دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم |دانلودسافتها

با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم |دانلودسافتها

Multiple-Sclerosis.-MS

 

با سلام و عرض احترام خدمت خوانندگان محترم مجله پزشکی دکتر سلام

 

در مقاله امروز در نظر داریم تا اطلاعات خود را در زمینه بیماری “ام اس” یا همان  Multiple Sclerosis افزایش دهیم و مروری داشته باشیم به علل ایجاد کننده ، داروها، تراپی ها و زندگی با این بیماری. و در کل با بیماری ام اس یا MS بیشتر از قبل آشنا شویم.

ام اس چیست؟

بیماری ام اس یک بیماری دائمی بوده که به علت صدمه به سیستم عصبی در نخاع و مغز و هم چنین صدمه به عَصب بینایی موجب إیجاد بیماری در افراد می گردد.

اسکرویز در واقع به معنی خراش یا جای ناشئ مانده از زخم ( اسکار) می باشد. افراد مبتلا به بیماری ” ام اس” در واقع از وجود این خراشها در سیستم عصبی رنج می برند و بسته به ان که این اسکار در کدام بخش وجود داشته باشد می تواند سبب بروز مشکلات گوناگونی شود . این مشکلات می توانند شامل اختلالات در حرکت عضلات بدن ، از دست دادن تعادل و بلانس، اختلال در دید و صحبت کردن شون

 

ام اس می تواند سبب إیجاد ناتوانی و بی حسی در اندامهای مختلف بدن شود:

احساس ناتوانی در دَستها و پاها

از دست دادن تعادل در هنگام ایستادن

گرفتگی دردناک عضلاتی

إیجاد اختلال در راه رفتن

إیجاد اختلال در دید

عدم توانایى در صحبت کردن به طور سلیس

اختلال در عمل بلع

 

“ام اس” و مشکلات بینایی:

بیش از نیمی از افراد مبتلا به بیماری ام اس در دوره ای از بیماری دچار اختلال در دید می شوند.اختلال در دید به علت وجود اسکار در عصب بینایی پدید می اید و موجب بروز مشکلاتی در دید بیمار می گردد، عدم توانایی در تشخیص رنگها، تاری دید،درد چشم، نابینایی معمولا در یک طرف.

اما خوشبختانه معمولا این مشکلات موقتی بوده و پس از چند هفته علایم بهبودی با مصرف داروهای مناسب شروع می گردند.

مشکلات چشمی می تواند یکی از اولین عوامل در تشخیص بیماری ام اس بشمار اید.

 

از دیگر عوارض بیماری ام اس:

ام اس می تواند سبب إیجاد لکنت در فرد شده و انجام مکالمات روزمره را به کاری سخت و طاقت فرسا برای شخص مبتلا تبدیل نماید.این بیماری هم چنین می تواند بر توانایى فرد هنگام حل مسئله تأثیر گذاشته و نیاز بیشتری به وقت داشته باشد، فراموشی و عدم توانایی در تمرکز کردن، عدم توانایی در کنترل إدرار،ضعف و احساس خستگی مفرط حتی پس از یک خواب خوب شبانه از دیگر عوارض این بیماری بشمار می روند.

 

ام اس چگونه عمل می کند:

در افراد مبتلا به بیماری ام اس سیستم دفاعی فرد شروع می کند به حمله کردن به بافتهای أطراف سلولهای عصبی نخاع ، مغز و چشم

با اسیب دیدن این عصبها پیامهای عصبی قادر به فرستادن پیام به سایر اندامهای بدن نبوده و در این مرحله است که علایم بیماری ظاهر می گردند.

 

چه افرادی در معرض ابتلا به بیماری ام اس هستند؟

متاسفانه زنان دو برابر مردان در معرض خطر هستند . این بیماری در تمام افراد می تواند ظاهر شود اما شیوع ان در سن ٢٠-٥٠ سال می باشد.

 

چگونگی تشخیص بیماری ام اس:

تست های رادیولوژی، شرح حال بیمار و انجام ازمایشات عصبی از مهمترین عوامل تشخیصی به شمار می روند.بالغ بر ٩٠ درصد افراد مبتلا به بیماری ام ای در جواب ازمایش ” ام ار ای” انها اسکار دیده می شود.در گاهی أوقات ازمایش مایع نخاعی بیمار ضروری می باشد.انجام ازمایش برای عدم وجود بیماریهایی چون بیماری لایم ، ایذر، عفونت ها و دیگر بیماری های اتوایمیون ضروری می باشد.

 

داروها در بیماری ام اس:

تا کنون هیچ دارویی برای درمان این بیماری واردبازار نشده است. اما داروهای موجود در بازار قادر به کنترل علایم این بیماری بوده و از تعداد حملات می کاهند. این داروها موجب می شود که صدمات کمتری به سلولهای عصبی وارد شده و در نتیجه سرعت إیجاد عوارض و ناتوانی های بعدی را کأهش یابند. وقتی بیماری شروع به فعالیت می کند معمولا پزشکان سعی می کنند که با استفاده از داروهایی مانند کورتون در دوز بالا بیماری را تحت کنترل قرار دهند تا از بروز ناتوانی های بعدی جلو گیری نمایند.

هم چنین داروهایی برای کنترل إدرار، درد عضلانی بیمار و درد عمومی بیمار وجود دارد که بنا به صلاح دید پزشک تجویز می گردند.

 

زندگی با بیماری ام اس :

بسیاری از بیماران مبتلا قادر به راه رفتن و انجام کإرهای شخصی خود می باشند. در مواقع عود بیماری استفاده از عصا ، واکر، ویلچر می تواند راه حل مناسبی به نظر اید.

افراد مبتلا به بیماری ام اس معمولا دارای عمر طبیعی بوده و می توانند تحت نظر پزشک باردار شده و تشکیل زندگی مشترک دهند ، کار کرده و از مواهب یک زندگی لذت ببرند.

