دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143»

بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143»

  1. گزارش تصویری: دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با ...

    bestfilmha.blogsky.com/.../گزارش-تصویری-دیدار-اقشار-مختلف-مردم-آذر...
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش تصویری:: دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب گزارش ... دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب/گزارش تصویری . ..... افتضاح جدید عوامل تلویزیون 'من‎ و تو' +تصویر . .... زمان دقیق سال تحویل 94 +تاریخ دقیق سال تحویل 94 · دانلود فیلم شیار 143 · کم آوردن موشک اسرائیلی در برابر «شهاب» ایرانی ...
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کردند «روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه‌ ما رواج پیدا کند.»
خبرگزاری ایسنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کردند «روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه‌ ما رواج پیدا کند.»

به همین مناسبت khamenei.ir متن کامل بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار عوامل فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ را که در تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۳۹۳ برگزار شده بود، به شرح زیر منتشر کرد:

« بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱)

من فیلم را دیدم؛ بسیار فیلم خوبی بود. ما از سینما سررشته نداریم، امّا به‌عنوان مستمع، بالاخره یک داوری‌ای انسان پیدا میکند؛ هم از لحاظ داستان، که یکی از کمبودهای اساسیِ فیلمهای ما نداشتنِ داستان خوب و پر کشش است، این فیلم یک داستان خوب و جذّاب(داشت) و دارای پیچ داستانی - که خیلی هم قشنگ این پیچ، در فیلم باز شد - بود؛ هم از لحاظ کارگردانی، این خانم آبیار - که لابد اینجا تشریف دارند -(۲) خیلی خیلی خوب فیلم را کارگردانی کرده بودند؛ هم از لحاظ بازیِ قهرمان اصلی، خانم زارعی - که نمیدانم ایشان اینجا تشریف دارند یا نه -(۳) واقعاً سنگ تمام گذاشته بودند و خیلی خوب بود؛ از لحاظ محتوا و مضمون هم این فیلم کاملاً فیلم ارزشی بود. من تعجّب میکنم چطور ممکن است کسی تصوّر کند که فیلم «شیار ۱۴۳» ضدّ ارزش یا ضدّ دفاع مقدّس است؛ من نمیفهمم از کجای فیلم، این در می‌آید.

 (۴) بله، آن مادر به این در و آن در میزند برای اینکه یک نشان یا اثری از پسرش پیدا کند؛ این روشن است، این چیز کاملاً طبیعی‌ای است؛ اتفاقاً اهمیت ماجرای دفاع مقدّس در همین است؛ مادر، با این هویّت، با این تشخّص، با این احساس غیر قابل توصیف - که واقعاً احساس مادر نسبت به فرزند اصلاً قابل توصیف نیست و ماها که نمیتوانیم مادر باشیم، اصلاً درک نمیکنیم عظمت این احساس را - با یک چنین احساسی این مادر، هم تحمّل میکند هجرت فرزند خودش را به‌سوی جبهه‌های جنگ، هم تحمّل میکند شهادت او را، هم افتخار میکند. ما در طول این هشت سال دفاع مقدّس و بعد از آن، از مادران، گِله نشنفتیم بلکه به‌عکس، مادرها را حماسی‌تر از بسیاری از پدرها یافتیم.

من این توفیق را داشته‌ام که با بعضی از خانواده‌های شهدا روی فرششان، زیر سقفشان، بنشینم و صمیمانه با آنهاحرف بزنم؛ تا الان ندیده‌ام - هیچ یادم نمی‌آید، حتّی یک مورد هم در بین شاید هزاران مورد - که مادری از شهادت فرزندش گِله کرده باشد؛ نه، به‌عکس، مادرها افتخار میکنند، اظهار سربلندی میکنند، اظهار سرافرازی میکنند؛ این خیلی مهم است.

این مادر با این احساسات مادرانه که برای فرزندش یک چنین فداکاری‌ای دارد و حاضر نمیشود که آن بچّه مثلاً در محلّ کارش گرسنه بماند یا مانند اینها، در عین حال شهادت او را تحمّل میکند، هجرت او راتحمّل میکند، فراق او را تحمّل میکند و هیچ گِله‌ای نمیکند، هیچ شکایتی نمیکند؛ اینها خیلی به نظر من نکات مهمّی است. و در آنجا خیلی خوب بازیگری انجام گرفته، خیلی خوب کارگردانی انجام گرفته، صحنه‌ها خیلی خوب انتخاب شده؛ بسیار فیلم خوبی بود.

بله، بنده هم مثل شما آقایان معتقدم که از ظرفیّت دفاع مقدّس در سینمای کشور ما استفاده نشده؛ خود سینمای ما انصافاً یک ظرفیّت بالایی دارد، یعنی کسانی که اهل این فنّند و بلدند و مطّلعند و واردند و قضاوتشان میتواند مرجع فهم انسان قرار بگیرد، معتقدند که سینمای ایران از لحاظ ظرفیّت کارگردانی و گریم و بازیگری و مانند اینها، جزو سینماهای برجسته‌ی دنیا است؛ و این درست است. این ظرفیّت عظیم بایستی با ظرفیّت بسیار عظیم دفاع مقدّس التقاء(۵) پیدا کند؛ این اتّفاق هنوز درست نیفتاده. بله، مواردی از این قبیل ما در طول این سالها داریم، لکن نسبت به آنچه میتوانسته وجود داشته باشد، خیلی کم است.

 عدّه‌ای - که من نمیدانم چه جور میشود انگیزه‌های اینها را آدم تحلیل کند - با ورود سینما به مسائل مربوط به دفاع مقدّس، علناً مخالفت میکنند! من نمیدانم چه فکر میکنند؛ به اسم اینکه جنگ است، به اسم اینکه خشونت است! صد سال از شروع جنگ جهانی میگذرد - امسال صدمین سال است -(۶) هنوز در آمریکا و در خیلی جاهای دیگر دارند فیلم میسازند آن هم در چه گستره‌ی وسیعی! حتّی آن‌طور که به من گزارش کردند، دانش‌آموزها و بچّه‌های دبیرستانی را وارد این میدان فیلمسازی میکنند و از آنها میخواهند و به آنها امکانات میدهند برای اینکه بسازند؛ چون معتقدند که این میتواند نسل جدید را با انگیزه‌های سالم دولت‌مردان‌شان آشنا کند.

 ما یک چنین افتخار بزرگی داریم: همه‌ی دنیا با ما مقابله کردند، همه در یک جبهه قرار گرفتند - اینکه دیگر خلاف واقع نیست، اینکه جلوی چشم همه‌ی ما بوده است - همه‌ی دنیا در مقابل ما صف کشیدند، همه‌ی قدرتهای نظامی به‌نحوی در جبهه‌ی مقابل نظام جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی، در هشت‌سال، ایستادند؛ و جمهوری اسلامی فائق آمد، پیروز شد؛ این خیلی چیز بزرگی است، این خیلی چیز عظیمی است، این خیلی پدیده‌ی مهمّی است در تاریخ یک ملّت.

