پخش ]. سید مهدی ... حاج محمود کریمی - از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر [ پخش ].
  18. ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒدانلود مولودی حضرت زینب سلام الله علیهاƹ̵ ...

    www.askdin.com/thread11322-2.html
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - زینب ای آینه ی صبح شهود . ... لطفا بعد از واردشدن در جیمیل و کلیک بر آیکن گوگل +1 انجمن گفتگوی دینی را در جستجوی گوگل ارتقاء .... یادمان باشد اگر تنگی دل غوغا کرد/ مهدی فاطمه(س) تنهاست ز او یاد کنیم. .... سید مهدی میرداماد .... خدا کنه من گدای زینب بمونم، بمونم، بمونم ... میلاد, مداحی, مدح, ولادت, حضرت زینب (س).
  19. کام یو - گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود

    comu.ir/post/.../گلچین-مدیحه-سرایی-ولادت-حضرت-زینب-(س)-+-دانلود/
    ۶ ساعت پیش - 200 داستان از فضائل و کرامات حضرت زینب (س) + دانلود کتاب · مرقد فرزند امام موسی ... زینب (س) + دانلود. گلچین مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را بشنوید و دانلود کنید. ... زینب (س) + دانلود خدا کنه من گدای زینب بمونم.
  20. دانلود مدیحه و مولودی حضرت زینب (سلام الله علیها) - پایگاه ...

    sharifiyeh.blogfa.com/post/48
    سید مهدی میرداماد. ردیف. موضوع ... یا زینب, 5,225, 0:07:25. 3, خدا کنه من گدای زینب بمونم, 2,431, 0:03:27 ... با دست شوق چاک گریبان گرفته ایم - مدح حضرت زینب (س).
  21. پایگاه اینترنتی مجنون الحسین - 18

    www.majnoonalhossein.ir/pages/18
    دانلود مولودی حاج حسین سیب سرخی برای ولادت حضرت زینب(س). نویسنده : عرفان ... ادامه مطلب. دانلود مولودی حاج مهدی میرداماد به نام خدا کنه من گدای زینب بمونم سال91.
  22. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود | تمام ...

    seeisee.ir/fa/news/.../گلچین-مدیحه-سرایی-ولادت-حضرت-زینب-س-دانلود/
    ۵ ساعت پیش - گلچین مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را ...
  23. صوت/ خدا کنه من گدای زینب بمونم - شیرازه

    shiraze.ir/fa/news/52716/صوت-خدا-کنه-من-گدای-زینب-بمونم
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مولودی ولادت حضرت زینب کبری(س)؛ «خدا کنه من گدای زینب بمونم، تا همیشه برای زینب بخونم» با صدای سیدمهدی میرداماد.
  24. متن سرود میلاد امام حسین

    aein-mastan.rozblog.com/tag/متن+سرود+میلاد+امام+حسین
    آشنایی با سید مهدی میرداماد, 3, 601, aboozar ... از چشمای من. ای آقای من. دین و دنیای من. بارون بیا بیار بهارو. مجنون صدا کن عاشقا رو ... دم حسین و بازدم زینب بود ... متن مولودی ولادت امام حسین (ع) - خیز و پر از گلاب کن طاق و رواق میکده - حاج محمود .... اگه خدا قبول کنه گدای عشق پاکتم ... بذار مریضت بمونم درد من را دوا نکن ... حضرت زهرا(س).
  25. متن مولودی میلاد امام حسین

    www.aein-mastan.rozblog.com/tag/متن+مولودی+میلاد+امام+حسین
    مرجع اشعار و ادعیه مذهبی، مقتل، آموزش و دانلود مداحی,متن مولودی میلاد امام حسین,آئین مستان. ... از چشمای من. ای آقای من. دین و دنیای من. بارون بیا بیار بهارو. مجنون صدا کن عاشقا رو ... دم حسین و بازدم زینب بود ..... اگه خدا قبول کنه گدای عشق پاکتم ... متن مولودی ولادت امام حسین (ع) - امشب که شب میلاد بهاره - سید مهدی میرداماد .... حضرت زینب (س).
  26. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب س دانلود-باشگاه ...

    khabarpu.com/h.php?t=174-xFA-xNEWS-x5140717-x...n_bam...
    ۶ ساعت پیش - 200 داستان از فضائل و کرامات حضرت زینب (س) + دانلود کتاب · مرقد فرزند امام موسی ... زینب (س) + دانلود. گلچین مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را بشنوید و دانلود کنید. ... زینب (س) + دانلود خدا کنه من گدای زینب بمونم.
  27. مدیحه و مولودی حضرت زینب

    porsyar.ir/detail/1741174/article/2
    مداحی حضرت زینب اوینی - بخش شهید آوینی · حرف دل · موبایل · شعر و سبک · اوقات شرعی · کتابخانه ... سید مهدی میرداماد ... 5, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91) ...
  28. خداکنه من گدای زینب بمونم ؛سید مهدی میرداماد - وارث

    https://vareth.ir/fa/news/13035/www.vareth.ir
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مولودی زیبای سید مهدی میرداماد در مدح حضرت زینب(سلام الله علیها): ... خداکنه من گدای زینب بمونم ؛سید مهدی میرداماد. مولودی زیبای سید ... سلام از حرم مطهر رضوی در رادیو معارف ... شب ولادت حضرت معصومه(س) - هیئت آل یاسین - شهریور93.
  29. هم اندیشی - مجموعه مولودی های حضرت زینب (س)

    hamandishi.ir/vdcau0nue49nwo1.k5k4.html
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سید مهدی میرداماد ردیف موضوع پخش اجرا حجم (KB) زمان ... ... سال 91), 5,225, 0:07:25. 3, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91), 2,431, 0:03:27.
  30. متن مولودی ولادت امام حسین - آئین مستان - Rozblog.Com

    www.aein-mastan.rzb.ir/tag/متن+مولودی+ولادت+امام+حسین
    مرجع اشعار و ادعیه مذهبی، مقتل، آموزش و دانلود مداحی,متن مولودی ولادت امام حسین ... آشنایی با سید مهدی میرداماد, 3, 355, aboozar ... از چشمای من. ای آقای من. دین و دنیای من. بارون بیا بیار بهارو. مجنون صدا کن عاشقا رو ... دم حسین و بازدم زینب بود ..... اگه خدا قبول کنه گدای عشق پاکتم ... بذار مریضت بمونم درد من را دوا نکن .... حضرت زینب (س).
  31. دانلود مولودی های ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله ...