 

 

با تشکر و سپاس از همراهی همه شما خوبان

سمیرا کریم ابادی

 

این مطلب توسط خانم دکتر سمیرا کریم آبادی جهت انتشار در مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


  1. با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم - مجله پزشکی دکتر سلام

    www.hidoctor.ir/64638_با-بیماری-ام-اس-بیشتر-آشنا-شویم.html/
    ۱۱ ساعت پیش - تعریف ام اس, بیماری ام اس و مشکلات بینایی, عوارض بیماری ام اس, عملکرد بیماری ام اس, ... و در کل با بیماری ام اس یا MS بیشتر از قبل آشنا شویم.
  2. خبررسانی دیگ پرس - با مشکلات بیماران ام اس آشنا شویم

    www.digpress.blogfa.com/post-2845.aspx
    با مشکلات بیماران ام اس آشنا شویم پنجشنبه هشتم خرداد 1393 8:5. هفته‌های اول ... در کشورهای اسکاندیناوی شیوع ام اس بالاست، بیشتر از خیلی مناطق جغرافیایی دیگر.
  3. با مشکلات بیماران ام اس آشنا شویم | جستجو در وبلاگها | ...

    weblog24.com/list/با-مشکلات-بیماران-ام-اس-آشنا-شویم.html
    نتایج جستجوی عبارت با مشکلات بیماران ام اس آشنا شویم از بین کلیه اطلاعات و ... بگیریماقامت بگیریمبا افراد بیشتری آشنا شویمبچه دار شویمو خسته می شویم ...
  4. بیماری ام اس - آکاایران

    tandorosti.akairan.com/tag/بیماری%20ام%20اس
    بیماری ام اس -MSرا بیشتر بشناسیم. ام.اس (M.S) بیماری مزمنی است که در آن سلولهای ... ضعف و بی‌حسی اندام‌ها نیز برای او برابر است با بیماری ام‌اس و این بیماری هم یعنی .... دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  5. ام اس - آکاایران

    tandorosti.akairan.com/tag/ام%20اس
    بیماری ام اس -MSرا بیشتر بشناسیم. ام.اس (M.S) بیماری مزمنی است که در آن سلولهای .... دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  6. گیاه‌درمانی در بیماری ام اس - بیتوته

    www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/aromatherapy1-ms.html
    در این مقاله سعی بر آن داریم تا با معرفی چند گیاه دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم. لازم به ذکر است که همیشه پیش از ...
  7. با خواص درمانی گیاه بامبو بیشتر آشنا شویم - سایت

    golcenter.ir/با-خواص-درمانی-گیاه-بامبو-بیشتر-آشنا-شویم-1804
    از زمان‌های قدیم، قسمت‌های مختلف گیاه بامبو برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شده ... از خود متصاعد می کند که برای اکثر بیماران اعصاب مخصوصا بیماران ام اس مفید است. منبع : دلگرم. Share the post "با خواص درمانی گیاه بامبو بیشتر آشنا شویم".
  8. پایگاه خبری، آموزشی و ارتقاء سلامت - ام اس

    health2014.blogfa.com/tag/ام-اس
    بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم. .... خاطرنشان کرد: طبق آخرین مطالعات انجام شده زنان 3 برابر بیشتر از مردان به ام اس مبتلا.
  9. بیماری ام اس - تبیان

    film.tebyan.net/film/103403
    یکی از سوالاتی که بیماران ام اسی می پرسند این است که آیا فردی که دچار ام اس شده است می توتند ازداج کند و یا آیا می ... پاسخ این سوال مهم را در دکتر سلام با هم بشنویم. ... در این قسمت از برنامه دکتر سلام بامنابع غنی ویتامین D بیشتر آشنا می شویم .
  10. با طب سوزنی آشنا شویم - خانه

    downloud.ir/catalog/webresults/2994/
    31 آلوپسیا؛ با بیماری ماهان بیشتر آشنا شویم - عصر ایران ... تا با معرفی چند گیاه دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  11. با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم | خبرکو - صفحـه اول

    khabarco.com/s/7802480/با_بیماری_ام_اس_بیشتر_آشنا_شویم
    با سلام و عرض احترام خدمت خوانندگان محترم مجله پزشکی دکتر سلام در مقاله امروز در نظر داریم تا اطلاعات خود را در زمینه بیماریام اس” یا همان Multiple Sclerosis ...
  12. بیماریها و راه درمان|درمان زود انزالی|سرطان پستان|درمان ام اس ...

    www.delgarm.com/health/disease-and-treatment
    تقریبا همه ما با علائم و حتی راهکارهای درمانی بسیاری از بیماری‌های شایع آشنا هستیم، اما ... بدانیم ابتدا باید درباره تخمدان وعملکردش به زبانی ساده بیشتر آشنا شویم.
  13. با لایه های فتوشاپ بیشتر اشنا شویم | همراه با علم

    baelm.ir/tag/با-لایه-های-فتوشاپ-بیشتر-اشنا-شویم/
    ... های جالب | سری جدید دمپایی های عجیب اما زیبا · خانه / بایگانی برچسب ها : با لایه های فتوشاپ بیشتر اشنا شویم ... شناخت بیماریها | آشنایی با بیماری تبخال تناسلی. ۳۱ تیر ۱۳۹۳ ... اس ام اس عاشقانه | مطالب و جملات زیبای بوسه. ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ...
  14. زن و شوهر | با بیماری «ماهان مشهور» بیشتر آشنا شویم

    kahrobai.zanoshohar.org/.../با+بیماری+«ماهان+مشهور»+بیشتر+آشنا+شو...
    این روز ها آنقدر آب و هوای دلم خراب است که هیچ آب و هواشناسی سر از اوضاع و احوال ام در نمی آورد ... معرفی منابعی جهت آشنا یی بیشتر با مذهب تشیع ، مناسب سنین دانش آموزی بخصوص مقطع دبیرستان و همچنین سنین بالاتر ... بالاتنه رو ریخته بیرون بغل اس
  15. بیماری مقاربتی: با علائم سفلیس بیشتر آشنا شویم. | شفاجو

    shafajoo.com/.../بیماری-مقاربتی-با-علائم-سفلیس-بیشتر-آشنا-شویم
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشکلات فکری در مبتلایان به ام اس (MS) ... بیماری مقاربتی: با علائم سفلیس بیشتر آشنا شویم. بیماری ... آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  16. با خواص گوشت ماهی بیشتر آشنا شویم - عکس جالب

    www.fungozar.com/1391/04/با-خواص-گوشت-ماهی-بیشتر-آشنا.html
    ماهی سیاه کوچولو ماهی صفت چربی سوز قوی اسید پاشی اسید لاکتیک چربی سوزها دارایی های علی دایی ماهی فایتر اسید نیتریک بیماری های مقاربتی بیماری ام اس اسید ...
  17. مجله اینترنتی صالحی

    www.mtsalehi.ir/
    علتهایی مثل پاکسازی، از بین بردن سم بدن، لاغری، و درمان بیماری‌های خاص. ... با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم8 ساعت قبل; ویتامین ث بخورید تا دچار سرفه های ناشی ...
  18. بیماری «ام اس» چیست؟ - Vista News Hub

    vista.ir/article/306669/بیماریام-اس»-چیست؟
    بیماری ام‌اس یا اسکلروز چندگانه که گاهی به غلط ضعف یا تحلیل عضلانی ترجمه می‌شود ... از آن است که فعالیت و همکاری گروهی از ژنها با یکدیگر منجر به بیماری ام‌اس می‌شود. ... یا نژاد خاصی از ژن‌های انسانی استعداد بیشتری برای ابتلا به بیماری نشان می‌دهند. ... آنچه باید درباره بیماری ام اس بدانیم · آشنایی با بیماری آنسفالیت (التهاب مغز) ...
  19. بعدی: با بیماری پوستی طاسی یا کچلی بیشتر آشنا شویم

