دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

کدام فیلم اسکاری روی آنتن می رود؟

کدام فیلم اسکاری روی آنتن می رود؟

روزنامه هفت صبح: اغلب برندگان اسکار هشتاد و هفتم با تغییر جزیی در برخی دیالوگ ها و اصلاح پوشش های منشوری می توانند در تعطیلات نوروز از تلویزیون پخش شوند.

تلویزیون برای تامین باکس فیلم های سینمایی توجهی ویژه به تولیدات خارجی دارد. در چند سال اخیر به خاطر سهولت دسترسی به نسخه های اریجینال و همچنین قدرتمند شدن شبکه نمایش خانگی، مسئولان تلاش کرده اند از قافله عقب نمانند و زود آستین بالا بزنند.

البته همه تمرکز روی تعطیلات نوروز است و در طول سال کمتر فیلم جدیدی برای آنتن مهیا می شود. هشتاد و هفتمین مراسم اهدای جوایز اسکار این سوال را پیش می آورد که تلویزیون کدامیک از فیلم های برگزیده را می تواند برای پخش تهیه کند؟

با نگاهی به فهرست می توان متوجه شد که دست مسئولان اداره کل تامین خارجی سیما باز است و می توانند بیشتر فیلم های برگزیده را تهیه و دوبله کنند. این نتیجه به خاطر قدرت تلویزیون در اصلاح پوشش و دیالوگ ها (!) به دست آمده: «مرد پرنده ای» به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو که جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را به دست آورد نیاز به چند دقیقه اصلاحیه دارد.

کدام فیلم اسکاری روی آنتن می رود؟

بخشی از آن باید به طور کامل حذف شود، روی چند دیالوگ کلمات مترادف قرار گیرد و چند پلان هم لباس مناسب تن بازیگر برود. با این حساب اگر نسخه اصلی را ندیده اید با ورژن تلویزیونی به طور کامل در جریان داستانی قرار می گیرید.

وضع برای «هتل بزرگ بوداپست» کمی بهتر است. این فیلم که جایزه بهترین موسیقی فیلم، بهترین طراحی تولید و بهترین طراحی لباس را به دست آورد، نامزد بهترین فیلم و کارگردانی هم بوده. این فیلم اتفاقا مناسب ایام نوروز هم هست.

فیلم پر سروصدای «پسربچگی» هم تلویزیونی ها را برای پخش به دردسر نمی اندازد. فیلم نامزد بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل بود و پاتریشیا آرکت بازیگر موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد.

«دو روز، یک شب» فیلم جذابی است اما باید لباسی پوشیده برای ماریون کونیار بازیگر آن طراحی کرد. دیگر گزینه ها هم این فیلم ها است: «شکارچی روباه»، «نگهبانان کهکشان»، «تک تیرانداز آمریکایی»، «سلما»، «بین ستاره ای»، «هنوز آلیس» و «خشم» موارد منشوری پوشش و دیالوگ فیلم «شلاق» خیلی کم است اما چون در آن ساز وجود دارد، گزینه رد شده ای از منظر تلویزیون محسوب می شود. در میان غیراسکاری ها هم دست تلویزیون باز است. فیلم های «شیطان صفت»، «سرآشپز» و «لاک» گزینه های خوبی به شمار می روند.
  1. آخرین خبرها از جزئیات اسکار/ مراسم دو بخشی شد - خبرگزاری مهر

    www.mehrnews.com/.../آخرین-خبرها-از-جزئیات-اسکار-مراسم-دو-بخشی-...
    ۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مراسم در بورلی هیلز و در سالن ساموئل گلدوین آکادمی برگزار می شود و به ... این مراسم همزمان از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی و در برنامه «سلام آمریکا» پخش می‌شود. ... مراسم اسکار هشتاد و هفتم به صورت زنده در تاریخ 22 فوریه از شبکه ای بی سی پخش می شود. ... پایان مذاکرات ایران و ۱+۵ / ادامه رایزنی های ایران و آمریکا ...
  2. هتل بزرگ بوداپست، مرد پرنده و شلاق، پیشتازان اسکار هشتاد ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگی
    ۲ روز پیش - هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار با برگزاری مراسم فرش قرمز آغاز شد تا ... اعضای هر صنف و فیلم برتر با رای تمامی اعضای آکادمی رونمایی شود. ... با این حال، چندین روایت متفاوت وجود دارد که ادعا می‌شود از منشاء پیدایش لقب «اسکار» پرده برداشته‌اند. ..... کدام کانال تلویزیون ایران این مراسم را پخش میکنند شبکه 3 یا 4 !
  3. کدام فیلم اسکاری روی آنتن می رود؟ - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › فرهنگی
    ۴۶ دقیقه پیش - اغلب برندگان اسکار هشتاد و هفتم با تغییر جزیی در برخی دیالوگ ها و اصلاح ... البته همه تمرکز روی تعطیلات نوروز است و در طول سال کمتر فیلم جدیدی برای آنتن مهیا می شود. ... می آورد که تلویزیون کدامیک از فیلم های برگزیده را می تواند برای پخش تهیه کند؟ ... دکتر هومن عشقی - دندانپزشک رسمی خانه سینمای ایران.
  4. مشاهده انلاین مراسم اسکار 2015 از اینترنت - دانلود آهنگ جدید ...

    downloadahangaa.blogsky.com/.../مشاهده-انلاین-مراسم-اسکار-2015-از-ای...
    ۱ روز پیش - در جهان است وهر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌ صورت زنده پخش می‌شود. .... دختر ایرانی در مراسم اسکار 2015+عکس - فان پاتوق ... ۸ ساعت پیش - شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): دارندگان حق اشتراک شبکه تلویزیونی ABC می‌توانند هشتاد و هفتمین دوره مراسم .... ۳۲۳ فیلم در جاده اسکار هشتاد و هفتم - همشهری آنلاین.
  5. سینما نگار: سایت تخصصی سینما | خبر، نقد، مصاحبه، مقاله ...

    www.cinemanegar.com/
    سحر عصرآزاد: نقطه تلاقی طلایی سینمای ایران و جوایز اسکار در سال 2012، انتظارها از نماینده ایران در این رقابت ... گزارش تصویری: هالیوود آماده برگزاری مراسم اسکار هشتاد و هفتم می‌شود .... سریال زندگی اوریانا فالاچی در تلویزیون ایتالیا پخش می‌شود .... حاشیه نگاری تصویری سینمانگار از روزهای هشتم و نهم جشنواره سی‌وسوم فیلم فجر.
  6. جایزه اسکار - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/جایزه_اسکار
    نخستین مراسم اسکار در ۱۶ می ۱۹۲۹ در ناهاری اختصاصی در هتل روزولت هالیوود با حضور .... جنت گینور برای بازی در فیلم آسمان هفتم جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت. ... به نام هوس) و در سال ۱۹۵۷ که اسکار را به دور دنیا در هشتاد روز دادند، انتخاب آکادمی در هر ..... جوایز اصلی در یک جشن که مستقیماً از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس ...
  7. مراسم اسکار امسال چگونه برگزار می‌شود

    www.entekhab.ir/fa/news/.../مراسم-اسکار-امسال-چگونه-برگزار-می‌شود
    ۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مراسم در بورلی هیلز و در سالن ساموئل گلدوین آکادمی برگزار می شود و به ... این مراسم همزمان از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی و در برنامه «سلام آمریکا» پخش می‌شود. ... مراسم اسکار هشتاد و هفتم به صورت زنده در تاریخ 22 فوریه از شبکه ای بی سی پخش ... وزیر خارجه قطر: اگر ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند، کشورهای ...
  8. (گزارش زنده) هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار - فرار

    fararu.1bot.ir/p548201_(گزارش_زنده)_هشتاد_و_هفتمین_دوره_مراسم_اس...
    نیل پاتریک هریس کمدین تلویزیون و سینمای آمریکا به عنوان مجری مراسم اعطای جوایز. ... روزنامه فرهنگ و هنر در ایران گفت وگو با امیرحسین صدیق بازیگر سریال زیر لب بشمار. ... گزارش تصویری هالیوود آماده برگزاری مراسم اسکار هشتاد و هفتم می شود. ... زنده پو پویش و پخش زنده اخبار پخش خودکار آخرین اخبار نمایش آنلاین خبر اخبار ...
  9. آخرین خبرها از اسکار 2015 / مراسم امسال در دو بخش اجرا می شود

