دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی

توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی

مخاطبان پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به برخی از سوالات و ابهامات مخاطبان پاسخ داد.

سردار ابراهیم کریمی جزییاتی از آیین‌نامه جریمه ریالی مشمولان غایب بیش از 8 سال غیبت را تشریح کرد و گفت: همانطور که قبلا اطلاع‌رسانی شد، مهلت ثبت‌نام برای پرداخت جریمه ریالی برای مشمولان غایب بیش از 8 سال تا پایان امسال تمدید شده است و تاکنون بیش از 220 هزار نفر برای ثبت‌نام به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کرده‌اند.

وی درباره اینکه برخی از ایرانیان خارج از کشور اعلام کرده‌اند که سفارتخانه‌ها نسبت به ثبت درخواست آنها اقدام نکرده‌اند، گفت: ما از 15 بهمن‌ماه که طرح ثبت‌نام آغاز شد نامه‌ای را به وزارت امور خارجه ارسال کردیم و قاعدتا باید تاکنون به تمامی سفارتخانه‌ها رسیده باشد، اما تمدید مهلت ثبت‌نام فرصت خوبی است برای آن دسته از سفارتخانه‌هایی که هنوز مدعی هستند که چیزی به آنها ابلاغ نشده است.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه قرار بود وزارت امور خارجه از سامانه خودش برای این کار استفاده کند و با جمع‌آوری اطلاعات آنان ما هم بررسی‌هایمان را درخصوص مشمولان واجد شرایط خارج از کشور نیز آغاز کنیم، تصریح کرد: البته برابر آمار ما، اغلب مشمولان خارج از کشور نیز ازطریق وکیل یا والدینشان در داخل کشور اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

دفاتر پلیس 10+ موظف هستند تمام درخواست‌ها را ثبت کنند

کریمی درباره این پرسش مخاطبان ایسنا که اعلام کرده بودند برخی از دفاتر پلیس 10+ اقدام به ثبت‌نام آنها نمی‌کنند، اظهار کرد: وظیفه دفاتر پلیس 10+ ثبت درخواست متقاضیان است و آنان وظیفه ندارند زمان غیبت را محاسبه کرده و به متقاضی اعلام کنند که آیا مشمول این طرح می‌شود یا خیر؟ تنها چیزی که دفاتر پلیس 10+ باید در نظر بگیرند، دارا بودن تمام مدارک است.

وی درخصوص سربازان فراری و امکان بهره‌مندی آنها از جریمه ریالی نیز به ایسنا گفت: در این خصوص جلسات مختلفی با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شده و در نهایت تصمیم بر این شد تا چنانچه تاریخ ترک یگان خدمتی هر یک از این افراد تا پایان سال 94، 8 یا بیشتر از آن شود، امکان ثبت‌نام برای این طرح را داشته باشند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره انصراف‌دهندگان از تحصیل و نحوه احتساب مدت غیبت آنان نیز گفت: آن دسته از مشمولانی که در حال تحصیل بوده و دارای معافیت تحصیلی نیز بودند، اگر به هر دلیلی اخراج شده، انصراف داده و یا تحصیل‌شان را ادامه نداده باشند، مبداء غیبت‌شان از تاریخ آخرین فارغ‌التحصیلی لحاظ خواهد شد. به عنوان مثال اگر فردی مهرماه 82 دیپلم گرفته و تا سال 85 نیز به هر دلیلی از تحصیل بازمانده باشد، مبدا غیبتش از همان سال 82 محاسبه خواهد شد. البته در این خصوص جزییات بیشتر اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر مخاطبان ایسنا درباره آخرین مدرک تحصیلی و اینکه آیا امکان دارد تا فردی دارای مدرک لیسانس است با مدرک دیپلم برای جریمه ریالی ثبت‌نام کند، گفت: قریب به اکثر مدارک تحصیلی مشمولان در سامانه ما به ثبت رسیده است. بنابراین اگر فردی نیز دست به چنین کاری بزند، قطعا در مراحل راستی‌آزمایی شناسایی می‌شود و صرف ارائه مدرک مبنای ما قرار نخواهد گرفت، چراکه اطلاعات این افراد در سامانه ما به ثبت رسیده است.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: در همین خصوص علاوه بر وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت با وزارت آموزش و پرورش نیز توافقاتی داشته‌ایم تا مدارک تحصیلی متقاضیان در سامانه‌های این سازمان‌ها راستی‌آزمایی شود.