    gyrusclinic.com/با-بیماری-پوستی-طاسی-یا-کچلی-بیشتر-آشنا/
    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با بیماری پوستی طاسی یا کچلی بیشتر آشنا شویم. ارسال شده ... قبلی مقابله با فراز و نشیب های بیماری ام اس در زندگی · بعدی: آنچه باید راجع ...
  20. با نشانه‌های ابتدایی‌ ام‌اس آشنا شویم - سلامانه

    www.salamaneh.com › سرویس طب پیشگیری
    ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلامانه : تشخیص علائم ابتدایی‌ام‌اس برای پزشکآن‌همیشه کار آسانی نیست. در بیماران مبتلا به ام‌اس، سیستم ایمنی بدن اعصاب مرکزی و بخش‌هایی هم ...
  21. طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی - ام اس

    salamatattari.blogfa.com/tag/ام-اس
    طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی - ام اس - یاران سالم وصالح منجی(تغذیه درطب ... چند گیاه دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم. .... کار خود را به خوبی انجام دهد بنابراین بیشتر شهرنشین‌ها دچار یبوست هستند.
  22. دکتر دقاق زاده-متخصص طب فیزیکی وتوانبخشی - ام اس ...

    drdaghaghzadeh.blogfa.com/cat-141.aspx
    بیماری ام‌اس را با آرتریت روماتوئید اشتباه نگیرید ... شیوع ام اس در زنان بیشتر از مردان است و شایع ترین محدوده سنی ابتلا به آن بین 20 تا 40 سال است، .... چه اتفاقی برای سلول‌های عصبی می‌افتد، بهتر است با ساختمان این رشته‌های عصبی آشنا شویم.
  23. پای صحبت های یک مبتلا به ام.اس که از بیماری اش می ترسید ...

    www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=14485...63...
    ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پزشک، کورتون تجویز کرد و با مصرف آنها حمله های بیماری ام خاموش شد. ... طول نمی کشد که بیماری از پای چپم به راست می زند و از کار افتاده می شوم. ... اس دارم شروع به جستجو در اینترنت کردم تا اطلاعات بیشتری در مورد ... اس آشنا شدم.
  24. تهران 98 | با خواص درمانی گیاه بامبو بیشتر آشنا شویم

    www.tehran98.com/2014/.../با-خواص-درمانی-گیاه-بامبو-بیشتر-آشنا-ش...
    از زمان‌های قدیم، قسمت‌های مختلف گیاه بامبو برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شده ... از خود متصاعد می کند که برای اکثر بیماران اعصاب مخصوصا بیماران ام اس مفید است. ... با پرنده ای به نام شاهین بیشتر آشنا شویم · با پرنده ای به نام شاهین بیشتر ...
  25. با خاصیت درمانی کندر خوراکی بیشتر آشنا شویم - کافه وب

    parstca.ir/مقاله-با-خاصیت-درمانی-کندر-خوراکی-بیشتر-آشنا-شویم
    با خاصیت درمانی کندر خوراکی بیشتر آشنا شویم ... برای معالجه خیلی از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته و امروزه نیز با حفظ جایگاه خود در طب سنتی با ... خوردنی معجزه گر · ۷ ماسک طبیعی با خوراکی های آشپزخانه · دکوراسیون اشپزخانه · اس ام اس یلدا ...
  26. سلامت » با سرگیجه بیشتر آشنا شویم - مجله اینترنتی دانشور

    www.mdaneshvar.ir/5228/با-سرگیجه-بیشتر-آشنا-شویم
    سلامت » با سرگیجه بیشتر آشنا شویم - مجله اینترنتی دانشور. مجله دانشور | تفریح-دانلود-عکس-آهنگ-رایگان-موزیک-کتاب-اس ام اس-اندرویید-بازی-نرم افزار ... بیماری منیر نوعی اختلال در گوش داخلی است که سبب بروز سرگیجه می شود. علایم بیماری ...
  27. نشانه های بیماری ام اس - سیمرغ

    seemorgh.com/health/medical-news/131570-131570/
    ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ضعف و بی‌حسی اندام‌ها نیز برای او برابر است با بیماری ام‌اس و این .... تا با استفاده از رسانه‌های مختلف مردم جهان بیشتر با این بیماری آشنا شده و ...
  28. MS Irani - کشف جدید در ارتباط با علت شیوع بیشتر ام.اس در ...

    msirani.blogfa.com/post/2936
    هنوز درمانی برای بیماری ام.اس. (فلج چندگانه) پیدا نشده است اما با پیشرفت‌های علم ... آن به سیستم دفاعی بدن کاری نداشته باشیم و بتوانیم بر عاملی دیگر متمرکز شویم. ... را با یکی دیگر از عوامل مرتبط با ژنتیک آشنا می‌کند که بسیار جالب توجه است.
  29. با psa بیشتر آشنا شویم - ایران ویج

    www.iranvij.ir/fa/با-psa-بیشتر-آشنا-شویم.html
    با psa بیشتر آشنا شویم. دسته: بیماری هاو درمان آنها; تعداد بازدید: 4,003. icon ... علاوه بر این، PSA خون به طور طبیعی با افزایش سن افزایش می‌یابد. بنابراین PSA ...
  30. با بیماری های مقاربتی بیشتر آشنا شویم - گینس

    www.guinness.ir › سلامت و پزشکی
    ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا من به بیماری مقاربتی مبتلا شده ام؟ بیماری هایی که از طریق تماس جنسی با فرد مبتلا به بیماری منتقل می شوند را بیماری های مقاربتی می گویند.
  31. Pathology Forum: علت شیوع بیشتر ام.اس در زنان

    lms.bums.ac.ir/mlms/mod/forum/discuss.php?d=3685
    در بیماری ام.اس. (مولتیپل اسکلروز) سیستم دفاعی بدن بنا به دلایلی که هنوز کاملا ... به سیستم دفاعی بدن کاری نداشته باشیم و بتوانیم بر عاملی دیگر متمرکز شویم. ... بریتانیا می‌گوید: “ما هنوز به ظور کامل نمی‌دانیم چرا زنان بیشتر از مردان به ام.اس. ... ما را با یکی دیگر از عوامل مرتبط با ژنتیک آشنا می‌کند که بسیار جالب توجه است.
  32. آشنایی با بیماری کاردیو میوپاتی - allwebs.ir

    allwebs.ir/آشنایی-با-بیماری-کاردیو-میوپاتی-3906
    آشنایی با بیماری کاردیو میوپاتی ... کم کم علائم با پیشرفت بیماری ظاهر می‌شود. ... بیشتر افرادی که به این نوع از بیماری مبتلا می شوند، سابقه فامیلی از بیماری ...
  33. پزشکی و سلامتی - پارس ناز

    www.parsnaz.ir/news_cats_16.html
    پزشکی و سلامتی,بیماری ایدز,داروهای گیاهی,اعتیاد,درمان زود انزالی,بهداشت کودکان,پزشکی,طب سنتی,بهداشت ... چگونه از سلامت کلیه ها مطمئن شویم؟ ... آشنایی با 10 بیماری مهلک و مرگبار تاریخ ... چه افرادی بیشتر دچار سکته های قلبی و مغزی می شوند؟
  34. آشنایی با گیاهان دارویی - شرکت نوش دارو توسن سلامت هلسی ...

