دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

تراکتورسازی1 - پرسپولیس0 - برد تراکتورسازی مقابل تیم پیروزی - باخت پرسپولیس- دانلود گل تراکتورسازی شاهین ثاقبی

تراکتورسازی1 - پرسپولیس0 - برد تراکتورسازی مقابل تیم پیروزی - باخت پرسپولیس- دانلود گل تراکتورسازی شاهین ثاقبی

به گزارش "ورزش سه" تراکتورسازی و پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار این هفته به مصاف یکدیگر رفته‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به اوج گیری دو تیم در هفته‌های گذشته، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته را هم رقم بزنند.

استادیوم یادگار امام (ره) تبریز تماشاگر: 25 هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی کمک داوران: رضا سخندان – حمید غمزه
اخطار: اومانیا (32)، گابریل (37)، نوری (83)، بنگر (88) از پرسپولیس و عابدینی (83) از تراکتور

تراکتورسازی:
 حامد لک،خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، فردین عابدینی، سعید آقایی، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی (93 دوس سانتوس)، فرشاد احمدزاده، احمد کامدار و لوسیانو ادینیو
سرمربی: تونی اولیویرا

پرسپولیس:
 سوشا مکانی، محمد نوری، محسن بنگر، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، پیام صادقیان، تادو، مهدی جعفرپور (61 خانزاده)، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، فرناندو گابریل و مهرداد کفشگری
سرمربی: حمید درخشان


شرح گل:
تراکتورسازی یک پرسپولیس صفر (دقیقه 62 شاهین ثاقبی): روی اشتباه فاحش و عجیب بابک حاتمی، شاهین ثاقبی صاحب توپ شد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند. مدافع راست پرسپولیس در حرکتی عجیب توپ را لو داد تا ثاقبی فرصت طلب بعد از دریبل و جا گذاشتن سوشا مکانی دروازه پرسپولیس را باز کند.