کریمی با اشاره به نگرانی برخی‌ها برای ثبت مدارکشان و این شایعه که گفته می‌شود ثبت‌نام کنندگان در صورت عدم پرداخت جریمه در شمول مقررات قرار نگرفتند و در اولویت برخورد با مشمولان غایب قرار خواهند گرفت، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. تمامی اطلاعات مشمولان غایب در سامانه ما به ثبت رسیده و اینکه ما آخرین مدرک تحصیلی یا مدارک مربوط به وضعیت تاهل یا تعداد فرزندانشان را خواستار می‌شویم تنها برای ارائه تسهیلات فردی است؛ چراکه به ازای داشتن همسر و فرزند، درصدی از جریمه ریالی کم می‌شود. همچنین در ازای مدرک تحصیلی، درصدی به جریمه ریالی افزوده خواهد شد که البته همانطور که گفتم در تمامی این موارد راستی‌آزمایی انجام خواهد گرفت.

85 درصد ثبت‌نام کنندگان جریمه ریالی دیپلم و زیر دیپلم هستند

وی درباره تفکیک درصدی ثبت‌نام‌کنندگان برای پرداخت جریمه ریالی به جای انجام خدمت سربازی نیز اظهار کرد: درخصوص مشمولان خارج و داخل کشور آمار را جداسازی نکرده‌ایم، اما درخصوص مدرک تحصیلی این افراد می‌توان گفت که حدود 85 درصد ثبت‌نام کنندگان دیپلم و زیر دیپلم هستند.

کریمی درباره ساعت کاری دفاتر پلیس 10+ و امکان تمدید آن نیز اظهار کرد: دفاتر پلیس 10+ تا زمانی که مراجعه‌کننده داشته باشند موظف به ارائه خدمات هستند؛ چراکه آنان دفاتری خصوصی محسوب شده و تابع قوانین اداری و نظامی نیستند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اینکه آیا امکان تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام برای پرداخت جریمه ریالی برای خدمت سربازی وجود خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد و ما سعی می‌کنیم که فاز اول اجرای طرح را تا آخر اسفندماه به اتمام برسانیم تا آغاز سال 94 بررسی‌ها را آغاز کرده و پس از آن دریافت مبلغ جریمه را از مشمولان واجدشرایط بگیریم.

کریمی ادامه داد: مراحل مختلف و بعدی اجرای این طرح را از طریق ارسال پیامک به متقاضیان و ثبت‌نام کنندگان اطلاع خواهیم داد.

  1. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اجتماعی
    ۳۲ دقیقه پیش - توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی. جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به ...
  2. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی - نیوهاب

    fa.newhub.shafaqna.com/.../10399991-توضیحات-جدید-درباره-جریمه-خدم...
    توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی. جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به برخی از سوالات و ...
  3. ArtOnlines - توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی

    www.artonlines.com/news/.../توضیحات_جدید_درباره_جریمه_خدمت_سربا...
    توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی. ... جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به برخی از سوالات و ...
  4. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/12180327
    ۵۸ دقیقه پیش - توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی. خلاصه خبر. جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان ...
  5. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی | اخبار فارسی ...

