دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟

چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟



شاید در هفته‌های آخر اسفند دغدغه ذهنی خیلی از افراد نزدیک شدن فصل بهار، شروع دوره‌های گرد افشانی در طبیعت و آلرژی‌های بهاره و عطسه‌های مکرر است.

چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟

شاید در هفته‌های آخر اسفند دغدغه ذهنی خیلی از افراد نزدیک شدن فصل بهار، شروع دوره‌های گرد افشانی در طبیعت و آلرژی های بهاره و عطسه‌های مکرر است.

ورود گرده گل‌ها از پنجره باز به داخل منازل و تنفس در محیط باز ، حتی قدم زدن در خیابان‌ها و رد شدن از کنار درختان و گل‌ها می‌تواند آلرژی بهاری را تشدید کند. بیش از سیصد میلیون نفر در دنیا از عطسه، سرفه، گرفتگی بینی و سوزش چشم در فصل بهار رنج می‌برند. بسیاری از محققان بر این باورند؛ کسانی که آلرژی دارند با کنترل محرک‌ها می توانند از بهار لذت ببرند و علائم آلرژی را کاهش دهند.
اولین توصیه به این افراد این است که در وپنجره‌های منزل را بسته نگه دارند تا از ورود گرده گل‌ها به داخل خانه جلوگیری کنند.
کسانی که نسبت به فصل بهار و گردافشانی گل‌ها آلرژی دارند اصولا به یک محرک خاص حساس هستند مانند چمن یا به نوعی درخت یا به نوعی خاص از میوه‌ها، مغز، سبزی. حدود یک پنجم افراد به چمن و هفتاد درصد به درختان حساسیت دارند.
کسانی که حساسیت درختی دارند با خوردن سیب، گیلاس، کرفس در فصل بهار حساسیت آنها شروع می‌شود و کسانی که به چمن حساسیت دارند با خوردن گوجه، سیب زمینی و هلو دچار مشکل می‌شوند به همین خاطر بهتر است از میل کردن این مواد غذایی در فصل بهار خودداری کنند و خود را در معرض نسیم‌های بهاری قرار ندهند.
علاوه براین به کسانی که سابقه آلرژی‌های بهاره دارند توصیه می‌شود که در این فصل ادویه‌جات را از رژیم غذایی خود حذف کنند.

استفاده از ماسک‌های استاندارد و مناسب برای زمان‌هایی که در محیط باز و خیابان در تردد هستند را بر خود ملزم کنند زیرا همه این افراد اگر در آغاز بهار از خود مراقبت کنند میزان درگیری آن ها در طول فصل بهار کاهش پیدا می‌کند و آن ها هم می‌توانند از زیبایی‌های این فصل بهره‌مند شوند.




  1. الو دکتر ، چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟

    khabarpu.com/h.php?t=389-xNEWS-xDETAILS-x7555...crj...
    ۴ ساعت پیش - چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟ شاید در هفته‌های آخر اسفند دغدغه ذهنی خیلی از افراد نزدیک شدن فصل بهار، شروع دوره‌های گرد افشانی ...
  2. چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟ | الو دکتر

    vista.ir/cdn/.../چه-زمانی-باید-مبارزه-با-آلرژی-بهاره-را-شروع-کنیم؟
    ۳ ساعت پیش - شاید در هفته‌های آخر اسفند دغدغه ذهنی خیلی از افراد نزدیک شدن فصل بهار، شروع دوره‌های گرد افشانی در طبیعت و آلرژی‌های بهاره و عطسه‌های مکرر است.
  3. چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟-الو دکتر|لاودان

    lavdan.com/h.php?t=389-xNEWS-xDETAILS-x7555...crj...t...
    ۴ ساعت پیش - چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟-الو دکتر|لاودان,مرجع سایت ها, اخبار و نیازهای اینترنتی.
  4. چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟ - پویش ...

    puyande.com/h.php?t=389-xNEWS-xDETAILS-x7555...crj...
    چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟ ... کمدین امریکایی از صدا و سیما/ باید ایران را به سرزمین‌های اعراب برگردانیم/ باران کوثری: حامد بهداد خرجم را می‌داد!
  5. چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟ - الو دکتر ...

    niaznegar.ir/h.php?t=389-xNEWS-xDETAILS-x7555...crj...t...
    چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟ - الو دکتر|نیاز نگار.
  6. الو دکتر ، آلرژی به درخت

    www.alodoctor.ir/tag/آلرژی-به-درخت
    با خواندن این بوکلت به این سوالات در ذهنتون جواب داده می شود: ... چطور با گیاهان دارویی حافظه خود را تقویت کنیم؟ .... چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟
  7. الو دکتر ، بانک اطلاعات ، مشاوره و پرسش و پاسخ پزشکی

    www.alodoctor.ir/
    ۱۰ رژیم غذایی عجیب تاریخ؛ از رژیم کرم کدو تا ... می‌توانید فکرش را بکنید که زمانی عده‌ای برای رژیم گرفتن... چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟
  8. 10 قانون برای مقابله با آلرژی - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/news/266027/10-قانون-برای-مقابله-با-آلرژی
    ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن مبتلا می‌شوند. ... هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به ... های بینی بسیار کمک کننده است، 2 هفته قبل از شروع علایم با کمک درمان کم ...
  9. بهترین نکات درمانی در مقابله با آلرژی های فصلی

    www.yjc.ir/fa/.../-بهترین-نکات-درمانی-در-مقابله-با-آلرژی-های-فصلی
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هر سال با آغازفصل بهار آلرژی شدیدی دارم طوری که وقتی صبح از خواب بیدار ... تا به حال به دکتر مراجعه نکردم و زمانی که این وضعیت برایم پیش می آید از ... سال از کولر استفاده می کنیم صبح وقتی که از خواب بیدار میشم و در محیطی که ... باید از ماسک فیلتر دار استفاده کنید، 2 هفته قبل از شروع علایم با کمک درمان کم ...
  10. با آلرژی فصلی چه کنیم؟ - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/news/177002/با-آلرژی-فصلی-چه-کنیم
    حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن ... هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که نسبت به آن ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور کامل بالا ... اینصورت باید از ماسک فیلتر دار استفاده کنید، 2 هفته قبل از شروع علایم با ...
  11. کرم ضد چروک را چه موقع شروع کنیم؟ - بیتوته

    www.beytoote.com/.../whereof-sunni-ceases-using-i-against-wrinkles-we...
    مبارزه با پیری فقط مختص افراد سالخورده نیست. ... مد و تبلیغات که جوانی ابدی را ستایش می کنند، افراد زودتر از آنچه که باید، درگیر مبارزه با پیری می شوند ... محصولاتی که ملایم نباشند، خطر بروز لکه های سرخ و سرخی، التهاب و حتی آلرژیک شدن پوست را با خود به همراه دارند. ..... با ماسک های خانگی پوستی بدون لک در بهار داشته باشید.
  12. مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید - پرشین وی

    www.persianv.com/pezeshki/280341.php
    ۳ روز پیش - آلرژی ، درمان آلرژی ، پیشگیری از آلرژی ، چگونه آلرژی را درمان کنیم ، آلرژی در فصل بهار ,مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید. ... بهترین فاصله زمانی برای دوباره باردار شدن ! بهترین فاصله زمانی برای دوباره باردار شدن ! ..... تمام آنچه که باید از عوارض یبوست و چگونگی رفع آن بدانیم ...
  13. شروع - آکاایران

