دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال ۹۴

مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال ۹۴

تاریخ واریز یارانه: یارانه ها

yaraneha.mihanblog.com/
یارانه اسفند 94 زمان واریز یارانه اسفند ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق واریز ... زمان دقیق واریز یارانه اسفند ماه 94,مبلغ یارانه ها در سال 94,واریز یارانه های اسفند 94 ...
مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال 94


مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال ۹۴

 

دولت تصویب کرده که مشمولان قانون کار برای امسال، حداقل یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان عیدی بگیرند اما دولت تصمیم گرفته تا به کارمندان خودش کمترین پاداش ممکن را پرداخت کند؛ ۵۰۳ هزار تومان. یعنی کارمندان دولت حداقل ۷۰۰ هزار تومان کمتر از مشمولان قانون کار عیدی و پاداش سالانه دریافت می کنند.

 

تفاوت دو رقمی که کارفرمایان به کارگران خودپرداخت خواهند کرد، به خاطر آن است که کارفرما باید به اندازه حقوق حداقل ۶۰ روز کار یا حقوق ۹۰ روز کار کارگر به او عیدی و پاداش پایان سال پرداخت کند. حتی اگر نیروی کار اخراج و بازنشسته شده باشد یا استعفا داده باشد، حق دارد به نسبت روزهایی که کار کرده، عیدی و پاداش دریافت کند اما این مسئله همیشه رعایت نمی شود.

عیدی کارمندان دولت نیز ۵۰۳ هزار تومان خواهد بود، یعنی حداقل ۷۰۰ هزار تومان کمتر از عیدانه کارگران.

اگر خودتان مشمول قانون کار بوده اید یا در میان خانوده و دوست و آشنا، کسی را می شناسید که مشمول قانون کار به شمار بیاید، حتما تجربه کرده اید که کارفرما از پرداخت کامل مبلغ عیدی طفره رفته یا اینکه دیر و زود پرداخت کرده است. پرداخت به موقع و بی کم و کاست عیدی و پاداش سالانه بستگی زیادی به انصاف کارفرمایتان دارد. کارفرماها هزار و یک دلیل برای این مسئله دارند؛ اوضاع بد مالی بنگاه یا کارگاه، رایج ترین دلیل یا بهانه است.

مبلغ عیدی کارگران چقدر است؟

براساس مبلغ مصوب مزد کارگری امسال، یعنی ماهانه ۶۰۹ هزار تومان، مشمولان قانون کار می توانند دو تا سه برابر حداقل دستمزدخودرا به عنوان عیدی دریافت کنند. پرداخت عیدی کارگران از مبلغ یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان شروع می شود و تا سقف یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان می تواند ادامه داشته باشد. کارفرمایان می توانند این مبلغ را از ابتدای بهمن ماه تا پایان اسفند به نیروهای خود پرداخت کنند.

کارفرما بیش از مبلغ سقف، عیدی بدهد تخلف کرده

اگر کسی دستمزد ۷۵۰ هزار تومان دریافت می کند، مبلغ عیدی او تا پایان سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. این عدد برابر دو برابر حداقل مزد اوست. یعنی او نمی تواند سه برابر دستمزدش و معادل دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عیدی بگیرد. دلیلش واضح است، چرا که سه برابر حقوق او از سقف یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان تجاوز می کندو این خلاف قانون است اما قانون می گوید کارفرما نه به اندازه سه برابر که به اندازه بیشتر از دو برابر دستمزد این فرد و تا سقف یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان می تواند به او عیدی بدهد. در این صورت کارفرما تخلف نکرده است.

روال پرداخت عیدی و پاداش سالانه چگونه است؟

هر کارگر در سال ۹۳ معادل ۶۰ روز از آخرین مزدی که امسال دریافت می کند، عیدی می گیرد. یعنی اگر کسی در اسفند ماه X هزار تومان حقوق دریافت کند، حداقل دو برابر آن باید عیدی بگیرد. این قانون کلیه کارگران مشمول قانون کار بخش خصوصی و دولتی را دربر می گیرد. این مبلغ حداقل دریافتی یک کارگر است که از اولین روز کاری فروردین ماه ۹۳ تا آخرین روزکاری سال جاری با کارفرمای خود قرارداد داشته باشد.

کارگران فصلی چقدر عیدی می گیرند؟

اگر یک کارگر کمتر از یک سال را زیر نظر کارفرمای خود مشغول بوده است یا اینکه کارگر فصلی باشد، باید براساس همان ۶۰ روز ولی به
نسبت تعداد روزهای کار کردن خود در سال ۹۳ عیدی و پاداش پایانس ال دریافت کند.

کارگران پاره وقت چقدر عیدی می گیرند؟

ماده ۲۹ قانون کار می گوید که مزد و مزایای کارگرانی که به صورت نیمه وقت یا کمتر از ساعات قانونی تعیین شده مشغول به کار بوده اند، به نسبت ساعات کار انجام یافته محاسبه و پرداخت می شود که عیدی و پاداش نیز بر همین اساس محاسبه و پرداخت خواهد شد.

کارگران ساعتی چقدر عیدی دریافت می کنند؟

کارکنانی که به صورت ساعتی کار می کنند حقوق ماهانه ثابت ندارند و دستمزد آنها در ماه متغیر است، بنابراین برای محاسبه عیدی و پاداش، میانگین حقوق سه ماه آخر خدمت آنها مبنای محاسبه قرار می گیرد.

وضعیت پرداخت عیدی در صورت قطع همکاری

اگر یک کارگر در طول سال ۹۳ بازنشسته شده باشد یا استعفا داده باشد یا اینکه کارفرما او را اخراج کرده باشد، به اندازه روزهایی که کار کرده است باید عیدی و پاداش سالانه دریافت کند.

کارگاه ها به جای عیدی چه هدایایی می توانند بدهند؟

مزایا و عیدی که کارگر در پایان سال دریافت می کند، جزیی از مزد و حقوق اوست و از این جنبه، عیدی حقی است از سوی کارگر بر گردن کارفرما. فوق العاده شغل، سختی کار و هر آنچه به تبع شغل به کارگر داده می شود، جزو مزد اوست و باید در محاسبه عیدی و پاداش لحاظ شود، بنابراین مزایای رفاهی و انگیزشی از قبیل کمک عائله مندی، کمک هزینه مسکن، بن خوار و بار و پاداش افزایش تولید جزو مزد به شمار نیامده و در پرداخت عیدی و پاداش لحاظ نمی شود.

مرخصی کارگران در عیدی تاثیر دارد؟

مدت مرخصی استعلاجی که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، جزو سوابق کار کارگران محسوب می شود، بنابراین روزهای مرخصی مشمول پرداخت عیدی و پاداش سالانه خواهد بود.

ارتباط عیدی به دولتی و خصوصی بودن کارگاه

کارگاه چه خصوصی باشد و چه دولتی، کارفرمای آن باید به کارگر خود عیدی یکسان بدهد. این مشمول کارگاه های تعاونی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی هم می شود. این کارگاه ها هیچ برتری و کمبودی نسبت به هم ندارند.