    arsanjan4dl.blogfa.com/post-1274.aspx
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلام من سید مصطفی حسینی از ارسنجان فارس هستم . این سایت واسه ... وبسایت حاج سید مهدی میرداماد ... 3, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91)
  32. ویژه نامه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار + دانلود ...

    meshkat-abru.ir/.../ویژه-نامه-سالروز-ولادت-حضرت-زینب-س-و-روز-پرس...
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ویژه نامه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار + دانلود مولودی ... هنگام ولایت زینب کبری، چون رسول خدا در سفر بود، فاطمه از همسرش علی درخواست کرد که نامی برای ..... سید مهدی میرداماد - خدا کنه من گدای زینب بمونم [ پخش ].
  33. مولودی ولادت حضرت معصومه(س) با سبک سید مهدی میر داماد -( ای ...

    emam8.com/.../26156-مولودی-ولادت-حضرت-معصومه(س)-با-سبک-سید-مه...
    ۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مولودی ولادت حضرت معصومه(س) با سبک سید مهدی میر داماد -( ای کوثر کوثر محمد ). یکشنبه, 02 ... زینب ایران گل برادری تو ، کنار زهرا پناه محشری تو ... روزی که خدا گِل این جماعت سرشته ، خدا اینو با یه خط قشنگ خودش نوشته ... بی وفا منم من تو پاک مهربونی ، از جنس گل یاس تو مثل آسمونی ... مرا از نظرات جدید مطلع کن.
  34. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود - سافت ...

    soft.yyh.ir/news.php?fid=334342&se...ولادت-حضرت-زینب-س...
    میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را ... زینب طلوع دیگری از نور فاطمه است (مدح) ... خدا کنه من گدای زینب بمونم.
  35. هیئت بی بی بیحرم (س) شهرستان بهشهر - مولودی های حضرت ...

    bibiyebiharam.blogfa.com/post/251/
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سید مهدی میرداماد. ردیف ... 3, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91), 2,431, 0:03:27. 4, ذکر امیر ... من و جدا شدن از مرتضی خدا نکند - سرود امیر المومنین (ع) (جدید، سال 90 .... ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز
  36. دانلود مولودی ولادت حضرت زینب (ع) / 27 اسفند 91

    www.yaftabad.com/دانلود-مولودی-ولادت-حضرت-زینب-ع-27-اسفند/
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ۱۵, زینب یا زینب، آمده از آسمان آینه دار حسین, ۹۷۶, ۰:۰۵:۳۲. ۱۶, یا زینب ... سید مهدی میرداماد. ردیف ... ۳, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید), ۲,۴۳۱, ۰:۰۳:۲۷.
  37. هیئت حسین جان (علیه السلام) - دانلود جدیدترین مداحی ها

    rozatol-abas.blogfa.com/cat-6.aspx
    مراسم شب ولادت حضرت زهرا (س) در سال 1391 با مداحی حاج محمودکریمی در هیات رایه ... حاج محمودکریمی-اگه میخوای بمونی تو خونه حیدر (سرود) ... یا رب به حسین ابن علی کاری کن ، فردا شب زینب نشود طولانی ... دانلود مولودی ولادت امام رضا (ع) با صدای سید مجید بنی فاطمه .... حاج محمودکریمی-حاج سیدمهدی میرداماد-شب شهادت حضرت زینب 1390.
  38. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود - فست ...

    fastnews.ir/news/4783446
    ۶ ساعت پیش - پیامک های تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (ع) ... 200 داستان از فضائل و کرامات حضرت زینب (س) + دانلود کتاب ... گلچین مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را بشنوید ... خدا کنه من گدای زینب بمونم.
  39. مداحی - وبلاگ تخصصی حضرت زهرا(س)

    dookhtrasol.blogfa.com/category/5
    ۲ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بخش ششم - دلبری کار چشات من که می میرم برات (شور) ... بخش اول - منیکه روز و شب از اشک چاره مینوشم (غزل امام زمان) ... حاج حسن خلج و حاج سید مهدی میرداماد ، روضه حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیها ... حاج محمود کریمی-رحم کن بر دلم که مسکین است (شور) .... حاج مهدی مختاری-خدا مادرم را کجا می برند (شعر و روضه).
  40. کبوتر دل من امشب شده هوایی (امام رضا(ع)مولودی و مداحی که دوست ...

    www.forum.98ia.com › فرهنگ و هنر › موسیقی › دانلود مداحی و مدیحه
    10پست - ‏1 نویسنده
    زمان 1 سلام ای باقر علم امامت امامت مفتخر بر هر سلامت 988 0:08:00 2 خیر دنیا از دعاته، عرش اعلی جا .... سید مهدی میرداماد ..... 5,225 0:07:25 3 خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91) ... 3,771 00:10:43 7 با دست شوق چاک گریبان گرفته ایم - مدح حضرت زینب (س) (جدید، سال 90 .... دانلود مداحی ، مولودی و مدیحه سرایی ولادت حضرت امام زمان (عج).
  41. مولودی ولادت حضرت زینب - جی نوزده

    gnews.g19.ir/post/مولودی-ولادت-حضرت-زینب/
    گلچین مدح و سرود از ولادت حضرت زینب س در سالهای گذشته با مداحی حاج محمود کریمی حاج. .... کنه من گدای زینب بمونم، تا همیشه برای زینب بخونم» با صدای سیدمهدی میرداماد برای رفتن به ادامه مطلب صوت/ خدا کنه من گدای زینب بمونم اینجا کلیک کنید »
  42. دانلود مداحی و متن مداحی - متن مولودی خوانی امام حسین علیه ...