 و این مجموعه کاری که در دفاع مقدّس شد، یک مجموعه‌ی درهم‌تنیده‌ی مرکّبِ عجیب و غریبی بود؛ زنها، مردها، پدرها، مادرها، جوانها، شهری، روستایی، بازاری، دانشجو، دانش‌آموز، مساجد، حسینیّه‌ها، همه و همه به‌نحوی وارد این قضیّه شدند؛ هرکدام از اینها یک موضوع است و این موضوعات میتواند وارد بخشهای هنریِ کشور ما بشود، وارد سینمای ما بشود، که حالا شما - تهیّه کننده و کارگردان محترمتان - از نگاه یک مادر نگاه کردید، و شد. این بسیار چیز جالبی بود و خوب از آب در آمد. حالا بروید در مسجد و فعّالیّتهایی را که در یک مسجد از سوی مردم انجام گرفته است، با آن نگاه هنرمندانه تبیین کنید، یک قصّه در بیاورید و روشن کنید؛ بروید در یک دبیرستان، بچّه‌هایی که گاهی معلّمشان آنها را تشویق میکرد که بروند، گاهی مجموعه‌ی معلّم و مدیر مخالفت میکردند که اینها بروند جبهه، و اینها با شوق فراوان میرفتند جبهه و فداکاری میکردند؛ بروید داخل مجموعه‌هایی که جنگ را پشتیبانی میکردند، برایشان از مال خودشان، از امکانات ضعیف خودشان استفاده میکردند؛ بروید سراغ آن کسانی که جنازه‌ی شهدا را تشییع میکردند، این مسئله‌ی تشییع جنازه‌ی شهدا ماجرای عظیمی است که وقتی شهیدی یا شهیدانی وارد شهری میشدند.

 چه اتّفاق بزرگی آنجا می‌افتاد؛ اینها همه موضوعاتی است که میتواند موضوعِ محوری و مرکزی برای سینمای ما قرار بگیرد، (امّا) این کارها اتّفاق نیفتاده است. بله، ایشان(۷) درست میگویند که ما احتیاج نداریم به اسطوره‌سازی. دیگران مجبورند اسطوره‌سازی کنند؛ یا یک مورد خاصّی را پیداکنند، صدسال، دویست‌سال، پانصدسال درباره‌ی آن حرف بزنند! مثلاً یک زنی - فرض کنید - یک‌جایی در دنیا یک فداکاری‌ای کرده، اسمش را به‌عنوان یک نامِ آشنای برای همه‌ی بشریّت تبدیل کنند. ما صدها و هزارها از این قبیل زن، از این قبیل مرد، از این قبیل جوان، از این قبیل قهرمان، در داخل کشورمان داشتیم و همین دفاع مقدّس یک عرصه‌ای بود که اینها بُروز کرد، ظهور کرد. نگذاریم این تاریخ از بین برود.

شما می‌بینید که این حضرات کُره‌ای‌ها - من از کار اینها خوشم می‌آید - تاریخ ندارند؛ لذا میگویند «افسانه‌ی جومونگ»، افسانه‌ی فلان. یعنی از اوّل حساب را تصفیه میکنند؛ (میگویند) افسانه است، واقعیّت نیست. یک‌چیزی در می‌آورند، یک تاریخ برای گذشته‌ی خودشان درست میکنند، که وقتی یک جوان کُره‌ای به این فداکاری‌ها و به این شجاعتها و به این کارهای عجیب غریبِ سینمایی نگاه میکند، خب احساس هیجان میکند، احساس هویّت میکند، احساس افتخار میکند.

 ما اینها را در واقعیّت زندگی خودمان داریم، اتّفاق افتاده، پیش آمده؛ چرا از اینها استفاده نمیکنیم؟ به‌نظر من یک قصور بزرگی - نمیگوییم تقصیر؛ لااقل قصور بزرگی - اتّفاق افتاده است، باید جبران بشود. به‌نظر من ما پنجاه‌سال دیگر هم بایستی درباره‌ی دفاع مقدّس بنویسیم، بگوییم، توصیف کنیم، تشریح کنیم، انواع و اقسام هنرها را به خدمت بگیریم، برای اینکه این حادثه‌ی عظیم را تبیین‌کنیم.

به‌هرحال من از تهیّه‌کننده‌ها(۸)، از کارگردان، از بازیگرها، از عوامل تولید و همه‌ی کسانی که هستند، تشکّر میکنم. فیلم خوبی بود؛ ما هم لذّت بردیم، نشستیم تماشا کردیم، مثل بقیّه‌ی مردم متأثّر شدیم، و ان‌شاءالله که مردم هم از آن حدّاکثر استفاده را بکنند.

والسّلام علیکم و رحمةالله‌

۱) این فیلم که در سی‌ودوّمین جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمد - جوایز «بهترین فیلم از نگاه مردمی» و «بهترین بازیگر نقش اوّل زن» را دریافت کرد.

۲) خانم نرگس آبیار (نویسنده و کارگردان فیلم) در جلسه حضور داشتند.

۳) خانم مریلا زارعی (بازیگر نقش اوّل زن) در جلسه حضور نداشتند.

۴) در سخنان تهیّه‌کننده‌ی فیلم به این مطلب اشاره شده بود که از مراحل ابتدایی تولید فیلم و دریافت پروانه‌ی ساخت، مطرح میشد که این فیلم یک فیلم ضدّجنگ و حتّی ضدّارزش است.

۵) به هم رسیدن‌

۶) جنگ جهانی اوّل در سال ۱۹۱۴ میلادی آغاز شد.

۷) آقای محمّدحسین قاسمی (از تهیّه‌کنندگان فیلم)

۸) تهیّه‌کنندگان فیلم: آقایان محمّدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمّدی.
  1. رهبر انقلاب در دیدار عوامل "شیار 143": خانم زارعی سنگ تمام ...

    www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
    ۴ ساعت پیش - رهبر انقلاب در دیدار عوامل "شیار 143": خانم زارعی سنگ تمام گذاشتند ... معظم رهبری، به همین مناسبت khamenei.ir متن کامل بیانات رهبر انقلاب اسلامی ...
  2. بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143» - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/news/.../بیانات-رهبر-انقلاب-در-دیدار-عوامل-شیار-143
    ۳ ساعت پیش - به همین مناسبت khamenei.ir متن کامل بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار عوامل فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ را که در تاریخ ۲۶ خردادماه ۱۳۹۳ برگزار شده ...
  3. در دیدار رهبر انقلاب با عوامل فیلم شیار 143 چه گذشت؟ - دیگران

    farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=29045
    ۷ ساعت پیش - این ماجراها را عوامل فیلم برای رهبری هم تعریف کردند. ... بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد "روز ملی مهندس" منتشر شد · فراخوان سؤالات ... جنابعالی یکی از اشخاصی بودید که در دیدار رهبر انقلاب با عوامل شیار ۱۴۳ حضور داشتید.
  4. بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143 - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/12122123
    ۳ ساعت پیش - بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143». خلاصه خبر. حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیر با دست اندرکاران برگزاری یادواره های شهدا تاکید ...
  5. بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار عوامل تولید فیلم سینمایی ...