    31nama.com/سینمای-جهان/آخرین-خبرها-از-اسکار-2015
    ۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مراسم در بورلی هیلز و در سالن ساموئل گلدوین آکادمی برگزار می شود و به ... این مراسم همزمان از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی و در برنامه «سلام آمریکا» پخش می‌شود. ... مراسم اسکار هشتاد و هفتم به صورت زنده در تاریخ 22 فوریه از شبکه ای بی سی ... راه یافته به اسکار فیلم خارجی‌زبان اعلام شد/ نماینده ایران از رقابت جا ماند.
  10. برچسب ها - مراسم اسکار - فرارو

    fararu.com/fa/tag/3/مراسم%20اسکار
    مک فارلین از زمانی که اسکار از تلویزیون پخش می... شود ... دوشنبه هفتم اسفند به وقت ایران در مراسم جوایز اسکار. ... اساسنامه خانه‌سینما اصلاح و انتخابات برگزار شود/ با حوزه هنری اختلافی نداریم ... فهرست فیلم های خارجی زبان در هشتاد و پنجمین مراسم.
  11. مهمترین خبرهای فرهنگی هنری | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/m/11
    به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، هشتاد و هفتمین مراسم اعطای جوایز اسکار در حالی از ... دوره های باز آموزی شاغلان صنایع دستی خراسان رضوی برگزار می شود ... به نمایش در می آید که 38 فیلم ایرانی و 68 فیلم خارجی در بخش مسابقه بین الملل به .... این مجموعه محبوب تلویزیونی که چند سال است از شبکه دو پخش می شود، طرفداران زیادی دارد .
  12. دانلود از سرور داخل ایران The 87th Annual Academy Awards ...

    www.iqfun.ir/.../دانلود-از-سرور-داخل-ایران-the-87th-annual-academy-aw...
    ۱ روز پیش - دانلود نسخه با کیفیت عالی مراسم اسکار 2015 - دانلود فیلم. ... مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است وهر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌ صورت زنده پخش می‌شود. ... (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. ..... آخرین پیش بینی‌ ها از اسکار هشتاد و هفتم +دانلود فیلم مراسم .
  13. مشکلات پخش زنده مسابقات لیگ جهانی والیبال در تلویزیون ...

    vista.ir/.../مشکلات-پخش-زنده-مسابقات-لیگ-جهانی-والیبال-در-تلویزیو...
    ابتدا باید اشاره شود که یکی از چالش های المپیک اخیر (لندن 2012) مساله زنان ... است به جهت اینکه مسابقه را با هفت ثانیه تأخیر پخش کردیم و شاید هیچ کس باورش نشود به ... این گزارش می گوید: تندروها در ایران بارها به تلویزیون ایران به دلیل پخش .... روند باید نامگذاری لیگ ایران در دهه هفتاد با عنوان جام آزادگان و سپس در دهه هشتاد با نام ...
  14. خانه | تی وی پلاس :: اولین تلویزیون اینترنتی ایران

    www.ritmezendegi.com/
    در این رشته ورزشی بارفیکس حرکت مادر محسوب می شود و در صورتی. ..... جدول پخش نوروزی صدا و سیما، کدام مجموعه‌ها برای عید 94 آماده می‌شوند؟ .... «آیدا» به کارگردانی پاول پائولوکوسکی اسکار فیلم غیرانگلسی‌زبان دوره هشتاد و هفتم را از آن خود کرد.
  15. جزئیات برگزاری مراسم اسکار 2015 اعلام شد - مجله مووی مگ ...

    moviemag.ir/.../10462-جزئیات-برگزاری-مراسم-اسکار-2015-اعلام-شد
    ۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مراسم در بورلی هیلز و در سالن ساموئل گلدوین آکادمی برگزار می شود و به ... این مراسم همزمان از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی و در برنامه «سلام آمریکا» پخش می‌شود. ... مراسم اسکار هشتاد و هفتم به صورت زنده در تاریخ 22 فوریه از شبکه ای بی سی ... بضاعت کم سینمای ایران در اسکار 2015 / چه فیلمی نماینده سینمای ایران ...
  16. جام جم آنلاین-فرهنگی

    www.jamejamonline.ir/services/01-01-01-118
    کمتر از چند ساعت دیگر برندگان اسکار هشتاد و هفتم هم مشخص می شوند. ... اولین تفنگ های تولید کارخانجات اسلحه سازی ایران از سوی رضاشاه و همراهانش در سال ... رادیو هفت برنامه ای است که هر شب از شبکه آموزش پخش می‌شود و زمان پخش آن ... مردی که حوصله فیلم دیدن ندارد و معمولا پای تلویزیون خوابش می‌برد، به جشنواره فجر علاقه‌مند است.
  17. مراسم دو بخشی شد - اخباروعکس های هنرمندان

    aahonarmandan.blogfa.com/tag/مراسم-دو-بخشی-شد
    وبلاگ بهترین مجریان ایرانی ... این مراسم همزمان از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی و در برنامه «سلام آمریکا» پخش می‌شود. ... مراسم اسکار هشتاد و هفتم به صورت زنده در تاریخ 22 فوریه از شبکه ای بی سی ... این مراسم در دالبی تیه‌تر در هالیوود برگزار می شود.
  18. آخرین پیش بینی‌ها از اسکار هشتاد و هفتم-جام جم|خبرپو

    khabarpu.com/h.php?t=341-xNEWSPREVIEW...t...eatoet
    ۱ روز پیش - شاعران ایران به نظامی گنجوی ادای احترام کردند ..... کمتر از چند ساعت دیگر برندگان اسکار هشتاد و هفتم هم مشخص می شوند. ... هر ساله، این پایگاه معتبر از ماه ها قبل از اسکار با رصد وقایع، فیلم ها و البته با در ... می شود از «فاکس کچر»، ساخته بنت میلر هم به عنوان یکی دیگر از ناکامان .... پخش زنده برنامه های تلویزیون.
  19. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.net/
    سینما و تلویزیون ..... دانلود پاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پایه هفتم ... کدام جنگنده‌ ایرانی فرمانده نیروی هوایی آمریکا را به وحشت انداخت؟ ... دعا را می گیرند، ما از کجا پی ببریم به اینکه به چه دلیل دعای ما مستجاب نمی شود؟ ... «آیت الله العظمی بهجت(رض)»؛ الملحقات، تعارض الاحوال(جلسه 7)؛ سال 94-93، جلسه هشتاد و دو؛ 4 اسفند 93.
  20. برای دیدن مراسم اسکار ۲۰۱۵ همراه یورونیوز باشید | euronews ...

    persian.euronews.com › اخبار › اخبار جهان
    ۴ روز پیش - اخبار جهان - به صفحه ویژه پوشش زنده مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۵ در ... این مراسم در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس برگزار می شود و امسال هشتاد ...
  21. کلیبرکالیوود سینمای ایران - بهترین فیلمهای تاریخ سینما

    kallywood.blogfa.com/category/11
    به نقل از ورایتی، نامزدهای بخش فیلم خارجی‌ زبان اسکار هشتاد و هفتم شامل «آیدا» از .... در میان فیلم‌های نوروزی تلویزیون، نام فیلم تحسین‌شده‌ی اسکار امسال با عنوان «12 ... سال 2013 امریکا، چهارشنبه - ششم فروردین‌ ماه - از برنامه مستند چهار پخش می‌شود.
  22. مرز دانلود | دانلود فیلم , دانلود سریال

    marzdownload.com/
    روز های پخش : دوشنبه ... خلاصه داستان : مراسم هشتاد و هفتم جوایز اسکار مراسمی از جانب آکادمی علوم و ... در آن جوایز اسکار به بهترین‌های صنعت سینما در ایالات متحده در سال ۲۰۱۴ اهدا می‌شود. ... امسال مراسم اسکار برای اولین بار با میزبانی نیل پاتریک هریس کمدین تلویزیون و ... دانلود فیلم ایرانی خواب زده ها با کیفیت عالی + لینک مستقیم.
  23. چرا تلویزیون فیلم های صحنه دار پخش می کند؟ | جستجو در ...