    irnews.in/political/1327995
    ۲۷ دقیقه پیش - جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به برخی از سوالات و ابهامات مخاطبان پاسخ داد.
  6. اجتماعی » توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی

    khabar.roozgozar.com/.../توضیحات_جدید_درباره_جریمه_خدمت_سربازی
    [unable to retrieve full-text content]جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به برخی از سوالات و ابهامات ...
  7. ایسنا - سرباز

    isna.ir/fa/tag/b6434d40a14d53ae/سرباز
    توضیحات معاون ستاد کل درباره پولادی، جریمه مشمولان غایب، حقوق سربازان و. ... بررسی ورود دانشگاه‌های جدید و مراکز تحقیقاتی به طرح سربازی نخبگان ... تا پایان امسال فرصتی طلایی برای مشمولان و مشمولان غایب خدمت سربازی وجود دارد که اگر در این ...
  8. توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی ... - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(epvlhd4ye33omi5iz))/detail/399583/.../Poli...
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت دفترچه اعزام به خدمت ... دفترچه اعزام به خدمت گرفته‌اند، نیز می‌توانند برای پرداخت جریمه خدمت اقدام ... مجلس خرید خدمت سربازی برای غایبان را تصویب کرد/ قیمت دکترها 5 برابر ... های جدید سربازی اعلام شد/ تحصیل کرده ها از دو ماه تا دو سال کسر خدمت می خورند ...
  9. نظام وظیفه و خدمت سربازی

    www.1sarbaz.ir/
    خریداران خدمت سربازی از عضویت در مجلس، شوراهای شهر و مدیریت های دولتی محروم شدند. ارسال شده ... معافیت سربازی برای غایبان بالای ۸ سال با پرداخت جریمه + جدول قیمت ها ... جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند ... توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت دفترچه اعزام به خدمت.
  10. آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال 94 | «ای استخدام»

    www.e-estekhdam.com/آخرین-تغییرات-خدمت-سربازی-و-معافیت-ها/
    ۴ روز پیش - ۱۰تیر ۹۳ – شرایط جدید معافیت کفالت خدمت سربازی اعلام شد .... سردار ابراهیم کریمی درباره جزییات فراخوان پرداخت جریمه ریالی طرح مشمولان ...... و پیش از این نیزشما توضیحات کاملی را پیرامون آن دادید ، توزیع سربازان غیر بومی در ...
  11. توضیحات مهم درباره «خرید خدمت سربازی» - است

    www.nayabnews.com/.../News/.../توضیحات-مهم-درباره-«خرید-خدمت-سرب...
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توضیحات مهم درباره «خرید خدمت سربازی» باشگاه خبرنگاران جوان عضو ... در لایحه خود بحث جریمه فراریان از خدمت سربازی را مطرح کرد و مجلس نیز در ...
  12. عصر امروز - توضیحات سردار کمالی در مورد جریمه مشمولان

    asremrooz.ir/vdccsmqs02bqxi8.ala2.html
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دریافت گذرنامه برای مشمولانی که با پرداخت جریمه ریالی از خدمت سربازی معاف شده اند، جانشین ... به گزارش عصرامروز به نقل از مشرق، سردار موسی کمالی درباره اینکه گفته می شود مشمولان ... سلاح جدید «فاتح» در دست سپاه / تصاویر.
  13. برچسب ها - خدمت سربازی - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/tag/1/خدمت%20سربازی
    نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی... از طرح پرداخت ... پاسخ‌ به ابهامات درباره جریمه‌ خدمت سربازی .... توضیحات درباره صدور گذرنامه برای خرید سربازی.
  14. اطلاعیه مهم درباره خریداران خدمت سربازی - دانلود رایگان نرم افزار

    downloadsoftha.blogsky.com/.../اطلاعیه-مهم-درباره-خریداران-خدمت-سرباز...
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱۵ ساعت پیش - ۹ ساعت پیش - جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی , خرید خدمت . ... که با پرداخت جریمه ریالی از خدمت سربازی معاف شده اند، جانشین اداره ..... توضیحات مهم درباره «خرید خدمت سربازی» · تیم مذاکره کننده هسته ای برای .
  15. اجتماع و خانواده:توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی - واضح

    vazeh.com/n-9791226_توضیحات-جدید-درباره-جریمه-خدمت-سربازی
    ۱ ساعت پیش - توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به ...
  16. آخرین اخبار در مورد قانون جدید خدمت سربازی - وبلاگ تخصصی ...