    maddahei.blogfa.com/post/161
    سید مهدی میرداماد · عبدالرضا هلالی ... اشعار طفلان حضرت زینب(س) ... متن مولودی خوانی امام حسین علیه السلام-حاج محمود کریمی. تاریخ : سه شنبه ... اگه خدا قبول کنه گدای عشق پاکتم ... بذار مریضت بمونم درد من را دوا نکن. لب من را از لبهای مشک خودت جدا نکن.
  43. بــیــت الــــزهـــرا سلام الله - مـداحـی

    beytolzahra.blogfa.com/cat-2.aspx
    ۲۹ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - گلچین مولودی میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) از مداحان اهل بیت علیهم السلام ... سید مهدی میرداماد - به خدا مهر تو رو من نمیدم به هر دو عالم ... دلبر ز من یادی کن امشب دلم هواتو کرده ( شور ) .... آقا بذار بمونم همیشه مبتلاتون - شور .... ما را نوشته اند برای گدا شدن - مدح ... کریمی ، بنی فاطمه و امین مقدم ولادت حضرت زینب (س) 87.
  44. مطالب قدیمی‌تر - بروزترین سایت دانلودمداحی حاج محمودکریمی

    www.tarannomsorkh.blogfa.com/?p=2
    بخش چهارم - زمینه (به حسین پاره ای از بدن) [حاج محمود کریمی] [شب ششم محرم .... بخش اول - روضه حضرت زینب (س)(من شیر دخت شیر خدایم) [حاج محمود کریمی] [شب ... بخش چهارم - واحد (من گدای زینبم) [کربلایی ابراهیم رحیمی] [شب چهارم محرم 1436 ..... بخش هفتم - مناجات [حاج محمود کریمی/حاج سید مهدی میرداماد] [شب ولادت حضرت عباس (ع)] [4:15].
  45. شش گوشه::دانلود مداحی هلالی،مقدم،کریمی::

    6-goosheh.blogfa.com/
    دانلود مداحی علیرضا شریف مهدی عبدالکریمی حمید علیمی محسن صائمی سید جواد ذاکر نریمان پناهی ... نوشته شده بر عرش خدا با قلم حیدر کرار ... چو جسمت را به خاک و خون تماشا کردم و رفتم ... یک صدای مهربان با من سخن آغاز و کرد .... کربلائی نریمان پناهی شهادت حضرت زینب (س) 1387 ... دانلود مداحی محرم 87 حسن خلج جواد مقدم مهدی میرداماد.
  46. شعر میلاد امام حسین - بابُ الحرم" پایگاه متن روضه و ...

    babolharam.mihanblog.com/post/tag/شعر%20میلاد%20امام%20حسین
    اگه خدا قبول کنه گدای عشق پاکتم. اگه قبولم می ... بذار مریضت بمونم درد من را دوا نکن. لب من را از لبهای مشک خودت جدا نکن. نفس زدن بی .... متن مولودی خوانی امام حسین علیه السلام-سیدمهدی میرداماد. امشب که شب ... امشب نذر قدماش لاله و یا س. هزار تا سبد .... دم حسین و بازدم زینب بود ... اشعار و روضه های حضرت معصومه سلام الله علیها(میلاد،وفات).
  47. هیئت چهارده معصوم

    12emame.persianblog.ir/
    ۲۰ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - شهادت حضرت علی (ع) با مداحی سید مهدی میرداماد (۱) دانلود. شهادت حضرت .... شکر خدا و علی کنم من سگ دربان این درم 914کیلوبایت. گلچین مداحی حاج ...
  48. گلچین مداحی ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) | دانلود مستند و ...

    www.zahra-media.ir/?p=44639
    حاج احمد واعظی | شب ولادت حضرت زهرا (س) 92 : وقتی دلم اسیره از همه دنیا سیره (مدح) ... سید مهدی میر داماد | شب ولادت حضرت زهرا (س) سال ۱۳۹۲ : فرشته ای به لبش تا ... میلاد حضرت زهرا(س)-شور(چشاتو واکن حالو روزتو نیگا کن)-محمدرضا طاهری91 ... ام الحسن ام الحسین ام النبی ام زینب یا زهرا, 11:29 ... امشب خدا به قرآن یه سوره کوثر داده, 03:06 ...
  49. گالری مولودی،مداحی،ادعیه،روضه،کلیپ - رهبر مجازی ! - Blogfa

    www.hosein110.blogfa.com/category/17
    5, می خوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم (شعر،جدید), 600, 0:01:41 .... من هم از نوکرات،قبله ی دل منه کربلات خیمه ی روضه هات،فاطمه شده صاحب عزات .... شور – گدا را یاری کن ..... دانلود مولودی ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام با صدای سید مهدی میرداماد ۹۲ .... برچسب‌ها: گلجین 120 مداحی ویژه شهادت حضرت زینب, س, مداحی ویژه شهادت حضرت ...
  50. مداحی حاج محمود کریمی - سوگ دل

    zolal.blogfa.com/category/40
    یا زینب. ○ مختصری درباره ولادت حضرت زینب سلام الله علیها .... دیگه واسه چی بمونم حالا که تو بی سپاهی ( زمینه ) [حجم فایل 128MB]. برچسب‌ها: ... با نوای حاج محمود کریمی و سیدمهدی میرداماد ... حاج محمود کریمی-من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج (مناجات) .... به نام انکه هستی ام از ان اوست [حاج محمود کریمی] [نوحه های شهادت حضرت زهرا(س)] [2:18].
  51. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود | سنینم

    saninam.ir/fa/news/.../گلچین-مدیحه-سرایی-ولادت-حضرت-زینب-س-دانلود...
    ۴ ساعت پیش - 200 داستان از فضائل و کرامات حضرت زینب (س) + دانلود کتاب · مرقد فرزند امام موسی ... زینب (س) + دانلود. گلچین مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را بشنوید و دانلود کنید. ... زینب (س) + دانلود خدا کنه من گدای زینب بمونم.
  52. گریه کنان - مداحی

    bakin.blogfa.com/cat-1.aspx
    ۲۴ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - مولودی خوانی جوادالائمه باصدای مداحانمحبوب کشوررادرادامه مطلب ببینید ... مداحی حاج سید مهدی میرداماد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام جواد (ع) و یادی از ... علی مولا شه والا من گدای خونه زادم ... باباجون اشک چشات عالمی رو غرق می کنه ( روضه ) ..... Image نوحه های شهادت حضرت زینب (س) 1387 کربلایی جواد مقدم که در محفل غم ...
  53. گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود - واضح

    vazeh.com/n-9707469_گلچین-مدیحه-سرایی-ولادت-حضرت-زینب-س-دانلود
    گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود-به مناسبت پنجم جمادی الاول؛ گلچین ... و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را بشنوید و دانلود کنید. ... و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ... زینب طلوع دیگری از نور فاطمه است (مدح) ... خدا کنه من گدای زینب بمونم
  54. هیئت مذهبی خادمین حسین(ع) آبدانان - اشعار وفات (روضه،مرثیه ...