    khabarfarsi.com/n/12121495
    ۴ ساعت پیش - به همین مناسبت پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR متن کامل بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار عوامل فیلم سینمایی شیار 143 را که در تاریخ 26 ...
  6. رهبر معظم انقلاب در دیدار عوامل تولید فیلم «شیار ۱۴۳»: ۵۰ ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931210000721
    ۶ ساعت پیش - ... آثار آیت الله العظمی خامنه‌ای، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار عوامل تولید فیلم سینمایى «شیار 143» به شرح ذیل است: بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (1)
  7. بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143» - نیوهاب

    fa.newhub.shafaqna.com/.../10276434-بیانات-رهبر-انقلاب-در-دیدار-عوا...
    بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143». حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کردند «روزبه‌روز باید یاد شهدا و ...
  8. بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143» | برترینها

    vista.ir/news/20269163/بیانات-رهبر-انقلاب-در-دیدار-عواملشیار-143»
    ۴ ساعت پیش - بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143». حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کردند «روزبه‌روز ...
  9. شیار ١٤٣ - موتور جستجوی یوز

    yooz.ir/news/?t=0&i=1&s=0&l=15&tid...شیار%20١٤٣
    خبرگزاری تسنیم:رهبر معظم انقلاب اسلامی، خرداد ماه امسال، دیداری با عوامل تولید فیلم سینمایی «شیار 143» داشتند. متن بیانات ایشان در این دیدار هم‌اکنون منتشر ...
  10. بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل شیار 143-شهر خبر|لاودان

    lavdan.com/h.php?t=372-xFA-xNEWS-x124492...ovatromxajo143...
    ۴ ساعت پیش - بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل شیار 143-شهر خبر|لاودان,مرجع سایت ها, اخبار و نیازهای اینترنتی.
  11. بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143» | دانلود آهنگ ...

    www.kholase.com/بیانات-رهبر-انقلاب-در-دیدار-عوامل-شیا-2/
    بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار ۱۴۳». حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کردند «روزبه‌روز باید یاد شهدا و ...
  12. ArtOnlines - بیانات رهبر انقلاب در دیدار عوامل «شیار 143»

    artonlines.com/news/.../بیانات_رهبر_انقلاب_در_دیدار_عواملشیار_14...
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کردند «روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا ...
  13. حماسه ومقاومت/ادبیات وهنر/تهیه‌کننده"شیار 143"پس از دیدار ...

    rahtousheh.com/ViewDetails.aspx?pId=191145&id=1140847
    رهبر انقلاب به طور معمول سالانه چندین دیدار با هنرمندان و اهالی سینما دارند اما اینکه ... تهیه‌کننده شیار143 گفت که مقام ‌معظم‌ رهبری صبح دیروز در دیدار عوامل فیلم از این ...
  14. دیدار عوامل فیلم «شیار 143» با رهبر انقلاب

    www.fardapress.ir/?p=28769
    محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «شیار 143» با تایید این خبر به مهر گفت: صبح امروز این توفیق را داشتیم که ساعاتی را در محضر رهبر معظم انقلاب باشیم و ایشان که ...
  15. سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با عوامل فیلم شیار 143 - خانه

    h-fatemeh-tehran.womenhc.com/?p=90721&more=1&c=1...
    در پی دیدار صبح امروز عوامل فیلم "شیار ۱۴۳ "با رهبر معظم انقلاب اسلامی، محمد حسین قاسمی تهیه کننده این فیلم در گفتگوی اختصاصی با سینماپرس گفت: در این ...
  16. فیلمی سراسر امید، آزادگی و شکوه روی پرده می رود/شیار 143 ...

    www.aviny.com/.../06.aspx?...شیار%20143%20روایتی%20واقعی%20از...
    وی در بیاناتی که در دیدار با عوامل فیلم داشته‌اند به نکات بسیار مهمی اشاره فرموده‌اند که ... رهبر انقلاب فرمودند فیلم شیار 143 از نگاه یک مادر دیده شده و بسیار خوب است.
  17. جزئیات دیدار عوامل فیلم «شیار 143» با رهبر انقلاب - IMBM

    imbm.ir/.../189-جزئیات-دیدار-عوامل-فیلم-«شیار-143»-با-رهبر-انقلاب
    جزئیات دیدار عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» با رهبر انقلاب. از ظرفیت دفاع مقدس بخوبی استفاده نشده است. به گزارش جهان، محمد حسین قاسمی تهیه کننده این فیلم در گفتگو ...
  18. بیانات رهبر انقلاب - جام نیوز :: JamNews

    www.jamnews.ir/Keywords/36686/بیانات%20رهبر%20انقلاب
    رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجم مرداد سال ۸۸ در دیدار اعضای دفتر رهبری بازگشت افتخار آمیز اسرا به .... رهبر انقلاب در دیدار عوامل فیلم شیار143چه گفتند؟ ... مقام معظم رهبری با تمجید از کارگردانی ضمن رد برخی از نظرات که شیار 143 را فیلمی ضد ارزش ...
  19. دیدار رهبری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News ...

    www.mehrnews.com/tag/دیدار+رهبری
    دیدار عوامل فیلم «شیار 143» با رهبر معظم انقلاب. عوامل فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. رهبر انقلاب ...
  20. برچسب ها - دیدار رهبر - آفتاب

    https://aftabnews.ir/fa/tag/1/دیدار%20رهبر
    حضور داشتند در بحشی از این دیدار رهبر انقلاب اسلامی. ... بیانات رهبر معظم انقلاب که تاکید کردند آنچه در عراق... سالروز ... دیدار عوامل فیلم «شیار 143» با رهبر انقلاب.
  21. رهبر انقلاب در دیدار عوامل فیلم شیار 143 چه گفتند؟ - فرارو

    fararu.com/fa/.../رهبر-انقلاب-در-دیدار-عوامل-فیلم-شیار-143-چه-گفتند
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوامل فیلم شیار 143 یکی از آثار برتر سینمای دفاع مقدس که در جشنواره فیلم فجر نیز درخشش فوق العاده‌ای داشت، صبح دیروز دیداری صمیمی با رهبر ...
  22. رهبر انقلاب در دیدار عوامل فیلم شیار143چه گفتند؟/ من هم مثل ...

    khabaronline.ir/detail/360676/culture/cinema
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوامل فیلم شیار 143 یکی از آثار برتر سینمای دفاع مقدس که در جشنواره فیلم فجر نیز درخشش فوق العاده‌ای داشت، صبح دیروز دیداری صمیمی با رهبر ...
  23. تمجید‌ رهبر انقلاب از عوامل شیار 143 - روزنامه وطن امروز

    www.vatanemrooz.ir/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=6401
    صبح روز گذشته عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» با رهبر معظم انقلاب اسلامی د‌‌ید‌‌ار کرد‌‌ند‌. محمد‌‌حسین قاسمی، تهیه‌کنند‌‌ه این فیلم د‌‌ر گفت‌وگو با سینماپرس گفت: د‌‌ر این جلسه ...
  24. مقام معظم رهبری | خادم الشهداء

    khadem-shohada.ir/category/کلیدواژه-جانبی/مقام-معظم-رهبری
    حجت الاسلام شهاب مرادی مدرس حوزه و دانشگاه معتقد است: «شیار 143» هر چند عواطف و احساسات را ... خادم الشهداء؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار با عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» گفت ... این جملات مقام معظم رهبری به شکل دقیق توسط تهیه کننده این فیلم یادداشت شده ودر ...
  25. پـــــــــلاکــــــــــ