کارفرما نباید بیشتر از مبلغ مصوب، عیدی بدهد

براساس قوانین مصوب سال های ۱۳۵۹ و ۱۳۷۰ پرداخت هرگونه وجه بابت عیدی و پاداش سالانه علاوه بر مبلغی که در قانون مشخص شده، مجاز نیست. مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل ۹۰ روز حداقل مزد روزانه قانونی بیشتر شود.

کارفرما می تواند عیدی را در طول سال بپردازد؟

برسااس قانونی که مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۷۰ تصویب کرده، پرداخت عیدی و پاداش آخر سال، تنها در پایان سال جاری ممکن است. بر این اساس، هرگونه پرداخت از این بابت در طول سال می تواند صرفا علی الحساب عیدی و پاداش آخر سال محسوب شود.

پرداخت عیدی از بهمن ماه

این مسئله به پیشنهاد نهادهای کارگری تصویب شده تا بار تورمی ناشی از پرداخت عیدی ها ایجاد نشود. هر سال وقتی عیدی و حقوق آخر سال یکجا پرداخت می شد، مردم مجبور بودند در عرض چند روز منتهی به پایان سال بودجه خود را خرج کنند. این مسئله باعث می شود تا با افزایش تقاضا، قیبمت اجناس و کالاها در عرض چند روز به شدت بالا برود. حالا دولت و نهادهای کارگری تدبیر کرده اند که برای جلوگیری از این مسئله، با فاصله بیشتری از روزهای منتهی به عید نوروز پرداخت شود تا بار افزایش قیمت ها روی خانواده ها فشار نیاورد.

حق مسکن کارگران دو برابر شد

مجلس در بودجه سال ۹۴، حق مسکن هر کارگر را ۴۰ هزار تومان تصویب کرد. این مبلغ در سال گذشته ۲۰ هزار تومان بود. مقرر شده تا این مصوبه برای تایید نهایی به هیات وزیران ارسال و از سال ۹۴ پرداخت شود.

محمدرضا بقاییان، یک عضو شورای عالی کار با اعلام اینکه افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در جلسه روز سه شنبه شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان و دولت به تصویب رسیده، می گوید: «این رقم پس از تصویب نهایی دولت از سال ۹۴ پرداخت می شود.»

عیدی کارمندان چقدر است؟

در حالی که رقم عیدی کارگران در سال ۹۳ بین یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان تعیین شده، عیدی کارمندان نسبت به سال گذشته تغییر نخواهد کرد. مبلغ سال گذشته عیدی کارمندان ۵۰۳ هزار تومان بود. آنطور که دولت در بودجه سال ۹۴ در نظر گرفته، مبلغ عیدی امسال کارمندان دولت نسبت به پارسال تکان نخواهد خورد.

دستمزد کارمندان دولت ۱۴درصد بیشتر می شود

با وجود اینکه شایعات زیادی مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۴ شنیده می شد، دولت در لایحه بودجه سال آینده، حقوق کارمندان خود را تنها ۱۴ درصد افزایش داده است.

پنجشنبه هفته گذشته وزیر اقتصاد، تورم را ۱۶ درصد اعلام کرد. پیش از آن نیز و در زمانی که لایحه بودجه دولت در آذر ماه تقدیم مجلس شد، مقدار تورم موجود در کشور ۱۷ درصد اعلام شده بود.

دولت معتقداست تورم از حدود ۴۰ درصد در خرداد ماه سال گذشته تا امروز، بیش از ۲۳ درصد کاهش یافت و به ۱۶ درصد رسیده است. پس نیازی نیست وقتی اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم بیش از این مقدار گران نمی شوند، حقوق کارمندان ۲۵ درصداضافه شود.

منظور از کارمندان دولت چه کسانی است؟

تا اطلاع ثانوی میزان عیدی پایان سال همه کارمندان دولت اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ۵۰۳ هزار تومان تعیین شده است.

روزنامه هفت صبح



  1. مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال 94 - دانلود فیلم دوبله فارسی

    www.sibafuse.ir/مبلغ-و-زمان-دقیق-واریز-عیدی-سال-94.html
    ۱ ساعت پیش - مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال 94 . دولت تصویب کرده که مشمولان قانون کار برای امسال، حداقل یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۸۲۷ ...
  2. مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال 94 - دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...

    simsrs.blog.ir/1393/12/زمان-دقیق-واریز-عیدی-سال-94
    ۱ ساعت پیش - دولت تصویب کرده که مشمولان قانون کار برای امسال، حداقل یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان عیدی بگیرند اما دولت ...
  3. زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان - اس ام اس , مدل ,تقویم ...

    www.dailysun.ir/festal-exact-time-deposit-of-94-retirees.html
    زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان | Festal exact time deposit of 94 retirees. ... مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ اعلام شده از ... من با احترام باطلاع میرسانم که مدت بیست و سه چهار سال با مسئولیت پذیری ...
  4. مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی کارمندان سال 94 بایگانی - سی ...

    3030pa.com/tag/مبلغ-و-زمان-دقیق-واریز-عیدی-کارمندان-سا
    مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی سال ۹۴. دولت تصویب کرده که مشمولان قانون کار برای امسال، حداقل یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۸۲۷ هزار تومان عیدی ...
  5. زمان واریز و میزان «عیدی» فرهنگیان - تاریخ و زمان دقیق و روز ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../زمان-واریز-و-میزان-عیدی-فرهنگیان-تار...
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان | Festal exact time deposit of 94 retirees. ... 3030pa.com/481-مبلغ-و-زمان-دقیق-واریز-عیدی-سال-94.html.
  6. زمان پرداخت عیدی آخر سال مستمری بگیران - دانلود رایگان نرم ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../زمان-پرداخت-عیدی-آخر-سال-مستمری-بگ...
    ۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ایلنا، مبلغ عیدی برای مستمری‌بگیران، بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و ... بیست و نهم بهمن زمان .... زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران سال ۹۴ - یک آرشیو ..... زمان دقیق واریز عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی سال 92 .
  7. دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان تامین اجتماعی - استخدام

    porseshyar.com/detail/1758171/article/2
    مبلغ عیدی94بازنشستگان 94 - میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال 94. میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۹۴. زمان واریز زمان واریز عیدی ۹۴ کارمندان ...
  8. عیدی امسال کارگران و کارمندان چقدر است؟ +زمان واریز - مجله ...