    n-t-healthy.com/آشنایی-با-گیاهان-دارویی/
    وی اظهار داشت: شربت تهیه شده از جوشانده پای خر به دلیل مرطوب کنندگی بیشتر برای ... دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  35. ندای سلامت زیرکوه - با تب مالت بیشتر آشنا شویم

    neda-salamat.blogfa.com/post/25
    ندای سلامت زیرکوه - با تب مالت بیشتر آشنا شویم - ارائه راهکارهای مفید و سازنده در جهت داشتن جسمی سالم و روحی شاداب - ندای سلامت زیرکوه. ... تا به جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان به اختصار مطالبی پیرامون این بیماری ارائه نمایم: .... اس ام اس عاشقانه.
  36. امنیت شبکه: با واژه ها و اصطلاحات مبانی هک و هکرها بیشتر ...

    iranbanou.com/magazin.aspx?...امنیت%20شبکه:%20با%20واژه%20ها%2...
    امنیت شبکه: با واژه ها و اصطلاحات مبانی هک و هکرها بیشتر آشنا شویم. مسیر فعلی شما ..... اندازه سیگار مضر هستند. بخش بستری توانبخشی بیماران ام اس راه اندازی شد ...
  37. با 5 ماده غذایی کم کالری بیشتر آشنا شویم - کامی نیک صالحی

    www.niksalehi.com/taghzie/archives/224383.php
    ۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با 5 ماده غذایی کم کالری بیشتر آشنا شویم ... با ما باشید تا با 5 نمونه از کم کالری ترین مواد غذایی آشنا شوید : انواع قارچ‌ها قارچ‌ها مانند پر کاه سبک هستند و .... در ایران از هر دو نفر 1 نفر به این بیماری دچار است ..... رابطه ام اس و تغذیه.
  38. بازارچه خیریه به نفع مبتلایان به ام اس - انجمن ام اس ایران

    iranms.ir/fa/news/3/.../0/بازارچه.خیریه.به.نفع.مبتلایان.به.ام.اس.html
    ۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای کمک به بیماران ام اس دست یاری به سوی مردم دراز می کنم ... را دارند و من و بیشتر مردم کشورمان با این بیماری آشنا هستیم و باید بگویم که یکی ...... تاثیر گذار نمی دانم اما اگر بتوانم قدمی در این راستا بردارم بسیار خوشحال می شوم.
  39. پایگاه اطلاع رسانی سلامت ایرانیان : 20 درصد مردم یبوست دارند

    www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=63687&Type=2
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یبوست مزمن شاید به‌خودی‌خود بیماری مهمی محسوب نشود ولی گاهی ... در «درمانگاه» این هفته با تعریف، علایم، علت‌ها و راه‌حل این بیماری بیشتر آشنا شویم. ... مانند ام‌اس، پارکینسون و صدمات نخاعی هم در بسیاری از موارد با یبوست مزمن همراه ...
  40. جذاب - عکس ,سرگرمی, تفریحی, فال,اس ام اس,مدل لباس,آشپزی ...

    www.jazzaab.ir/
    جذاب سایت سرگرمی و تفریحی شامل مدل لباس, عکس بازیگران, اس ام اس, عکس عاشقانه, آرایش ,عکس فانتزی, داستان, شعر عاشقانه,متن زیبا. ... در دوران نامزدی این بیماری ها را جدی بگیرید! اس ام اس ... اس ام اس غمگین با عنوان زندگی ..... از شر تیرگی زیر بغل خود چگونه خلاص شویم؟ ... بیشتر بخوانید ... آشنایی با خواص دمنوش گل پنیرک.
  41. با MS آشنا شویم - سلامت - سلامت نیوز

    www.salamatnews.com › سلامت
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ ه‍.ش. - قدر مسلم آن است که بیماری ام اس که سیستم عصبی و نخاع بیمار را مورد تهاجم ... دو گروه از افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند یکی ...
  42. چگونه بفهمیم بیماری ام‌اس داریم؟ - پرشین وی

    www.persianv.com/pezeshki/214666.php
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بیماری ام اس در زنان بیشتر از مردان شایع است و در خانم هایی که در سنین باروری هستند بیشتر است و .... با خواص شگفت انگیز اسفناج آشنا شوید !
  43. آژانس خبری ایرانیان با iOS 8 اپل بیشتر آشنا شویم (تصاویر)

    www.khabaremruz.com/با-ios-8-اپل-بیشتر-آشنا-شویم-تصاویر/
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با iOS 8 اپل بیشتر آشنا شویم (تصاویر) ... توانند تماس هایشان را با مک یا آیپد هایشان برقرار کنند یا جواب دهند و حتی با آنها اس ام اس ارسال کنند. ... این نرم افزار٬ اطلاعات و مشخصات پزشکی بیماران را به گوش پزشک هایشان می رسانند.
  44. ام اس درمان قطعی ندارد اما مبتلایان منعی برای ازدواج ندارند

    danakhabar.com/.../ام-اس-درمان-قطعی-ندارد-اما-مبتلایان-منعی-برای-ازدواج...
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دبیر اجرایی کنگره «ام اس» با بیان اینکه نمی‌توان گفت بیماری ام اس به طور ... این نورولوژیست، گفت: آلن نوزوماب (لمترادا) تزریقی است و عوارض آن بیشتر از داروهای دیگر است اما ... با 10 روش موثر در کاهش چمشگیر سرطان آشنا شویم.
  45. کاهش وزن - درمان ریشه ای چاقی ... بیماری ها ی عصبی ... بیماری ...

    drforouzanfar.persianblog.ir/tag/کاهش_وزن
    امروز من با جرات می گویم چاقی هیچ ارتباطی با میزان کالری دریافتی ما ندارد . .... و اضطراب ، افسردگی ، وسواس ، بی خوابی ، پرخوری ، چاقی ،سرطان ، ام اس ، بیماری های ... ای چند بار برگزار می شود وقت بگیرید و شرکت کنید تا با هم بیشتر آشنا شویم .
  46. با خواص گوشت ماهی بیشتر آشنا شویم - خبر نو

    khabareno.com › سلامت › اخبار پزشکی
    ۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با خواص گوشت ماهی بیشتر آشنا شویم. گوشت ماهی جزء ... مشاهده شده که افراد MS با مصرف ماهی، علائم و نشانه های این بیماری را کمتر بروز می دهند.
  47. طب سنـتی برای درمان بیماریهای دستگاه تناسلی - رفتارهای ...