    tandorosti.akairan.com/tag/شروع/
    بسیاری از والدین با شروع فصل بازگشایی مدارس، با مشکل تغذیه فرزند خویش در این دوران روبه رو می‌شوند، .... آلرژی بهاری معمولا با آب ریزش بینی و سوزش چشم همراه.
  14. SPORTime - چگونه با آلرژی های بهاری مبارزه کنیم؟

    www.sportime.blogfa.com/post/.../چگونه-با-آلرژی-های-بهاری-مبارزه-کنی...
    SPORTime - چگونه با آلرژی های بهاری مبارزه کنیم؟ ... موسم بهار زمانی است که بسیاری از مردم در می یابند که نسبت به چیزهای خاصی واکنش های آلرژیک دارند و ... همیشه بهترین راه برای شروع کار، خلاص کردن خانه از شر این مزاحم های زیان آور است. ... ها ودستمال سفره های کتان، حوله ها و لوازمی از این قبیل باید با دمای حداقل ۱۳۰ درجه شسته شوند.
  15. راه هایی برای مبارزه با آلرژی های بهاری - صراط نیوز

    www.seratnews.ir › صفحه نخست › علمی
    "صراط" - به نظر می رسد که با فرارسیدن بهار، فصل شیوع آلرژی ها و حمله به افراد بی گناهی ... موسم بهار زمانی است که بسیاری از مردم در می یابند که نسبت به چیزهای خاصی ... آن پنهان کنیم، اما در اینجا چند پیشنهاد واقع بینانه تر برای کنترل آلرژی فصلی ... همیشه بهترین راه برای شروع کار، خلاص کردن خانه از شر این مزاحم های زیان آور است.
  16. [DOC]فایل Word - دانشگاه علوم پزشکی مشهد

    www.mums.ac.ir/shares/entrsrc/entrsrc/pamflets/Atumn%20Alergies.doc
    هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که نسبت به آن ... آلرژی ها معمولاً در دوران کودکی شروع می شوند، ولی ممکن است در هر سن دیگری هم آغاز گردند. ...... ما تصور می کنیم که آنتی بادی آلرژی برای مبارزه با انگل ها طراحی شده است. ... زمانی که یک حساسیت آلرژیک بروز می کند، فرد باید خیلی سریع از ماده ای که باعث ...
  17. ایران فورت جامع ترین پورتال ایرانی سلامت

    www.iranfort.com/cat6.html
    ویتامین ها را چه موقع مصرف کنیم؟ ... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید ... فصل بهار و شروع دوره های گرد افشانی در طبیعت آغاز آلرژی های فصل بهار و عطسه های مکرر است. ... این مشکل زمانی رخ می دهد که منافذ متعدد می شود و باعث می شود روغن طبیعی پوست راه خود به سطح پوست را تغییر دهد. ... عاداتی که خانم ها باید کنار بگذارند!
  18. الف - آشنایی و مبارزه با بیماری آغازین فصل بهار - نسخه قابل ...

    www.alef.ir/prtc1oqss2bq0m8.ala2.html
    شما زمانی دچار آلرژی می‌شوید که دستگاه ایمنی‌تان نسبت به موادی که به طور معمول بی‌ضررند،. ... بهار با خود تعدادی از تحریک کننده‌ترین مواد حساسیت‌زا را می‌آورد، ولی موادی نیز ... فصل شروع گرده افشانی گل‌ها ممکن است از فروردین یا اردیبهشت شروع شده و تا ... باشد قدری محیط خانه را خشک‌تر کنیم، محل‌های نشت آب را مرمت کنیم و منابع ایجاد ...
  19. چگونه با حساسیت بهاری مقابله کنیم؟ - ایران آتا

    iranata.com › چگونه می‌توانیم؟
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا می‌دانید حساسیت بهاری در صورتی که با آسم همراه باشند ممکن است ... اما در برخی افراد،زمانی که در معرض عوامل محیطی حساسیت‌زا قرار می‌گیرند، حساسیت‌ها شکل گرفته و شروع می‌شوند. ... سلام من ۱۳ سالمه و حساسیت دارم به فصل بهار اما هرچی قرص بخورم خوب نمیشم و باید آمپول بزنم تا خوب شم راه دیگه ای نمیشناسید؟
  20. با این کارها از ابتلا به آلرژی پیشگیری کنیم

    www.hidoctor.ir/59898_با-این-کارها-از-ابتلا-به-آلرژی-پیشگیری-ک.h...
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعضی‌ها با آمدن بهار گرفتارش می‌شوند اما شروع شدن زمستان هم مانع تجربه کردن .... اگر می‌خواهید با آلرژی مبارزه کنید، اول باید خونسردی‌تان را حفظ کنید. زمانی که شما استرس دارید، سطح هورمون کورتیزول در بدن‌تان بالا می‌رود و این هورمون ...
  21. چه موقع باید پیاده روی کنیم؟ - کامی نیک صالحی

    www.niksalehi.com/pezeshki/view/139423.php
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به نظر شما بهترین زمان برای پیاده روی چه زمانی است، صبح، ظهر، عصر یا شب؟ ... و خواب تان ایجاد نمی کند، چون شما بعد از بیدار شدن، شروع به ورزش کرده اید و خواب تان تکمیل شده است. ..... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید!
  22. آموزش مسواک زدن به کودکان را چگونه و از کی آغاز کنیم؟

    www.niksalehi.com/hamechiz/archives/227042.php
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین گام در راه مبارزه با پوسیدگی دندان تمرین کردن و آموزش دادن عادتهای خوب مسواک زدن است. ... را به خود اختصاص دهد بنابراین باید اینکار را تا زمانیکه او ۶ یا ۷ ساله می شود با جدیت ادامه داده و حتی در این زمان مسواک زدن ..... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید! ..... چه زمانی متوجه حضور کسی در قلب خود میشوید؟
  23. با آلرژی فصلی چه کنیم؟ آلرژی واکنش... - Anis daily News ...

    https://www.facebook.com/AnisDailyNewspaper/.../689769201089383
    حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن ... هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که نسبت به آن ... آلرژی‌ها معمولاً در دوران کودکی شروع می‌شوند، ولی ممکن است در هر سن دیگری هم آغاز شوند. ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور کامل ...
  24. 9 توصیه برای کم کردن علائم آلرژی - شفا نیوز

    www.shefanews.com/fa/pages/?cid=14766
    با آغاز فصل بهار، حملۀ گرده‌ها هم شروع می‌شود. برای کاهش علائم آلرژی باید خودمان را از قرار گرفتن در معرض گرده‌ها محافظت کنیم. آلرژی به ... برای مقابله با گرده‌ها، دستورالعمل‌هایی وجود دارد که افراد مبتلا به آلرژی باید رعایت‌شان کنند گرده‌ها مسئول ... 1) اطلاعات کافی دربارۀ دورۀ زمانی گرده‌ افشانی گیاهان مختلف داشته باشید. (نوع گرده بر ...
  25. پیشگیری - مراقبت - سلامت نیوز

    www.salamatnews.com › مراقبت › پیشگیری
    آزمایشی که مردان 45 سال به بالا باید انجام دهند ... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید ... از افراد نزدیک شدن فصل بهار و شروع دوره های گرد افشانی در طبیعت آغاز آلرژی های فصل بهار و عطسه های مکرر است. .... بسیاری از ما در زندگی مسئولیت‌های زیادی داریم که باعث می‌شود خود مراقبتی را فراموش کنیم؛ در حالیکه مراقبت خوب از ...
  26. چگونه از ابتلا به آلرژی جلوگیری کنیم؟ - که