    www.dustaan.com › اقتصادی وبازرگانی
    ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارکنان نبایستی از معادل نود روز حداقل ... زمان واریز عیدی سال 94 ... زمان دقیق واریز یارانه های نقدی مرداد ماه 93.
  9. مبلغ دقیق عیدی 94 کارمندان - صدای گیلان

    sedayegilan.ir/tag/مبلغ-دقیق-عیدی-94-کارمندان/
    صدای گیلان – در کمتر از دو ماه مانده به پایان سال ۱۳۹۳ مبلغ عیدی آخر سال کارگران برای سال جاری اعلام شد که بر این اساس حداقل عیدی ۱ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان خواهد بود.
  10. دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان تامین اجتماعی

    www.ramsarsms.com/tag/دقیق-واریز-عیدی-94-بازنشستگان-تامین-اجتم
    میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۹۴. زمان واریز زمان واریز عیدی ۹۴ کارمندان عیدی ۹۴. سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان پرداخت ...
  11. زمان برداشت عیدی یارانه 93

    offdate.ir/list/زمان+برداشت+عیدی+یارانه+93.html
    ... واریز شد زمان دقیق برداشت یارانه های نقدی زمان دقیق زمان واریز عیدی سال 93 زمان ... ۹۳ یارانه فروردین 94 واریز یارانه تاریخ زمان و مقدار دقیق واریز عیدی و قیمت طلا و ...
  12. زمان واریز یارانه اسفند ماه 93 و عیدی سال 94 | تیک تاک ویکی

    wiki.tiktak.info/2015/02/.../زمان-واریز-یارانه-اسفند-ماه-93-و-عیدی-سال-9...
    ۱۴ ساعت پیش - زمان واریز یارانه اسفند ماه 93 و عیدی سال 94 ... زمان واریز و مبلغ یارانه های نقدی اسفند دولت قرار است در ماه اسفند، یارانه نقدی مردم را بیشتر و حدود دو برابر کند تا مردم ... زمان دقیق واریز یارانه نقدی اسفند ماه 91 – چت روم ایرانسلی ها.
  13. مبلغ عیدی94 کارگران مشخص شد! | - kiahost.ir

    kiahost.ir/2015/02/26/مبلغ-عیدی94-کارگران-مشخص-شد/
    ۳ روز پیش - مبلغ عیدی 94 کارمندان و بازنشستگان دولت چقدر است؟ ... مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی کارمندان سال ۹۴ بایگانی – سی سی پا … , کام یو – عیدی ...
  14. یارانه عیدی - تاپ ناز

    www.topnaz.com/tag/یارانه-عیدی/
    کلکسیون مدل لباس گوچی برای کودکان تا سن 6 سال ... مدل مانتو بهار 94 ... به حساب سرپرستان خانوار آغاز شد که زمان دقیق واریز و مبلغ دقیق عیدانه قبلا اعلام نشده بود ...
  1. جزئیات دقیق پرداخت عیدی و میزان عیدی کارمندان دولت برای ...

    lorpatough.rozblog.com/جزئیات-واریز-عیدی-کارمندان-دولت-برای-نوروز...
    حداکثر عیدی سال 94 ، حداقل عیدی کارگران در سال 94 ، حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان ... خبرهای تکمیلی از واریز عیدی نوروز 1394 برای کارمندان دولت ... زمان دقیق تحویل سال 1394 هجری شمسی + طالع بینی سال بز · فاطمه معتمد آریا از کتاب عادل ...
  2. یارانه خرداد ۹۴ زمان واریز یارانه خرداد ماه ۹۴ زمان و تاریخ و مبلغ ...

    www.iqfun.ir/ssearch/1083/یارانه-خرداد-94-زمان-واریز-یارانه-خرداد/
    ۳ روز پیش - یارانه خرداد 94 زمان واریز یارانه خرداد ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق واریز ... زمان دقیق واریز یارانه خرداد ماه 94,مبلغ یارانه ها در سال 94,واریز یارانه های خرداد ... زمان واریز عیدی سال 94 کارمندان دولت مشخص شد!,عکسهای عیدی کارمندان,زمان .
  3. عیدی کارگران سال 94 | ایران استخدام

    iranestekhdam.ir/عیدی-کارگران/
    ۶ روز پیش - آنچه در این صفحه میخوانید: نحوه پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد مصوبه عیدی کارکنان دولت زمان پرداخت عیدی بازنشستگان
  4. زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان

    porsyar.ir/detail/1672967/article/3
    عیدی فرهنگیان در سال 94 - زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان | Festal exact ... مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ اعلام شده ...
  5. برچسب ها - عیدی - نور نیوز

    www.noornews.ir/fa/tag/1/عیدی
    براساس حروف الفبا عیدی تمامی بازنشستگان سازمان واریز شده است. ... نوروز خانوادگی-پلیسی تلویزیون / کدام مجموعه‌ها برای عید 94 آماده می‌شوند؟ ... حق اولاد مبلغ اضافه کار روزانه افراد عیدی پایان سال. ... زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی.
  6. عیدی 94 کارمندان، عیدی کارمندان چقدر است، مقدار ... - اینار نیوز

    inar.ir/?tag=عیدی-94-کارمندان،-عیدی-کارمندان-چقدر-است
    سیدمحمد بطحائی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان واریز عیدی فرهنگیان اظهار کرد: ... با توجه به مبنای محاسباتی، مبلغ عیدی کارمندان برای سال جاری حدود ۶۰۰ هزار تومان ...
  7. زمان واریز عیدی سال ۹۳ کارمندان دولت مشخص شد!

    www.iransit.com/1392/.../زمان-واریز-عیدی-سال-93-کارمندان-دولت-مشخ.ht...
    زمان واریز عیدی سال 93 کارمندان دولت مشخص شد!,عکسهای عیدی کارمندان,زمان واریز ... به طوری که مبلغ ۷۰ هزار تومان بر ای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
  8. فرمول محاسبه اضافه کار، سنوات، مرخصی و عیدی - ایران حسابدار

    iranhesabdar.ir/index.php/training/financial-accountings/54-ezafekar
    به عیدی هم همانند حقوق، مالیات تعلق می گیرد و سقف معافیت مالیاتی عیدی سال 1393 عدد ... پیش ببینی اقتصاددانان و تحلیلگران اقتصادی نشان می دهد قیمت دلار سال 94 رشد ... نکته : به شرطی که مبلغ فوق از سقف پرداخت عیدی بالا نزند، سقف پرداخت عیدی .... سلام زمان دقیق پرداخت حقوق های کارگران بخش صنعت ومعدن وزمان پرداخت عیدی ...
  9. زمان و مقدار دقیق واریز عیدی و یارانه اسفند -

    taybadkhabar.ir/زمان-و-مقدار-دقیق-واریز-عیدی-و-یارانه-اس/
    واریز عیدی به گزارش مهر، براساس توافق دولت و مجلس، کمک اقتصادی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ هزار تومان بیشتر از سایر اقشار جامعه خواهد بود.
  10. یارانه خرداد 94 زمان واریز یارانه خرداد ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ ...