    weblog24.com/list/چرا-تلویزیون-فیلم-های-صحنه-دار-پخش-می-کند؟.html
    نتایج جستجوی عبارت چرا تلویزیون فیلم های صحنه دار پخش می کند؟ ... برنده 11 جایزه اسکار یکی از فیلم های پرهزینه جیمز کامرون از تلویزیون ایران پخش شد. ... سلام هشتاد هفتم،این چی بازی والیبال ایران ایتالی انگار سیستم رو گذاشته بود رو ..... «سیزده 13» اولین فیلم سینمایی هومن سیدی از 10دی ماه بدون سرگروه اکران می شود.
  24. نامزدهای اسکار هشتاد و هفتم+ تصاویر | فرهنگی - جی پلاس

    jplus.jamaran.ir/culture/?p=9862
    ۳ روز پیش - از ایران فیلمی در اسکار امسال حضور ندارد، اما فیلم کوتاه «پروانه» ساخته تلخون ... ساخته شده و در فاصله زمانی بین جنگ جهانی اول و دوم روایت می شود.
  25. ‫اخبار هنرمندان و فیلم و سریال ایرانی | Facebook‬

    https://www.facebook.com/pages/...فیلم...ایرانی/288892957792211?...
    ‎انتهای خیابان هشتم - 1389 کارگردان: علیرضا امینی بازیگران: ترانه علیدوستی، صابر · ‎"به رنگ ارغوان" حاتمی کیا نوروز از تلویزیون پخش می شود فیلم سینمایی ... ‎اظهارنظر فرهادی درباره بایکوت خبری اسکار و پخش «جدایی نادر از سیمین» در ..... با سال هشتاد و چهاری‌ها فرق دارند و بسیار محترمانه برخورد می‌کنند -این چاپلوسی نبود، آدم ...
  26. Cinema-Music - اخبار سینما, تلویزیون ایران

    amir-khajouie.blogfa.com/cat-3.aspx
    هیات انتخاب فیلم ایرانی برای معرفی به هشتاد و یکمین دوره مراسم اسکار پس از بررسی ۴۸ ..... "یک مشت پر عقاب" در 14 قسمت 50 دقیقه ای آماده پخش می شود. .... در مجموعه تلویزیونی "هفت" قرار است بازیگران مطرح سینما به شکل افتخاری در تک سکانس ...
  27. دنیای سینما

    donyayecinema.ir/
    دستاورد سینمای ایران دگرگون شد / به جشنواره فیلم فجر دعوت نشدم ... ۱۴۳» ساخته نرگس آبیار شنبه نهم اسفندماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. «سعید مترصد» هنرمند سینما و تلویزیون درگذشت ... دنیای سینما: جایزه اسکار هشتاد و هفتمین دوره فیلم خارجی زبان به «آیدا» از ... یادداشت بهرام توکلی درباره هفت فیلم جشنواره فجر
  28. همه آنچه می خواهید از اسکار امسال بدانید - قدس

    www.qudsonline.ir/detail/News/266694
    ۲ روز پیش - سال 1988 با فیلم «قلب کلارا» پا به صنعت سینما گذاشت. ... کارگردان اسکار: وظیفه کارگردانی مراسم اسکار هشتاد و هفتم بر عهده همیش همیلتون است. ... بیشتر با کارگردانی کنسرت ها، موزیک ویدیوها و برنامه های تلویزیونی شناخته می شود. .... تغییر موضع اتحادیه اروپا در قبال ایران و عربستان ... پخش زنده حرم مطهر.
  29. هنر هفتم

    www.plancut.blogfa.com/
    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درباره الی شایسته‌ترین نماینده ایران در اسکار طی یک دهه اخیر است ... برای حضور در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان هشتاد و دومین دوره اسکار این امید را در سینمادوستان ... زمان پخش : از شنبه 4 مهر هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود ... اولین مجموعه تلویزیونی از مسعود ده نمکی قرارمون یادت نره :.
  30. آنچه در اسکار هشتاد و هفتم گذشت/ از"مرد پرنده ای که بهترین ...

    tnews.ir/news/E66337888583.html
    ۱ روز پیش - آنچه در اسکار هشتاد و هفتم گذشت/ از"مرد پرنده ای که بهترین جوایز را به خانه برد" ... فیلم منتشر نشده از سردار شهید مدافع حرم حاج عباس عبدالهی (۲۳۰۷ بازدید) ... پخش مصاحبه رحمتی علیه قلعه نویی برای فردوسی پور درسر ساز شد + ... قلعه نویی فکر کرده می تواند آبروی مرا ببرد / برانکو به ایران بیاید بدبخت می شود!
  31. شبکه های پخش کننده مراسم اسکار 2015 - خانه

    servicebox.ir/list/شبکه+های+پخش+کننده+مراسم+اسکار+2015.html
    در بخش انیمیشن بلند جای خالی «لگو» دیده می شود. هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار روز بیست‌ودوم فوریه (3 اسفند) با اجرای کمدین .... اختصاصی گل ها/ امشب ساعت 23:15 بوقت ایران دو تیم پاریس سنت ژرمن و چلسی از دوره رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ... به گزارش بانی فیلم، پخش برنامه تلویزیونی «آقازاده ها» به تهیه کنندگی علی ...
  32. 24 - صفحه اصلی - ایرنا

    kermanshah.irna.ir/fa/NewsPage.aspx?kind=44&lm...0...
    15 پردیس دانشگاه فرهنگیان میزبان جشنواره فیلم رشد .... فیلم سینمایی 'امروز' به کارگردانی رضا میرکریمی به عنوان نماینده ایران در اسکار هشتاد و هفتم معرفی شد.
  33. ستاره ها - مجری برنامه «هفت»نام خانوادگی خود را تغییر داد

    www.setarehnews.ir/fa/doc/news/36335/
    مجری برنامه جذاب «هفت» که شبکه سوم سیما پخش می شود، نام خانوادگی خود را گبرلو به شایسته تغییر داد. ... برنامه گروه تلویزیونی شاهد، سردبیر مجله ایثار، مدیرعامل دفتر سینمایی زوان فیلم، همکاری با گروه تاتر دانشگاه ... بازتاب دیدار دو فیزیکدان هسته ای ایران و آمریکا پس از 40 سال ... هالیوود آماده برگزاری مراسم اسکار هشتاد و هفتم.
  34. مجری مراسم اسکار 2015 انتخاب شد – جدیدترین اخبار ایران و ...

    www.momtaznews.com/مجری-مراسم-اسکار-2015-انتخاب-شد/
    او همچنین مجری شصت و سومین دورهٔ جایزهٔ تونی در هفتم ژوئن ۲۰۰۹ و شانزدهمین مراسم امی را ... مراسم اعطای جوایز سینمایی هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۳ ... به جرات می‌توان گفت ست مک‌فارلین از زمانی که اسکار از تلویزیون پخش می‌شود، در ...
  35. ساعت خبر | فرهنگی

    saatekhabar.ir/category/اخبار-فرهنگی-خبرهای-سینما-و-تلویزیون-خ/
    برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو، دستخوش تغییر می شود/سقف زمان برنامه،۲۰دقیقه. 2 روز پیش. گزارش سرویس سینمای جهان "کافه‌سینما" به علاقه‌مندان ایرانی سینما، در آستانه پوشش گسترده از اسکار ۲۰۱۵/ مجموعه اخبار و ... پخش مستند «به روایت دربار» که در ایام دهه‌ی فجر از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد، ... برندگان اسکار هشتاد و هفت.
  36. آنچه در اسکار هشتاد و‌ هفتم گذشت/ از"مرد پرنده‌ای که بهترین ...