    www.irannaz.com/how-to-avoid-the-risk-of-allergies.html
    بعضی‌ افراد با آمدن بهار گرفتارش می‌شوند اما شروع شدن زمستان هم مانع تجربه کردن ... اگر می‌خواهید با آلرژی مبارزه کنید، اول باید خونسردی‌تان را حفظ کنید. زمانی که شما استرس دارید، سطح هورمون کورتیزول در بدن‌تان بالا می‌رود و این هورمون می‌تواند نشانه‌های ...
  27. چگونه با آلرژی کودکان مقابله کنیم؟ - مجله اینترنتی دلگرم

    www.delgarm.com/...s.../7800-چگونه-با-آلرژی-کودکان-مقابله-کنیم؟
    ۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با شروع فصل بهار آلرژی‌ها وحساسیت‌ها هم شروع می‌شود. ... در فصل بهار والدین کودکانی که زمینه خانوادگی انواع آلرژی و عفونت را دارند، باید با توجه به ...
  28. فعالیت ۱۲ اکیپ گشت مبارزه با تغییر کاربری مزارع در ...

    niazpu.com/h.php?t=170-xNEWS-x2509339-xp-oarxdo۱۲oa...
    ... می زدم که تا اربیل بدود! اقدام تازه احمدی‌نژاد: مصاحبه رسمی با بی‌بی‌سی‌ فارسی/ عکس ... چه زمانی باید مبارزه با آلرژی بهاره را شروع کنیم؟ درودگر:به قول کریمی باید ...
  29. آلرژی فصلی - سایت تخصصی گیاهان دارویی.بزرگترین ...

    www.mihansalamat.com/post/tag/آلرژی%20فصلی
    برای مبارزه با آلرژی در فصل بهار چه کنیم؟ ... معلوم‌ شده‌ شیرخورانی‌ که‌ غذای‌ جامد برای‌ آنها دیرتر شروع‌ می‌شود، کمتر. به‌ آلرژی‌ غذایی‌ دچار ... 1- حذف‌ غذاهای‌ مورد شک‌ از رژیم‌ غذایی‌ برای‌ مدت‌ دو هفته‌ یا تا زمانی‌ که ... البته این کار باید تحت نظر پزشک باشد.
  30. تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن | پورعلی ...

    www.pourali.net/1389/01/1141.html
    مثال ۲ : اگر ما از بیماری می‏ترسیم کافی است با خود تصور کنیم که هزاران نفر مانند ..... و میتونی شبا قبل خواب هم ۱۰ دقه وقت بزار و مقدار کمی بهار نارنج رو با گاو زبون دم .... من چند ساله موقع استرس یا جایی که میخوم برم مهمونی که بار اولمه دستم شروع .... باید با شرایط مبارزه کرد و ادامه داد به قول معروف تا شقایق زنده است زندگی باید کرد
  31. تازه هاى علم

    www.zist55.blogfa.com/
    افرادی که سرماخورده‌اند باید مایعات زیادی مصرف کنند و مواد غذایی سرشار از ویتامین‌های A و ..... کنیم، متوجه می شویم که در محیط بیرون از خانه در ارتباط با افراد ناآشنا و ..... و با این کار درک اولیه از مطلب پیدا می‌کند و سپس شروع به خواندن جزئیات می‌کند. ..... برای مبارزه با آلرژی در فصل بهار چه کنیم, فرار از چنـگال بیماری بهاری, مبارزه با ...
  32. آبان 1385 - طب قرآنی -درمان گیاهی-عرفان روانشناسی - Blogfa

    shahrokhr.blogfa.com/8508.aspx
    ترشحات بینی پس از گذشت 7-5 روز از شروع سرماخوردگی ، زرد یا سبز رنگ شود. ... آلرژی فصلی که در فصلی خاص مانند بهار یا تابستان آشکار و از گرده درختان ، علف های ... اکثر افراد برای افزایش توانایی بدنشان در مصرف این قرص ، باید آن را همراه با نهار و ... اما شب بعد، زمانی که این افراد ، حداقل هشت ساعت را در خواب سپری کردند، سلولهای ...
  33. آلرژی بینی، عوامل بروز و راه های پیشگیری - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=2104
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۲ ه‍.ش. - بیماری های آلرژیک از جمله آلرژی بینی در نتیجه پاسخ بیش از حد ... پیش که باخانواده شمال رفته بودیم از وقتی که رسیدیم من شروع به عطسه ... سلام من دو ماهه ابریزش بینی دارم امپول حساسیتم زدم خوب نشدم چکار کنم . ..... همیشه دستمال بالای سرم باید باشه انقد بینی مو با دستمال پاک میکنم ... تو فصل بهار به اوج می رسه.
  34. بیماری ها - خواندنی های پزشکی - بلاگفا

    www.elmi-pezeshki.blogfa.com/cat-2.aspx
    به این ترتیب هوایی که شما باید پیش از دم، از طریق بازدم از ریه‌ ها به بیرون ... عضو انجمن متخصصان گوش، گلو و بینی گفت: بیماری آلرژی بهاره یک بیماری ژنتیک ... آقای دکتر بهتر است بحث ‌مان را با تعریفی از این بیماری شروع کنیم، برص چیست؟ ... علیه خودش شروع به مبارزه می ‌کند، یعنی رنگدانه پوست به عنوان یک ماده خارجی به ...
  35. چگونه به جنگ آلرژی‌ بهاری برویم - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/12899/چگونه-به-جنگ-آلرژی‌-بهاری-برویم
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - افراد مستعد آلرژی باید در این ساعات، موارد بهداشتی از قبیل استفاده از ... آگاهی از این نکته نیز بسیار مهم است که ازدحام گرده های گیاهان در دو مقطع زمانی بسیار زیاد است: ... شروع می شود و تا اواسط بهار ادامه می یابد ولی علوفه ها از ماه های اردیبهشت و ... ها برای مبارزه با آلرژی است و همچنین می تواند سیستم های داخلی شما را نیز ...
  36. نکاتی برای آرامش شما - سایت زیبا وب

    www.zibaweb.com/Aramesh.htm
    د ، داخل وان بنشینید و تمام تنش ها را با تنفس عمیق و استراحت از خود دور کنید. گام4: هر روز ... گام8: تا آنجا که لازم است خودتان را به مبارزه بطلبید ، نه بیش از اندازه. گام9: در ... گام37: آمدن بهار را جشن بگیرید. ... گام 60- توجه داشته باشید که چه زمانی باید در نگرش ها تغییر ایجاد کنید .... همچنین می توانید در مورد هر غذایی تست آلرژی بدهید.
  37. [PDF]ﺩﺷﻤﻦ ﮐﺒﺪ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﺎﺳﻴﺪ ﺑﺎ ﺁﻟﺮﮊﯼ ﻓﺼﻠﯽ ﭼﻪ ﮐﻨﻴﻢ؟