    khademen1381.blogfa.com/cat-99.aspx
    اشعار مناجات حضرت معصومه (س) " با صد امید دربه دَرِ خانه ات شدم " ... پیرهنت از جلوات خدا ... حضرت معصومه(س)-مناجات " نه جسارت نمی کنم اما، گاه من را خطاب کن بانو " ... تومثل زینب دیده ای اجسادخونین جسم برادرهای خود بر خاک رنگین ..... معصومه سلام الله علیها سال ۱۳۹۰ با مداحی حاج محمود کریمی و حاج سید مجید بنی فاطمه و حاج سید مهدی میرداماد و ...
  55. ایران جوکر | گلچین مدیحه سرایی ولادت حضرت زینب (س) + دانلود

    www.iranjoker.com/.../گلچین-مدیحه-سرایی-ولادت-حضرت-زینب-(س)-+-د...
    ۶ ساعت پیش - گلچین مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان محمود کریمی، میثم مطیعی، مجید بنی فاطمه و سید مهدی میرداماد ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را ...
  56. علمدار صبح - مداحی و مولودی

    garsha.blogfa.com/cat-2.aspx
    دانلود مولودی از عشق میلاد رضا نعره زنم - مهدی اکبری ... ولادت حضرت معصومه (ع) بر عموم مسلمانان و عاشقان اهل بیت مبارک باد ... سید مهدی میرداماد ... روضه از زبان حضرت زینب به سبک دشتی - ببار ای بارون ببار ، بر دلم گریه کن خون ببار -:- محمود کریمی محرم 1385 .... از خدا خواهم فزون گرداند از لطف و کرم بر دل مسکین من مهرو و تولای ترا
  57. زندگینامه جعفر برمکی | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24

    weblog24.com/list/زندگینامه-جعفر-برمکی.html
    نتایج جستجوی عبارت زندگینامه جعفر برمکی از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده ... جعفر استای فقیر بی بضاعت، با بصیرت کن نظرتا ببینی پادشاهان را، گدای جعفر ... دانلود گلچین مولودی ولادت حضرت رسولص امام جعفر صادقعبا مداحی سید مهدی میرداماد آماده دریافت شد. ... شور هیئت مذهبی محبان حضرت زینب س خدا خدای من جعفر ...
  58. مولودی امام مهدی(عج) - راهنمای پایگاههای امام مهدی (عج

    www.mahdisearch.com/ShowSpecificLink.aspx?id=740
    با سلام به تمام کسانی که به من سر میزنن و به من لطف دارن . .... محرم (محمود کریمی) - کرب و بلا از ناله پر کرده دامنش را، زینب کفن پوشانده تازه جوانانش را [213 کلیک] ... مجموعه نوحه های شهادت حضرت علی (ع) ، اجرا شده توسط حاج سید مهدی میرداماد ... میلاد امام زمان(عج) (محمد رضا طاهری) - برای تعجیل فرج خدا خدا خدا کنم، دستم از تو دوره اما دلم همش ...
  59. آبان 1388 - مداحی - Blogfa

    www.madahsara.blogfa.com/8808.aspx
    مجموعه 40 قطعه از سبکها و نوحه های 4 ماهه اول سال 1387 کربلایی جواد مقدم شامل ... خودتم میدونی همیشه میخونم بزار نوکر زینبت بمونم ... مجموعه سبکها و نوحه های شهادت حضرت زینب (س) 1388 حسین سیب سرخی که در ... کن تماشا جان من از آتش غم شعله ور شد .... ع ) که در حرم حضرت معصومه (س) توسط سید مهدی میرداماد در سال 1388 برگزار شده را ...
  60. دانلود مجموعه مداحی شهادت امام رضا علیه السلام | ارزشی ها

    news.mobinmedia.ir/58111/دانلود-مجموعه-مداحی-شهادت-امام-رضا-علی.html
    ۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولادت حضرت زینب(س) ۵ ... سید مجید بنی فاطمه - شب شهادت امام رضا (ع) - من نگویم از شمایم لیک عمری با شمایم (سنگین) ... حاج محمود کریمی - شب ۲۵ صفر ۹۲ - از من مرا بگیر و مرا تا خدا ببر (روضه) ... مداحی سید مهدی میر داماد: قسمت نشد خواهر کنار پیکرت باشد (روضه), ۳:۴۱ ... می خوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم, ۰۱:۴۱.
  61. وبلاگ فرهنگی،مذهبی و سیاسی | انسان کامل - مهدی اکبری

    mosalmane-kamel.blogfa.com/cat-53.aspx
    به ما گفتی صبوری کن صبوری ... نوحه های استقبال از محرم 1388 حاج مهدی اکبری که در هیئت علمدار حسین (ع) ... شبای خوب من شبای بارونی ( شور ) ... دل خدا گرفته خون شده قلب عالمین ( واحد ) .... روضه دو طفلان حضرت زینب (س) ( روضه ) .... بزار پای غم تو بمونم تا قیامت .... داستان امام رضا و پسر گناه کار | سید مهدی میرداماد ... دانلود مولــودی
  62. دانلودنوحه های حاج محمود کریمی - سایت تخصصی مداحان اهل بیت(ع)