    www.meisamgolzad.ir › بیماریها
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای آشنایی بیشتر با روش‌های درمانی و داروهای پیشنهادی طب سنتی ایران در درمان این قبیل بیماری‌ها، ... آنتی‌باکتریالی ویژه پیشگیری و درمان بیماری‌های باکتریایی دستگاه تناسلی بویژه در بانوان آشنا شویم. .... اس ام اس عاشقانه.
  48. کلینیک مغز و اعصاب

    neuroclinic.blogfa.com/
    برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.araamesh.com مراجعه فرمایید. ... من با محصول شما آشنا هستم و چند بیمار نیز قبلا فرستاده ام. ... سکته های مغزی، بیماری ام اس و آلزایمر نمونه هایی از بیماریهای سیستم عصبی مرکزی هستند. ... و بویژه زمانی کار سخت میشود که می پرسند : دکتر شما مصلحت میدانید که ما صاحب فرزندی شویم؟
  49. علائم، تشخیص و درمان ام اس | گلچین

    search.jazab.in/post/200687/علائم-تشخیص-و-درمان-ام-اس.html
    ام.اس نوعی بیماری التهابی مزمن، ناتوان کننده و در بیشتر مواقع پیشرونده در سیستم اعصاب ... آشنایی با 21 نکته درباره بیماری ام اس - همشهری ..... با نشانه‌های ابتدایی‌ ام‌اس آشنا شویم - سلامانهwww.salamaneh.com › سرویس طب پیشگیری۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش.
  50. تغذیه و ورزش در بیماری ام اس | نیکو - Nikoo.com

    nikoo.com/health/game-events-health/تغذیه-و-ورزش-در-بیماری-ام-اس
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا می دانستید ورزش و تغذیه سالم می توانند به افراد مبتلا به ام اس در کاهش ... روده و مثانه، خستگی کمتر و شرکت بیشتر در فعالیت های اجتماعی بهره برده اند. ... بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  51. گیاه‌درمانی در ام اس - وبسایت تخصصی ام اس سنتر

    mscenter.irMultiple Sclerosisدانستنی های Multiple Sclerosis
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
    گیاه‌درمانی در ام اس در این مقاله سعی بر آن داریم تا با معرفی چند گیاه دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  52. با ساختمان دندان ها بیشتر آشنا شویم - مجله دندانپزشکی

    www.dentaliau.ir/با-ساختمان-دندان-ها-بیشتر-آشنا-شویم/
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این بخش شما را با ساختمان دندان ها آشنا می کنیم. ... پنل اس ام اس ... یکی از گام های ضروری و مهم برای آشنا شدن با دندان و نگهداری آن، آشنایی با ساختمان ... کاهش پیدا کند باعث تجمع غذائی و انواع بیماریهای لثه ای میشود رنگ طبیعی لثه ...
  53. با ده آسمان‌ خراش برتر جهان بیشتر آشنا شویم - سایت ...

    www.iran-sky.ir/با-ده-آسمان‌-خراش-برتر-جهان-بیشتر-آشنا/
    با ده آسمان‌ خراش برتر جهان بیشتر آشنا شویم,زیباترین آسمان‌ خراش های جهان,برترین آسمان‌ خراش های دنیا,گردشکری,تور گردشگری,بلند ترین آسمان خراش های جهان.
  54. با تبخال تناسلی از بیماری های مقاربتی شایع بیشتر آشنا ...

    funnos.com/23260/با-تبخال-تناسلی-از-بیماری-های-مقاربتی-ش
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با تبخال تناسلی از بیماری های مقاربتی شایع بیشتر آشنا شوید. ... بسیاری از مجامع بهداشتی روی بیماری های مقاربتی از قبیل ایدز و ... البته در بعضی از بیمارانی که علائم زیاد واضح نیست و به وجود ویروس مشکوک می شویم.
  55. بیماری مقاربتی: با علائم سفلیس بیشتر آشنا شویم.

    www.balatarin.com/permlink/2014/4/21/3550547
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیماری مقاربتی: با علائم سفلیس بیشتر آشنا شویم. ... ۳ علائم و نشانه های بیماری ام اس را بشناسیم + عکس (۱۳ روز پیش); ۱۴ ساخت دستگاه 35 ...
  56. انجمن تخصصی آیفون » با iOS 8 بیشتر آشنا شویم

    i-phone.ir/2014/06/03/با-ios-8-بیشتر-آشنا-شویم/
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امسال با اینکه٬ این کنفرانس راز های غیر قابل پیش بینی با خود همراه داشت٬ ... را با مک یا آیپد هایشان برقرار کنند یا جواب دهند و حتی با آنها اس ام اس ارسال کنند. ... اطلاعات و مشخصات پزشکی بیماران را به گوش پزشک هایشان می رسانند.
  57. اخبار - با گوشی «اکسپریا میرو» سونی بیشتر آشنا شویم ...

    www.irmob.com/modules/news/index.php?start=120&storytopic=16
    با گوشی «اکسپریا میرو» سونی بیشتر آشنا شویم! دسته : اخبار در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۱ .... ام به همراه درگاه کارت حافظه میکرو اس.دی و پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت از ...
  58. آنچه در بارهً بیماری اِم اِس ـ - Iranischer Kulturverein Andischeh ...

    www.andischeh.com/seiten/elmi/ms.htm
    یک عود بیماری ام اس وقتی شروع میشود که میلین ملتهب و متورم میشود. .... به مانند اینکه آنها مواد خارجی هستند( در نتیجه این حمله ما دچار بیماری یا عفونت می شویم). .... آنچه در اروپای شمالی معمول است اینکه بیشتر بیماران ام اس رابطه نزدیکی با ژن مربوطه ..... قلب و ریه ها بدلیل عدم فعالیت----با یک فیزیوتراپ آشنا با -بیماری ام اس مشورت کنید
  59. طب سنتی ایران - گیاهان دارویی

    tebirani.blogfa.com/category/2
    با ما باشید تا بیشتر با چندوچون این مسئله آشنا شوید. ..... داریم تا با معرفی چند گیاه دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  60. درمان جادویی بیماری های بهار با گیاهان دارویی - ناز وب

    www.nazweb.ir/12980-spring-magic-cure-diseases-with-medicinal-plants...
    با تغییراتی که به‌دلیل تغییر شرایط آب و هوایی در آستانه فصل بهار در طبیعت و بدن انسان ... و نکات حفظ سلامت در فصل بهار و راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های این فصل بیشتر آشنا شویم. ..... جدیدترین اس ام اس های سرکاری و جالب نامبر وان.
  61. طب سوزنی - سایت تخصصی گیاهان دارویی.بزرگترین مرجع ...