===============================================================

دقایق حساس:
دقیقه 5: روی پرتاب اوت بلند بابک حاتمی، محسن بنگر که از خط دفاع جدا شده بود ضربه سرش را به سمت دروازه لک زد که این توپ بدون ایجاد خطر از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 8: حرکت رو به جلو فردین عابدینی و جا گذاشتن دو بازیکن پرسپولیس در نهایت با پاس زیبایی از این بازیکن در جناح راست همراه بود که ادینیو در حالتی که بازیکنی مزاحم او نبود ضربه سرش را با اختلاف کمی به بیرون زد.
دقیقه 12: همکاری فرشاد احمدزاده و لوسیا ادینیو در جناح چپ در نهایت با شوت مهاجم برزیلی تراکتورسازی همراه بود که ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه مکانی به بیرون رفت.
دقیقه 15: حرکت امید عالیشاه در عمق دفاع تراکتورسازی و پاس عرضی او برای صادقیان در نهایت فرناندو را پشت محوطه شش قدم صاحب فرصت خوبی کرد که ضربه هافبک برزیلی پرسپولیس با اختلافی عجیب به بیرون رفت.
دقیقه 20: پاس در عمق تراکتوری ها پشت محوطه جریمه پرسپولیس با خروج خوب سوشا مکانی همراه بود که در ادامه ادینیو با از دست دادن تعادلش روی دروازه بان پرسپولیس مرتکب خطا شد که مصدومیت جزیی مکانی را در پی داشت.
دقیقه 24: اشتباه خط دفاعی پرسپولیس نزدیک بود کار دست حمید درخشان و شاگردانش بدهد که ادینیو در دومین تلاشش برای باز کردن دروازه سوشا مکانی هم ناکام ماند و بار دیگر ضربه اش را با اختلاف زیاد و در حالتی تک به تک به بیرون زد.
دقیقه 27: ضربه ایستگاهی خطرناک آندرانیک تیموریان می توانست تراکتورسازی را به اولین گلش در این دیدار برساند که سوشای آماده با واکنشی خوب آن را به کرنر فرستاد.
دقیقه 28: اشتباه بازیکنان تراکتور در زدن کرنر، پرسپولیسی ها در ضدحمله صاحب فرصت کرد که امید عالیشاه در کورس با حامد لک ناکام ماند و دروازه بان تراکتور پاس عمقی صادقیان را بعد از دریبل عالیشاه، دفع کرد.
دقیقه 29: بار دیگر ارسال به درون محوطه جریمه تراکتورسازی و خروج مناسب از حامد لک که روی سر تادو موفق شد توپ را از آن خود کند و در نهایت با خطای مهاجم برزیلی پرسپولیس متوقف شد.
دقیقه 32: اشتباه مهرداد کفشگری در دفع توپ، ادینیو را صاحب فرصت کرد که اومانیا مجبور به خطا روی مهاجم تراکتوری ها شد و جهانبازی او را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 33: ادینیو روی ضربه ایستگاهی که خودش به دست آورده بود، ضربه فوق العاده ای را به سمت دروازه زد که سوشا مکانی بار دیگر با واکنشی خوب آن را به کرنر فرستاد.
دقیقه 48: حرکت فرشاد احمدزاده از سمت راست دفاع پرسپولیس با خطای بابک حاتمی همراه شد تا آندرانیک تیموریان با ضربه ای جالب دروازه سوشا را تهدید کند که در آخرین لحظه محمد نوری مانع باز شدن دروازه تیمش شد و توپ را از روی خط به کرنر فرستاد.
دقیقه 50: سومین کرنر پیاپی برای تراکتورسازی را اینبار هم تیموریان به سمت دروازه فرستاد که مدافعان پرسپولیس با ضربه سر آن را دور کردند و در ادامه شوت راه دور بازیکن تراکتور هم راهی به سمت دروازه سوشا نیافت.
دقیقه 51: فرار احمدزاده این بار از سمت چپ پرسپولیس و جا گذاشتن جعفرپور با ارسال زمینی به محوطه جریمه این تیم همراه بود که توپ بعد از برخورد با مدافع پرسپولیس به راحتی در اختیار سوشا مکانی قرار گرفت.
دقیقه 54: ارسال بابک حاتمی از جناح راست را تادو با ضربه سر به سمت دروازه تراکتور زد که حامد لک آن را با اعتماد بنفس بالا و با استپ سینه جمع کرد.
دقیقه 56: روی کرنری که با اشتباه مهدی جعفرپور برای تراکتورسازی فراهم شده بود، خالد شفیعی صاحب فرصت شد که ضربه سر مدافع پیش تاخته تراکتور با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 75: پرسپولیس در حالی که برای رسیدن به گل تساوی در تب و تاب به سر می برد تراکتوری ها روی ضد حمله، دروازه سوشا را با تهدید جدی مواجه کردند. در ابتدا ثاقبی از درون محوطه جریمه ضربه اش را به سمت دروازه زد که سوشا با یک دست آن را دفع کرد و روی ضربه برگشتی هم ادینیو از شش قدم آسمان را نشانه گرفت.
دقیقه 77: فرار فرشاد احمدزاده که روز سختی را برای بازیکنان کناری پرسپولیس رقم زده با ارسال خوبی همراه شد که توپ بعد از گذشتن از بازیکنان و دروازه بان پرسپولیس، با نوک پای نوری از جلوی ادینیو دور شد تا تراکتور صاحب گل دوم نشود.
دقیقه 79: ضربه ایستگاهی روی خطا بر روی صادقیان را گابریل یک ضرب به سمت دروازه تراکتور نواخت که لک ان را دفع کرد و در برگشت هم خانزاده ضربه برگشتی را به بیرون زد.
دقیقه 80: بار دیگر خطا روی صادقیان و ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس که فرناندو این بار هم در ارسال آن ناموفق بود و سفیدپوشان تهرانی صاحب فرصت نشدند.

حاشیه‌های بازی:
*قبل از آغاز بازی و برای گرم کردن، ابتدا دروازه بان های دو تیم وارد زمین شدند، حامد لک به شدت توسط تماشاگران تراکتورسازی تشویق شد.
* ابتدا بازیکنان تراکتورسازی و بعد پرسپولیسی ها وارد برای گرم کردن وارد زمین شدند.
* در زمان گرم کردن بازیکنان تراکتورسازی، تماشگران این تیم نام تک تک بازیکنان را صدا می زدند و آن بازیکن از بقیه اعضا تیم جدا می شد، حدود 40 متر می رفت سمت تماشاگران و به آنها ابراز احساسات می کرد و بازمی گشت. این اتفاق برای تک تک بازیکنان تراکتور افتاد و همه آنها توسط تماشاگران تشویق شدند.
* قائم مقام باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژاد فلاح وارد جایگاه ویژه استادیوم یادگار امام تبریز شد.
*تماشاگران پرسپولیس باید در طبقه دوم ورزشگاه جای بگیرند و بعد از بازی باید از بین تماشاگران تراکتورسازی عبور کنند.
*خطای آندرانیک روی تادوی بیکار در این بازی، او را عصبانی کرد تا واکنش تندی به کاپیتان امروز تراکتوری ها نشان دهد. این واکنش باعث درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم، خصوصا محسن بنگر و کامدار شد که جهانبازی با دعوت تادو و اندرانیک و با وساطت نوری، بازی را آرام کرد.