    hooghooghe.blogfa.com/post-2.aspx
    آخرین توضیحات درباره قانون جدید خدمت سربازی ... کمالی درباره جریمه بکارگیری مشمولان غایب در دستگاه‌های دولتی و خصوصی تمام بخش‌ها گفت: در قانون جدید کسانی که ...
  17. توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و ... - نامه نیوز

    namehnews.ir/fa/news/211226
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت دفترچه اعزام به خدمت ... دفترچه اعزام به خدمت گرفته‌اند، نیز می‌توانند برای پرداخت جریمه خدمت اقدام ... از نقش آفرینی قاسم سلیمانی در عراق/ فرمانده جدید ارتش آمریکا، شعاردهنده ...
  18. نظام وظیفه و خدمت سربازی » جزئیات خرید و معافیتهای خدمت ...

    www.sarbazi.us/fa/news/.../جزئیات-خرید-و-معافیتهای-خدمت-سربازی.htm...
    وی افزود: نظریه‌های مختلفی درباره قانون جدید مطرح شد که برخی افراد بدون توجه به .... بیشتر از منفعتشه برا دولت/ حد اقل مبالغ جریمه رو کم کنید/ حداقل اقل اقلش.
  19. توضیحات معاون ستاد کل درباره پولادی، جریمه مشمولان غایب ...

    irneda.ir/.../news/.../توضیحات-معاون-ستاد-کل-درباره-پولادی-جریمه-مشمو...
    ۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی در پاسخ به سوال ایسنا، درباره تصویب مبلغ برای جریمه سربازان ... جریمه ریالی، بحث خرید و فروش خدمت سربازی به هیچ وجه مطرح نیست. ... وی درباره اینکه چرا حقوق سربازان به اندازه رقمی که در قانون جدید سربازی درج شده، نیست؟
  20. الف - یک خبر جدید برای فوتبالیست‌های غایب

    www.alef.ir/vdci5raryt1aqu2.cbct.html?262047
    ۵ روز پیش - خود این بازیکنانی که کارهای حل شده، باید به دنبال آغاز خدمت سربازی باشند. نکته مهم این است که این قضیه پیگیری شده و ... ۳. پاسخ‌ به ابهامات درباره جریمه‌ خدمت سربازی ... توضیحات مولاوردی درباره سفر هیات ایران به نیویورک.
  21. توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت ...

    123chahar.com/توضیحات-سردار-کمالی-درباره-خرید-همزما/
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجلس خرید خدمت سربازی برای غایبان را تصویب کرد/ قیمت دکترها 5 برابر ... های جدید سربازی اعلام شد/ تحصیل کرده ها از دو ماه تا دو سال کسر خدمت می خورند ... جزئیات جریمه سربازان غایب در مصوبه کمیسیون تلفیق/ مشمولان فراری از ...
  22. پاسخ‌ به ابهامات درباره جریمه‌ خدمت سربازی | دانلود آهنگ جدید ...

    www.kholase.com/پاسخ‌-به-ابهامات-درباره-جریمه‌-خدمت-س-2/
    پاسخ‌ به ابهامات درباره جریمه‌ خدمت سربازی .... نبرد آزادسازی الانبار آماده می‌شود · توضیحات آموزش‌وپرورش درخصوص پرداخت مطالبات و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان ...
  23. سربازان متاهل - خوزنیوز

    www.khouznews.ir/fa/tag/1/سربازان%20متاهل
    توضیحات معاون ستاد کل درباره پولادی، جریمه مشمولان غایب، حقوق سربازان و... آخرین وضعیت مهرداد ... فرزند سه ماه از سربازی سربازان کم می شود و... همچنین کسرخدمت سه ... صورت تامین منابع قانون جدید خدمت وظیفه عمومی حقوق سربازان... سربازان متاهل به ...
  24. باید یارانه ۵.۵ میلیون نفر حذف شود - سی ای سی نیوز

    seeisee.ir/fa/news/675511/باید-یارانه-۵.۵-میلیون-نفر-حذف-شود/
    ۲۴ دقیقه پیش - خطر حذف ایران از لیگ قهرمانان آسیا · توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی · جزوه‌های داعش کجا چاپ می‌شود ؟ بازگشایی قطعه ۴ آزادراه شمال برای نوروز.
  25. همشهری آنلاین - hamshahrionline

    www.hamshahrionline.ir/
    مدیرعامل بورس‌کالا توضیحات جدیدی در مورد انجام معاملات خودرو در بورس کالا ارائه و .... نظام وظیفه تمدید مهلت ثبت نام جریمه سربازی تا پایان سال; اقتصاد‌ جهان گزارش ...
  26. قالیباف در اردوی راهیان نور با دانشجویان/گزارش تصویری ...