    armandaily.ir/1392/01/19/Files/PDF/13920119-2156-24-12.pdf
    ﻭﺯﻥ ﺑﺪﻥ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻣﯽ ﻳﺎﺑﺪ ﮐﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ... ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﻴﻤﺎﺭﯼ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﺪﺍﺭﻳﺪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﻭﺭﺯﺵ ﻳﺎ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺑﺪﻧﯽ ﺑﺎ ... ﻣﺤﺪﻭﺩﯼ ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺎﻫﺶ ﻭﺯﻥ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﻮﺍﺩ .... ﻧﺎﻣﻴﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﻓﺼﻠﯽ، ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﺑﻬﺎﺭ، .... ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮﺍﻏﺖ.۱۰- ﻋﺪﻡ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺷﺨﺼﯽ.
  38. گیاهان داروئی

    www.tootoro.blogfa.com/
    مغز ما بسیار هنرمندانه و عالمانه طراحی شده و اجازه می‌دهد با بوها سازگاری پیدا کنیم. ... در این روش همانطور که از نام آن پیداست دست خود را به حالت زمانی که فنجانی در دست دارید و ... البته این روش آنچنان که باید موثر نیست، چرا که همانگونه که پیشتر گفتیم ما به .... و در پیشگیری از بیماری و سکته قلبی و شروع زوال عقل نیز موثر واقع می‌شود.
  39. قیچی های خانگی را چگونه تیز کنیم؟ | سلامت آنلاین

    salamatonline24.ir › سلامت
    ۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قبل از شروع مراحل تیز کردن تیغه های قیچی، شما باید موارد ذکر شده را از بازار تهیه ... کنید و قیچی را تا زمانی که به اندازه دلخواه تیز شود، دور لبه آن بکشید. ... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید · طرز تهیه بادمجان شکم پُر ...
  40. راه هایی برای مقابله با آلرژی فصلی - نودهشتیا - دانلود کتاب

    www.forum.98ia.com › درسی و دانشجویی › علم و دانش › پزشکی
    7پست - ‏5 نویسنده
    برای اشخاصی که دچار حساسیت های بهاره و آلرژی ها هستند، این آلاینده ها می توانند ... از نسخه های خانگی که علایم آلرژی شما را کاهش می دهند، به شما معرفی می کنیم. .... زمانی که میزان گردههای گیاهی در هوا زیاد است، از ورزش کردن در بیرون از منزل خودداری کنید. .... اینصورت باید از ماسک فیلتر دار استفاده کنید، 2 هفته قبل از شروع علایم با کمک ...
  41. با الرزی بیشتر اشنا شوبم - الرژی یاحساسیت.آسم. کهیر ...

    robabnaz23.persianblog.ir/tag/با_الرزی_بیشتر_اشنا_شوبم
    خیلی از بچه ها، زمانی که سرما می خورند، اگر سرماخوردگی به سینه آنها بریزد ... اما توصیه اکید داریم افرادی که بخصوص زمینه آلرژی دارند، باید در همان اوایل ... اگر در فصل بهار با علائمی از قبیل عطسه های متوالی و شدید، آبریزش بینی و اشک، گرفتگی صدا و. ... یکی از مهمترین اقداماتی که جهت مبارزه با حساسیت موجود می بایست صورت ...
  42. آلرژی فصلی میهمان ناخوانده بهار - آفتاب

    www.aftabir.com/articles/view/.../آلرژی-فصلی-میهمان-ناخوانده-بهار
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از مسائلی که برخی از مردم با آن در فصل بهار، مواجه می شوند، آلرژی فصل بهار است. ... بدن برای مبارزه با ماده مذکور، شروع به تولید نوع خاصی پادتن یا آنتی بادی (Antibody) می پردازد که ... هر کسی می تواند هر زمانی دچار آلرژی شود. ... برای جلوگیری از حساسیت فصلی باید از خوردن ادویه جات، غذاهایی با طبیعت گرم و.
  43. فرزند زیبای من - آشنایی با آلرژی فصلی، یا تب بهاره

    mbb1.blogfa.com/post-155.aspx
    این نوع آلرژی در برخی زمان‌های خاص در طول سال شدت می‌گیرد، زمانی که درخت‌ها، چمن‌ها یا ... به عنوان یک مهاجم خطرناک دیده و هیستامین و مواد شیمیایی دیگر را برای مبارزه با آن آزاد می‌کند. ... ۴-آیا می‌توانم از ابتلای کودکم به آلرژی‌های فصلی پیشگیری کنم؟ .... اگر شما و پزشک‌تان تصمیم دارید که واکسیناسیون را شروع کنید، کودک باید به مدت ...
  44. پردیس آذربایجان - ادب بهاری

    shahretalayi.blogfa.com/category/10/ادب-بهاری
    پردیس آذربایجان - ادب بهاری - اجتماعی - فرهنگی - امور شهرداری و شورا. ... غذاها از نعناع و جعفری تازه استفاده کرد تا غذایی پرخاصیت‌تر و خوشمزه‌تر برای افراد خانواده فراهم کنیم. ... در صورت پاک سازی نشدن آن، جریان یکنواخت خون و انرژی به قسمت‌های مختلف بدنمان مختل می‌شود و تا زمانی که این ... با سبزیجات به مبارزه با آلرژی بهاری برویم.
  45. آشنایی با آلرژی فصلی، یا تب بهاره : سایت پزشکان بدون مرز

    www.pezeshk.us/?p=15058
    ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - این نوع آلرژی در برخی زمان‌های خاص در طول سال شدت می‌گیرد، زمانی که درخت‌ها، ... خطرناک دیده و هیستامین و مواد شیمیایی دیگر را برای مبارزه با آن آزاد می‌کند. ... آیا می‌توانم از ابتلای کودکم به آلرژی‌های فصلی پیشگیری کنم؟ .... اگر شما و پزشک‌تان تصمیم دارید که واکسیناسیون را شروع کنید، کودک باید به مدت حداقل ۶ ...
  46. ژنتیک؛علم نوین - تب

    a-kh-ostadefarda.blogfa.com/tag/تب
    بهاره(ارمغان) جوکار ..... بیمار تب‌ دار معمولا اشتها ندارد، با بی ‌اشتهایی او چه باید کرد؟ ... ما باید این تصور را از ذهن مان دور کنیم که بیمار 3 وعده هر وعده یک بشقاب غذا بخورد. ... زمانی که تعداد گلبول‌های سفید برای مقابله با میکرب‌ها بالا می‌رود بدن گرم ... که آنها را FUO می‌نامیم و تشخیص آن برای شروع درمان بسیار مهم و از تبحر پزشک است.
  47. چگونه جلوی آلرژی را بگیریم - دکتر کرمانی

    www.kermany.com/چگونه-جلوی-الرژی-را-بگیریم_7529.html
    ۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - می خواهم لاغر شوم · می خواهم چاق شوم · می خواهم تمدید کنم ... علائم آلرژی اوایل بهار یعنی زمانی که درختها شروع به جوانه زدن میکنند ... مخصوصا کسانی که باغبانی میکنند و به گرده ها حساسیت دارند باید حتما بینی و دهان خود را با این ماسک ها بپوشانند تا ... یکی از راه های مبارزه با غبارها استفاده از بالشهای ضد حساسیت است که ...
  48. زیبایی گلهای بهاری آمیخته با عطسه‌های آلرژی (گزارش روز)