    www.mihansalamat.com/post/category/25
    سردرد بیماری شایعی است که تقریبا همه افراد در طول زندگی آن را تجربه کرده‌اند و علل مختلفی ... با طب سوزنی بیشتر آشنا شویم. دسته بندی : طب سوزنی ، آخرین یافته های پزشکی ،. بیشتر با طب سوزنی آشنا شویم ... ترین روشهای طبابت دانست که در حال حاضر در قرن 21 ام مورد استفاده .... این گیاه ایرانی به درمان بیماری ام اس کمک می کند
  62. با امام زمان خود بیشتر آشنا شویم./"ضرورت طرح مباحث مهدویت ...

    zangemadrese.persianblog.ir/post/66/
    ۲ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با امام زمان خود بیشتر آشنا شویم. "ضرورت طرح مباحث مهدویت". رواق منظر چشم من آشیانه توست کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست. چرا درباره امام مهدی(ع) ...
  63. کشف نورون‌های پیش بینی کننده مغز - حرف پو

    harfpu.ir/کشف-نورون‌های-پیش-بینی-کننده-مغز/
    ۸ ساعت پیش - ... چهارشنبه آخر سال را با نابینایی همراه نکنیم · با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم ... میمون‌ها نیز مانند انسان‌ها بیشتر با کسانی همکاری می‌کردند که در ...
  64. آبان 92 - طب قرآنی و طب اسلامی ایرانی

    behzaddaddeh.parsiblog.com/Archive/آبان+92/?P=3
    ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معروفیت درمانی این گیاه، بیشتر مربوط به تأثیر آن در معالجهء ... دارویی بهبودگر در زمینه بیماری ام اس با آثار درمانی و نحوه مصرف آنها آشنا شویم.
  65. کلینیک فیزیوتراپی | درمان بیماری ام اس با طب سوزنی ...

    tehranphysiotherapy.ir/درمان-بیماری-ام-اس-با-طب-سوزنی/
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درمان بیماری ام اس با طب سوزنی،نتایج،بی حسی و ضعف،راه ها و روش های نتیجه ... اگر متخصص بخواهد تزریق سوزن را بیشتر از ۲۰۰ مرتبه درهردقیقه وبه ... به ما کمک میکند تا با مکانیسم دلائلی که باعث این بیماری شده است آشنا شویم و ...
  66. با نشانه های ابتدایی ام اس آشنا شویم - سلامانه | قطره

    www.ghatreh.com/news/nn22667596/نشانه-های-ابتدایی-آشنا-شویم
    ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... آسانی نیست. در بیماران مبتلا به ام اس، سیستم ایمنی بدن اعصاب مر. ... از این استقلالی بیشتر می شنوید ... با نشانه های ابتدایی ام اس آشنا شویم.
  67. با خود مراقبتی بیشتر آشنا شویم - مجله اینترنتی زیگیل

    www.zigil.ir/archive/26878/become-familiar-self/
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نیازهای خود, روح و روان خود, هنر مراقبت از خود, مراقبت از خود, با خود مراقبتی بیشتر آشنا شویم مراقبت ازخود, افراد همفکر خویش, ... اس ام اس های تنهایی و غم انگیز .... از رنگ های روشن استفاده کنید و به هنگام بیماری به پزشک مراجعه کنید. ... در پاسخ به خود نگویید: «احساس می کنم از زندگی خسته شده ام زیرا هیچ زمانی برای ...
  68. با خواص درمانی گیاه بامبو بیشتر آشنا شویم

    hamrazjahan.ir/با-خواص-درمانی-گیاه-بامبو-بیشتر-آشنا-شویم-8496
    با خواص درمانی گیاه بامبو بیشتر آشنا شویم. ... می باشد و این گیاه بخاراتی از خود متصاعد می کند که برای اکثر بیماران اعصاب مخصوصا بیماران ام اس مفید است. ileev.
  69. چه مقدار طول می کشد تا بعد از ازدواج باردار شویم - دانشنامه سلامت

    www.sprc.ir/che-meghdar-tol-mikeshad-ta-bad-az-ezdevaj-bardar-shavim/
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ممکن است هیچ مشکلی نداشته باشید و با گذشت زمانِ بیشتر باردار شوید اما اگر .... قرار گیرد چه اتفاقی رخ خواهد داد با نکات ایمنی در این خصوص آشنا شوید . ... The post عود بیماری ام اس با اسکن چشم appeared first on دانشنامه سلام.
  70. ام‌اس و علائم متنوع عصبی - همشهری آنلاین

    www.hamshahrionline.ir/details/212689
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بیماری ‌ام‌اس با چه علائم و نشانه‌هایی بروز و ظهور پیدا می‌کند و وضعیت این ... که هر چه از خط استوا دور شویم این بیماری شیوع بیشتری پیدا می‌کند.
  71. با میگرن بیشتر آشنا شویم | مجله تفریحی و سرگرمی کاکتوس

    www.kaktos.ir/6718
    با میگرن بیشتر آشنا شویم. دسته بندی : بهداشت و سلامت , بیماری ها. بازدید : بار ... برخی از افراد با آغاز سردرد، در بینایی شان اختلال ایجاد می شود و حالت تهوع می گیرند و استفراغ می کنند. درد می تواند .... اس ام اس تبریک روز معلم · تزیین سفره هفت ...
  72. امّ الامراضی به نام یبوست

    shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=883
    جالب این بود که بسیاری از بیماران به این سوال پاسخ مثبت می دادند؛ اما در حین درمان ... از آن دارند؛ نه با عوارض آن آشنایی دارند و نه حتی تعریف درستی از این بیماری دارند. ... برای آن که بگوییم شخصی مبتلا به یبوست است؛ باید ۲ یا بیش‌تر از نشانه‌های ... ظاهراً ما هم مثل موش ها متوجّه ارتباط بین یبوست و این همه عارضه و مرگ و میر نمی شویم.
  73. بیماری ام اس و یوگا - گفتگوی دینی

    www.askdin.com/thread31569.html
    ۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 3پست - ‏1 نویسنده
    بیماری MS یک بیماری دستگاه عصبی مرکزی بوده و در این بیماری پوشش ... ماهیچه ها قابلیت انعطاف بیشتری پیدا خواهند کرد و فعال تر خواهند بود. .... به کلیه بیماران ام اس کشور تهیه شده است و در آن با چنین مطالبی آشنا خواهید شد. ... مثلاً زمانی ممکن است در راه رفتن وزمانی دیگر دردیدن یا حفظ تعادل دچار مشکل شویم.
  74. کاهش وزن با معجونی معجزه گر | فرا پرس