شرح نیمه اول:
جدال دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تمام شاخصه‌های یک فوتبال زیبا به جز گل را در نیمه اول در خود داشت. بازی با برنامه دو تیم در کنار خلق موقعیت‌ و با حضور تماشاگران پرشور تبریزی، نیمه اول دیدار دو تیم را جذاب و دیدنی و البته پربرخورد کرده بود و اکنون یک 45 دقیقه دست نخورده برای حمید درخشان و البته تونی اولیویرای جاه‌طلب باقی مانده تا به شاگردان خود راه رسیدن به دروازه رقیب را نشان دهند.
با ادامه روند دو تیم در نیمه اول در ارایه بازی رو به جلو می‌توان امیدوار بود که این بازی گل هم در پی داشته باشد.


پیش بازی پرسپولیس تراکتورسازی +نتیجه بازی فوتبال+ ...

downloadsoftha.blogsky.com/.../پیش-بازی-پرسپولیس-تراکتورسازی...
۱ روز پیش - آخرین تمرین تراکتور سازی پیش از بازی مقابل پرسپولیس . ... میزبان پرسپولیسی خواهد بود که روزهای خوبی را به واسطه دو پیروزی در آسیا سپری ...
    • نتیجه تصویری برای پیروزی تراکتورسازی در مقابل پرسپولیس
    • نتیجه تصویری برای پیروزی تراکتورسازی در مقابل پرسپولیس
    • نتیجه تصویری برای پیروزی تراکتورسازی در مقابل پرسپولیس
    • نتیجه تصویری برای پیروزی تراکتورسازی در مقابل پرسپولیس
    تصاویر بیشتر برای پیروزی تراکتورسازی در مقابل پرسپولیس

  1. اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتورسازی | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/?itemid=1208058
    ۴ ساعت پیش - ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل تراکتورسازی اعلام شد. ... سه"، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتورسازی ...
  2. رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس ... - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/detail/403450/sport/premiere-league
    ۱۱ ساعت پیش - بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل تراکتور برد 4-1 در فصل 70 لیگ ... در 13 بازی قبلی دو تیم در لیگ برتر، پرسپولیس 5 برد و یک تساوی و 7 ...
  3. رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس - زمان

    www.zamannews.ir/.../15577-رکورد-عجیب-تراکتور-مقابل-پرسپولی...
    ۲ ساعت پیش - زمان / پرسپولیس موفق به کسب ۱۵ پیروزی و تراکتور نیز ۸ بار پیروز شده است. ۱۲ بازی دو تیم به تساوی انجامیده است. بهترین نتیجه پرسپولیس ...
  4. رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس - زمان

    www.zamannews.ir/بخش-ورزشی-7/15510-رکورد-تراکتور-مقابل
    ۸ ساعت پیش - پرسپولیس موفق به کسب 15 پیروزی و تراکتور نیز 8 بار پیروز شده است. ... بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل تراکتور برد 4-1 در فصل 70 لیگ ...
  5. پنج پیروزی کلاسیک تراکتورسازی برابر پرسپولیس

    www.1varzesh.com/.../13560-پنج-پیروزی-کلاسیک-تراکتورسازی-بر...
    ۱ روز پیش - پنج پیروزی کلاسیک تراکتورسازی برابر پرسپولیس ویژه ... را تکذیب کرد · پنج نکته‌ای که از پیروزی پرسپولیس برابر بنیادکار آموختیم ...
  6. تراختور دات کام | اخبار تراکتور + گالری تصاویر باشگاه ...

    www.trakhtor.com/
    وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند طلسم پیروز نشدن مقابل تراکتورسازی در تبریز را در لیگ برتر بشکند، عنوان کرد: کار سخت‌تر از این را هم قبلاً ...
  7. ارتش سرخ - سایت هواداران باشگاه پرسپولیس

    www.arteshesorkh.com/
    پرسپولیس در بازی بعدی خود مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان خواهد رفت. ... کادر داوری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس با حضور در چمن خود را برای قضاوت این دیدار ...
  8. ترکیب تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اعلام شد | وبسایت ...