    kayhan.ir/fa/news/9457
    موسم بهار زمانی است که بسیاری از مردم درمی‌یابند که نسبت به چیزهای خاص واکنش ... آن پنهان کنیم ولی با به کار بستن راه‌حل‌های پیشنهادی از سوی پزشکان و متخصصان آلرژی، ... «هر سال نیمه اسفند با شروع یک فصل خانه‌تکانی سرفه‌های شدید و مداوم شروع ... و با توجه به آن که ساعت 10 صبح و 5بعداظهر اوج آلرژی است پس باید مراقب باشید.
  49. اطلاعاتی مختصر اما مفید در مورد آلرژی! | پژوهشکده

    www.pazhoheshkade.ir/information-about-allergies/
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن مبتلا می‌شوند. ... ۱٫ بدن برای مبارزه با ماده مذکور، شروع به تولید نوع خاصی پادتن یا آنتی ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به ... معرفی کنیم و بگوییم که همه افراد مبتلا به حساسیت می‌توانند با حذف ...
  50. شناخت حساسیت کودک به واکسن - پزشکان ایران

    www.pezeshkan.org/?cat=11&paged=2
    ۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حساسیت زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن واکنش شدیدی را نسبت به ... با شروع فصل بهار حساسیت های این فصل هم آغاز می شود بعضی افراد بر اثر .... اما باید اشاره کنم که به جز در موارد بسیار ضروری و نادر، هیچ نیازی به انجام ...
  51. انجمن راسخون - مجله پزشکی : دستگاه تنفسی و آلرژی

    rasekhoon.net › انجمن ها › علم و دانش › پزشکی و سلامت
    حساسیت فصلی را با نام زکام بهاره یا تب یونجه هم می‌شناسند. ... صورت می‌گیرد و تطبیق زمانی شروع علائم با زمان حساسیت‌ فصلی بسیار کمک‌کننده است. ... اگرچه باید توجه داشت کسانی که بیماری پرفشاری خون دارند نباید از دکونژستان ..... بدن در چنین شخصی ضعیف است بنابراین بدن نمی تواند با میکروب جدید به خوبی مبارزه کند.
  52. این افراد مراقب گزش سرما باشند | کاغذی

    www.kaghazi.com › سلامت › پیشگیری
    ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با شروع فصل سرما و بارش اولین برف پاییزی امید به بارش‌های خوب برای ... زمانی که سرمای محیط شدید باشد و اقامت در سرما طولانی شود بدن انسان ... نکته‌ای که باید به خاطر سپرد این است که کفش و لباس خیلی تنگ با فشار روی رگ‌ها می‌تواند این روند را تسریع کند. ... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید.
  53. راحت ترین درمان آلرژی فصلی چیست؟ - کلوب

    www.cloob.com/timeline/answer_37725_997808
    ۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - آلرژی فصلی یکی از اپیدمیهای شایع در فصل بهار است که همه ساله ... در حقیقت پس از سرما و تاریکی زمستان و با شروع این فصل جدید، ... 7- استراحت و دور شدن از کار حداقل به مدت یک ربع ساعت در زمانی که فرد احساس خستگی می کند ... 10- عدم مبارزه با احساسات شخصی و بروز دادن احساسات در برقراری ارتباط با دیگران.
  54. آلرژی فصلی میهمان ناخوانده بهار - دکتر من

    doctoreman.ir/fa/news/8541/آلرژی-فصلی-میهمان-ناخوانده-بهار
    یکی از مسائلی که برخی از مردم با آن در فصل بهار، مواجه می‌شوند، آلرژی فصل بهار است. ... بدن برای مبارزه با ماده مذکور، شروع به تولید نوع خاصی پادتن یا آنتی بادی .... برای جلوگیری از حساسیت فصلی باید از خوردن ادویه‌جات، غذاهایی با طبیعت گرم و... و قرار ... و از سبزیجات، سبوس گندم، نان‌های سبوسدار، انواع آش و خاکشیر مصرف کنیم.
  55. اطلاعاتی درباره آلرژی بهاره و درمان خانگی آن - راستینه

    rastineh.ir › اخبار
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که نسبت ... آلرژی‌ها معمولاً در دوران کودکی شروع می‌شوند، ولی ممکن است در هر سن دیگری هم آغاز شوند. ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور ... را معرفی کنیم و بگوییم که همه افراد مبتلا به حساسیت می‌توانند با حذف آن، ...
  56. مرداد 1387 - پزشکی - Blogfa

    iranteb.blogfa.com/8705.aspx
    اگر بخواهیم به چند مزیت رابطه دهانی در زوجها اشاره کنیم میتوانیم از این موارد یاد کنیم: ... من یه دختر 23 ساله ام و هشت سالی میشه که خودارضایی رو شروع کردم. .... بربرین می تواند سبب فعال شدن گلبولهای سفید خون شود و آنها را در مبارزه با عفونت ..... به علاوه، حساسیت های چشمی اغلب با سایر علائم آلرژی مثل تب یونجه (آبریزش از بینی) و ...
  57. با آلرژی فصلی چه کنیم؟ - فارس

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920117000108
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به ... هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که ... آلرژی‌ها معمولاً در دوران کودکی شروع می‌شوند، ولی ممکن است در هر سن دیگری هم آغاز شوند. ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور ...
  58. چه جوری آلرژی نگیریم؟ - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی
    ۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله سیب سبز - محبوبه عطایی: بعضی‌ها با آمدن بهار گرفتارش می‌شوند اما شروع .... اگر می‌خواهید با آلرژی مبارزه کنید، اول باید خونسردی‌تان را حفظ کنید. زمانی که شما استرس دارید، سطح هورمون کورتیزول در بدن‌تان بالا می‌رود و این ... نمی‌توانیم به شما توصیه کنیم سراغ بالش پر بروید یا اینکه از بالش پشمی استفاده کنید.
  59. طب سنتی و تغذیه مناسب و داشتن بدنی سالم

    tebesonnatii.blogfa.com/
    باید یادآوری کنیم که با وجود تمام این توضیحات و توجیهات، مرحلۀ فرضیات هنوز به پایان نرسیده است. .... از زمانی که این نخ در بدن کاشته می شود به صوت مداوم این نقاط تحریک می شود و ... ما انسانها با بدن خود در حال مبارزه هستیم ،وقتی تا ساعت 3 نصف شب نمی ..... مهم ترین گیاه آلرژی زای فصل بهار، درخت غان است. .... چه طور باید شروع کرد؟
  60. با آلرژی فصلی چه کنیم 10 قانون ضد آلرژی آلرژی واکنش ...

    ino.ir/tehran/tabid/233/ctl/ArticleView/mid/870/articleId/.../10--.aspx
    ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن مبتلا می‌شوند. ... هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به ... باید از ماسک فیلتر دار استفاده کنید، 2 هفته قبل از شروع علایم با کمک ...
  61. سینوزیت - رژیم غذایی

    www.foodregime.com › مقالات پزشکی
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سینوزیت بیماری شایعی است که در فصل بهار با گرده افشانی گلها و با پخش .... می شود در مواردی که عامل آلرژن مطرح است باید درمان آلرژی هم انجام شود. ... سیر سطح ایمنی را بالا برده و بدن را قادر می سازد تا به آسانی با عفونت های سینوس مبارزه کند. ... دیگر اینکه درمان را دیرتر شروع کنیم مقاومت دارویی است وقتی والدین و ...
  62. برای چک آپ سرطان به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ - شفا آنلاین

    shafaonline.ir/fa/news/40706
    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... افراد سالم جامعه است. مردم ما اغلب غربالگری را با واژه ” چک آپ ” می شناسند. ... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید · 12 غذای چربی سوز را ...
  63. طب گیاهی - چگونه با حساسیت های فصلی مقابله کنیم .