    titre1.ir › فرهنگی › سینما
    ۱ روز پیش - آکادمی علوم و هنرهای سینما در هشتاد و هفتمین مراسم جوایز اسکار از ... فکر کرده می تواند آبروی مرا ببرد / برانکو به ایران بیاید بدبخت می شود! .... و "کریگ زادان" در آمریکا توسط شبکه ای‌بی‌سی به صورت زنده پخش شد. "نیل پاتریک هریس" کمدین تلویزیون و سینمای آمریکا امسال برای اولین بار مجری مراسم اسکار بود.
  37. کافه سینما - نمایش موارد بر اساس برچسب: رضا میرکریمی

    www.caffecinema.com/new/index.php/.../tag/رضا%20میرکریمی.html
    "امروز" نماینده ایران در هشتاد و هفتمین مراسم اسکار شد! .... پرستویی امروز هشتم مردادماه روی آنتن زنده برنامه تلویزیونی "روز دلگشا"(شبکه استانی ... در پخش تیزرها این قدر نامتعادل عمل میشود تا جایی فیلمی برای روزی دو تیزر باید هفت خوان ...
  38. روزنامه ایران - جشنواره های فجر در قاب تلویزیون - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/3758902/جشنواره-های-فجر-در-قاب-تلویزیون
    ۱ روز پیش - آخرین پیش بینی‌ها از اسکار هشتاد و هفتم ... توقع دارند، این جشنواره را به‌صورت تصویری از رسانه‌ای دنبال کنند که گستره پخش و پوشش آن، ملی است. ... او می‌گوید:< ظرفیت روزانه جشنواره چهار یا پنج فیلم بود و همین تعداد شبکه هم به صورت محدود به ... جای خالی این نگاه تحلیلی هم در جشنواره و هم در تلویزیون احساس می‌شود.
  39. آکادمی اسکار - ویکی پی جی

    www.wikipg.com/wiki/titles/آکادمی%20اسکار/18573
    ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با اینکه اسکار در مالکیت برنده آن است ، در بازار آزاد معامله نمی شود . ... فیلم سال 2010 ، در سال 2008 پخش شد ولی واجد شرایط شرکت در اسکار 2009 نبود زیرا ... فیلم های خارجی باید دارای زیرنویس انگلیسی باشند و هر کشور می تواند سالیانه ... مراسم هشتاد و هفتم جوایز اسکار مراسمی از جانب آکادمی علوم و هنرهای تصاویر ...
  40. آدم های روشن - اسکار و جشنواره های مهم خارجی

    adamhayeroshan.blogfa.com/cat-21.aspx
    + نوشته شده توسط رضا کوه پور در دوشنبه هشتم اسفند 1390 و ساعت 17:36 | آرشیو نظرات .... که به نظر من فیلم جدایی نادر از سیمین همانطور که خود فرهادی هم گفته ایرانی ... هشتاد و سومین دوره ی اسکار با همه ی جنجال ها و مسائلی که با خود به همراه داشت مثل ..... پخش تلویزیونی مراسم صاحب درآمد چشمگیری می شود،برندگان و نامزدهای اسکار هم از ...
  41. کلاه قرمزی و آقای مجری از اواخر بهمن تمرین می‌کنند | سینما رکس

    cinemarex.ir › تلویزیون
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوامل این مجموعه از اواخر بهمن ماه تمرین های خود را آغاز می کنند تا در اسفند ماه ضبط این مجموعه آغاز می شود. ... نوروز ۹۴ نیز مجموعه «کلاه قرمزی و آقای مجری» از شبکه دو سیما پخش می شود. ... آخرین پیش بینی از جوایز اسکار هشتاد و هفت · در شخصیت‌پردازی از ... فیلم مجیدی در گفتن یک قصه و ساختن یک شخصیت ناتوان است ...
  42. دست «امروز» به اسکار نخواهد رسید - بولتن نیوز

    www.bultannews.com/fa/news/234746/دست-امروز-به-اسکار-نخواهد-رسید
    ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه سینما و تلویزیون، آکادمی اسکار در حالی اسامی 9 فیلم راه‌یافته به ... به گزارش بولتن نیوز به نقل از ورایتی، نامزدهای بخش فیلم خارجی‌ زبان اسکار هشتاد و هفتم شامل «آیدا» از ... در این فهرست که دیشب اعلام شد نماینده ایران یعنی «امروز» به ... صحنه‌ای می‌شود که چند پلیس مست با سلاح‌های ای‌کی-47 خود به پرتره‌های ...
  43. چگونه مراسم اسکار امسال را آنلاین تماشا کنیم؟ | نیکو

    nikoo.com/tech/تِکنامه/چگونه-مراسم-اسکار-امسال-را-آنلاین-تماش-2
    ۳ روز پیش - title% دارندگان حق اشتراک شبکه تلویزیونی ABC می‌توانند هشتاد و هفتمین دوره مراسم اعطای جوایز آکادمی اسکار را به صورت آنلاین و ... پخش زنده و آنلاین مراسم از طریق وب‌سایت‌های Oscar.com، ABC.com و WatchABC انجام خواهد شد. ... سینمای خانگی که در جیب جا می‌شود ... افشای فعالیت‌های جاسوسی NSA در ایران و جهان.
  44. تولید 69 سریال سال 93 و زمان پخش

    hodana.ir/fa/news/8326/تولید-69-سریال-سال-93-و-زمان-پخش
    IR): سرویس فرهنگی هدانا : در میان اسامی اعلام شده برای سریال‌های تلویزیون در ... زمان پیشنهادی برای پخش این سریال از 28 مرداد 93 تعیین شده است. .... است که در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی اردلان عاشوری نگارش می‌شود. ... تصاویر لحظه به لحظه مراسم اسکار / برندگان هشتاد و هفتمین اسکار ... رضا عطاران برای ایران به میدان رفت.
  45. نمایش فیلم اسکاری در تلویزیون - سینما خبر

    www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=76075
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او برای اجرای موسیقی در یک سیرک مشغول به کار می‌شود، ولی این ... جایزه بهترین فیلم را در هشتاد و ششمین مراسم دوره اسکار به خود اختصاص دهد.
  46. ISNA - mostanad - ایسنا

    isna.ir/fr/tag/2e7ba1d0507beb19703c8f612c29f4a6/mostanad
    سازنده «مستند ایران» از سوی وزارت ارشاد، نشان فرهنگ و هنر دریافت کرد. ... بررسی نحوه مقابله با عرضه مواد مخدر در تلویزیون .... آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرستی از 15 فیلم مستند راه یافته به مرحله رای‌گیری هشتاد و هفتمین دوره .... در سال 2008 برنده جایزه اسکار بهترین فیلم مستند شده است، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
  47. «12 سال بردگی» در تلویزیون - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/detail/346883/culture/4627
    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرهنگ > تلویزیون - فیلم برنده اسکار استیو مکویین پنجشنبه 14 ... در هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد و در دو ... و «حوض نقاشی» نیز تا پایان هفته ساعت 16 از این شبکه پخش می‌شود. ... حداقل 20% از فیلم رو سانسور میکنن، چون صحنه های غیر قابل پخش از تلویزیون ایران را دارد.
  48. [PDF]آخرین پیش بینی ها از اسکار هشتاد و هفتم

    www.afkarpress.ir/PDF/1319/08.pdf
    ۱ روز پیش - هشتاد و هفتم هم مشخص می شوند. اما به. سنت هر سال سری زده ایم ... وقایع، فیلم ها و البته با در نظر گرفتن موارد. پشــت پرده اقدام به ... می شود. این کنســرت در دو بخش. موسیقیسنتیومحلیراباآوازکیان ... گیلکی )رعنا( و ای ایران را در بخش .... محبوب تلویزیونی که چند سال است. از شبکه دو پخش می شود، طرفداران. زیادی دارد.
  49. کدام فیلم‌های ایرانی به اسکار معرفی می‌شوند | آوینی فیلم

    avinyfilm.ir/content/8833
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلمی که از سوی ایران به عنوان نماینده به اسکار معرفی می‌شود باید اثری ... و می تواند یکی از نمایندگان سینمای ایران در اسکار هشتاد و هفت باشد.
  50. تقاضای 134 مستند بلند سینمایی برای شرکت در اسکار ...

    www.ghatreh.com/.../تقاضای-مستند-بلند-سینمایی-برای-شرکت-اسکار-ه...
    ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بخش فیلم مستند بلند اسکار با بررسی 134 اثر متقاضی حضور در این بخش، نامزدهای نهایی فیلم مستند بلند هشتاد و هفتمین. ... راه‌یافتگان اولیه که شامل نام 15 فیلم خواهد بود، در ماه دسامبر اعلام می‌شود. ... پخش اشعار مداح آذری از تلویزیون روسیه/ گنجینه‌های حسینی «عمان سامانی» خوانده شد ... تهمینه میلانی به «هفت» می‌رود ...
  51. خبرنامه دانشجویان ایران | رونمایی از «خاتمیِ واقعی» و مناظره ...