    hefyan.ir › لینک های خروجی
    ۳ روز پیش - زمان واریز آخرین یارانه نقدی سال 94 مشخص شد – نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/… ... زمان دقیق برداشت و مبلغ یارانه خرداد ماه اعلام شد – همشهری آنلاین ...... + زمان واریز. زمان واریز عیدی سال 94 کارمندان دولت مشخص شد!,عکسهای عیدی
  11. عیدی بازنشستگان سال 93 چقدر و کی خواهد بود - فتوکده

    photokade.com/عیدی-بازنشستگان-سال-93/
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریزی عیدی بازنشسته ها و مبلغ دقیق آن مشخص شد ... واریزی عیدی بازنشتگان ۹۳,عیدی بازنشسته ۹۳,عیدی بازنشسته های در سال ۹۴,عیدی ...
  12. زمان دقیق واریز یارانه اسفند 93 - داعش

    inofiran.ir/زمان-دقیق-واریز-یارانه-اسفند-93/
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان و تاریخ دقیق واریز یارانه تیر ۹۳ بر اساس آخرین اعلام ها روز ۲۲ تیر۹۳ ساعت ۲۴ ... زمان واریز یارانه .... زمان واریز و مبلغ یارانه های نقدی اسفند - جهانی‌ها ... آخرین اخبار یارانه ها .... زمان واریز عیدی سال 94 سید تقی ... زمان دقیق واریز ...
  13. میزان و زمان دقیق پرداخت و واریز یارانه اردیبهشت 93

    www.amazing.ir/1393/01/06/subsidies-paid-persian-date-ordibehesht-93/
    بر اساس آخرین اعلام ها زمان و تاریخ دقیق واریز یارانه اردیبهشت ۹۳ بر اساس آخرین اعلام ها ... تاریخ و زمان برنامه کنسرت خواننده ها در مرداد سال ۹۳ · زمان دقیق عید فطر 93 ... زمان شروع برنامه نود در فصل ۹۳ – ۹۴ لیگ برتر فوتبال · تاریخ و ساعت دقیق پخش ...
  14. زمان واریز و میزان «عیدی» فرهنگیان – تاریخ و زمان دقیق و روز ...

    nhua.ir/398
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان | Festal exact time deposit of 94 retirees. ... 3030pa.com/481-مبلغ-و-زمان-دقیق-واریز-عیدی-سال-94.html.
  15. عیدی کارمندان در سال 94 - عکس

    morovat-news.ir/عیدی-کارمندان-در-سال-94.html
    کارمندان و کارگران مبلغ عیدی سال 1393 آموزش پیش‌بینی وزارت مسکن درباره قیمت ... زمان واریز عیدی سال 94 شما نیوز کارمندان و کارگران عیدی کارمندان دولت در سال ... عدد دقیق عیدی کارمندان دولت عیدی کارمندان دولت در سال 93 مشخص پیش‌بینی وزارت ...
  16. عیدی کارگر سال 91 | جالب

    jazab.in/node/344128/عیدی-کارگر-سال.html
    عیدی سال 94. عیدی سال 94 : عیدی امسال کارگران اعلام شد + جدول - نمناک ... زمان دقیق واریز یارانه های نقدی ماه آبان ۹۳ · مبلغ عیدی سال 94 کارگران چقدر است؟ مبلغ عیدی .
  17. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی - پرشین وی

    www.persianv.com/preview/278037.php
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سازمان تامین اجتماعی ، عیدی بازنشستگان ، زمان واریز عیدی ... به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مبلغ یک‌هزار و 300 میلیارد تومان برای تامین اعتبار این امر اختصاص یافته است. ... لباسهای خاص و متفاوت برای کودکان و نوزادان ویژه نوروز 94 + تصاویر ... جدیدترین و شیک ترین وسایل کودک ، سال 2015 + عکس ...
  18. مبلغ دقیق عیدی کارمندان و کارگران 1393 - مجله اینترنتی ناز ...

    www.nazbahar.com › اخبار
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در همین حال، میزان عیدی پایان سال همه کارمندان دولت در جلسه هیات دولت که عصریکشنبه به ... برچسب زده شده با :بیشترین عیدی امسال کارگران زمان واریز عیدی کارمندان زمان واریز ... سری جدید عکس و کارت پستال تبریک عید نوروز ۹۴.
  19. آخرین اخبار بازنشستگان - 1 - ویکی پی جی

    news.wikipg.com/news_tag/بازنشستگان
    وی با اشاره به این که در لایحه بودجه سال 94 کل کشور رقم خاصی به آموزش و پرورش ..... عیدی بازنشستگان کشوری واریز شد- 603 هزار و پانصد تومان مبلغ واریزی ...
  20. زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی - baharfa|بهارفا

    fun.baharfa.com/زمان-پرداخت-عیدی-بازنشستگان-تامین-اجت.html
    مدلهای جدید کیف,کیف زیبا, کیف عید 94, کیف های شیک عید نوروز .... صورت تامین این اعتبار علاوه بر عیدی، مبلغ ریالی دیگری را نیز که هنوز میزانش معین نشده، ... عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته ۳۵۰ هزار تومان بود ...
  21. یارانه تیر ۹۴ زمان واریز یارانه تیر ماه ۹۴ زمان و تاریخ و مبلغ ...

    ahleiran.ir/search/2015/.../یارانه-تیر-94-زمان-واریز-یارانه-تیر-ماه-94-ز/
    ۳ روز پیش - یارانه تیر 94 زمان واریز یارانه تیر ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق واریز یارانه ... زمان واریز اولین و آخرین یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی سال 93 - آخرین نیوز ...... تاریخ دقیق واریز عیدی 93 زمان واریزی عیدی 93 یارانه نقدی چه کسانی قطع خواهد شد .
  22. اعلام زمان و روز و تاریخ دقیق پرداخت عیدی بازنشستگان ...

    sanjamusic.com/today/اعلام-زمان-و-روز-و-تاریخ-دقیق-پرداخت-عید
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان | Festal exact time deposit of 94 retirees. .... میزان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) بازنشستگان ، مستمری بگیران حقوق وظیفه از ..... کارگر درباره زمان پرداخت این مبلغ، افزود: میزان و زمان آن پس از ...
  23. برچسب ها - مستمری بگیران - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/tag/1/مستمری%20بگیران
    بود 2 میزان پرداخت پاداش آخر سال عیدی بازنشستگان مستمری. ... عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین شد وی درباره زمان... پرداخت عیدی ... زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی. مستمری بگیران تحت پوشش غیر از مبلغی که دولت اعلام.
  24. عیدی کارمندان و کارگران در سال 94 چقدر است؟ - صفحه اصلی

    btlf.net/list/مبلغ+یارانه+از+فروردین+94+چقدر+خواهد+شد.html
    ... 94, مبلغ عیدی سال 94 کارمندان چقدر است؟, مقدار عیدی سال 94 کارمندان ..... اخبار اقتصافروردین, زمان دقیق واریز یارانه فروردین ماه 94,مبلغ یارانه ها ادامه مطلب ...
  25. عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت؛ ۶۰۳هزار و ۵۰۰تومان | گیلنا

    geelna.ir/عیدی-کارکنان-و-بازنشستگان-دولت؛-۶۰۳هز/
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان بارگزاری این صفحه: 11:25 PM IRST ... «محمدباقر نوبخت» گفت؛ در جلسه امروز هیات دولت مبلغ عیدی آخر سال کارکنان و بازنشستگان ... واریز عیدی بازنشستگان در هفته جاری صدای گیلان - عیدی ... زمان دقیق، زمان واریز عیدی، زمان واریز عیدی 93، زمان واریز عیدی 94 کارمندان، زمان ... عیدی سال 94 کارگر چقدر است؟
  26. افزایش ۱۷ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۹۴ - شبکه خبر

    irinn.ir/news/73674/افزایش-۱۷-درصدی-حقوق-کارکنان-دولت-در-سال-۹۴
    سخنگوی دولت گفته است میزان افزایش حقوق کارکنان سال آینده به اندازه تورم سال آینده خواهد بود و از آنجا که بانک مرکزی این نرخ را برای سال ۹۴ حدود ۱۵ درصد ... زمان انتشار خبر: دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ .... حساب می کنند و لی در هنگام پرداخت عیدی سر سال مثل کارمندا باید عیدی بگیریم ؟ .... فیلم شلیک دقیق رباتهای مسلح ایرانی.
  27. زمان واریز و مبلغ یارانه های نقدی اسفند - جهانی‌ها