    zeynali-darolshafa.blogfa.com/post/34
    طب گیاهی - چگونه با حساسیت های فصلی مقابله کنیم . ... در واقع علت اصلی حساسیت های بهاره گرده افشانی گل هاست و دوره زمانی آن از اوایل فروردین تا آخر اردیبهشت است . ... مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند از شروع علائم حساسیت پیشگیری کنند و ... ایمنی و پوکی استخوان شود بنابراین در مصرف این گونه داروها باید احتیاط شود.
  64. آلرژی و عوامل مربوطه [آرشیو] - P30World Forums - انجمن های ...

    forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › زیست شناسی، پزشکی
    ۶ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آنافیلاکسی باید به فوریت درمان شود زیرا انسداد مجاری تنفسی و افت ... حتماً تا به حال کلمه آلرژی یا حساسیت به گوشتان خورده است و احتمالاً با شنیدن آن به یاد عطسه و آبریزش بینی و خارش چشم در فصل بهار افتاده اید. ..... هر کسی می تواند هر زمانی دچار آلرژی شود. ..... از تعریف ایمونولوژی و ایمنی‌شناسی شروع کنیم؟
  65. زنان چگونه با سرطان برخورد کنند؟ - پایگاه خبری زیست آنلاین

    zistonline.com/news/58597/زنان-چگونه-با-سرطان-برخورد-کنند؟
    ۶ روز پیش - پس با یک آمار سرانگشتی و با کمی دقیق شدن در صحبت‌های اطرافیان و حتی مردم ... این متخصص و جراح زنان و زایمان می‌گوید: باید به این توجه کرد که این ..... به این دلیل که سلول‌های سرطانی زمانی که در پستان شروع به فعالیت می‌کنند، در مسیر لنفاوی هم گسترش می‌یابند. .... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید.
  66. مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید

    newsfootball.ir/.../مبارزه-با-آلرژی-بهاره-را-از-اواخر-اسفند-آغاز-کنید.htm...
    ۴ روز پیش - مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید. ... الهام چرخنده: «این طور نبود که یک دفعه چرخش کنم» + عکس از مراسم .... بهترین فاصله زمانی برای دوباره باردار شدن ! ..... تمام آنچه که باید از عوارض یبوست و چگونگی رفع آن بدانیم ...
  67. نشانه‌های حمله و اختلال پانیک یا هراس | روان آنلاین Rawan Online

    www.rawanonline.com › روانشناسی › روانشناسی کلانسالان
    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بعبارت دیگر، احساس این ناراحتی شدید (حمله پانیک) شروع و پایان مشخص .... من تحملش می کنم فقط نگرانم با کارم تداخل پیدا کنه. ... مساله این است که باید امید خود را از دست نداد و برای محدود ساختن آن اقدام کرد. ... متوجه نشدن به خاطر اینکه سعی میکنم باهاش مبارزه کنم اصلا نمیدونستم چیه ...... یعنی ایجاد آلرژی میکنه.
  68. آنچه در مورد بیماری سرخک وسرخجه باید بدانیم

    asp.irteb.com/article/completearticle.aspx?id=56
    چرا،چه افرادی ،چه زمانی ودر کجا واکسن بزنیم ... در ادامه دکتر عمادی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با ارایه تاریخچه از شروع بیماری سرخک و سرخجه افزود: ... وی با بیان اینکه فصل این بیماریها در اوایل بهار و اواخر زمستان است، گفت: ویروس ... انتقال بیماری را قطع کنیم و با جایگزینی واکسن سرخک با واکسن سرخک و سرخجه از هر دو ...
  69. چگونه با آلرژی های فصل بهار مقابله کنیم؟ - آمادگی و دبستان ...

    rahenooeamol.blogfa.com/post/617
    آمادگی و دبستان غیر انتفاعی راه نور آمل - چگونه با آلرژی های فصل بهار مقابله کنیم؟ ... زمانی که تماس با ماده ای حساسیت زا مشخص است، تشخیص واضح خواهد بود. ... بسیاری از بیماری ها دارای چنین علائمی بوده و باید از واکنش های حساسیت پذیری جدا ... به برقراری راه هوایی، دادن اکسیژن، تجویز اپی نفرین (آدرنالین) و شروع مایع وریدی کرد.
  70. مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید | فرا پرس

    farapress.ir/fa/news/.../مبارزه-با-آلرژی-بهاره-را-از-اواخر-اسفند-آغاز-کنید...
    ۲ روز پیش - با وجود این که سرمای زمستانی تازه در خیابان های شهر حس می شود؛ اما دغدغه ذهنی خیلی از افراد نزدیک شدن فصل ... توصیه به کسانی که در معرض آلرژی بهاری قرار دارند ... چگونه از آلرژی فصلی پیشگیری کنیم ..... بهترین فاصله زمانی برای دوباره باردار شدن ! ..... تمام آنچه که باید از عوارض یبوست و چگونگی رفع آن بدانیم ...
  71. شناسایی عوامل آلرژی زا و 10 قانون ضدآلرژیِ

    www.2noor.com/?page=showarticle&articleid=3411
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رییس مرکز تحقیقات آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که ... ایران در ادامه با تاکید بر اینکه پزشک متخصص آلرژی باید نسبت به تشخیص ... آسم و آلرژی آلرژی با اشاره به لزوم مصرف دارو پیش از شروع علایم آلرژی بهاره گفت: .... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور ...
  72. معضلی به نام آلرژی بهار/علائم آلرژی بهاره-پرشین پرشیا

    www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=20372...63...
    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که نسبت ... آلرژی ها معمولاً در دوران کودکی شروع می شوند، ولی ممکن است در هر سن دیگری هم آغاز شوند. ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور ... معرفی کنیم و بگوییم که همه افراد مبتلا به حساسیت می توانند با حذف آن، ...
  73. کدام گلودرد خطرناک است؟ - خرداد نیوز

    khordadnews.ir/news/33058
    ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما باید بدانید که در زمان بروز عفونت باکتریایی در گلو، ممکن است نقطه ... چنین احساسی ممکن است ناشی از یک آلرژی فصلی یا سرماخوردگی ... در میان این حالت ها، گلودرد چرکی با باکتری استرپتوکوک، اگر درمان ... ممکن است یک تا ۲ روز پس از شروع مصرف آنتی بیوتیک حس کنید حال تان ... گلودردهای طولانی مدت را چه کنیم؟
  74. چگونه از شر حشرات خانگی خلاص شویم؟ - صبحانه آنلاین ...