    iusnews.ir/.../رونمایی-از-«خاتمیِ-واقعی»-و-مناظره-هایی-که-جرات-می-خواس...
    ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... فامیلی آخرین پیش بینی ها از اسکار هشتاد و هفتم عکس:: مجرمی که خودش وکیل ... خاتمی در این فیلم دانشجویان اصلاح طلب را تهدید به اخراج از سالن می کند ... احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی٬ از تکرار نشدنی های تاریخ تلویزیون است که هنوز هم ... هرشب از شبکه دوم سیما پخش می‌شود، یکی از دیگر ظرفیت‌های مثبتی است که ...
  52. برچسب ها - جوایز آکادمی - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/tag/1/جوایز%20آکادمی
    فهرست کامل نامزدهای هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار در. ... اسکار بهترین فیلم برای " 12 سال یک برده"/ "جاذبه" جوایز را درو کرد / معرفی بهترین بازیگر زن و ... در هفت بخش از جوایز آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی. ... 2013 از نگاه آکادمی معرفی می شود این در حالی. ... پخش تلویزیونی مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب ۱۷ میلیون بیننده.
  53. آخرین پیش بینی‌ها از اسکار هشتاد و هفتم - تابناک|پوینده

    puyande.com/h.php?t=136-xFA-xNEWS-x477747-x...n_dabua...
    نشست معاونان وزیران خارجه ایران و 1+5 برگزار می‌شود / سومین دیدار صالحی و مونیز .... جدول پخش شبکه های تلویزیون,جدول پخش فیلم,زمان پخش برنامه تلویزیون.
  54. دیکتاتور روی فرش قرمز جوایز اسکار ظاهر می‌شود

    www.persianartpic.com/newsdetail-1054-fa.html
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - او در این فیلم که 11 مه اکران می‌شود نقش شخصیتی خیالی به نام ژنرال علا‌الدین را ... یکی از تهیه‌کنندگان پخش تلویزیونی هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار، گفت: ... هشتم اسفند به وقت ایران) در کداک تیه‌تر لس آنجلس برگزار می‌شود.
  55. آخرین پیش بینی‌ ها از اسکار هشتاد و هفتم +دانلود فیلم مراسم ...

    nhua.ir/3726
    ۱ روز پیش - کمتر از چند ساعت دیگر برندگان اسکار هشتاد و هفتم هم مشخص می شوند. .... آدرس ایمیل شما راهنمای عضویت در خبرنامه آخرین اخبار سیاسی ایران و جهان ابتدا. .... سی هم کار می کرده و پیش بینی می شود که کارگردان تلویزیونی اقتباس سریالی نیل گیمن از روی . .... servicebox.ir/list/کانال+های+پخش+مراسم+اسکار+2015.html.
  56. سینمای ما

    www.cinemaema.com/
    نان در برنامه «هفت» به چه نرخی قرض داده می‌شود؟! یادداشت نیما ... دوشنبه‌شب 4 اسفند، هشتاد و هفتمین مراسم اسکار برای اهدای مجسمه طلایی برگزیدگان آکادمی علوم و هنرهای سینمایی ... پیش از این هم گزارش‌هایی از انتقاد رهبر ایران از 'فیلم‌های هالیوودی' منتشر شده بود. از جمله از او ... در این فیلم عشقی روایت می‌شود که سرانجامی غیرمتعارف دارد.
  57. [PDF]13 - کتابخانه مجازی ایران

    dl.irpdf.com/ebooks/Part28/www.irpdf.com(8535).pdf
    باز هم فرصتی دست داد تا با شما هفت آسمونی ها چند کالمی صحبت کنیم . ..... پیش بینی می شود غیبت فیلم مایکل مور در رقابت های اسکار بهترین مستند سال، اعتراض شدید او را به ... به گزارش خبرآنالین، فوریه امسال در جریان پخش تلویزیونی هشتاد و.
  58. هفته اوّل مهر 1387 - هنر سینما - Blogfa

    artfilm.blogfa.com/87071.aspx
    همه بدبختی‌ها از زمانی شروع می‌شود که آدم‌ها همدیگر را تنها می‌گذارند. ... نوشته شده توسط محمد خلیلی | یکشنبه هفتم مهر 1387ساعت 16:45 آرشیو نظرات .... سینمای ایران به اسکار فیلم سینمایی "آواز گنجشک‌ها" ساخته مجید مجیدی را به هشتاد و یکمین .... وی درباره تبلیغات "دعوت" افزود: پخش تیزر تلویزیونی فیلم از هفته گذشته آغاز شده و پس ...
  59. آخرین پیش بینی‌ ها از اسکار هشتاد و هفتم +دانلود فیلم مراسم ...

    downloadnewsong.ir/varzesh3/843
    ۱ روز پیش - کمتر از چند ساعت دیگر برندگان اسکار هشتاد و هفتم هم مشخص می شوند. ... فروش فوری ایران خودرو اسفند 93 · دیدنی های آذربایجان شرقی ویژه نوروز 94 + .... دی سی هم کار می کرده و پیش بینی می شود که کارگردان تلویزیونی اقتباس سریالی نیل گیمن از روی . .... servicebox.ir/list/کانال+های+پخش+مراسم+اسکار+2015.html.
  60. تلخون حمزوی دختر ایرانی در اسکار 2015 +عکس - تاپ ناز

    www.topnaz.com/تلخون-حمزوی-دختر-ایرانی-در-اسکار-2015-عکس/
    تلخون حمزوی تنها ایرانی حاضر در مراسم اسکار 2015 تلخون حمزوی فیلمساز ایرانی مقیم ... دسته : سینما و تلویزیون ... و در همین زمان با دختری به نام «امیلی» آشنا می‌شود و ماجراهایی برای این دو در ادامه فیلم رخ می‌دهد. ... اگه اشتباه نکنم یک فیلم از آقای رضا میر کریمی به عنوان نماینده سینمای ایران در هشتاد و هفتمین مراسم اسکار انتخاب شده.
  61. فروردین 1392 - تلویزیون دهه 50

    www.tv50.blogfa.com/1392/01
    علی ناخواسته مرتکب قتل حسن می‌شود و دوستش پا به‌فرار می‌گذارد. ... میلادی شبکه NBC آمریکا می باشد که در سالهای ۱۳۵۵ و۱۳۵۶ از تلویزیون ایران پخش شد. ... هارولد لوید ورزشکار بود و حرکات خطرناک در داستان فیلم را خود انجام می‌داد. ... جوایز اسکار ... میکی رونی با هشتاد سال سابقه ی هنری ، رکوردار طولانی ترین زندگی حرفه ای در تاریخ ...
  62. اعلام نامزدها؛ دختر ایرانی در بین نامزدهای اسکار

    www.asrkhabar.com/fa/news/58289
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صفحه نخست » فیلم و سینما و تلویزیون ... تلخون حمزوی دختر ایرانی ساکن سوئیس هم با فیلم «پروانه» یکی از ... مراسم معرفی برگزیدگان اسکار هشتاد و هفتم، بامداد دوشنبه 4 اسفند ... لس آنجلس برگزار می‌شود و مجری آن نیل پارتیک هریس بازیگر است. .... پخش تصاویری از سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش (+عکس) ...
  63. [PDF]چه فیلمیمناینده ایران در »اسکار« می شود؟ - خراسان

    www.khorasannews.com/Download.aspx?file=NewsSource/18787...
    سینما تلویزیون. صاحب امتیاز: .... فیلم سینمایی »جمجمه ها« امروز ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود. جمجمه ها یک تریلر .... نمایندگان شایسته ایران در هشتاد و هفتمین مراسم اسکار باشند. نقش آفرینان دور جدید اکران ... می دهد. سفید برفی و هفت کوتوله.
  64. حوض نقاشی» مهمان شبکه یک می‌شود - سوره سینما