    www.alavi61.blogfa.com/category/27
    دانلود زنگ موبایل با عنوان شهید علقمه با صدای کریمی ویژه محرم · زنگ موبایل با عنوان ..... از حاج سید مهدی میرداماد. دانلود مداحی های جدید محرم 1391 از حاج سید مهدی میرداماد.
  63. حاج محمود کریمی - مداحی های جدید-محرم92-مداحان بزرگ کشور

    oskarim.loxblog.com/cat/1
    مداحی زیبای محمود کریمی-عمو حسین-واحد - گرداوری مداحی مداحان بزرگ از سایت های بزرگ ... (واحد)-هلالی زینب اگر نبود امامت تمام بود (واحد)-هلالی تو بزرگی دادی به من بیچاره ... موضوعات مرتبط: حاج محمود کریمی، سید مهدی میرداماد، حاج عبدالرضا هلالی، ، .... شب شهادت حضرت زهرا س فاطمیه 92 از محمود کریمیدانلود نوحه محمود کریمی-رحم کن بر دلم ...
  64. اسفند ٩٢ - کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج)

    knoon.persianblog.ir/1392/12/
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قلب من توی دستای حسینه / برای حسینه / گدای حسینه / فدای حسینه(2) ... دانلود مداحی فاطمیه اسفند 92 با صدای حاج محمود کریمی از پایگاه خیمه .... سلمان رفت هر کاری کرد نتونست زینب رو آرام کنه، داد و شیون زینب ... بی تو چه جوری / زنده بمونم (2) ... سینه زنی حضرت زهرا سلام الله علیها- اجرا شده توسط حاج سید مهدی میرداماد.
  65. سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در هیئت فاطمیون قم - رایــــة الهــــدی

    rayatelhoda.ir/cat/19/0/مــــــداحــــــى.htm
    دانلود مداحی بخش اول : روضه|حاج رحمان نوازنی|یک آه عشق محکم من را درست کرد، این .... حضرت مسلم بن عقیل(ع)|حاج رحمان نوازنی|باور نمی کردم گذر ها را ببندند، من را که می بینند. ... روضه، جلسه هفتگی 14 خرداد ماه ، حاج سید مهدی میرداماد و حاج مهدی سلحشور ... صوت: مداحی عربی مطیعی در دفاع از حرم زینب کبری(س)/کلنا عباسک یا زینب (س).
  66. زندگینامه جعفر برمکی | جستجو | بهتینا

    behtina.com/list/زندگینامه-جعفر-برمکی.html
    من همه شما را به تقواى الهى و ورع دینى فرا مى‏ خوانم، و اینکه براى خدا کوشش کنید، راستگو ... مهین را به اجبار به عقد جعفر، سارق کفش کن امامزاده مسلم درآوردند. ... دانلود گلچین مولودی ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) با مداحی سید مهدی میرداماد آماده دریافت شد. ... مداحی شور : هیئت مذهبی محبان حضرت زینب (س) دستم از ضرحیت کوتاه ...
  67. دانلود مداحی های محرم 85 از مداحان اهل بیت (ع) - مذهبی اسلامی

    mazhaby.persianblog.ir/post/10/
    ﺍیﻦ ﻭﺑﻠگ ﺷﺎﻣﻞ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﺍیگﺎﻥ ﻭ ﻣﺠﺎﻧی ﺻﺪﻫﺎ ﻣﺪﺍﺣی ﺟﺪیﺪ ، ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﺳﺨﻨﺮﺍﻧی ، ﺑیﺶ ﺍﺯ 500 ﺟﻠﺪ کﺘﺎب ... دانلود گلچین مداحی های حاج مهدی مختاری ( محرم 1385 ) ... دل من عاشق می مونه خواهم زنم پر تا خدا تا مرکز دارالشفا ... دانلود گلچین مداحی های سید مجید بنی فاطمه ( محرم 1385 ) .... دانلود 8 اسکرین سیور مذهبی برای ولادت و میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) ...
  68. حاج منصور ارضی

    mansourarzi.ir/articles/popular-1.html
    من از استادم هم سوال کردم که چطور امام اینگونه سوار بر دلها بود؟ .... وگرنه الان خیلی ها رفتند کربلا که خدا بحقّ حضرت زهرا(س) با زیارت قبول و ... این را هم بدونید اوّل انقلاب که این یارو که باور کن سیّد هم نبود اومد پای کار و این کوپن .... زادگان مانند حضرت معصومه و حضرت زینب سلام الله علیها نیز از فیض این زیارت .... همه در کار مهدی اش به دعا
  69. صاحب الزمان (عج) - یا ضامن آهو جانم فدای امام نقی (ع)

    yazameneahoo.persianblog.ir/tag/صاحب_الزمان_(عج)
    چند روزی هست از سفر عشق از زیارت آقا امام رضا (ع) برگشتم ، به یاد همه شما دوستان عزیز .... می خواهم اربابم سید الشهدا (ع) ... ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بر همه دوستان و عاشقان اهل بیت (ع) مبارک ... همیشه این فراهم نمیشه که خدای عزیز و اهل بیت (ع) به گنه کاری مثل من لطف کنن . .... نوروز روزی است که خداوند از بندگان خود عهد بندگی گرفت.
  70. گمنام 44 - گمنام 44

    gomnam44.persianblog.ir/tag/گمنام_44
    جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله, سید مهدی میرداماد. ما همه محتاج غم ... چادر ببند بر کمرو انقلاب کن - مدافعین حرم, مجتبی رمضانی ... شب چهارم, ای جان زینب جانان زینب .... شب تاسوعا, بده در راه خدا من بخدا محتاجم ... نمیخوام از شهدا جا بمونم, مجتبی رمضانی .... شب عاشورا, هر کی گدایی کرده پا علم ابوالفضل .... نوحه شهادت حضرت زهرا(س).
  71. ی - دانلود مداحی

    danlodmadahi.arisfa.com/ی/
    ی - آرشیو کاملی از مداحان - دانلود مداحی. ... عزاداری مراسم شهادت حضرت زینب (س) ۱۳۹۰که توسط محمد یقین پور در هیئت محبان ... مجموعه 51 قطعه از مولودی های میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) از مداحان گرانقدر آقایان : مرحوم سید جواد ... سعید حدادیان ، حاج حسن خلج ، سید مجید بنی فاطمه ، سید مهدی میرداماد ، مهدی اکبری ..... الهی بابا با من بمونی دانلود.
  72. فروردین 93 - پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار

    kusarevelayat.parsiblog.com/Archive/فروردین+93/?P=3
    علی دایی به پروین: شما که هیچی، من تموم نوچه هاتم آدم می کنم! ... می کنن. من تیمم از 4 ماه قبل می خواستن تمرین نکنن، هی امروز به خاطر من، فردا به خاطر من، اما وقتی .... حاج سید مهدی میرداماد مراسم شب میلاد حضرت زهرا (س) 1393 ... دانلود مولودی خوانی حاج میثم مطیعی ولادت حضرت زهرا(س) 93 ... نور دیده سر بریده ای برادر خواهرت زینب رسیده (زمینه ).
  73. مجموعه اشعار اجرا شده توسط سید مهدی میرداماد - انجمن های ایران ...