    www.pelak18.blogfa.com/
    برچسب‌ها: امام خامنه ای, عیادت از رهبر انقلاب, عیادت رهبر, عمل جراحی رهبر انقلاب, اگه به عیادت می رفتم. نوشته شده .... رهبر انقلاب فرمودند شیار 143 و عوامل آن از رویش‌های انقلاب هستند. به ادامه مطلب بروید. برچسب‌ها: امام خامنه ای, دیدار, فیلم شیار 143, شیار143, رهبر انقلاب ... گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد بعثت پیامبر اعظم(ص).
  26. شیار 143 - جام جم سیما

    sima.jamejamonline.ir/search?type=keyword&q=شیار%20143
    کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» با انتقاد از برخی پیامک‌های شیطنت‌آمیز و .... رهبر معظم انقلاب در دیدار با عوامل فیلم سینمایی «شیار 143» ضمن قدردانی از تلاش ...
  27. نظر رهبر انقلاب درباره «شیار 143»:اصل دفاع مقدس همین است ...

    www.nividar.com/news/539fde999c89e9747ba92adb
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: رهبر انقلاب در دیدار با عوامل فیلم «شیار 143» گفت: ما تا ... این جملات مقام معظم رهبری به شکل دقیق توسط تهیه کننده این فیلم ...
  28. رهبر انقلاب در دیدار با عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» چه فرمودند؟ ...

    cinemapress.ir/.../رهبر-انقلاب-در-دیدار-با-عوامل-فیلم-شیار-۱۴۳-چه-فرم...
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - براساس این گزارش، در پی دیدار صبح امروز عوامل فیلم "شیار ۱۴۳ "با رهبر معظم انقلاب اسلامی، محمد حسین قاسمی تهیه کننده این فیلم در گفتگوی ...
  29. فیلمی که مقام معظم رهبری آن را از - Rasa News :: خبرگزاری رسا

    www.rasanews.ir/NSite/FullStory/HTM/?Id=229621
    به راستی اگر اندیشه انقلابی و روحیه دینی و حرکت بی‌نظیر ملت رشید ایران در بهمن 57 و به ... فیلم سینمایی شیار 143 که اکنون بر پرده سینماهای کشور است، به راستی و ... ایشان در بیاناتی که در دیدار با عوامل فیلم داشته‌اند، به نکات بسیار مهمی اشاره ...
  30. حوزه سیدالشهداء کشاورز

    salehinkeshavarz.salehin.ir/
    رهبر انقلاب در دیدار عوامل فیلم شیار 143 چه گفتند؟ ... رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضاى ستاد بزرگداشت روز ملى مهندس: «ما می توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید/ کاری ...
  31. ‫هنر ماندگار | Facebook‬

    https://www.facebook.com/HonarMandegar
    اکران ویژه فیلم « شیار 143 » به تعویق افتاد - موسسه هنر ماندگار ..... ‎دیدار عوامل فیلم «شیار 143» با رهبر معظم انقلاب عوامل فیلم سینمایی « ..... لس آنجلس حضور دارد از استقبال ایرانیان ساکن در آمریکا و ارتباط خوبشان با این فیلم سخن گفت.
  32. دیدار عوامل فیلم «شیار 143» با رهبر انقلاب - عبرت

    ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=63921
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «شیار 143» با تایید این خبر به مهر گفت: صبح امروز این توفیق را داشتیم که ساعاتی را در محضر رهبر معظم انقلاب ...
  33. رهبر انقلاب در دیدار عوامل “شیار143″: من هم مثل بقیه تحت ...

    fanal.ir/?p=5293
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رهبر انقلاب در دیدار عوامل "شیار143": من هم مثل بقیه تحت تاثیر قرار ... عوامل فیلم شیار 143 یکی از آثار برتر سینمای دفاع مقدس که در جشنواره فیلم فجر نیز درخشش فوق العاده‌ای داشت، صبح ... تاملی کوتاه بر بیانات ریاست جمهوری.
  34. چاپ خبر تحلیلی بر فیلم شیار 143؛ اثر نرگس آبیار

    efafinstitute.ir/.../تحلیلی%20بر%20فیلم%20شیار%20143؛%20اثر%...
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلم «شیار 143» برداشتی آزاد از رمان های "اختر و روزهای تلواسه" و "چشم سوم" ... وی در بیاناتی که در دیدار با عوامل فیلم داشته‌اند به نکات بسیار مهمی اشاره ... رهبر معظم انقلاب درباره فیلم شیار 134 فرموده‌اند: فیلم بسیار خوب بود، من به ...
  35. نظر مقام معظم رهبری در مورد فیلم شیار 143 بایگانی - اصفهان ...

    esfahanshargh.ir/tag/نظر-مقام-معظم-رهبری-در-مورد-فیلم-شیار-143
    تهیه‌کننده «شیار ۱۴۳» پس از دیدار عوامل فیلم با مقام معظم رهبری گفت : رهبر انقلاب فرمودند شیار ۱۴۳ و عوامل آن از رویش‌های انقلاب هستند. تهیه‌کننده شیار۱۴۳ گفت که ...
  36. در دیدار رهبر انقلاب با فراکسیون شاهد چه گذشت؟ - پایگاه ...

    www.rajanews.com/detail.asp?id=195589
    ۲۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در دیدار رهبر انقلاب با فراکسیون شاهد چه گذشت؟ ... از عوامل و بازیگران فیلم شیار143 وتنی چند از فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی ... رانندگی را رعایت نمی کنند و در پیاده روها، در لابلای عابران مانور می دهند، سخن به میان آورد!
  37. عوامل «شیار ۱۴۳» با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

    www.defapress.ir/Fa/News/21743
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، صبح دوشنبه 26 خرداد دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «شیار 143» با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. نرگس آبیار ...
  38. دیدار با رهبری | بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس

    tmubasij.ir/?tag=دیدار-با-رهبری
    دیدار عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» با رهبر معظم انقلاب. دوشنبه, خرداد ۲۶ ... عوامل فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
  39. گدای فاطمه(س) - مقام معظم رهبری

    gedayefattemeh.blogfa.com/tag/مقام-معظم-رهبری
    از بیانات رهبر انقلاب به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در چهارم دیماه ۱۳۷۰ ... تهیه‌کننده فیلم شیار 143 گفت: در ادامه دیدار، رهبر انقلاب به سینمای دفاع مقدس اشاره ... افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، فیلم شیار 143 و عوامل فیلم از رویش‌های انقلاب هستند.
  40. تمجید رهبری از «شیار143» - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=280102
    ۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هفته پیش در جلسه ای صمیمانه و به دور از چشم رسانه ها عوامل فیلم شیار 143 با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
  41. در دیدار با رهبری چه گذشت؟! | بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه ...