    asset1.sourehcinema.ir/?p=35052
    ۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... سینما; سینمای ایران; سینمای مستند و کوتاه; عکس سریال; عکس فیلم; عکس ... سوره سینما- شبکه های مختلف تلویزیون آخر هفته آثاری قابل توجه را نمایش می‌دهند. ... را در پی داشت و در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار ... این فیلم ساعت ۲۲:۱۰ جمعه هفتم شهریور از شبکه یک سیما پخش می شود.
  65. یک فیلم فرانسوی نماینده ایران در اسکار می شود؟ - صراط نیوز

    www.seratnews.ir/fa/.../یک-فیلم-فرانسوی-نماینده-ایران-در-اسکار-می-ش...
    ۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک فیلم فرانسوی نماینده ایران در اسکار می شود؟ ... در هشتاد و چهارمین مراسم اسکار نیز اصغر فرهادی، اسکار بهترین فیلم ... تمام فیلم‌هایی که از نهم مهر ماه سال گذشته تا هشتم مهر ماه سال‌جاری در سینما‌ها اکران ... بین فیلم‌های پخش شده در ایران بهترین گزینه برای معرفی به اسکار باشد. .... چرا تلویزیون آنتن‌فروشی کند؟
  66. تصاویر برندگان زن و مرد اصلی در اسکار 2015 - سیمرغ

    www.seemorgh.com/.../223815-تصاویر-برندگان-زن-و-مرد-اصلی-در-اس...
    ۲۲ ساعت پیش - هشتاد و هفتمین مراسم اهدای جوایز اسکار برای اولین بار به میزبانی نیل ... در جهان است و هر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. ... (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. ... آلخاندرو گونزالس ایناریتو بهترین کارگردانی و بهترین فیلم .... فروش ویژه هفت سین های دست ساز.
  67. رقابت 7 فیلم برای اسکار چهره‌پردازی - نامه نیوز

    namehnews.ir/fa/news/197087/رقابت-7-فیلم-برای-اسکار-چهره‌پردازی
    ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هفت فیلم به عنوان نامزدهای اولیه بخش چهره پردازی هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی ... سینمایی اسکار در تمامی شاخه‌ها روز پانزدهم ژانویه اعلام می‌شود و مراسم اعطای جوایز ... سی نیوز با قدرتمندترین زن ایران/ابتکار: مهمترین نگرانی‌ام تغییرات ... نظر رئیس اسبق صدا و سیما درباره پخش موسیقی: به فتوای امام عمل می کردم.
  68. مرداد 1387 - باران سینما وبلاگ ارشیوی - Blogfa

    baraneema.blogfa.com/8705.aspx
    ۳۱ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - این فیلم به کارگردانی علی احمدزاده با تصادفی شروع می‌شود که ۲دختر بعد از این ... خبرگزاری فارس: دو فیلم ایرانی «چراغی در مه» و «کتونی سفید» از سوی اداره ... بسازیم که نهایتا در 90 دقیقه احتمالا برای پخش به تلویزیون سپرده می‌شود. .... فیلم شرط اصلی حضور در اسکار هشتاد و یکم (اکران هفت روزه در فاصله دهم مهرماه ...
  69. خبرگزاری نسیم - فرهنگی

    www.nasimonline.ir/service/3
    عروسک‌های "پنگول" و "چرا" نوروزی شدند / برنامه تلویزیونی "رنگین کمان" ویژه نوروز ۹۴ کاری از ... مرکز اسلامی هامبورگ سه‌شنبه، ۵ اسفند ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد ... هفت بانوی قهرمان دفاع مقدس تجلیل شدند / مراسم "دختران ‌آفتاب" با هدف تجلیل از چهار ... "شیار ۱۴۳" میهمان خانواده‌های ایرانی می‌شود / فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" ساخته ...
  70. پرده های دروغ با شعبده بازی اسکار! | عمارنامه

    www.ammarname.ir/node/100136
    ۲ روز پیش - مراسمی دیگر از شوی تبلیغاتی اسکار با بوق و کرنای همیشگی رسانه ... که از روزهای پیش، اخبار ستاره های نامزد هشتاد و هفتمین دوره جوایز آکادمی را ... گروه سینمایی آوینی فیلم ، مراسمی که با همه های و های و با برپایی ... مراسمی که به طور معمول از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی و در برنامه "سلام آمریکا" پخش مستقیم می‌شود.
  71. قوانین آکادمی اسکار برای دوره هشتاد و هفتم تغییر می‌کند

    www.yjc.ir/fa/news/4889022
    ۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رادیو تلویزیون · سینما · تئاتر و تجسمی · موسیقی · جشنواره فجر · میراث و ... شبکه افق بر پایه نگاه به سبک زندگی ایرانی اسلامی بنا شده است/ جزییات ... بنابراین، آکادمی اسکار دوباره استانداردهای پخش فیلم در سالن سختگیری ... شود و آهنگ برنده جایزه موسیقی اصلی شود، به آن گروه تندیسی جداگانه اهدا می‌شود.
  72. ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮فرهنگ و هنر‬ - ‮گزارش مراسم اسکار ۲۰۱۲‬‬

    www.bbc.co.uk/persian/.../120226_l51_oscars_awards_2012_live.shtml
    ۷ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تازه ترین خبرهای هشتاد و چهارمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار را از اینجا ... پخش زنده برنامه های تلویزیونی ... 3:38 اسکار هجدهم: اسکار بهترین فیلم کوتاه به فیلم ساحل اهدا می شود. ... 2:21 اسکار هفتم: کرک بکستر و اگنس وال تدوینگران دختری با ... نیما می گوید که لباسهایی که ایرانی ها در مراسم خارج از ایران می پوشند ...
  73. عشق سینما - Part 160

    amorescinema.net/page/160
    منبع : سایت برنامه هفت. تاراج بعد از 26 سال پخش می‌شود / فیلمهای آخر هفته سیما · 0 نظـــرات مهرداد مربوط به موضوع اخبار سینما و تلویزیون ایران ... آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرست کوتاه نامزدهای بخش چهره‌پردازی هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار را ...
  74. شهر بازیگران | Bazigar30t

    bazigar30t.com/
    برنامه «رادیو هفت» در پی گفتگوهای شبانه با هنرمندان این بار با افسانه بایگان ... علیرضا خمسه از بازیگران کهنه کار و با سابقه کشورمان گفت: به تازگی فیلم .... راه» که برای پخش از شبکه سه تهیه می‌شود، گفت: واقعیت این است که این کار. .... ایران در بخش بهترین فیلم‌ خارجی هشتاد وهفتمین دوره جوایز اسکار انتخاب شده بود در سی و.
  75. پیش بینی نامزدهای اسکار 2015 – قسمت اول | آخرین اخبار ...

    mossitv.ir › سینما هالیوود
    ۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین مراسم اسکار (هشتاد و ششم) در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۴ میلادی در سالن تئاتر ... شبکه ای‌ بی‌ سی مراسم را به صورت مستقیم در ایالات متحده پخش کرد و الن ... حال هشتاد و هفتمین مراسم اسکار در حالی برگزار می شود که آکادمی، میزبانی ... طبق برنامه‌ ای که آکادمی برای امسال مشخص کرده است مراسم هشتاد و هفتم، ۸ روز جلوتر از ...
  76. [PDF]«ﻣﺮﺩ ﭘﺮﻧﺪﻩ» ﺍﺳﮑﺎﺭ ۲۰۱۵ ﺭﺍ ﺷﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩ

    armandaily.ir/1393/12/05/Files/PDF/13931205-2699-29-10.pdf
    ۷ ساعت پیش - ﮐﺪﺍﻡ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﻴﺪ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ؟ ﻧﻮﺭﻭﺯ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﯽ، ﭘﻠﻴﺴﯽ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻥ. ﺑﺎ ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﺍﻳﺎﻡ ﺗﻌﻄﻴﻼﺕ ﻧﻮﺭﻭﺯﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﯼ. ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﻴﻤﺎ ﭘﺨﺶ ﺳﺮﻳﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﺎﺳﺒﺘﯽ ﺭﺍ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. .... ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﺧﻤﺴﻪ ﮔﻔﺖ: ﺑﻪ ﺗﺎﺯﮔﯽ ﻓﻴﻠﻢ «ﺍﺳﺐ ﺳﻔﻴﺪ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ» ﺭﺍ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﻓﻴﻠﻢ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺯ ﺁﺏ ... ﭘﺮﺩﺍﺯ ﺳﻴﻨﻤﺎﯼ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﮐﺮﺩ: ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺛﺮﯼ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭ ﻣﯽ ... ﭘﺎﺗﺮﻳﺸﻴﺎ ﺁﺭﮐﺖ ﺍﺳﮑﺎﺭ ﻫﺸﺘﺎﺩﻫﻔﺘﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ،.
  77. [PDF]ﺟﺸﻦ ﺟﻨﺖ ﺁﺑﺎﺩ ﻭ ﻣﺎﻩ ﻋﺴﻞ ﺑﺮﺍﻱ ﻋﻴﺪ ﻓﻄﺮ

    www.magiran.com/ppdf/nppdf/2835/p0283540280031.pdf
    ۳۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ﻛﻪ ﺳﺎﻋﺖ 11ﺗﺎ 12 ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﺍﺯ ﺭﺍﺩﻳﻮ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﭘﺨﺶ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﻣﻲ ... ﻣﺤﻴﻂ ﺯﻳﺴﺖ ﻭ ﻃﺒﻴﻌﺖ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻭ ﺟﻬﺎﻥ ﻓﻴﻠﻢ ﻣﻲ ﺳﺎﺯﺩ. ... ﺷــﺒﻜﻪ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻧﻲ ﺩﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﻛﺸــﻮﺭ ﺍﺳﺖ. .... ﻫﻔﺖ ﺳــﻨﮓ، ﻧﺎﺟﻲ ﻋﻠﻲ ﻭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻱ ﻣﺤﻠﻪ ﺍﻟﺮﺷــﻴﺪ ﺍﺯ ﺷﺒﻜﻪ ... ﻫﺸﺘﺎﺩ ﻭ ﭘﻨﺠﻤﻴﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺍﺯ ﺟﻮﺍﻳﺰ ﺍﺳﻜﺎﺭ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺷﺪ، ﺍﻣﺎ ﻛﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ.
  78. خرداد ۸٧ - باد صبا

    siavashbrn.persianblog.ir/1387/3/
    ۲۳ خرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - گفته می شود خجسته، معاون صدای سازمان صدا و سیما هم به زودی جای خود را به فرد دیگری می دهد. ... جوونی)) که از تیر هشتاد و چهار تا مهر هشتاد و پنج پخش می شد نشد که نشد که نشد. ... مجری برنامه سوالی درباره مقایسه رادیو و تلویزیون پرسید. ... فیلم با گویندگی گوینده بسیار توانا و قدیمی ایران آقای منوچهر انور و موسیقی ...
  79. حزب الله - تصاویر پخش‌نشده از فرار شاه در تلویزیون

    hezbollahnews.com/vdcf0cde.w6dmvagiiw.html
    ۲۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... اولین بار تصاویر دیده نشده از بزرگترین حادثه تاریخ معاصر ایران و جهان را به نمایش می‌گذارد، در یک قسمت 30 دقیقه‌ای از شبکه مستند پخش می‌شود. ... آخرین پیش بینی‌ها از اسکار هشتاد و هفتم ... چه فیلم‌های جایزه اسکار را می‌برند؟
  80. دانلود نرم افزار پخش کننده ویدئویی - پی سی دانلود

    p30download.com › نرم افزار › مالتی مدیا › بسته های کدک
    علاوه بر آن مدیا پلیری ویژه برای پخش فیلم های دارای زیرنویس است که زیرنویس .... می باشد زیرا این برنامه می تواند به عنوان پلیر پیش فرض در مرورگر نیز استفاده شود. ... دانلود نرم افزار رسانه تلویزیون اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV ... گزارش کامل هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار 2015[306] · راهکارهایی برای رسیدن به ثروت ...
  81. آخرین پیش بینی‌ ها از اسکار هشتاد و هفتم +دانلود فیلم مراسم ...

    www.funsaz.ir/.../1268/آخرین-پیش-بینی‌-ها-از-اسکار-هشتاد-و-هفت/
    ۱ روز پیش - می شود از «فاکس کچر»، ساخته بنت میلر هم به عنوان یکی دیگر از ناکامان ... آدرس ایمیل شما راهنمای عضویت در خبرنامه آخرین اخبار سیاسی ایران و جهان ابتدا. ... کمتر از چند ساعت دیگر برندگان اسکار هشتاد و هفتم هم مشخص می شوند. .... ۱۰ ساعت پیش - سرویس فرهنگی و هنری بی باک؛ بخش سینما، تئاتر و تلویزیون: .
  82. یک مووی: دانلود فیلم با لینک مستقیم

    www.yekmovie162.com/
    سریال ایرانی .... شرح زیر است زندگی یک زن جوان پس از او با بیماری ترمینال تشخیص داده میشود. .... دانلود مراسم هشتاد و هفتم جوایز اسکار 2015 + کیفیت خوب HDTV .... Top Gear را می توان یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی دانست. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و ...
  83. مریل استریپ - آکاایران

    news.akairan.com/tag/مریل%20استریپ
    سلفی جنیفر لوپز و مریل استریپ در مراسم اسکار 2015 (عکس) عصر ایران ... آنچه در اسکار هشتاد و‌ هفتم گذشت؛ مرد پرنده‌ای بهترین جوایز را به خانه برد/«هتل بزرگ .... فصلی که از دست‌اندرکاران فیلم و سینما بارها و بارها قدردانی می‌شود. ... برنامه‌ای پویژه و در دو بخش در تئاتر ساموئل جانسون بورلی هیلز اعلام و همزمان از تلویزیون پخش شد.
  84. نقد و بررسی کامل Se7en (هفت) - نقد فارسی

    www.naghdefarsi.com/world-movies-review/2534-se7en.html?showall...
    در شهری که در طول فیلم متوجه نام آن نمی شویم یک قاتل زنجیره ای پیدا می شود که به ..... قابل ذکر است که فیلم در زمینه تدوین نامزد اسکار گردید اما موفق به کسب آن نشد. ..... مدرن است از زندگی مدرن «بازی» اشاره کرد که چندین بار از تلویزیون ایران پخش شده است. .... 14-هشتاد درصد فیلم در فضایی تیره و تاریک قرار دارد و تنها سکانس پایانی ...
  85. (Cinema) سینما - خبرنامه (showing 1-50 of 53) - Goodreads

    www.goodreads.com/topic/show/200976
    به گزارش ایسنا، شبکه تلویزیونی «الجزیره» در مصاحبه با «گلشیفته فراهانی» ... این بازیگر 26 ساله گفت: «در ایران بهترین فیلم نامه ها به من پیشنهاد می شد، اما در خارج از ... در ایران بازیگری یک حرفه محسوب نمی شود و فیلم ها بیشتر به شکل تجربی ساخته .... شاه حسینی با این هدف مسئله تفکیک زمان پخش فیلم‌های سینمای ایران و ...
  86. ‫سینماگران ایرانی در اسکار هشتاد و هفت‬‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=_pVodsfLRns
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطVOA Farsi
    هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار ، فوریه آینده در تالار دالبی لس آنجلس برگزار می شود​. بدون شک یکی ازهیجان انگیزترین بخشهای این مراسم ، رقابت فیلمهای غیرانگلی ...
  87. سینمای روز

    americancinema.mihanblog.com/
    گومان مسئولیت سرمایه‌گذاری، تهیه و پخش 78 اپیزود جدید از این سریال که برای تماشاچیان پنج تا ... برچسب‌ها: «یادگاری»نوروزی می شود , اخبار تلویزیون ایران , ... با من برای تماشای فیلم آمد و وقتی برگشتیم، به من گفت: تو اسکار را می‌بری، باورم .... بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین فیلمبرداری، پیشتاز جوایز اسکار هشتاد و هفتم شد.
  88. از اینجا به همه جا - نقد فیلم های ایرانی