    farapress.ir/fa/news/258382/کاهش-وزن-با-معجونی-معجزه-گر/
    ۹ ساعت پیش - با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم ... جعفری ها را ریز ریز خرد کنید و با اضافه کردن آب لیمو و سپس آب این معجون را با معده خالی هر روز بنوشید، اما ...
  75. با غذاهای ارگانیک آشنا شویم - هفتگی

    haftegy.ir/با-غذاهای-ارگانیک-آشنا-شویم/
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با غذاهای ارگانیک آشنا شویم ... تمام دنیا برای پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از آفت‌زدگی و بیماری محصولات ... در برخی از موارد استفاده بیش از حد این مواد شیمیایی می‌تواند با عوارضی ... برای دریافت توضیحات و تصاویر بیشتر کلیک کنید! ... اس ام اس های جدید تبریک نوروز 1394 · داستان جالب عاقبت زن نق نقو ...
  76. آشنایی با سندرم تخمدان پلی کیستیک | نازخاتون | مجله ...

    www.nazkhatoon.net/آشنایی-با-سندرم-تخمدان-پلی-کیستیک
    برای اینکه راجب بیماریهای تخمدان بدانیم ابتدا باید درباره تخمدان وعملکردش به زبانی ساده بیشتر آشنا شویم. ... به رشد کردن و آماده کردن خودش میکنه و دیواره هاش رو بیشتر میسازه (با مویرگهای بسیار ظریف) .... سارافون – ۱۱; تصاویر زیبا از زندگی و طبیعت حلزون ها; انتقال ایدز از طریق رابطه جنسی دهانی; مدل تخم مرغ رنگی عید ۱۳۹۳ – ۱.
  77. همه چیز در مورد بیماری ام اس - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی

    mag.asiacollege.ir › پزشکی › مغز و اعصاب
    ۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اس یکنواخت نیست، این بیماری بیشتر در مناطق معتدل و سرد پیش می آید و در ... مهاجرت از مناطق با شیوع بیشتر به مناطق با شیوع کمتر و بلعکس در میزان شیوع ام. اس .... با بیماری MS بیشتر آشنا شوید .... چگونه خوش صحبت شویم.
  78. علائم بیماری ′ ام اس ′ چیست؟ - چگونه ها

    www.how.rooztab.com/?page=artreader&id=43
    چگونه بدون رژیم، لاغر شویم؟ i چگونه قهوه خوبی ... بیشتر بیماران در سنین 40-20 سال متوجه علائم بیماری MS می شوند. نوع این علائم و ... علائم معمولاً با خستگی غیر قابل توضیح و گنگ شروع می شود و بدنبال آن ضعف کلی بدن ایجاد می شود. البته این ..... علاوه بر این شما با مشکلات او آشنا می شوید و سعی می کنید آنها را برطرف نمایید.
  79. بیماری ام اس چیست؟ دلایل و علایم ام اس - راستینه

    rastineh.ir › اطلاعات درمانی › اطلاعات پزشکی › معرفی بیماریها
    ۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این نوشته علایم بیماری ام اس، دلایل ابتلا به ام اس، درمان ام اس با طب خانگی بیان ... افرادیکه بیشتر از بقیه در خطر ابتلا به ام اس قراردارند، شامل:.
  80. موارد تکمیلی زبان اچ تی ام ال (html): زبان جاوا اسکریپت ...

    www.netshahr.com › آموزش › HTML
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آشنایی با زبان جاوا اسکریپت در دوره آموزش زبان اچ تی ام ال و سی اس اس ... زبان های Scripting زبان پی اچ پی است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.
  81. چگونه قند و شکر به بدن انسان آسیب می زند - جوان ایرانی

    www.javaneiranipress.ir/سلامت/اخبار.../329003-چگونه-انسان-آسیب
    ۸ ساعت پیش - با بیماری ام اس بیشتر آشنا شویم .... -کوتاهی عمراز آنجا که قند و شکر با بیماریهای کشنده مانند سرطان، بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 ارتباط دارد، ...
  82. نگاهی کوتاه به افسردگی در حاملگی

    www.ofc.ir/forum/index.php?topic=4520.0;wap2
    گروههای مختلفی برای حمایت از این بیماران و آشنا کردن آنها با یکدیگر وجود دارند. ... اس"، تعدادی از خوانندگان سؤالهای خود را با ما در میان گذاشتند و خواستار اطلاعات ... در پاسخ باید متذکر شویم که با توجه به ناشناخته بودن علت اصلی بیماری "ام. ... احتمال عود بیشتر می شود که این عارضه نیز با مصرف کوتاه مدت داروهای ایمنوگلوبولین وریدی در ...
  83. با خواص شاهتره آشنا شویم - بانوی من

    mybanu.ir › پزشکی و سلامت › سلامت › داروهای گیاهی و طب سنتی
    یرقان از دسته بیماری هایی است که با خوردن شاهتره تسکین می یابد، همچنین دم کرده این .... درمانی · با خاصیت درمانی کندر خوراکی بیشتر آشنا شویم · حشیش چیست؟
  84. زنبوردرمانی و بیماری ام .اس - پنج دلیل برای خوردن عسل

    www.apitherapy-ms.blogfa.com/post-27.aspx
    زنبوردرمانی و بیماری ام .اس. درمان بیماری ام .اس با استفاده از زهر زنبور عسل ... به نظر می‌رسد که هر چه عدم تحمل شخص برای گلوکز بیشتر باشد، توان عسل برای تنظیم قند خون بهتر خواهد بود. .... بسیاری از ماها، فراموش می‌کنیم مطمئن شویم که بدن ما در تمام ساعات درست سوخت رسانی ... این وبلاک جهت آشنایی بیماران مبتلا به بیماری ام.اس با ...
  85. آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D - گل ...

    www.golesib.ir/آشنایی-با-ویتامین-d-و-بیماری-های-کمبود-ویتامین-d.html
    بیماری های کمبود ویتامین D,مکملهای ویتامین دی,ویتامین D,پوکی استخوان .... به دست آمده که به سطح پایین ویتامین دی و خطر بیشتر بیماری ام اس منجر می‌شود. با وجود ...
  86. بانو - با ورزش پیلاتس آشنا شویم (1)

    www.banoo.ir/post/1350
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انعطاف و تعادل بیشتر با حرکات کششی (برخلاف یوگا که حرکت ندارد) ... برای افراد با مشکلات شدید مفصلی و بیماری‎های خاص مانند: سرطان و ام اس و ...
  87. در جشنواره ال‌جی، با خرید LG L Bello جوایز ویژه‌ای بگیرید!