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?npid...title=قالیباف...
    ۲۵ دقیقه پیش - ضریح جدید حرم مطهر حضرت عباس(ع)/تصاویر · دیداراعضاء‌جامعه مهندسین بارهبرانقلاب /تصاویر ... توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی ...
  27. سربازی - جام جم آنلاین

    www.jamejamonline.ir/search?type=keyword&q=سربازی
    همایش بررسی ابعاد حقوقی و جامعه شناسی خدمت سربازی با هدف بررسی مسائل و مشکلات ... مراجعه روزانه 11 هزار نفر برای خرید جریمه غیبت سربازی ... جام جم سرا: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با ارائه توضیحاتی درباره نحوه و طول مدت خدمت سربازانی که تا ... خبر جدید: ۲۲ بهمن آخرین مهلت مشمولان غایب برای توجیه غیبت.
  28. توضیحات معاون ستاد کل درباره پولادی، جریمه مشمولان ... - تیک

    tik.ir/.../news/.../توضیحات-معاون-ستاد-کل-درباره-پولادی-جریمه-مشمولان-...
    ۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی درباره تصویب مبلغ برای جریمه سربازان غایب اظهار کرد: ببینید ... جریمه ریالی، بحث خرید و فروش خدمت سربازی به هیچ وجه مطرح نیست. ... وی درباره اینکه چرا حقوق سربازان به اندازه رقمی که در قانون جدید سربازی درج شده، نیست؟
  29. توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت ...

    www.fars-news.ir/توضیحات-سردار-کمالی-درباره-خرید-همزما/
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بوکوحرام نیروهای منطقه ای را تهدید کرد · ثبت نام اولویت های جدید حج عمره ... توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت دفترچه اعزام به خدمت ... سردار موسی کمالی گفت: مشمولان غایبی که دفترچه اعزام به خدمت گرفته‌اند، نیز می‌توانند برای پرداخت جریمه خدمت اقدام ... خرید یا جریمه سربازی قسطی می شود؟
  30. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» - پرشین وی

    www.persianv.com/preview/270703.php
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی , خرید خدمت سربازی , خدمت سربازی , خرید ... مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از ده سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف نماید. ...... توضیحات پلیس فتا درباره فیلتر شدن وایبر ...
  31. آخرین توضیحات درباره قانون جدید خدمت سربازی سردار - کلوب

    www.cloob.com/u/ali00726/2982325
    ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - آخرین توضیحات درباره قانون جدید خدمت سربازی سردار. ... کمالی درباره جریمه بکارگیری مشمولان غایب در دستگاه‌های دولتی و خصوصی تمام بخش‌ها ...
  32. توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و ... - خبر پو

    khabarpu.com/h.php?t=167-xDETAIL-x399583_t...hbj-curaxu
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت دفترچه اعزام به ... که دفترچه اعزام به خدمت گرفته‌اند، نیز می‌توانند برای پرداخت جریمه خدمت اقدام ... مجلس خرید خدمت سربازی برای غایبان را تصویب کرد/ قیمت دکترها 5 برابر ... معافیت های جدید سربازی اعلام شد/ تحصیل کرده ها از دو ماه تا دو سال کسر خدمت می ...
  33. آخرین اخبار خدمت سربازی - 1 - ویکی پی جی