    www.jahaniha.com/زمان-واریز-و-مبلغ-یارانه-های-نقدی-اسفند.html
    زمان واریز و مبلغ یارانه های نقدی اسفند دولت قرار است در ماه اسفند، یارانه نقدی مردم را بیشتر و حدود دو برابر کند تا مردم بتوانند ... یارانه نقدی در سال 94 چقدر است ؟ ... زمان دقیق واریز یارانه نقدی اردیبهشت 93 .... دکوراسیون اتاق پذیرایی برای عید نوروز.
  28. برچسب ها - عیدی بازنشستگان - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/tag/1/عیدی%20بازنشستگان
    میزان عیدی بازنشستگان در سال گذشته رقمی معادل 503 هزار... صندوق بازنشستگی کشور از ... زمان واریز عیدی بازنشستگان کشوری ... به حساب آنها واریز شود مبلغ عیدی واریزی به حساب... بازنشستگان .... 94 تلاش می کند با هدف کمک به بازنشستگان و.
  29. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان | طبق برنامه ریزی صورت ...

    www.ghatreh.com/news/.../زمان-دقیق-واریز-عیدی-بازنشستگان
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان مدیریت برنامه، عیدی بازنشستگان تا پایان هفته.
  30. ساعت 24 - وام ضروری بازنشستگان از امروز واریز شد

    www.saat24.com/fa/doc/news/.../وام-ضروری-بازنشستگان-امروز-واریز
    ۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سال های گذشته مبلغ وام بر اساس تعداد عائله تعیین میشد اما امسال تمام بازنشستگان مبلغ یکسان دو ... زمان دقیق پرداخت وام ضروری بازنشستگان به زودی اعلام می شود ..... برنده مرحله 4هستم هنوز به حسابم بول واریز نشده تورو خدا بیگیری کنید شب عید نیاز دارم (3164) .... مهلت تحویل مدارک طرح ترافیک 94 تمدید شد.
  31. زمان واریز دقیق یارانه اسفند آخر سال | دانلود آهنگ جدید

    www.dlnewmusic.ir/tag/زمان-واریز-دقیق-یارانه-اسفند-آخر-سال
    برچسب ها : بن سبد کالا جدیدترین اس ام اس های فروردین 94 زمان واریز دقیق یارانه اسفند آخر سال زمان واریز عیدی کارمندان زمان واریز یارانه 12/93 زمان واریز یارانه اسفند ...
  32. اعلام زمان و روز و تاریخ دقیق پرداخت عیدی بازنشستگان ... - خانه

    new-photos.ir/متفرقه/اعلام-زمان-و-روز-و-تاریخ-دقیق-پرداخت-عید/
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازنشستگان که مبلغ آن ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان از سوی دولت تعیین شده بود، در ... زمان دقیق واریز عیدی ۹۴ بازنشستگان | Festal exact time deposit of 94 retirees. .... تاریخ دقیق واریز عیدی بازنشستگان سال ۹۳ مدیرعامل سازمان تأمین ...
  33. پرداخت افزایش مستمری بازنشستگان از ابتدای سال 94 - جام ...

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1822827166238346833
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرداخت افزایش مستمری بازنشستگان از ابتدای سال 94 ... تا برنامه ریزی علمی و دقیق، مبنای فعالیت ها قرار گیرد و ازشهریور ماه سال گذشته در این سازمان، کمیته های راهبردی ... مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به عید انقلاب در 22 بهمن ماه، گفت: معنی این جشن این است که انقلاب ... ${ShamsiDatePrintable} ${Time}.
  34. بایگانی زمان دقیق واریز یارانه بهمن ماه 93 - باران پاتوق

    www.baranpatogh.ir/1393/11/زمان-دقیق-واریز-یارانه-بهمن-ماه-93/
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریز یارانه بهمن ماه ۹۳ یارانه بهمن ماه سال ۱۳۹۳ نیز احتمالا طبق روال ... بندهای مد نظر آمریکا برای توافق بزرگ با ایران · الحیات: تعیین زمان توافق بزرگ ایران و ۱+۵ · تزئین سفره هفت سین نوروز ۹۴ · آموزش بدست ... تاریخ و مبلغ واریز یارانه نقدی به شرح زیر می باشد ... زمان واریز یارانه آذرماه 92 · عیدی یارانه ...
  35. سایت استخدام | زمان و میزان دقیق عیدی فرهنگیان در سال 93

    www.estekhdam.pardad.ir/N_7859.aspx
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان و میزان دقیق عیدی فرهنگیان در سال 93,مقدار عیدی فرهنگیان,زمان واریز عیدی فرهنگیان در سال 93,جزئیات پرداخت عیدی و مشمولان دریافت آن را اعلام و پرداخت پاداش آخر ... آگهی استخدام شرکت معتبر پایا پارس اصفهان در سال 93 و 94.
  36. زمان واریز عیدی مستمری بگیران سال۹۴ - بلاگ ریدر

    blogreader.ir/list/زمان+واریز+عیدی+مستمری+بگیران+سال۹۴.html
    با توجه به جستجوی مردم جهت آگاه شدن از زمان دقیق واریز یارانه آبان 1393 اعلام می داریم .... همچنین نام‌نویسی متقاضیان دوره های کارشناسی ارشد سال 94 دوشنبــه دهم آذر آغاز خواهد شد. ... مبلغ عیدی سال 1393 عیدی سال ۹۳ بر اساس مصوبه دولت (جناب آقای دکتر ...
  37. زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان تامین اجتماعی

    www.parsianland.ir/tag/زمان-دقیق-واریز-عیدی-94-بازنشستگان-تامین
    میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۹۴ http://www.ramsarsms.com زمان واریز زمان واریز عیدی ۹۴ کارمندان عیدی ۹۴ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین ...
  38. زمان واریز عیدی کارمندان 93 - عکس

    photo.wahyu-jatmiko.com/زمان-واریز-عیدی-کارمندان-93/
    ادامه مطلب زمان دقیق واریز عیدی 94 زمان واریز زمان واریز عیدی 94 کارمندان پنج شنبه 93 ... به طوری که مبلغ ۷۰ هزار تومان بر ای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. ... کلمات کلیدی : تاریخ پرداخت عیدی سال 93 زمان دقیق پرداخت عیدی 93 کارمندان ...
  39. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان | نیک صالحی

    vista.ir/news/19996393/زمان-دقیق-واریز-عیدی-بازنشستگان
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ ... ماه واریز می‌شوداعلام زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگانپرداخت عیدی 350 ..... افزایش قیمت ۶ فرآورده نفتی در سال ۹۴/ بنزین ۱۰۵۰ و گازوئیل ۳۸۶ تومان+ ...
  40. عید 94 بازنشستگان و کارمندان

    www.mokhtasar.rzb.ir/tag/عید+94+بازنشستگان+و+کارمندان
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مبلغ عیدی در بهمن ماه به حساب کارکنان دولت واریز خواهد شد. ... اخبار تکمیلی عیدی سال 93 بازنشستگان و کارمندان در سال بهمن 1393 در ادامه همین مطلب .... و خسته نباشید، میشه لطف کنید زمان دقیق شروع ثبت نام دفاتر پلیس 10 سال 93 ...
  41. زمان دقیق واریز کردن عیدی یارانه 92 Archives » دانلود جدید 94

    www.tehranpatogh.ir/tag/زمان-دقیق-واریز-کردن-عیدی-یارانه-92/
    ... عیدی یارانه 92. دانلود جدید 94 : تاریخ و زمان دقیق واریز عیدی نوروز ۹۲ ... رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، مبلغ عیدانه دولت و مجلس به.. برای مشاهده متن ...
  42. عیدی امسال کارگران و کارمندان چقدر است؟ +زمان واریز ...