    sobhanehonline.com/fa/news/.../چگونه-از-شر-حشرات-خانگی-خلاص-شویم
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای آگاهی از اصول مبارزه با دو گونه مهم از حشرات خانگی (سوسری ها و مورچه ها) ... بحث دیگر مساله آلرژی زا بودن حشرات است. ... پس برای کنترل این حشرات باید منشاء آن را پیدا کرد و مساله ای که ... ترشح کرده و به اصطلاح یک تونل بو ایجاد می کنند و تا زمانی که مورچه ها در ... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید.
  75. پزشکی - دهکده دانش

    mjal.persianblog.ir/tag/پزشکی
    یکی از مهم ترین اثرات جانبی سیستم ایمنی بدن ، آلرژی است که در بعضی از شرایط .... بهار، فصل طراوت، شادابی، آغاز رویش و تازگی و برای بعضی ها زمان شروع ... در ادامه ی مطلب قبلی ، در اینجا خواص دیگری از پیاز را برای مشا بیان می کنیم. .... به منظور نگهداری صحیح پیاز، برداشت آن باید با دقت کامل صورت گیرد که تا حد امکان، از ...
  76. Displaying items by tag: بیماری

    persianfemale.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist...
    برای مبارزه با آلرژی های بهاری آماده شوید ... موسم بهار زمانی است که بسیاری از مردم در می یابند که نسبت به چیزهای خاصی واکنش های آلرژیک دارند و برای برخی دیگر، ...
  77. آرایش - Niloofaraneh

    niloofaraneh8.blogfa.com/cat-12.aspx?p=2
    دختری که با بیماری موسوم به "سندرم پری دریایی" در پرو متولد شده است، تحت عمل .... Not only mouth hurt and throat hurt, all time stomach ache from the food, Fat to bloated legs ... از خودمان شروع کنیم ... در نخستین اقدام برای کمک به فرد گرمازده باید سریعا وی را از محیط گرم خارج کرد و در ..... برای مبارزه با آلرژی در فصل بهار چه کنیم؟
  78. کشاورزی نوین - علف هرز

    saeidbabaloo.blogfa.com/post/3
    علفهای‏هرز کارایی افراد را با ایجاد آلرژی و مسمومیت تحلیل می‏برد. .... اگر بدانیم که زمان شروع مبارزه با علفهای هرز در چه زمانی است و چند هفته باید عملیات مبارزه را ادامه داد، نه ... علفهای هرز به ما میگوید که مبارزه با علفهای هرز موجود در مزرعه را کی شروع کنیم و چند روز ادامه دهیم. ..... دو نوع علف هرز یکساله وجود دارد، یکساله بهاره و یکساله پاییزه.
  79. داروها - مقالات و اخبار بهداشتی

    salamatnews.persianblog.ir/tag/داروها
    رییس اداره کنترل و مبارزه با ایدز وزارت بهداشت از اقدامات در دست انجام برای راه‌اندازی .... وی افزود: تهیه دارو تنها باید از طریق سیستم دارویی کشور اعم از داروخانه ها و .... که کار جدیدی را شروع می کنیم، نیازمند صرف زمانی برای تنظیم و یادگیری آن هستیم. ... فرا رسیدن بهار بهترین فرصت برای رساندن ویتامین D لازم به بدن است و در این راه ...
  80. خداباوری را چگونه در فرزندانمان تقویت کنیم؟ - جام نیوز

    www.jamnews.ir/detail/News/443095
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید ... کودک توجه می‌شود، باید پرورش ایمان و اعتقادات او نیز در اولویت قرار بگیرد. ... بکار می‌برد بیش از زمانی خواهد بود که مادر تلاش می‌کند تکیه کردن بر خدا و توکل بر او به صورت شفاهی به کودک خود آموزش دهد. ... خداوند را با تمام زیبائی‌ها و قدرت و عظمتش به او معرفی کنیم.
  81. آلرژی و درمان حساسیت فصلی و غذایی - وبسایت تخصصی ام ...

    mscenter.ir › پزشکی › پزشکی › دانستنی های پزشکی
    ۲۳ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
    زردچوبه از گیاهان با ارزش و دارای خواص زیادی است که باید به طور مرتب در غذاها از آن استفاده نمود. ..... برای مبارزه با آلرژی های بهاری آماده شوید
  82. تفاوت سرماخوردگی با آلرژی - همشهری آنلاین

    www.hamshahrionline.ir/details/233227
    ۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای شروع درمان آلرژی یا سرماخوردگی، حتماً باید به علائم اولیه یا تفاوت‌های آنها ... بنابراین زمانی که سرما خورده‌اید یا احساس می‌کنید در حال سرماخوردن هستید، در ... چگونه خانه را خالی از آلرژی کنیم · پروبیوتیک‌ها برای مبارزه با آلرژی · خطرات ... کنه تک ستاره، عامل آلرژی به گوشت قرمز · آلرژی فصلی مهمان ناخوانده بهار ...
  83. تیر 1391 - هدف - Blogfa

    fateme-mazouchi.blogfa.com/1391/04
    در این روش، اگر شروع به پر خوری کنیم لباس به ما یادآوری می کند که بیشتر از این نمی توانیم بخوریم، ... برای مبارزه با آلرژی های بهاری آماده شوید ... موسم بهار زمانی است که بسیاری از مردم در می یابند که نسبت به چیزهای خاصی واکنش های .... با این کار ممکن است احساس عذاب وجدان کنید و مرتبا با خود بگوئید: باید امروز را هم درس می خواندم ...
  84. آغـــــاز نیــــوز - 10 قانون برای مقابله با آلرژی

    aghaznews.ir/post/58
    آغـــــاز نیــــوز - 10 قانون برای مقابله با آلرژی - جان ندارد جز خبر در آزمون ! ... حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن مبتلا می‌شوند. ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور کامل ... کنیم و بگوییم که همه افراد مبتلا به حساسیت می‌توانند با حذف آن، بیماری خود را ...
  85. نگاه لیبرالی یا انقلابی، فهم واقعی یا آرمانی؟/ موانع اعتدال ...

    hodana.ir/.../نگاه-لیبرالی-یا-انقلابی-فهم-واقعی-یا-آرمانی-موانع-اعتدال-...
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - موانع اعتدال گرایی در گفت وگو با محمود سریع القلم ... درس آموز ترین بخش رفتاری در این گفت و گو زمانی بود که او یک ساعت زودتر از قرار ما ... شروع کردم به این دلیل است که عرض کنم مسئله عقلانیت که آن روی سکه اعتدال‌گرایی ..... افراد هر آنچه را که با آن آشنایی ندارند فکر می کنند که باید با آن مبارزه کنند، این را هم ...
  86. مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن ...

    www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=57440
    ۱ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 20پست - ‏6 نویسنده
    فاصله وعده های شیر رو کم کنیم و حجم کمتری از شیر تو هر وعده به بچه بدیم ... به نظر من مامانش باید از این به بعد هروقت استفراغی رخ داد آرامش خودش رو حفظ کنه انگار که یه لیوان آب ریخته ... من با اعتماد به دکتر حریره بادوم رو برای الینا شروع کردم. .... Children usually outgrow this allergy by the time they are seven.
  87. 10 قانون ضد آلرژی - دانشنامه سلامت

    www.sprc.ir/10-ghanone-zede-alerzhi/
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در دانشنامه سلامت راهکارهای برای مقابله با این واکنش بیان می کنیم . ... حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز ... آلرژی‌ها معمولاً در دوران کودکی شروع می‌شوند، ولی ممکن است در هر سن دیگری هم آغاز شوند. ... زمانی که در فضاهای بسته ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه ها را به طور کامل ...
  88. آرایشی بهداشتی - کدبانوی دیجیتالی

    khaneyeirani.persianblog.ir/tag/آرایشی_بهداشتی
    خواب کافی باعث می شود بدن استراحت کرده و خود را برای مبارزه با بیماری ها آماده کند. .... ظروف آشپزخانه افراد مستعد درماتیت آلرژیک حتی‌المقدور باید غیر فلزی باشد و ..... 2- اول از سطح جونده ی دندان ها شروع می کنیم که با حرکت رفت و برگشت روی سطح ..... بعد از اینکه مو با حوله آبگیری شد و زمانی که هنوز رطوبت دارد آن را با شانه دندانه ...
  89. ایسنا - 10 قانون ضد آلرژی