    iranemoaser.ir/content/6
    ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این دیدار افراد و اشخاصی از اقشار مختلف: شماری از باشگاه رویان، جمعی از بسیج بازار برخی از عوامل و بازیگران فیلم شیار143 وتنی چند از فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی حضور ... روزشمار انقلاب اسلامی ... راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و در پیاده روها، در لابلای عابران مانور می دهند، سخن به میان آورد!
  42. همایش «معراج مادرانه - قــاصــدنــیـــوز..

    www.ghasednews.com/.../1948-گزارش-تصویری-همایش-معراج-مادرانه-با-...
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش تصویری/ همایش «معراج مادرانه» با حضور کارگردان شیار143 ... دو شهید گمنام مدفون در خراسان شناسایی شدند · رهبر انقلاب در دیدار عوامل ...
  43. سیرت امام سیدعلی خامنه ای - دیدار با امام خامنه ای

    sun12.mihanblog.com/post/613
    ۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی شیار 143 درخصوص دیدار مقام معظم رهبری با عوامل این فیلم و به تعویق افتادن اکران عید فطر به خبرنگار ...
  44. سایت دشمن شناسی با بیش از 11 هزار عضو www ...

    doshmanshenasi.blog.ir/.../سایت-دشمن-شناسی-با-بیش-از-11-هزار-عضو-...
    ۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Basirat [خبر مهم] طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب سعید جلیلی جایگزین ... Basirat تهیه‌کننده «شیار 143» پس از دیدار عوامل فیلم با مقام معظم رهبری در... Basirat [کلیپ صوتی] دانلود دو کلیپ بیانات رهبری : "فتنه تغلب" و "خدا با.
  45. دشمن شناسی www.doshmanshenasi.com سایت تخصصی ...

    doshmanshenasi.blog.ir/
    ۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Basirat [خبر مهم] طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب سعید جلیلی جایگزین ... Basirat تهیه‌کننده «شیار 143» پس از دیدار عوامل فیلم با مقام معظم رهبری در... Basirat [کلیپ صوتی] دانلود دو کلیپ بیانات رهبری : "فتنه تغلب" و "خدا با.
  46. شیار 143 به فسا رسید - پایگاه اطلاع رسانی عادیات

    adiat.ir/شیار-143-به-فسا-رسید/
    ۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از بهترین موفقیت هایی هستند که فیلم سینمایی ” شیار ۱۴۳″ و عوامل آن ... مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز ملّی ...
  47. رهبر انقلاب در دیدار عوامل فیلم شیار ۱۴۳ چه گفتند؟ - جی نوزده

    cnews.g19.ir/post-390522__رهبر-انقلاب-در-دیدار-عوامل-فیلم-شیار-143-چ/
    ۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیدار جمعی از دانشجویان با رهبر و مجلات بیانات رهبر معظم انقلاب ... عوامل فیلم شیار 143 یکی از آثار برتر سینمای دفاع مقدس که در جشنواره فیلم فجر ...
  48. نرگس آبیار:اعتقادات خود را از سر راه نیاورده ام که بخواهم یک ...

    diyarmirza.ir/1393/09/119629/
    ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آبیار در نشست خبری فیلم شیار 143 در سینما میرزا کوچک رشت ... فیلم شیار۱۴۳ +تصاویر · رهبر انقلاب در دیدار عوامل فیلم شیار 143 چه گفتند؟
  49. همه اظهارنظرهای سینمایی رهبرانقلاب؛ از طلا و مس تا اوشین ...

    www.jouybaran.ir/.../-همه-اظهارنظرهای-سینمایی-رهبرانقلاب؛-از-طلا-و-مس-...
    ۱ روز پیش - مقام معظم رهبری در اظهارنظری با بیان اینکه فیلم شیار 143 و عوامل فیلم ... من در این سال‌ها با هزاران خانواده شهید دیدار داشته‌ام و در این مدت حتی یک بار هم ...
  50. فیلم پرس ـ پایگاه خبری فیلم ایران:از دیدن فیلم «شیار ۱۴۳ ...

    www.filmpress.ir/m-138.htm
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این دیدار رهبر معظم انقلاب در گفتگو با عوامل این فیلم سینمایی ... محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «شیار 143» با تایید این خبر به خبرنگار مهر ...
  51. پلان های دیدنی و تاثیر گذار در این دراماتیک سینمایی (شیار ۱۴۳

    etedaleshargh.ir/علیپور-کنفی-اتفاقات-زیادی-در-این-دارما/
    ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 143. به گزارش سرویس ” سینما و فیلم ‌”‌ اعتدال شرق احمد علیپور کنفی ... فیلم شیار ۱۴۳در استان گیلان افزود : رهبر معظم انقلاب در دیدار با عوامل ...
  52. دیدار عوامل شیار ۱۴۳ با رهبر انقلاب - ایمپریا

    imperia.ir › گوناگون › فرهنگی و هنری
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش افکارنیوز، محمدحسین قاسمی در گفت‌وگویی با بیان مطلب فوق گفت: رهبری معظم انقلاب چندی پیش فیلم شیار ۱۴۳ را دیده بودند و امروز این ...
  53. همه اظهارنظرهای سینمایی رهبرانقلاب؛ از طلا و مس تا اوشین

    www.parsine.com/.../همه-اظهارنظرهای-سینمایی-رهبرانقلاب-از-طلا-و-مس-تا...
    ۲ روز پیش - مقام معظم رهبری در اظهارنظری با بیان اینکه فیلم شیار 143 و عوامل فیلم ... من در این سال‌ها با هزاران خانواده شهید دیدار داشته‌ام و در این مدت حتی یک بار هم ...
  54. [PDF]ﺭﻭﻧﻤﺎﻳﻲ ﺍﺯ ﺗﻘﺮﻳﻆ ﺭﻫﺒﺮ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺑﺮ ﻛﺘﺎﺏ «ﻣﻦ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻡ»

    www.magiran.com/ppdf/nppdf/2835/p0283540010051.pdf
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ﻣﻌﻈﻢ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺁﺛﺎﺭ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻧﻈﺮ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺗﺠﻠﻴﻞ ﺷﺪ. ... ﺍﻳــﻦ ﻣﺮﻛﺰ ﺑﻴــﺎﻥ ﻛﺮﺩ: ﻣﺎ ﺩﺭ ﺻﻴﺎﻧــﺖ ﺍﺯ ﺑﻴﺎﻧﺎﺕ ﺭﻫﺒﺮﻱ ﺗﻼﺵ. ﻣﻲ ﻛﻨﻴﻢ. ... ﺭﻭﺯ ﮔﺬﺷــﺘﻪ ﺩﺭ ﺩﻳﺪﺍﺭ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻓﻴﻠﻢ «ﺷﻴﺎﺭ 143».
  55. عوامل «شیار 143» با مقام معظم رهبری دیدار کردند | دزمهراب

    www.dezmehrab.ir/عوامل-شیار-143-با-مقام-معظم-رهبری-دیدار/
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمدحسین قاسمی با بیان مطلب فوق گفت: رهبری معظم انقلاب چندی پیش فیلم «شیار 143» را دیده.
  56. دیدار اعضای فراکسیون شاهد مجلس با رهبر معظم انقلاب