    ibarad.com › اقتصادی وبازرگانی
    ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عیدی آخر سال کارگران برای سال جاری بر اساس قانون کار تعیین شد. ... مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارکنان نبایستی از معادل نود روز حداقل مزد روزانه ... زمان واریز عیدی سال 94 ... زمان دقیق واریز یارانه های نقدی مرداد ماه 93.
  43. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان - عصر امید

    asreomid.ir/زمان-دقیق-واریز-عیدی-بازنشستگان/
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ اعلام ... برچسب ها: عصرامید، زمان دقیق -واریز -عیدی -بازنشستگان ، عصرامید ... + کودک گرفتار در ماشین لباسشویی+عکس · + بنزین در سال ۹۴ گران نمی شود ...
  44. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان - ایزوگام و عایق های رطوبتی

    www.isogum.ir/economic-news/1051-زمان-دقیق.html
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دریافت خبر: دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴ ... مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ اعلام شده از سوی دولت ... زمان واریز سهمیه بنزین اسفند ماه · قانون مالیات برارزش افزوده برای سال 94 تمدید شد ...
  45. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان-شهر خبر|خبرپو

    khabarpu.com/h.php?t=372-xFA-xNEWS-x122677...iau_n...
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان-شهر خبر|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... شروع استخدام های جدید در سال ۹۴ · چرا نباید ماهی پرورشی ...
  46. زمان دقیق پرداخت حقوق بهمن بازنشستگان - ilam utopia

    ilamutopia.karanjoman.com/.../زمان+دقیق+پرداخت+حقوق+بهمن+بازنشس...
    زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی. مدیرعامل سازمان .... انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 دانشگاه پیام نور از اول بهمن آغاز می شود. براساس آنچه که ...
  47. 85 هزار تومان عیدانه برای هر نفر واریز شد؛ زمان دقیق برداشت

    www.hamshahrionline.ir/details/202760
    ۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ایرنا خبر داد که زمان واریز و مبلغ دقیق عیدانه قبلا اعلام نشده بود و مردم از طریق ... عنوان قرض برداشت و اعتبار ریالی معادل آن به عنوان کمک اقتصادی شب عید در نظر گرفته شد. .... همشهری آنلاین: قطار اکسپرس دانوب، "عقاب طلایی" فروردین سال ۹۴ بار ... بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تا سال آینده برای آزمایش آماده می‌شود.
  48. حقوق کارمندان در سال 94 به 702 هزار تومان می‌رسد؟/ بحران نفت ...

    namehnews.ir/.../حقوق-کارمندان-در-سال-94-به-702-هزار-تومان-می‌رسد-بح...
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال جاری 600 هزار تومان و حداکثر حقوق ... که لایحه بودجه سال 94 کل کشور در موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه خواه شد. ... دقیقا از زمان احمدی نژاد همیشه 7 تا 15 درصد زیر تورم حقوق کارمندات افزایش .... در حقوق ما تاثیری داشته حقوق ما از مالیات خود حقوقمان با یه مبلغ جزئی اضافه ...
  49. تاریخ دقیق واریز عیدی رزمندگان معسر - صفحه اصلی

    new2015.ir/list/تاریخ+دقیق+واریز+عیدی+رزمندگان+معسر.html
    اما با اینکه هنوز رقمی برای عیدی امسال منتشر و مصوب نشده پیگیری این موضوع بیانگر آن بود که این مبلغ بعید است که نسبت به عیدی سال قبل رشد زیادی داشته ...
  50. یارانه بهمن 94 زمان واریز یارانه بهمن ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ ...

    www.parsimovie.tk/ssearch/191/یارانه-بهمن-94-زمان-واریز-یارانه-بهمن-ما/
    ۳ روز پیش - یارانه بهمن 94 زمان واریز یارانه بهمن ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق ... زمان دقیق واریز یارانه های بهمن بهمن ماه سال ها زمان واریز یارانه بهمن 94 زمان. ..... به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ضمن تبریک عید سعید ...
  51. یارانه دی 94 زمان واریز یارانه دی ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق ...

    www.parsimovie.tk/ssearch/.../یارانه-دی-94-زمان-واریز-یارانه-دی-ماه-94-زم...
    ۳ روز پیش - زمان دقیق واریز یارانه های نقدی دی ماه سال ها زمان واریز یارانه دی 94 زمان. ..... هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ضمن تبریک عید سعید .
  52. زمان و تاریخ افزایش حقوق معلمان 93 و 94 | رادیو جوان

    radioyoungdownload.ir/زمان-و-تاریخ-افزایش-حقوق-معلمان-93-و-94/
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کیارشی از صدور و توزیع احکام حقوقی فرهنگیان پیش از آغاز سال 93 ..... زمان دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان | Festal exact time deposit of 94 ...
  53. زمان واریز عیدی بازنشستگان آموزش و پرورش 93

    pezeshki.zanjanbehzisty.ir/زمان-واریز-عیدی-بازنشستگان-آموزش-و-پرور...
    تاریخ دقیق واریز عیدی 93 زمان واریزی عیدی 93 عیدی 93 کی واریز وزارت آموزش و ... دقیق واریز عیدی 94 بازنشستگان زمان واریز زمان واریز عیدی 93 آموزش و پرورش سال.
  54. میزان افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان این ...

    www.bultannews.com › اقتصادی › بانک و بیمه
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از زمین و زمان انقلابیون یمن تحت فشار هستند (۴ نظر) .... یکی دیگر از برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در سال 94 ایجاد مسکن امید برای ... مستمری بگیران بر اساس مصوبه هیأت دولت ابلاغ و از ابتدای سال به حساب این عزیزان واریز می‌شود. ..... بازنشسته شدم یک سوم عیدی میدهند موقع کارکردن کارگرهستم موقع حقوق گرفتن ...
  55. پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق اسفند ...