    www.iranpardis.com › انجمن مذهبی › انجمن متفرقه › اشعار مذهبی
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - توی خیابون ارم یا توی بین الحرمین گدایی فرقی نداره حسین و دختر و ... غزل از عشقت می خونه پابوس سلطان که میره سلامتو می رسونه تو زینب ... شور اجرا شده توسط حاج سید مهدی میرداماد در شب شهادت کریمه اهل بیت _ سال 84_قم مقدس .... با هیچ کسی کاری ندارم من فقط عمومو می خوام .... چه شود اگر تو کنی نظر تو که با وفایی
  74. آموزش مداحی و اشعار مذهبی

    mahdivahidi.loxtarin.com/pages/1
    حضرت زینب(س) - ولادت،مدح .... از شوق سفره ی کرمت گریه می کنم در روضه های ... مثل چشمانِ من و چشم حسین و زینب ... نویسنده : مهدی وحیدی | درج نظرفقط در پست اول.
  75. وب سایت محبان مهدی عج - مداحی شهادت امام رضا علیه السلام

    mohebaan.ir/post/1117
    ۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حجم (KB). زمان. 1, مهرت نشسته بر دل من (شعر،جدید،92), 11,746, 0:12:26 ... 2, با سینه ای که آتش از آن شعله می کشید (شعر،جدید), 3,017, 0:08:34. 3, پشت در حرم ... 5, می خوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم (شعر،جدید), 600, 0:01:41 ... 20, چی میشه به این گدا تو حرمت خونه بدی (جدید), 919, 0:02:35 ... سید مهدی میرداماد. ردیف.
  76. تدوینگرها - یا زهرا ببین دلم به غم اسیره حاج امیر عباسی+ ...

    tadvingarha.ir/post/62446/یا+زهرا+ببین+د%/
    ۴ روز پیش - گلچین روضه و سینه زنی از شهادت حضرت زینب - دانلود مداحی ... باباجون روزی میاد که به خدا از زمین و از زمون دل می کنم. ... بر غم عشقت آقا اسیرم که تو سلطانی و من فقیرم. ... navayekhalaj.blogfa.com/category/13/مولـودی-و-مدیحه .... حاج سید مهدی میرداماد (11) , آموزش مداحی (10) , س (3) , حاج محمود کریمی (3) , شهادت حضرت زهرا ...
  77. دانلود مداحی بنی فاطمه همه نوکر خوبی نبودم - talafi4 - بلاگ ریدر

    talafi4.blogreader.ir/.../دانلود+مداحی+بنی+فاطمه+همه+نوکر+خوبی+نبودم....
    بر من لباس نوکری ام را کفن کنید / نوکر بهشت هم برود باز نوکر است… ... یکی از مداحان پر طرفدار از مداحان محبوب حاج سید بنی فاطمه است که سید بودن این مداح ... حمید علیمی - جلسه کامل میلاد حضرت رقیه علیهاسلام 1393 - کاشان .... دانلود نوحه خیمه و پرچم نوحه ماتم بوی سیب کربلا با صدای سید مهدی میرداماد ... گر که بپرسند گدای که ای
  78. .سرگروه پرورشی منطقه خفر - سرگروه پرورشی اداره آموزش و ...

    porseshyar.com/detail/1755502/article/2
    دانلود مولودی میلاد حضرت فاطمه (س) ... دانلود مداحی حضرت زینب (س) ... دشمن ارتو سنگ خاره ای من آهنم ... برگرفته شده از سایت کارشناسی فرهنگی هنری ناحیه ۳ شیراز. موضوعات ... 4, نماهنگی زیبا به مناسبت ولادت علی بن موسی الرضا (ع), نماهنگ ... 1, علی سوم آل عبا وی علی دوم خون خدا (روضه،جدید سال 91), 3,962, 0:11:15 ... حاج سید مهدی میرداماد.
  79. Home - امیر قبدیان - صفحه اصلی

    shaghijoon19.iranwebfa.com/list/امیر+قبدیان.html
    امیر المؤمنین علی(ع) می فرمایند:زمانی که میت را داخل در قبر می کنند خداوند دو ملک به سراغ ... تمرین کنم وقتى دارم از اون بالا میفتم دستمو به یه چیزى آویزون کنم. ..... هنگامی که زینب(س) متولد شد، مادرش حضرت زهرا(س) او را نزد پدرش امیرالمومنین(ع) آورده و ... تو الحمد لله إنّا تَوَجّهنا تَوَسّلنا بِکَ إلی الله هستم گدای تو آقا امام حسن من از نوکرای تو آقا ...
  80. rangeband هئیت محبان الزهرا (س)بسیج بیشه سر: رنج باند

    mohebbane-zahra.rangeband.com/
    او عادت داشت نماز را با غم و اندوه بخواند و سرش را کج بگیرد و حتّی در نماز از خوف الهی گریه می کرد، وقتی که به او ..... حاج سیدمهدی میرداماد-من شش دهه برای حسینم (مناجات).
  81. دانلود سخنرانی آقامیری علیه دروغ - صفحه اصلی