    garoosi.ir/index.php?option=com_content&view...id...
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دیدار اعضای این فراکسیون با رهبر معظم انقلاب در مورد محورهای بیانات ایشان ... گروسی ادامه داد: از دیگر مواردی که در محضر رهبر معظم انقلاب ارائه شد، در مورد ... از بسیج اصناف و همچنین جمعی از عوامل فیلم شیار 143 نیز حضور داشتند که ...
  57. نظر رهبری درباره فیلم سینمایی شیار 143 - چمران نیوز

    chamrannews.ir/fa/news/7638
    ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - «نرگس آبیار» کارگردان فیلم «شیار 143» در آستانه نمایش عمومی این فیلم ... سلام وعرض خسته نباشید به کلیه عوامل سازنده این فیلم تاثیرگذار
  58. محمدحسین قاسمی Archives - تیرپرس

    www.tirpress.ir/tag/محمدحسین-قاسمی
    دیدار عوامل فیلم «شیار ۱۴۳» با رهبر انقلاب. محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «شیار 143» با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: صبح امروز این توفیق را داشتیم که ...
  59. گزارش تفصیلی دیدار هنرمندان با رهبر انقلاب (+عکس)

    www.bultannews.com/.../گزارش-تفصیلی-دیدار-هنرمندان-با-رهبر-انقلا...
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوامل تربیت اسلامی از دیدگاه امام خمینى ... رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این هم یک بار در دیدار با جمعی از جانبازان قطع نخاعی ... در ادامه باز هم رهبر انقلاب با چهره‌های دیگر حاضر در جمع احوالپرسی نموده و ضمن ادامه بیانات خود پیرامون این .... همچنین محمد قاسمی تهیه کننده فیلم «شیار 143 » یکی دیگر از سینماگرانی بوده ...
  60. شیار 143 » eIRIB - اراده ملی

    eirib.ir/tags/شیار+143/
    دست اندرکاران فیلم شیار 143 دیداری را با رهبر معظم انقلاب داشتند ، بر همین اساس ... و تشکر از عوامل سازنده فیلم سینمایی "شیار 143" توسط مسئولان و خانواده شهدا.
  61. 8 - اجتماعی | پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان ...

    esfahan.basij.ir/?q=taxonomy/term/56&page=7
    عوامل «شیار ۱۴۳» با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند ... 26 خرداد دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «شیار 143» با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و از نقطه نظرات ایشان درباره این اثر سینمایی بهره مند شدند. ..... مجموعه بیاناتی از امام خامنه ای در مورد مقام سید الشهدا(ع).
  62. تصاویر تقدیر از عوامل فیلم سینمایی شیار 143

    www.bibaknews.com/چند.../145349-تقدیر-عوامل-فیلم-سینمایی-شیار
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تقدیر از عوامل فیلم سینمایی شیار 143 - تصاویر تقدیر از عوامل فیلم سینمایی شیار 143 ... دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب ...
  63. حضرت آقا دو بار فیلم "شیار 143" را دیده‌اند | پایگاه خبری ...

    www.azarsalam.ir/mosahebe/8331
    ۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارگردان فیلم شیار 143 با حضور در غرفه «خبرگزاری دانشجو» در سیزدهمین جشنواره بین ... «خبرگزاری دانشجو»: شما زمان اکران خصوصی شیار 143 برای رهبر انقلاب حضور داشتید؟ ... ما هم به همراه سایر عوامل فیلم به دیدار ایشان رفتیم.
  64. گلپایگانی: آنهاکه از نظام زاویه گرفته‌اند شرایط پیش ... - آفتاب

    www.aftabir.com/news/article/view/2014/06/18/345299
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب ... مقام معظم رهبری گفت: روز گذشته عوامل فیلم شیار 143 به دیدار رهبر انقلاب آماده ..... حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بسیاری از بیانات و یادداشت‌ها و تقریظات خود ...
  65. رهبر انقلاب: کتاب را از پشت پرده اشک خواندم/ معصومه آباد ...

    www.bpfars.ir/.../رهبر-انقلاب-کتاب-را-از-پشت-پرده-اشک-خواندم-معصوم...
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارشی از رونمایی تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «من زنده‌ام»: ... روز گذشته در دیدار عوامل فیلم «شیار 143» که به دیدار رهبری آمده بودند رهبری از این فیلم ... وقتی سخن از مرجعیت این مؤسسه به میان می‌آید به این منظور نیست که دست سایر ...
  66. از دیدگاه رهبر انقلاب در مورد فیلم "چ" تا انتقاد حاتمی کیا از ...

    hizbullahcyber.com/content/21532
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از این نشست مراسم تقدیر از عوامل و سازندگان فیلم های شیار 143 ، معراجی ... کارگردان آژانس شیشه ای در صحبت هایش به دیدار با رهبر معظم انقلاب ...
  67. تصویری/ نشست نقد و بررسی "شیار143" با حضور عوامل در ...

    tabrizebidar.ir/report/40635
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارت دیدار فردای مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب+ عکس ... فیلم سینمایی تحسین شده «شیار143» با حضور نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان اثر، ...
  68. رهبر معظم انقلاب با عوامل فیلم سینمایی «شیار 143 ... - ره عشق

    kharazi14.blogfa.com/1393/03?p=1
    اعضای ستاد کنگره ملی ۱۰ هزار شهید اصناف و بازار با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند .... رهبر معظم انقلاب با عوامل فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار ..... امروز وقتی سخن از تو به میان می‌آید هیچ دلی نیست که در آرامشی عمیق فرو نرود.
  69. سفیران هدایت

    www.safiran-sanandaj.ir/
    تمجید از سنت نوحه خوانی عنوان: بیانات در دیدار جمعى از مداحان اهل بیت علیهم‌السلام در سالروز ولادت ... سخنان منتشر نشده رهبر حکیم انقلاب در جمعی از فعالان فرهنگی
  70. قسم | کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در مورد ماه مبارک رمضان

    salmanfarsi.ghasam.ir/.../کلیپ-سخنان-مقام-معظم-رهبری-در-مورد-ماه-مبار...
    ۱۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کلیپ/. کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در مورد ماه مبارک رمضان ... گفت‌وگوی «جوان» با تهیه‌کننده «شیار 143» پس از دیدار عوامل فیلم با مقام معظم رهبری.
  71. بربال پرواز

    barbaleparvaz.blogfa.com/
    ( بیانات رهبر معظم انقلاب -دام ظله- در دیدار با مردم قم 19 / 10/ 92) .... دوستان رخ داده که نتوانستند فیلم «شیار 143» را در جشنواره تحمل کنند و عوامل آن مجبور به لابی برای ...
  72. خبرگزاری بین المللی تسنیم - تقدیر از عوامل فیلم «شیار ۱۴۳

    www.tasnimnews.com/Home/Single/288493
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در «شیار 143» شاید خانم زارعی کار آخر را کرد ولی این نیت‌های پاک و خالص همه ... وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: این که دفاع مقدس را .... غلیظ» فیلم‌های برتر جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳; خبر ...
  73. دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ با رهبر ...