    www.wikipg.com/news_tag/خدمت%20سربازی
    تقویت زیرساخت های دفاعی کشور با منابع حاصل از جریمه غیبت خدمت سربازی ... اخطار رسایی درباره طرح خرید سربازی .... با این توضیحات در این گزارش از جوانی صحبت به میان می‌آوریم که از سال 84 به خدمت سربازی اعزام شده ... پر بیننده های شنبه: اعلام معافیت های جدید سربازی-نزدیکی برانکو و پرسپولیس-تصاویر تصمیم جدید داعش ...
  34. پاسخ به سولات متداول درباره سربازی - فرارو

    fararu.com/fa/news/112973/پاسخ-به-سولات-متداول-درباره-سربازی
    به همین دلیل است همیشه سوالات بسیاری درباره سربازی وجود دارد. .... اینها می گویند با اجرای قانون جدید سربازی، عملا نه تنها کسر خدمت ندارند بلکه مدتی که سربازی ...
  35. شهردار فیروزکوه: بیش از هفت هزار اصله نهال در این شهرکاشته شد

    akhbar.asiacollege.ir/id/678463.html
    ۱ ساعت پیش - شهردار فیروزکوه: بیش از هفت هزار اصله نهال در این شهرکاشته شد توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی معلمان نمونه پارس آباد مغان انتخاب شدند ...
  36. شهردار فیروزکوه: بیش از هفت هزار اصله نهال در این شهرکاشته شد

    akhbar.asiacollege.ir/id/678464.html
    ۱ ساعت پیش - ... شد توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی معلمان نمونه پارس آباد مغان انتخاب شدند دستگاه ها در حوزه ترویج گفتمان انقلاب وظیفه خطیری دارند.
  37. اخبار نظام وظیفه دانشگاهیان

    www.aiau.ir/nezamvazifeh/pages/default.aspx
    جزئیات کسر خدمت جدید سربازان. -. جانشین منابع انسانی ... توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت دفترچه اعزام به خدمت. -. سردار کمالی گفت: ... سرباز فراری ها 30 میلیون تومان جریمه می شوند و خدمت نمی روند. -. یک عضو کمیسیون ...
  38. آخرین توضیحات درباره قانون جدید خدمت سربازی - فارس

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805240634
    ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - خبرگزاری فارس: آخرین توضیحات درباره قانون جدید خدمت سربازی ... جریمه بکارگیری مشمولان غایب کمالی درباره جریمه بکارگیری مشمولان غایب در ...
  39. سوالات خود درباره خدمت سربازی را اینجا مطرح کنید

    www.yjc.ir/fa/news/.../سوالات-خود-درباره-خدمت-سربازی-را-اینجا-مطرح-ک...
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مخاطبان گرامی می‌توانند سوالات و ابهامات خود درباره خدمت سربازی و تحولات ... کند برود ادامه خدمت یا از قانون جدید استفاده کند که پرداخت جریمه میباشد.
  40. پاسخ به ابهامات درباره جریمه سربازی - ناطقان

    nateghan.ir/fa/news/16675/پاسخ-به-ابهامات-درباره-جریمه-سربازی
    ۵ روز پیش - سردار موسی کمالی با بیان اینکه کسانی که بیش از هشت سال غیبت دارند می‌توانند با پرداخت جریمه از انجام خدمت سربازی معاف شوند، گفت: این افراد هر ...
  41. قیمت و هزینه خرید سربازی قانون فروش و خرید نظام وظیفه | بابام

    babam.ir/قیمت-و-هزینه-خرید-سربازی-قانون-جدید-فرو.html
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مطابق با قانون جدید اعلام شده درباره خرید خدمت سربازی قیمت و هزینه ... این مبلغ جریمه برای وضعیت حاضر می باشد و مبلغ جریمه جدید قرار هست که بر ...
  42. توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت ...

    vista.ir/.../توضیحات-سردار-کمالی-درباره-خرید-همزمان-سربازی-و-دریافت...
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توضیحات سردار کمالی درباره خرید همزمان سربازی و دریافت دفترچه اعزام به خدمت ... غایبی که دفترچه اعزام به خدمت گرفته‌اند، نیز می‌توانند برای پرداخت جریمه خدمت اقدام ..... قرارداد جدید ایران و پژو سرانجام نهایی شد/ اعلام جزئیات قرارداد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.