    menhaysansor.blogfa.com/cat-13.aspx
    + نوشته شده در شنبه بیست و هشتم آبان 1390ساعت 11:20 توسط مرتضی | آرشیو ... فیلم فرهادی همچنین به عنوان نماینده سینمای ایران برای شرکت در هشتاد و چهارمین ... که همزمان توانسته است جایزه جشنواره فیلم فجر ،جشنواره برلین و تلویزیون BBC را از .... دلیل توقیف این فیلم پناهی مربوط می‌شود به نشان دادن مساله حضور زنان در ورزشگاه.
  89. دو بازیگر جوان مجری مراسم اسکار شدند+عکس - اخبار روز ایران

    www.iran-iran.ir/10435/دو-بازیگر-جوان-مجری-مراسم-اسکار-شدندعک.html
    ۱۲ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - جیمز فرانکو و آن هاتاوی مجریان مراسم هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار هستند که از آن به عنوان بزرگ‌ترین شب هالیوود یاد می‌شود. ... به گزارش خبرآنلاین، بروس کوهن و دان میشر تهیه‌کنندگان پخش تلویزیونی مراسم اسکار 2011 روز دوشنبه گفتند ... 25 ژانویه 2011 (پنجم بهمن) اعلام می‌شود و مراسم اعطاء جوایز 27 فوریه (هشتم ...
  90. چه فیلم هایی بیشترین جایزه ها را به خود اختصاص دادند؟گزارش ...

    afghanistan.shafaqna.com/index.php?option=com_k2&view...
    فیلم "مرد پرنده ای" در ادامه موفقیت های خود، توانست چهار جایزه هشتاد و هفتمین دوره مراسم ... های تلویزیونی بیش از 100 کشور جهان آن را به صورت زنده پخش کردند، فیلم "مرد ... گلوب"، یک جایزه آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا (بافتا) و هفت جایزه ... در مراسم سالانه اهدای جوایز "اسکار" همچنین عوامل فیلم "تازیانه" سه جایزه بخش های ...
  91. فرهنگ و هنر | شبکه خبری ایرانیان-اخبار سیاسی اقتصادی

    www.irnn.ir/category/art/
    تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «فوق سری» گفت: با پایان کار در شهرک ... مجری برنامه سینمایی «هفت» که جمعه شب‌ها از شبکه سوم سیما پخش می شود، نام خانوادگی خود را تغییر داد. ... آکادمی علوم و هنرهای سینمایی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی) ... آکادمی علوم و هنرهای سینما در هشتاد و هفتمین مراسم جوایز اسکار از بهترین‌های ...
  92. لحظه به لحظه با اسکار [آرشیو] - فوروم ایران آمریکا

    www.iranamerica.com › ... › ورود به تالار سینما › سینمای جهان
    ۸ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 96پست - ‏25 نویسنده
    در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار ، فیلم «جدایی نادر از سیمین» به عنوان ... اسکار بهترین فیلم کوتاه به فیلم ساحل اهدا می شود. ... در بخشی از مراسم بندبازان در حالی که فیلمهای مشهور تاریح سینما پخش می شد، اجرای زنده داشتند. ..... آیا تلویزیون ایران قسمتهایی از مراسم اسکار و بخصوص صحبتهای فرهادی را پخش کرد؟
  93. برد پیت» و «تام کروز» تا کنون موفق به کسب اسکار نشده اند

    cinemabin.ir › جشنواره فیلم › اسکار (جایزه آکادمی)
    ۲ روز پیش - سینمابین نگاهی به سینمای ایران. ... هشتاد و هفتمین مراسم اعطای جوایز اسکار که پرطرفدارترین مراسم ... علوم و هنرهای سینمایی از برترین‌های هنر هفتم در سال ۲۰۱۴ تقدیر خواهد کرد. ... جلوهای بصری با کسب ۹ جایزه اسکار رکورددار اسکار محسوب می‌شود. ..... مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر / پخش با تاخیر از تلویزیون!
  94. پرونده‌ای برای اسکار هشتاد و پنجم - یک پزشک

    1pezeshk.com/archives/2013/02/83rd-academy-awards.html
    فرانک مجیدی سینما و تلویزیون ۵ اسفند ۱۳۹۱ .... در سال ۱۹۹۶، در سریال محبوب «رودخانه‌ی برفی» که در ایران هم پخش شد –و البته ما اپیزودهای او را ... ششمین بار است که در اسکار، نامزد می‌شود و در سال‌های ۱۹۸۹ برای فیلم ... مادرش در ۴ سالگی از هم جدا شدند و پدرش را که برای گروه محبوب «پینک‌فلوید» کار می‌کرد، در هفت سالگی از دست داد.
  95. سینماگران ایرانی در اسکار هشتاد و هفت - صدای آمریکا

    ir.voanews.com/media/video/nabat-movie/2516071.html
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هشتاد و هفتمین دوره مراسم اسکار ، فوریه آینده در تالار دالبی لس آنجلس برگزار می شود​. بدون شک یکی ازهیجان انگیزترین بخشهای این مراسم ، رقابت فیلمهای غیرانگلیسی زبان است. گزارشی از بهنود ... شهروند خبرنگار. شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱ فوریه ۲۰۱۵ | ایران ۰۱:۴۱. منوی صدا. پخش زنده ... تلویزیون - Flash Player ...
  96. همه چیز درباره جایزه اسکار | آسمونی

    www.asemooni.com/art/know-art/all-about-oscar
    ۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگرچه آکادمی هفت جایزه دیگر نیز اهدا میکند ( جایزه یادبود ایروینگ جی. .... اما از آنجا که جایزه بهترین فیلم همیشه به تهیه کننده داده می شود، دست هیچکاک ... که اسکار را به دور دنیا در هشتاد روز دادند، انتخاب آکادمی در هر دو بار منتقدان را متعجب کرد. ..... جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه ...
  97. دانلود موزیک ویدئو فیلم سریال جدید آلبوم آهنگ فول آرشیو ...

    www.stersong58.in/News/m/13273/
    مراسم هشتاد و هفتم جوایز اسکار مراسمی از جانب آکادمی علوم و هنرهای سینما است که در آن جوایز اسکار به بهترین‌های صنعت سینما در ایالات متحده در سال ۲۰۱۴ اهدا می‌شود. ... دالبی هالیوود، لس‌آنجلس برگزار شده و توسط شبکه ای‌بی‌سی به صورت زنده پخش شده است. ... کمدین تلویزیون و سینمای آمریکا امسال برای اولین بار مجری مراسم اسکار بود.
  98. سینما - هنرآنلاین

    www.honaronline.ir/Pages/Cat-92-0.aspx
    ˝معجزه‌گر˝، معجزه‌ای در سینما / به انگیزه پخش شاهکار آرتور پن از تلویزیون ... هیات مدیره و مدیر عامل جامعه اصناف سینمای ایران در گذشت زاون قوکاسیان نویسنده، منتقد، ... مریل استریپ بیش از هر بازیگر دیگری در تاریخ هشتاد و هفت ساله جوایز اسکار نامزد ... جشنواره فیلم شهر در قالب دو بخش رقابتی و سه بخش غیررقابتی برگزار می‌شود.
  99. ایران - zendegisalem.ir-سایت خبری تحلیلی زندگی سالم

    zendegisalem.ir/VisitorPages/show.aspx?IsDetailList=true&ItemID...1
    ۱ روز پیش - دادخواه ادامه داد: در کشورهایی که رشوه خواری و رانت خواری مشاهده می‌شود، از ویژگی های آن کشورها، ... صدا و سیما و رادیو تلویزیون می توانند با پخش فیلم ها و برنامه های شادی بخش و تئاترهای شادی ... آخرین پیش بینی ها از اسکار هشتاد و هفتم.
  100. آنا | فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه‌های سیما

    www.ana.ir › فرهنگی › معارف، فرهنگ و رسانه
    ۶ روز پیش - فیلم سینمایی «هشتاد میلیون» به کارگردانی والدمار کریستک، محصول سال ... و محمد حاج حسینی جمعه یک اسفند ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می شود. ... «مرد پرنده» برنده بزرگ اسکار ۲۰۱۵ / دست دختر ایرانی به مجسمه طلایی نرسید ... برای کارم جنگیده‌‏ام/ بهمن‌پور: برای چاپ بدون سانسور«انقلاب 57» اجبارا هفت ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.