    kamiyab.ir/دیدار-مسئولان-نظام-و-میهمانان-کنفرانس/
    ۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رهبر انقلاب در تبیین عوامل ایجاد اتحاد دنیای اسلامی، پرهیز از «سوءظن و اهانت ... کارگردان «شیار143» حضورش در میزگرد اصلاح طلبان را تکذیب کرد.
  74. جشنواره سی و سوم فیلم فجر زوایای تازه‌ای از جنگ را نشان خواهد داد

    sajed.ir/detail/96349
    ۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - «شیار143» عنوان بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران را از آنِ خود کرد و در اکران عمومی‌اش هم فروش میلیاردی را رقم زد. ... چندی پیش عوامل پشت‌صحنه که برای تهیه تصاویر مربوط به حلبچه، وارد کردستان عراق شدند با وجود ... دیدار جوان‌ترین خلبان عملیات حمله به اچ-3 با امام راحل ... بیانات رهبر انقلاب در وصف شهید «خرازی»
  75. تنکابن 24 - تلاش خبرنگاران و عکاسان برای به تصویر ...

    tonekabon24.ir/.../تلاش-خبرنگاران-و-عکاسان-برای-به-تصویر-کشیدن...
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستادهای «کنگره شهدای امور تربیتی»، ... دلیل برگزاری انتخابات ۲۰ تیر بی‌پاسخ ماند · فعالیت 75 هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات/ تدارک هشت هزار شعبه اخذ رای در مازندران ... شیار 143.
  76. دولت یازدهم، موفق یا ناموفق در یافتن کلید حل مشکلات!

    tonekabon24.ir/.../دولت-یازدهم،-موفق-یا-ناموفق-در-یافتن-کلید-حل-مش...
    ۱ روز پیش - بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستادهای «کنگره شهدای امور ... ساران و یا سخن از زایش مجدد موجودات زنده روی این کره خاکی نیست، چراکه ... رسید و درحالی‌که دولت در پی یافتن عوامل انتشار این زمزمه بودند، عده‌ای ... شیار 143.
  77. ایسنا - نظر احمدی‌مقدم درباره «چ» و شیار143

    www.isna.ir/fa/news/92121710790/نظر-احمدی-مقدم-درباره-چ-و-شیار143
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک به سازندگان دو فیلم «چ» و «شیار 143» ... که پس از آن با فرماندهی رهبر معظم انقلاب آزادسازی پاوه در دستورکار قرار گرفت. ... را سرمایه و روح اصلی انقلاب می‌دانند گفت: چندی پیش دیداری با درویش (سازنده فیلم ... به گزارش ایسنا شب گذشته از عوامل فیلم «چ» و شیار 143 از جمله ابراهیم ...
  78. اشک‌های مریلا زارعی در نشست «شیار 143» + عکس - شهرآراآنلاین

    shahraraonline.com/news/31914/
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شهرآراآنلاین: ابراهیم حاتمی‌کیا در نشست فیلم «شیار 143»، فیلم سینمایی ... دیدار عوامل فیلم «شیار ١٤٣» با رهبر انقلاب · مخاطبان جشنواره کن از ...
  79. نقد فیلم سینمایی شیار 143 | آسمونی

    www.asemooni.com/art/movie/track-143-movie
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نقد فیلم شیار 143,فیلم شیار 143,فیلم سینمایی شیار 143,شیار ... رهبر معظم انقلاب : ... درست است که فضاسازی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک فیلم است اما شیار ۱۴۳ با این پیش‌فرض غلط ساخته شده که فضاسازی همه چیز است.
  80. همه به اکران «شیار 143» دعوتید - پایگاه 598

    www.598.ir/fa/news/269701/همه-به-اکران-شیار-143-دعوتید
    ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوامل فیلمی «شیار 143» امروز پنجشنبه 22 آبان ماه ساعت 18 در دومین روز از اکران، این اثر سینمایی را همراه با مردم در سینما آزادی به ... دیدار احمدی‌نژاد با عبدالله گل +عکس ... تصاویر/ توزیع نامه رهبر انقلاب میان جوانان تگزاس (۶ نظر).
  81. جـوان انقـلابی | javanenghelabi.ir | شیار 143 ؛ حکایت ...

    javanenghelabi.ir/شیار-143-؛-حکایت-رستگاری-یک-فیلم-خویشتن‌د/
    ۱۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شیار ۱۴۳ ؛ حکایت رستگاری یک فیلم خویشتن‌دار ، زنده ، ارزشی و حماسی. حتی اگر سکانس ..... مهم ترین عوامل کمردرد چیست؟ لاریجانی: مسئولیت ..... از دیدارهای منتشر نشده رهبر عزیز انقلاب با خانواده شهدا چه می‌دانید؟ خانواده مرتضی ...
  82. پرواز - مطالب ارسال شده توسط a.p

    www.313parvaz.ir/user-A.P
    ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این جنایات جدید اشغالگران قدس، موضوعی بود که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر ... بیانات در دیدار مردم قم به مناسبت قیام نوزدهم دی، ۱۳۸۷/۱۰/۱۹ ..... روز گذشته در دیدار عوامل فیلم «شیار 143» که به دیدار رهبری آمده بودند رهبری از این ...
  83. ایرنا - رهبر معظم انقلاب نقش اصلی را در حفظ فرهنگ ایثار دارند

    www.irna.ir/.../رهبر_معظم_انقلاب_نقش_اصلی_را_در_حفظ_فرهنگ_ایث...
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حجت الاسلام محمدی گلپایگانی یکی از عوامل سقوط سریع خاندان پهلوی را ... وی در بخش دیگری از سخنان خود، رهبر انقلاب را در مردمداری نمونه نامید و گفت: دیروز سازندگان فیلم سینمایی شیار 143 خدمت مقام معظم رهبری رسیدند ... 91 که به همراه جمعی از ایثارگران با مقام معظم رهبری دیدار کردیم ایشان از ... سخن شما با مسئولین:.
  84. تصاویر زیبا از بوسه کارگردان شیار143 بر چادر و دست مادر ...

    osoolgerayan.com/news/other/news-id=1440
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... ،مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ بعداز ظهر یکشنبه در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد. ... مهم‌ترین توصیه رهبر انقلاب به دولت‌ یازدهم +جدول .... بیانات منتشرنشده مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران همایش ...
  85. مطالب قدیمی‌تر - مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج)سامن

    howzehsamen.blogfa.com/?p=2
    عوامل رشد معنوی طلبه: ... رهبر انقلاب فرمودند شیار 143 و عوامل آن از رویش‌های انقلاب هستند .... دیدار امام جمعه و مدیریت و کادر سامن با امام جمعه ازندریان حضرت حجة الاسلام ... حجة الاسلام والمسلمین استاد عارفی درباره روش تبلیغ و خطابه بیاناتی فرمودند.
  86. بی عُمر - شیاری برای تشخیص مرد از نامرد!

    bi-omr.blogfa.com/post-131.aspx
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ضمنا کی حاتمی کیا گفت که بروید و به شیار 143 رای بدهید؟ .... سخنان آیه الله جوادی آملی به عوامل سریال حضرت محمد (ص) ... مشروح ‏‏بیانات رهبر معظم ‏انقلاب ‏حرم ‏‏رضوی · گفتگوی ... سخنان برخی از اندیشمندان اسلامی در دیدار با رهبری
  87. تقدیر و تشکر از عوامل فیلم سینمایی شیار 143 +تصاویر ...