    khabarfarsi.com/.../پرداخت_عیدی_مستمری_بگیران_تامین_اجتماعی_با_...
    ۴ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق اسفند ... پیش بینی قیمت خودرو در سال 94 · مصوبه گرانی برق از اول اسفند ابلاغ شد · درآمدزایی ...
  56. پرداخت پاداش آخر سال بازنشستگان لشکری

    www.donya-e-eqtesad.com/news/595345/
    ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با دنیای اقتصاد گفت: مبلغ 300 هزار تومان به عنوان عیدی پایان سال نیروهای مسلح به همراه 600 هزار تومان میانگین حقوق ... تور آنتالیا نوروز 94 · کنگره جهانی موبایل، MWC · قیمت و راهنمای خرید - کالاگرد ...
  57. زمان پرداخت یارانه عیدی اسفند - سرگرمی

    sargarmi.bestsdl.ir/زمان-پرداخت-یارانه-عیدی-اسفند.html
    ۴ روز پیش - زمان پرداخت و واریز یارانه نقدی دی و بهمن 93 و یارانه اسفند ماه 93. ... اجتماعی ، عیدی بازنشستگان ، عیدی سال 94 ، بازنشستگان ، بیمه قالیبافان . ... یارانه اسفند 94 زمان واریز یارانه اسفند ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق واریز یارانه .
  58. عرش نیوز - واریز حقوق، عیدی و فوق‌العاده‌های چهارگانه ...

    arshnews.ir/vdchk6nii23nzxd.tft2.html
    ۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد .... جانبازان حالت اشتغال ناجا را کم کردید که مبلغ 300 هزار تومان ناقابل میشه ایا تو این موقع سال این کار درست ...
  59. زمان دقیق واریز یارانه های بهمن ۱۳۹۳ - تازه های روز

    www.tazehayeroz.ir/tag/زمان-دقیق-واریز-یارانه-های-بهمن-۱۳۹۳/
    مبلغ یارانه نیز بدون تغییر همان ۴۵۵۰۰ تومان به ازای هر نفر از خانواده پرداخت خواهد ... های گذشته در بازه زمانی هفته سوم هر ماه واریز می شود اما زمان دقیق واریز یارانه بهمن ۹۳ ...
  60. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان - کامی نیک صالحی

    www.niksalehi.com/newspaper/view/072855.php
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... کشوری ، مبلغ عیدی بازنشستگان ، سازمان تأمین اجتماعی ، عیدی بازنشستگان ، عیدی سال 94 ، بازنشستگان ,زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان.
  61. قیمت بنزین در سال 1394 + جدول - نمناک

    namnak.com/5588-وضعیت-قیمت-بنزین-در-سال-1393.html
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت بنزین و قیمت بنزین 94 و قیمت بنزین آزاد و قیمت بنزین سوپر و قیمت بنزین در سال 94 و بنزین و قیمت سوخت ... زمان واریز سهمیه بنزین مهر 93 + جزئیات [ 31 شهریور 1393 ]; پراید ... عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت اعلام شد.
  62. قیمت فقط - بورس اوراق بهادار و سهام و سهامداری - آیتا بلاگ

    bourse8970979888.aytablog.com/page-706634.html
    ... 93 کی واریز میشود, پرداخت یارانه اسفند 93, عیدی یارانه اسفند 93, مبلغ یارانه ... زمان یارانه اسفند 93, زمان دقیق واریز یارانه اسفند 93, رشد نقدینگی در سال 93, رشد ... در سال 94, بازار مسکن تهران, بازار مسکن مشهد, بازار مسکن در نیمه دوم سال 93, بازار ...
  63. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان - تی نیوز

    tnews.ir/news/008F37586735.html
    زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان. ... مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ اعلام شده از سوی دولت برای هر نفر ۶۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان ...
  64. زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران - سیمرغ

    seemorgh.com/news/.../219841-زمان-پرداخت-عیدی-مستمری-بگیران/
    ۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی مشابه عیدی کارمندان دولت تعیین می‌شود ... سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه میزان و زمان دقیق پرداخت عیدی به مستمری ... وی افزود: همانند سال گذشته عیدی‌ها را بدون استقراض پرداخت می‌کنیم و اکنون ... اختلاف نظر شدید در مورد افزایش حقوق در سال 94!
  65. تامین اعتبار ۱۳۰۰ میلیاردی عیدی مستمری‌بگیران ... - ...

    tamin24.ir/.../تامین-اعتبار-۱۳۰۰-میلیاردی-عیدی-مستمری‌بگیران-تامی...
    ۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سیدتقی نوربخش با بیان اینکه میزان و زمان دقیق پرداخت عیدی به مستمری بگیران و ... درباره افزایش حقوق بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی در سال آینده توضیح داد: این ... برچسب ها: نوربخش ، عیدی ، مستمری بگیران ، بازنشستگی ، مبلغ عیدی ... بخشی از بدهی دولت به تامین اجتماعی در بودجه ۹۴ لحاظ شده است.
  66. یارانه مهر ۹۴ زمان واریز یارانه مهر ماه ۹۴ زمان و تاریخ و مبلغ دقیق ...

    www.funsaz.ir/.../2217/یارانه-مهر-94-زمان-واریز-یارانه-مهر-ماه-94-ز/
    یارانه مهر 94 زمان واریز یارانه مهر ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق واریز یارانه مهر 94 روز ... زمان دقیق واریز یارانه مهر ماه 94,مبلغ یارانه ها در سال 94,واریز یارانه های مهر 94 ... هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ضمن تبریک عید سعید غدیرخم به ...
  67. زمان پرداخت یارانه نقدی - عکس,دانلود آهنگ,اس ام اس,اخبار روز

    www.yahoopersia.ir/128986/زمان-پرداخت-یارانه-نقدی.html
    چهل و ششمین یارانه نقدی بهمن ماه سال جاری بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها روز ۲۲ بهمن ... دولت مبلغی حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار ماهانه برای یارانه نقدی درنظر ... زمان‌ و‌ تاریخ‌ دقیق‌ واریز‌ یارانه‌ تیر‌ ۹۳‌ بر‌ اساس‌ آخرین‌ اعلام‌ ها‌ روز‌ ۲۲‌ تیر۹۳‌ ساعت‌ ۲۴‌ .... در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با آرزوی قبولی طاعات و تبریک عید سعید فطر، یارانه نقدی ...
  68. یارانه مهر ۹۴ زمان واریز یارانه مهر ماه ۹۴ زمان و تاریخ و مبلغ دقیق ...

    fun.soltanmusic82.ir/95186/یارانه-مهر-۹۴-زمان-واریز-یارانه-مهر-ماه.html
    یارانه مهر 94 زمان واریز یارانه مهر ماه 94 زمان و تاریخ و مبلغ دقیق واریز یارانه مهر 94 روز ... زمان دقیق واریز یارانه مهر ماه 94,مبلغ یارانه ها در سال 94,واریز یارانه های مهر 94 .... هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ضمن تبریک عید سعید غدیرخم به ...
  69. کار و فناوری - میزان عیدی 94 فرهنگیان چقدر است

    herfe87.blogfa.com/post-568.aspx
    گروه اقتصادی، سال جاری رو به پایان است و به زودی هیات وزیران درباره عیدی کارکنان تصمیم گیری ... نهایی عیدی توافق کرده و اغلب همراه با حقوق همین ماه و یا گاهی با کمی تاخیر به حساب کارکنان واریز می شود. ... زمان دقیق افزایش حقوق آموزگاران ابتدایی.
  70. زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی - ماسال نیوز

    masalnews.ir/7554//9.../زمان-واریز-عیدی-بازنشستگان-تامین-اجتماعی/
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه اعتبار پیش بینی شده عیدی ... حقوق بازنشستگان در نظر می گیرد، تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در سال 94 تلاش می کند ... به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش غیر از مبلغی که دولت اعلام می کند ... ماسال نیوز زمان واریز عیدی واریز عیدی عیدی بازنشسته ها زمان دقیق واریز عیدی.
  71. زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه اعلام شد | جستجو در وبلاگها ...