    hoghoghian.7roz.com/list/دانلود+سخنرانی+آقامیری+علیه+دروغ.html
    حتی خانومی که مسئول کافی نت است و به من می گوید ساعتی 1500 است . .... والدین باید از تنبیه کودک هنگامی که دروغ می‌‌گوید بپرهیزند. .... نگو می خوای هنوز بمونی باهاش ... و نوای دلنشین برادران سید مهدی میرداماد و کربلایی حجت اروجی آماده دانلود می باشد . ... هیئت آل یاسین ساوه در مورخ جمعه 18/7/93 مصادف با ولادت باسعادت حضرت امام علی ...
  82. دانلود نوحه از اون نگاهش نمیشه دل کند از جواد مقدم - مجله تزپینی

    tazen.ir/get/دانلود-نوحه-از-اون-نگاهش-نمیشه-دل-کند-از/
    سلام خیلی خیلی سپاس گذارم من خیلی اسفاده کردم چون من خیلی آقای مقدم را دوست دارمتو غم ... بازدید کربلایی جواد مقدم از ضریح در حال ساخت امامین عسگریین (ع) گزارش . ... دانلود مداحی سید مهدی میرداماد – محرم 91 ... دانلود کامل برنامه سمت خدا – صوتی و تصویری .... محرم ۹۱ با صدای کربلایی جواد مقدم در هیات شیفتگان حضرت رقیه (س) همدان.
  83. صوت/ خدا کنه من گدای زینب بمونم | مشرق - Vista News Hub

    vista.ir/news/13741892/صوت-خدا-کنه-من-گدای-زینب-بمونم
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مولودی ولادت حضرت زینب کبری(س)؛ «خدا کنه من گدای زینب بمونم، تا همیشه برای زینب بخونم» با صدای سیدمهدی میرداماد.
  84. * مولودی * برای معصومین علیهم السلام [بایگانی] - سایت ...

    forum.mobilestan.net › ... › مولودی ، مداحی
    ۲۳ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - 100+پست - ‏15 نویسنده
    مدت : 4 دقیقه ، فرمت : mp3 ، کیفیت: 32 مداح : حاج سید مهدی میرداماد ... من از ولادت حضرت زینب(س) تا حالا همه مناسبت ها رو گذاشتم و ایشالله اگه توفیق ... چشم متین خان اونم به موقش فعلا این چنتا که برای میلاد حضرت علی اکبر(س) میذارم از ما قبول کن ..... تو رو خدا منو ببخشین که فقط یه مولودی گذاشتم ، آخه سیستمم مشکل ...
  85. مولودی های حضرت زینب (سلام الله علیها) - صفحه ی نخست

    www.313135.ir/post/169
    سید مهدی میرداماد. ردیف. موضوع. پخش, اجرا ... 3, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال 91) ... با دست شوق چاک گریبان گرفته ایم - مدح حضرت زینب (س) (جدید، سال 90 ...
  86. یا زهرا ببین دلم به غم اسیره حاج امیر عباسی+دانلود متن شعر و ...

    new-photos.ir/متفرقه/یا-زهرا-ببین-دلم-به-غم-اسیره-حاج-امیر-عب/
    ۴ روز پیش - گلچین روضه و سینه زنی از شهادت حضرت زینب - دانلود مداحی ... باباجون روزی میاد که به خدا از زمین و از زمون دل می کنم. ... بر غم عشقت آقا اسیرم که تو سلطانی و من فقیرم. ... navayekhalaj.blogfa.com/category/13/مولـودی-و-مدیحه .... حاج سید مهدی میرداماد (11) , آموزش مداحی (10) , س (3) , حاج محمود کریمی (3) , شهادت حضرت زهرا ...
  87. علیه السلام - امید و زندگی

    z-o.ir/1391/04?p=4
    ۲۱ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سید مهدی میرداماد. ردیف. موضوع. اجرا. حجم ..... 3, خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید), 2,431, 0:03:27 ... مدیحه ها و مولودی های حضرت مهدی - امام زمان (عج). ادامه از ...
  88. [XLS]VCD - Page | avamehr.ir

    dl.avamehr.ir/android/others/product.xlsx
    کتابشناسی: معرفی بیش از 1800 گتاب پیرامون حضرت زهرا(س) همراه با توضیح ...... 26, 24, زیارت ناحیه مقدسه, سید مهدی میرداماد, 20000 ...... من همان روز ولادت ،ای آسمان بنگر مرا،بنگر چگونه غنچهام،غنچه ناز و ...... 631, 629, مراسم اعتکاف(شیراز 84) و وفات حضرت زینب(س) 84, حاج مهدی سلحشور, در این خونه خودمو گدای هر شب می کنم-ای چراغ راه ...
  89. دانلود غم مخور ایام هجران

    www.websreader.ir/442904.html
    ۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمینه (الا یا ایها ساقی، جوابی خواهش من زا ) - بخش چهارم - زمینه (تو غم این حرمو ... قافله سالار داره میاد خدا کنه برگرده (زمینه) . .... مناجات با امام زمان(ع) با مداحی «سیدمهدی میرداماد»؛ «چراغ قلب حرم، آفتاب کعبه . .... از سوریه خیلی خاطره دارم و از حرم بی بی جان رقیه و حضرت زینب (س) که در .... ببین چگونه عنایت به این گدا داری.
  90. ضریح مبارک

    www.shiasite.net/fa/index.php?option=com_content&view...id...
    پخش مستقیم از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) - ضریح مبارک, پخش زنده مشهد مقدس, پخش مستقیم مشهد. ... فاطمه و حضرت زینب و حضزت خدیجه پیش خدا شکایتشون کنی
  91. شعر و سبک: بلاگ کده

    shear-blog.blogkadeh.ir/
    زمینه (خدا بخیر کنه مادر یه جوریه حالش) [حاج محمود کریمی] ... روضه حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) [حاج محمود کریمی] ... کپی برداری از مطلب در وبلاگ و سایت با ذکر منبع مجاز میباشد .... دانلود شب میلاد حضرت زینب سال 92 با مداحی سید مهدی میرداماد در شهرستان قم به همراه دانلود فایل صوتی ...... گدایی این خونه کار من کرامت از کمترین کاراته.
  92. هیئت اباصالح المهدی(عج) شهر ایور - حاج محمود کریمی