    faslejavan.ir/2990/تقدیر-و-تشکر-از-عوامل-فیلم-سینمایی-شیار
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تصاویر/عیادت فرزند ارشد مرجع عالیقدر آیت الله وحید خراسانی از رهبر انقلاب جهاد نکاح3 تصاویر و فیلم تکان دهنده اجبار به جهاد نکاح دختران موصل ...
  88. سید الشهداء کاردگرمحله

    saydalshohada.blogfa.com/
    وی با اشاره به نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی عنوان کرد: اگر نامه ... آن توجه داشته باشیم تا بتوانیم به بیانات ائمه اطهار (ع) پی برده و به آن‌ها عمل کنیم. ... آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شب گذشته در دیدار «محمدباقر قالیباف» ..... مریلا زارعی به خاطر بازی در «شیار 143» از دیگر موفقیت های این بازیگر است.
  89. مادر شهید، پس از 31 سال به فرزندش رسید/ همه به عروسی «بهروز ...

    nahad.nit.ac.ir/view_lastnews.aspx?myID...
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مادر شهید «بهروز صبوری» در مراسم تقدیر از عوامل فیلم «شیار 143» گفته ... روم و روز چهارشنبه به بوشهر برای دیدار مجدد فرزندم پس از 31 سال خواهم رفت. ... بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان ... جشن پیروزی انقلاب اسلامی
  90. فیلم هایی که رهبری در موردشان اظهارنظر کردند - جستجوگر ...

    ibarad.com/News/6333720
    ۲۳ ساعت پیش - ماجرای دیدارهای خصوصی جنتی با رهبر انقلاب / میزان رضایت روحانی از عملکرد ... مقام معظم رهبری در اظهارنظری با بیان اینکه فیلم شیار 143 و عوامل ...
  91. مرکز اسناد انقلاب اسلامی - گذری بر شیار143

    www.irdc.ir/fa/content/55998/default.aspx
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شیار 143 حکایت مهر و محبت مادری است که فرزند خود را روانه جبهه می سازد که به خوبی توانست عواطف مادرانه را نسبت به فرزند خود به نمایش گذارد. ... مادری خود در مسیر حفظ کیان کشور اسلامی و تبعیت از رهبری گذشتند. ... عوامل جذابیت فیلم همواره ریسمان هایی نامرئی از جنس «احساسات و ... دیدار ظریف با وزیر خارجه عراق ...
  92. ایثار - اعلام برنامه های روز بزرگداشت شهدا - نسخه قابل چاپ

    isaar.ir/prtfyvde.w6djcagiiw.html
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قائم مقام بنیاد در نشست خبری به مناسبت روز شهدا، از دیدار با خانواده های ... شود" و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز فرمودند که "فضیلت زنده نگهداشتن یاد ... تجلیل از عوامل فیلم سینمایی شیار 143 که دو شب پیش، در سالن سید الشهدا ...
  93. قدر دانی یک مادر و یک همسر شهید از عوامل فیلم شیار 143

    basijpress.ir/.../قدر-دانی-یک-مادر-و-یک-همسر-شهید-از-عوامل-فیلم-شیار-1...
    ۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ما مسئولان باید خواندن کتاب‌های دفاع مقدس را از رهبر انقلاب بیاموزیم ... مادر شهید مفقود الاثر بهروز صبوری در مراسم اکران فیلم شیار 143 ضمن تشکر ...
  94. تقدیر همسر روحانی از «شیار 143» + تصاویر - پرشین وی

    www.persianv.com/preview/246040.php
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از عوامل فیلم شیار 143 از جمله نرگس آبیار کارگردان، مریلا زارعی بازیگر، ..... دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید در قم + تصاویر .... عکسی کمتر دیده شده از رهبرانقلاب در لباس رزم .... توزیع سر رسید با جملات قصار احمدی نژاد + عکس ...
  95. گلایه نرگس آبیار از بی توجهی به فیلم شیار ۱۴۳ در کرمان ...

    kerman1400.com/?p=42252
    ۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارگزدان شیار ۱۴۳ گفت : من این فیلم را در لوکیشن کرمان و با لهجه و فرهنگ بومی ... با تلاش گسترده عوامل راهداری و حضور به موقع ماشین آلات راه و شهرسازی کلیه مسیرها باز ماند ... بازتاب جهانی بیانات مهم رهبر معظم انقلاب/ رهبر عالی ایران غرب را به تحریم متقابل .... برچسب ها: , «شیار 143», کرمان, کرمان1400, گلایه.
  96. هنگام تماشای بازی مریلا زارعی در فیلم شیار143صورتم غرق ...

    www.etefaghnews.com/vdccpoqi.2bqpi8laa2.html
    ۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بازتاب جهانی بیانات مهم رهبر معظم انقلاب: رهبر عالی ایران غرب را به تحریم متق . ... زارعی» مثل همیشه جان و روحش را برای نقشش در فیلم «شیار 143» گذاشته بود. ... ابلاغ الگوی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب ... سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری را به عنوان یک سند بالادستی در دستور کار قرار می‌دهیم.
  97. مریلا زارعی:برای مظلومیت امام حسین حاضرم نقش یزید بازی کنم

    www.niksalehi.com/newspaper/view/072344.php
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مریلا زارعی ، الفت ، شیار 143 ، چرخش ، ماهی سیاه کوچولو ، علی علایی ... جا برای نشستن تمام عوامل فیلم از داروغه‌زاده (مدیر کاخ جشنواره) درخواست .... 2 کارگردان مشهور در دیدار با رهبر انقلاب + تصاویر ... زنان نیازمند این جملات هستند!
  98. جلوی دست‌اندازی به فضای سبزگرفته شود - کیهان

    kayhan.ir/fa/news/7517
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب سپس ... خانواده شهدایی که روز تولد یا شهادتشان بیست و دوم اسفند است، دیدار می‌کنند. ... شهید و امور ایثارگران با اشاره به مراسم تجلیل از عوامل فیلم شیار 143 یادآور ...
  99. گزارش تصویری: دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با ...

    bestfilmha.blogsky.com/.../گزارش-تصویری-دیدار-اقشار-مختلف-مردم-آذر...
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش تصویری:: دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب گزارش ... دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب/گزارش تصویری . ..... افتضاح جدید عوامل تلویزیون 'من‎ و تو' +تصویر . .... زمان دقیق سال تحویل 94 +تاریخ دقیق سال تحویل 94 · دانلود فیلم شیار 143 · کم آوردن موشک اسرائیلی در برابر «شهاب» ایرانی ...
  100. هیئت محبین ولایت شهرستان ماسال - چشمان منتظر مادر...

    hmv.ir/article-297--0-0.html
    دهه ی فجر از نگاه مقام معظم رهبری · کلیپ عبد صالح | انقلاب قرآن · باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش ... رهبری در دیدار فعالان دانشجویی · توصیه مقام معظم رهبری به مداحان · بیانات رهبری در رابطه با مقام زن .... بیانات حضرت آقا در مورد خانواده شهید مفقودالاثر: ... به نوبه خودم از همه عوامل فیلم ارزشمند "شیار 143" علی الخصوص از خانمها نرگس آبیار ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.