    weblog24.com/list/زمان-واریز-یارانه-نقدی-بهمن-ماه-اعلام-شد.html
    نتایج جستجوی عبارت زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه اعلام شد از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ... سوادکوه20 نوبخت مبلغ یارانه نقدی در سال ۹۴ را اعلام کردسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت .... درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اظهار داشت سال گذشته با تأمین منابع مورد نیاز عیدی .... اعلام زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری ۹۴/ ثبت‌نام در بهمن‌ماه.
  72. مجوز مجلس به زنگنه برای انتشار اوراق/ زمان واریز عیدی ... - فردا

    www.fardanews.com/.../مجوز-مجلس-به-زنگنه-برای-انتشار-اوراق-زمان-وا...
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سال ۹۴ با قیمت نفت ۴۰ دلار و فروش یک‌میلیون‌وخورده‌ای بشکه نفت آنچه به وزارت ... مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ ... و بنا دارد با برنامه‌ریزی دقیق از این ظرفیت استفاده بهینه‌تری را ببرد.
  73. پایگاه اطلاع رسانی دولت - هنوز در خصوص مبلغ عیدی سال 94 ...

    www.dolat.ir/NSite/FullStory/?Id=257840
    زمان مخابره : ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ ساعت ۲۰ : ۳۵. وزیر امور اقتصادی و دارایی : هنوز در خصوص مبلغ عیدی سال 94 کارمندان دولت تصمیم گیری نشده است ... بودجه را در دولت تنظیم می کردیم و چه در حال حاضر، پیش بینی دقیق قیمت نفت برای سال آینده امکانپذیر نیست.
  74. بتاسهم » تعرفه های فروش ویژه۹۳

    betasahm2.ir/membership
    ... بودجه سال 94 “همراه”محافظه کارانه است/ 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری طی دو سال ثبات ... -مبالغ واریزی باید طبق تعرفه های سایت باشد مبلغی کمتر یا بیشتر واریز نکنید ... بابت تعطیلات عید ۹۴ به اشتراک کلیه کاربران ۷ روز اضافه می شود ... خود نگهداری فرمایید تا نسبت به زمان دقیق اشتراک خود طبق فیش واریزی مطمین باشید ...
  75. زمان پرداخت یارانه نقدی - عکس,دانلود آهنگ,اس ام اس,اخبار روز

    www.snowgirl.ir/128986/زمان-پرداخت-یارانه-نقدی.html
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چهل و ششمین یارانه نقدی بهمن ماه سال جاری بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها روز ۲۲ ... دولت مبلغی حدود ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار ماهانه برای یارانه نقدی درنظر گرفته است. ... زمان‌ و‌ تاریخ‌ دقیق‌ واریز‌ یارانه‌ تیر‌ ۹۳‌ بر‌ اساس‌ آخرین‌ اعلام‌ ها‌ روز‌ ۲۲‌ .... قبولی طاعات و تبریک عید سعید فطر، یارانه نقدی مرحله سی‌ام مربوط به ...
  76. اخبار | دانلود آهنگ جدید | فیلم و سریال | گالری عکس | عکس ...

    shiksite.ir/category/اخبار
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عیدی کارمندان سال ۹۴ ... ریاست جمهوری ابلاغ کرده، دستگاه‌های دولتی باید مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) ... ادامه مطلب زمان دقیق واریز یارانه های بهمن ۱۳۹۳ ...
  77. اجتماعی » زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان

    www.khabar.pichak.net/اجتماعی/زمان_دقیق_واریز_عیدی_بازنشستگان
    مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ اعلام شده از سوی ... در یک سال گذشته کارشکنی آمریکا و عدم صدور روادید برای حمید ابوطالبی ...
  78. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان - شهرخبر

    shahrkhabar.ir/fa/news/122677
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان ... مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ ... پیش‌بینی قیمت خودرو در سال 94.
  79. برچسب ها - مستمری بگیران - پارسینه

    www.parsine.com/fa/tag/1/مستمری%20بگیران
    شود وی درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران... عنوان کرد برای دومین سال متوالی عیدی بازنشستگان و مستمری... بگیران در بهمن ماه پرداخت می شود و ...
  80. زمان دقیق واریز یارانه نقدی مهرماه - قیمت خودرو

    www.iranjib.ir/shownews/1415/زمان-دقیق-واریز-یارانه-نقدی-مهرماه/
    ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در ادامه اطلاعیه آمده است: یارانه مذکور از زمان پرداخت قابل برداشت خواهد بود. .... کنم که جمعا در 32 مرحله ، بدون در نظر گرفتن عیدی سال 91 و مابه التفاوت نان ، می شود 109200 میلیارد تومان . ..... وضعیت قیمت خودروهای صفر با مدل 94 در بازار ...
  81. خبر های مهم فرهنگیان

    teacher-news.blogfa.com/1392/11
    لذا با توجه به اینکه اطلاعات دقیق سنوات ارفاقی کارکنان مشمول ، قبلا" در سیستم .... در زمان وزارت علیرضا علی‌احمدی عنوان شد هر کسی که می‌خواهد، بازنشسته شود و این باعث شد ... نوبخت در بحشی دیگر همچنین از واریز یارانه نقدی بهمن ماه در ساعت 24 امشب خبر داد. ... برچسب‌ها: عیدی کارمندان, میزان عیدی سال 93, عیدی سال 94, عیدی, کارمندان.
  82. زمان واریز عیدی 94فرهنگیان - | بلاگ دهی

    www.camethod.org/list/زمان+واریز+عیدی+94فرهنگیان.html
    واریز مبلغ ارزش افزوده در محل مخصوص به خود ... زمان واریز عیدی معلمان و فرهنگیان ... هر ساله برای پرداخت عیدی کارکنان دستگاه‌ها منابعی با توجه به عیدی سال قبل در بودجه .... مبلغ عیدی سال 94 فرهنگیان ..... وبلاگ آموزشی مهندس احمد آزادی · ✘کافه پاییز✘ · عاشق کربلا · بسیجی خسته · ابزار دقیق · گفتم که نوش لعلت مارا به آرزو کشت.
  83. زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان - اکسین پرس

    oxinpress.ir/fa/news/27443/زمان-دقیق-واریز-عیدی-بازنشستگان
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان دقیق واریز عیدی بازنشستگان ... مبلغ عیدی واریزی به حساب بازنشستگان صندوق بازنشستگی طبق مبلغ ... پیش‌بینی قیمت خودرو در سال 94.
  84. ایرنا - برای عیدی کارمندان تصمیم گیری نشده است

    www.irna.ir/fa/News/81471204/
    ۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دولت تصمیمی در خصوص میزان عیدی سال 94 کارمندان دولت اتخاذ نکرده است. ... حاضر، پیش بینی دقیق قیمت نفت برای سال آینده امکانپذیر نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.