    isna.ir/fa/news/92012307573/10-قانون-ضد-آلرژی
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با آلرژی فصلی چه کنیم؟ ... حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی افراد در فصل بهار و پاییز ... هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که ... زمانی که در فضاهای بسته‌ای مانند خودروها قرار دارید باید شیشه‌ها را به ... باید از ماسک فیلتردار استفاده کنید، دو هفته قبل از شروع علائم با ...
  90. اسهال استفراغ

    hsanam29.blogfa.com/
    مسعود کیمیاگر در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: میوه‌های بهاری می‌تواند آلوده به انواع ... که روز اول بیمار معمولا استفراغ شدید داشته و در روز بعد اسهال نیز شروع می ‌شود. ..... مهمترین عارضه اسهال کاهش آب بدن بوده و زمانی اتفاق می افتد که مقدار زیادی آب و مواد .... اما باید سعی کنیم که زیاد از شکر استفاده نکنیم چون شکر باعث اسهال می شود .
  91. شهریور 1391 - آباداک - Blogfa

    abadak.blogfa.com/1391/06
    جراح طی عمل باید تلاش کند که میزان غیرقرینگی را برطرف کرده و تا آنجا که ممکن است ... های گوارشی میگو در سرش جمع شده، شروع مرحله فساد از ناحیه اتصال سر با قسمت بدن است، ... برای مبارزه با آلرژی در فصل بهار چه کنیم, فرار از چنـگال بیماری بهاری, مبارزه با .... زمانی که احساس بهتری داشتید، می توانید به مدرسه و یا سر کار بروید.
  92. مجله اینترنتی فیس همدم » از

    news.facehamdam.ir/tag/از/
    ما باید نوعی از عشق را تجربه کنیم که با زندگی امروز ما همخوانی دارد و می تواند ما را در یک زندگی به سوی شادکامی و خوشبختی سوق دهد. ... من زمانی احساس امنیت خواهم کرد که وقتی چک من دارد برگشت می خورد، همسرم به من .... به او سلام کردم و شروع کردیم به حرف زدن و بعد به ازدواج ختم شد. ...... مبارزه با آلرژی بهاره را از اواخر اسفند آغاز کنید.
  93. چقدر کالری باید مصرف کنید؟ - کلینیک پوست و مو ، لیزر ...

    www.iranianclinic.com/index.aspx?siteid=140&pageid=3241
    مثلاً اگر میخواهید پیاده روی کنید، ورزشتان را با ۵-۳ دقیقه پیاده روی کند شروع کنید. تمرینات ... نکته ۷ – چه مقدار باید ورزش کنیم تا بدن به چربی سوزی برسد؟
  94. انجیلاق - بهار فصل افسردگی است؟

    anjilag.mihanblog.com/post/173
    ۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آلرژی فصلی، تنها مختص فصل بهار نیست؛ این عارضه با آمدن بهار آغاز می‌شود و در ... داستان این تکرار از زمانی شروع می‌شود که نخستین علامت از این بیماری در یک نقطه‌ از ... 9 - چگونه با مشکلات چشمی مبارزه کنید؟ ... سیستمی که گمان می‌کند همه عوامل خارجی برایش مضر است و باید از بین برود. ... 14 - با گرده‌افشانی چه کنیم؟
  95. انواع سرطان - پرشین طب

    www.persianteb.com/category/cancer/types-of-cancer/
    باید بدانید که آقایان سه برابر خانم ها به این سرطان دچار می شوند. ..... مزمن دارد نباید نگران باشد؛ تغییر اجابت مزاج را زمانی می‌گوییم که شروع تغییر چند ماه اخیر .... رفت اما بعد از نیم ساعت گفت حالا که اتفاق افتاده باید با این بیماری مبارزه کنم. .... هرچند که سرفه معمولا از نشانه‌های بیماری‌هایی چون سرماخوردگی، آنفولانزا و آلرژی بوده و یا ...
  96. WWW.MAJEDBAVI.BLOGFA.COM - همه چیز درباره سیب زمینی

    majedbavi.blogfa.com/post/32
    هومون لازم برای تحریک و شروع غده بندی در برگه و تحت تأثیر روزهای کوتاه تولید ... است سرما دوست که در نواحی گرم در پائیز و در نواحی سرد در بهار کاشته می شود . ... زمانی که جوانه سیب زمینی ظاهر شد، باید در اطراف آنها با کمک بیل، مقداری گِل قرار دهند. ... دهند و برای جلوگیری از جوانه زدن سیب زمینی، باید سیب زمینی ها را مرتب چک کنیم.
  97. چگونه جوش صورت را درمان کنیم - پارسه گرد

    www.parsegard.com/greenliving/چگونه-جوش-صورت-را-درمان-ک.html
    برای متعادل کردن چربی پوست صورت باید از خوردن چربیهایی که دمای ذوب آنها بیش از 37 درجه ... زمانی که بخواهید پوست را ترش کنید، از قلیایی کردن آن با صابون اجتناب کرده و به جای آن صورت را با آب ماست ترش و سدر بشویید. ... مبارزه با تومور مغزی با گیاهان ..... انتخاب نشده, آلرژی و حساسیت, استخوان ها و مفاصل, اعصاب, تقویت بنیه ...
  98. نکاتی جهت سلامتی چشم ها [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-126552.html
    ۲۱ آذر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 20پست - ‏13 نویسنده
    «دکتر ابوالحسن ملک فر» متخصص چشم در گفت وگو با خبرنگار ... داشته باشیم واقعیت را برایتان بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم .... در کنار همه این موارد باید به یاد داشته باشیم که در هیچ زمانی وقتی که ..... دانشیار دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران با بیان این‌که آلرژی و حساسیت‌های چشمی بیشتر در فصل بهار شروع ...
  99. بادامچیان: بازرگان را نه خائن می‌دانم نه آمریکایی - آخرین نیوز

    www.akharinnews.com/.../76849-بادامچیان-بازرگان-را-نه-خائن-می‌دانم-نه-...
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آشنایی شما با مهندس بازرگان به چه زمانی برمی‌گردد؟ ... با این دو پیش‌فرض اگر بخواهیم مهندس بازرگان را تعریف کنیم، او مرد مسلمانی بود که ... روی عنوان اسلام آلرژی دارند، از این تشکیلات فرار نکنند، ولی حقیقتش اینکه قصه فقط .... است، ما باید از سطح دبیرستان‌ها مبارزه را شروع کنیم، بعد دانشگاه‌ها و بعد قوه قضاییه ...
  100. اردیبهشت 1391 - سلامت .علمی.پزشکی

    www.tekapo20.blogfa.com/9102.aspx
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زمان شروع و خاتمه آلرژی در مناطق گرم، گرده‌افشانی درختان در اوایل بهار صورت ... و بینی با بیان این‌که در موارد آلرژی، افراد قبل از درمان باید مطمئن شوند که علائم .... منطقه از مبارزه با عفونت‌ها دست می‌کشند و محل ورود میکروب‌ها به بدن باز می‌شود. .... هم می شناسد، بنابراین در زمانی که ماده غذایی حاوی کلسیم را مصرف می کنیم، ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.