    www.qomefarda.ir/news/121825
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما پیش از اینکه بیشتر با مشخصات این محصول آشنا شویم، باید با .... چند داروی جدید بیماری‌های ام‌اس ، دیابت، سرطان و قلبی، عروقی معرفی شدند ...
  88. با نشانه های ابتدایی ام اس آشنا شویم

    www.habbe.ir/3596908
    ۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تشخیص علائم ابتدایی ام اس برای پزشکآن همیشه کار آسانی نیست. در بیماران مبتلا به ام اس، سیستم ایمنی بدن اعصاب مرکزی و بخش هایی هم چون مغز ...
  89. چرا ام اس در زنان بیشتر است؟ - آفتاب

    www.aftabir.com/articles/view/.../illness/.../چرا-ام-اس-در-زنان-بیشتر-اس...
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اس کشف کرده اند که امیداورند علت شیوع بیشتر این اختلال در میان زنان را ... هنوز درمانی برای بیماری ام.اس. (فلج چندگانه) پیدا نشده است اما با ... می گردیم که در آن به سیستم دفاعی بدن کاری نداشته باشیم و بتوانیم بر عاملی دیگر متمرکز شویم. ... یافته جدید ما را با یکی دیگر از عوامل مرتبط با ژنتیک آشنا می کند که ...
  90. کشف جدید در ارتباط با علت شیوع بیشتر ام.اس در زنان - ...

    www.bbc.co.uk/persian/.../05/140509_u07_ms_gender_gap_discovery
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اس. کشف کرده‌اند که امیداورند علت شیوع بیشتر این اختلال در میان زنان را ... هنوز درمانی برای بیماری ام.اس. (فلج چندگانه) پیدا نشده است اما با ... می‌گردیم که در آن به سیستم دفاعی بدن کاری نداشته باشیم و بتوانیم بر عاملی دیگر متمرکز شویم." ... یافته جدید ما را با یکی دیگر از عوامل مرتبط با ژنتیک آشنا می‌کند که ...
  91. آنچه باید درباره بیماری ام اس بدانیم - مطالب پزشکی و طبی

    www.tebweb.ir/640.php
    ... چه پزشکان آنزمان با این بیماری آشنا بودند اما شارکو تعریفی روشن از بیماری را ... ام اس روی سیستم مرکزی اعصاب ( CNS ) که شامل مغز و ستون فقرات است تاثیر میگذارد. .... اینکه آنها مواد خارجی هستند( در نتیجه این حمله ما دچار بیماری یا عفونت می شویم). ... آنچه در اروپای شمالی معمول است اینکه بیشتر بیماران ام اس رابطه نزدیکی با ژن ...
  92. پرشین یو

    www.persianu.ir/
    این سنجاب نیز نژادی از سنجاب های دیگر است که بیشتر در. ... دارد تهیه کرده ایم. تصاویر موش خاردار درختی جهت آشنایی شما با حیواتات مختلف و همچنین موش... صفحه 1 از ...
  93. این داستان دوستی با بیمار ام اس را بخونید ....شما بودید چه ...

    www.msworld.ir › ... › بخش تخصصی ام اس › مباحث عمومی ام اس
    ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 8پست - ‏7 نویسنده
    من معتقدم اگه کسی ما بیماران رو دوس داره باید بتونه با همه شرایطمون کنار .... هدف ما این بود که با خصوصیات هم بیشتر آشنا شویم و در آینده برای ازدواج ...
  94. امنیت شبکه: با واژه ها و اصطلاحات مبانی هک و هکرها بیشتر ...

    giftfun.ir/امنیت-شبکه-با-واژه-ها-و-اصطلاحاتبانی-هک-و-هکرها-بیشتر-آ...
    به طور حتم بارها واژه را شنیده اید ویا خبر مربوط به هک هک وب سایتهای مهم ویا دولتی را شنیده اید در این گفتار به اختصار سعی می کنم با تعریف عمومی هک آشنا شویم با ...
  95. محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان - Mahak

    www.mahak-charity.org/main/
    در طـول دو دهه فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک های انسان دوستانه مردم نیکوکار ... برای آشنایی با سازمان محک و فعالیت ها و عملکرد آن در اینجا جستجو کنید ... محک سازمانی است که از انگیزه والای خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و توجه خود را معطوف بیماری سرطان کودکان در سطح ملی و بین المللی و در حوزه‌های امور خیریه، ... می خواهم درمان یار شوم
  96. آشنایی با زندگی جوجه تیغی - دانلود آهنگ جدید ایرانی، دانلود ...

    toranjonline.blogsky.com/1393/12/10/.../آشنایی-با-زندگی-جوجه-تیغی
    خاطرات شکار - آشنایی با چوله یا تشی - بهترین روزهای زندگی من در طبیعت - خاطرات شکار. ... تشی را ... نزدیک تر می کنه و شگفتی های بیشتری رو از کره ای که روش زندگی. .... و به علت بیماری و عدم سلامت زندگی نابسامانی خواهید داشت . ... باسلام آیاامکان دارد از نظر بیوگرافی بیش تر با شما آشنا شوم. .... اس ام اس غمگین با عنوان زندگی .
  97. خونریزی بعد از رابطه زناشویی را جدی بگیرید

    mahdissa.ir/post/1681
    با ده آسمان‌ خراش برتر جهان بیشتر آشنا شویم + تصاویر ... از این زندگی، خسته ام! ... معمولا بیماران با شکایت ترشحات بدبود و چرکی و گاهی هم با درد در ناحیه کمر و شکم ...
  98. ویتامین درمانی , طب گیاهی

    496690.blogfa.com/
    در بیماری ام اس این غلاف عصبی به تدریج تخریب می شود و بدین ترتیب امواج عصبی از ...... شمالی کشور به علت بالا بودن رطوبت هوا از آب بیشتری برخوردار است و لذا آبکی .... در این مقاله با عسل و دارچین، درمان کننده بسیاری از بیماری ها آشنا می شویم.
  99. بیماری‌های خاص

    www.khabaronline.ir/tags/5052/بیماری‌های-خاص
    حذف فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج به منظور کاهش پرداخت از جیب ... نشر دانژه نخستین چاپ کتاب «یک‌صد پرسش و پاسخ درباره ام‌اس» را با هدف آشنایی بیشتر مردم با این بیماری خاص و راه های مراقبت از خود به ... بستگی دارد کجا بیمار شویم ؟
  100. چرا زنان بیشتر ام.اس می گیرند؟ « اخبار پزشکی

    www.1doost.com/Post-16551.htm
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - متخصصان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن آمریکا می گویند: با ... اس می گردیم که در آن به سیستم دفاعی بدن کاری نداشته باشیم و بتوانیم بر عاملی دیگر متمرکز شویم. ... ها اما یافته جدید ما را با یکی دیگر از عوامل مرتبط با ژنتیک آشنا می کند که ... برچسب ها : مغز مردان زنان بیماری ژنتیک ام اس اعصاب پروتئین ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.