    abasalehivar.ir/tag/حاج-محمود-کریمی
    طاهری،کریمی،بنی فاطمه،میرداماد ولادت حضرت معصومه ۹۳ ... شرم از سن و این محاسن کن (روضه) ... حاج محمود کریمی : مگه میشه تو بری خواهرت بمونه (زمینه) ... من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج (مناجات با امام رضا (ع)) .... حاج محمود کریمی و سید مهدی میرداماد : شب مستیمه امشب (سرود) ... شام شهادت حضرت زینب (س) ۱۳۹۳، هیئت رایت العباس (ع) چیذر.
  93. «ویژه نامه صوتی»شهادت امام رضا(ع) | عمارنامه

    www.ammarname.ir/node/26546
    مدیحه و مولودی. حضرت محمد (ص) .... 3, پیش چشم تو دارن به من جسارت میکنن (روضه) (روز شهادت 93) ... 17, با سینه ای که آتش از آن شعله می کشید (شعر،جدید) ... 20, می خوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم (شعر،جدید) ... 35, چی میشه به این گدا تو حرمت خونه بدی (جدید) ... سید مهدی میرداماد ... 7, اگرچه تو طبیبی و دوا درست می کنی (جدید، سال 90) ...
  94. Browse the Latest Snapshot - Rssing.com

    dichrooscopic18.rssing.com/chan-9996704/latest.php
    حاج میثم مطیعی - شب عاشورای محرم 93 - ابوالفضل، ابوالفضل، زینب، زینب (شور) .... سید مهدی میر داماد - ولادت امام محمد باقر (1393) - از آسمون باز خبر میارن (سرود) ... مولای من، نمی‌توانم آنچه بر ما گذشت را برایت وصف کنم ... ای تنهایی که در کار خدا حیران مانده‌ای . .... حاج روح الله بهمنی و حاج مهدی کمانی - شب سوم محرم 93 - روضه حضرت رقیه (س)
  95. انجمن مداحان شهرستان بابل

    mohseni87.ir/tag/اشعار-مذهبی?p=10
    133== ذریه زهرا س( سید محتبی حبیبی) · 134== جدید ترین نوحه ها .... اشعار ولادت حضرت زینب سلام الله علیها از استاد سازگار. امین وحیِ طبعِ ..... میلاد زینب کبراست دهید مژده به ختم رسل که این مولود ..... حاج مهدی میرداماد-خدا کنه من گدای زینب (سرود) ..... فقط ، این یک کلامه / روی ، لبای زینب / می گه ، خدایا مادر / بشه ، بمونه امشب. زهرا / به همه ...
  96. سیلپ - seelp اهنگ مداحی نوحه سن سیز ویژه محرم

    gadgetblue-blog.seelp.com/list/اهنگ+مداحی+نوحه+سن+سیز+ویژه+محرم.html
    ۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود نوحه کعبه ی دل شده شش گوشه تو با صدای سید مهدی میرداماد .... قبولم کن به پابوست بزار حرمتو ببینمبزار برا یه بارم شده بیام پایین پات بشینم ... روضه حضرت زینب (س) با صدای حاج محمود کریمیدانلود مداحی تو جان من ... مثلا اسم وبلاگ خودم رو گذاشتم عاشق نامرد و گدای عشق مباش. .... خدا وکیل دمشون گرم.
  97. ایستگاه دانلود مداحی ذاکرین 313 - مداحی های جدید-محرم92-مداحان ...

    oskarim.loxblog.ir/cat/1/0/posts/posts/www.zakerin-313.ir
    مداحی زیبای محمود کریمی-عمو حسین-واحد - گرداوری مداحی مداحان بزرگ از سایت های بزرگ ... (واحد)-هلالی زینب اگر نبود امامت تمام بود (واحد)-هلالی تو بزرگی دادی به من بیچاره ... موضوعات مرتبط: حاج محمود کریمی، سید مهدی میرداماد، حاج عبدالرضا هلالی، ، .... شب شهادت حضرت زهرا س فاطمیه 92 از محمود کریمیدانلود نوحه محمود کریمی-رحم کن بر دلم ...
  98. مداحی های جدید-محرم92-مداحان بزرگ کشور - loxblog.Com

    oskarim.loxblog.ir/cat/1/0/posts/www.madahan.com
    مداحی زیبای محمود کریمی-عمو حسین-واحد - گرداوری مداحی مداحان بزرگ از سایت های بزرگ ... (واحد)-هلالی زینب اگر نبود امامت تمام بود (واحد)-هلالی تو بزرگی دادی به من بیچاره ... موضوعات مرتبط: حاج محمود کریمی، سید مهدی میرداماد، حاج عبدالرضا هلالی، ، .... شب شهادت حضرت زهرا س فاطمیه 92 از محمود کریمیدانلود نوحه محمود کریمی-رحم کن بر دلم ...
  99. tag/گردان امام حسین ورامین - جدید دانلود 93

    p30c.in/tag/گردان-امام-حسین-ورامین/
    مراسم شهادت حضرت زینب(س)93 حاج حسین سیب سرخی و سید مالک علوی(14) ... ولادت .... و دانلود کلیپ های سخنرانی زیبا از استاد حجت السلام پناهیان دانلود حاج سید مهدی میر داماد . ... ""داستان حضرت ادریس علیه السلام گلچین مولودی ولادت امام رضا(ع) اشعار زیبای ولادت امام ...... محمود کریمی · به تو گفتم مکن گریه نگفتم قهر کن با من, 06:24 .
  100. عمومی | «عبرت ساز» نباش ، «عبرت گیر» باش»

    kalatehmirali.vcp.ir/161694-عمومی
    من از کبوتران حرم هم شنیده‎ام / فرصت برای بال اگر می‎پرید هست. من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج. شرمنده عطای تو ... چشم اهل دل از گریه خونبار است / حضرت مهدی امشب عزادار است ... ای مدینـه دگـر مصطفی نداری / ناله کن که شده وقت سوگواری. اشک زینب از دیده می‌ریزد / آتـش از بیت فاطمه خیزد ..... قیمت خاک بوسی با صدای سیدمهدی میرداماد |.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.