    www.khabarlive.ir › لیگ برتر
    ۴ ساعت پیش - خبرلایو – به گزارش خبرنگار خبرلایو از تبریز ، لیست ۱۱ بازیکن امروز تراکتورسازی در دیدار مقابل پرسپولیس اعلام شد. بر این اساس: حامد لک ...
  9. پیروزی تراکتور‌سازی مقابل پرسپولیس - نمایش تگ ها | ایفنام

    ifnam.com/fa/tag/68393/-پیروزی-تراکتور‌سازی-مقابل-پرسپولیس.html
    پیروزی تراکتور‌سازی مقابل پرسپولیس - نریمان‌جهان:ثابت کردیم مدعی هستیم.
  10. پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/news/.../پیروزی-تراکتورسازی-مقابل-پرسپولیس
    نیمه‌ی نخست دیدار تراکتورسازی برابر پرسپولیس از هفته‌ی سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید. در نیمه نخست این دیدار ...
  11. کامدار: به پیروزی مقابل پرسپولیس فکر میکنیم | تراکتور ...

    www.tractor-az.ir/.../کامدار-به-پیروزی-مقابل-پرسپولیس-فکر-می.htm...
    ۱۷ ساعت پیش - احمد کامدار درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: با بردی که مقابل الاهلی امارات به دست آوردیم، روحیه خوبی داریم. باید شرایط ...
  12. درخشش آماری تراکتورسازی مقابل پرسپولیس - مشرق نیوز ...

    www.mashreghnews.ir/.../درخشش-آماری-تراکتورسازی-مقابل-پرسپولی...
    ۲ روز پیش - دوشنبه 4 آبان 88 دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس بار دیگر به مصاف ... پیروزی 4 بر 1 تراکتور مقابل پرسپولیس پایان روزهای خوش این تیم ...
  13. خدا را شکر به تیم ملی دعوت شدم/ امیدوارم برابر تراکتور ...

    www.mehrnews.com/.../خدا-را-شکر-به-تیم-ملی-دعوت-شدم-امیدوارم-براب...
    ۱ روز پیش - خدا را شکر به تیم ملی دعوت شدم/ امیدوارم برابر تراکتور پیروز شوم ... مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل بنیادکار که با ...
  14. دقیق ترین تاریخچه بازی‌های پرسپولیس و تراکتورسازی

    jahannews.com/vdcg3q9ttak9qw4.rpra.html
    ۱۸ ساعت پیش - دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران تاکنون ۳۴ بار در ... بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی پیروزی پنج بر دو در سال ۷۸ و ...
  15. پیروزی تراکتورسازی مقابل الاهلی/ سرخپوشان تبریزی 3 ...

    fifaday.ir/پیروزی-تراکتورسازی-مقابل-الاهلی-سرخپ/
    در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) ... پیروزی تراکتورسازی مقابل الاهلی/ سرخپوشان تبریزی 3 امتیازی شدند .... پایان دلپذیر برای سال بد پرسپولیس؟
  16. Football.ir - اخبار فوتبال : «پرسپولیس»

    football.ir/news/list/team/perspolis-1113.html
    ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد. .... وی در خصوص پیروزی سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا کسب این بردها ...
  17. علی دایی | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/tag/علی_دایی
    پیروزی مهم در جام باشگاه های اروپا مقابل دیناموکیف ... بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل تراکتور برد 4-1 در فصل 70 لیگ آزادگان و بهترین نتیجه تراکتور نیز برد ...
  18. پیش بازی پرسپولیس تراکتورسازی +نتیجه بازی فوتبال+ ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../پیش-بازی-پرسپولیس-تراکتورسازی...
    ۱ روز پیش - آخرین تمرین تراکتور سازی پیش از بازی مقابل پرسپولیس . ... میزبان پرسپولیسی خواهد بود که روزهای خوبی را به واسطه دو پیروزی در آسیا سپری ...
  19. خطیبی: پیروزی مقابل مسجد سلیمان روحیه تراکتورسازی ...

    www.tarafdari.com/.../خطیبی-پیروزی-مقابل-مسجد-سلیمان-روحیه-تراک...
    خطیبی: پیروزی مقابل مسجد سلیمان روحیه تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس را افزایش می‌دهد · خطیبی: پیروزی مقابل مسجد سلیمان روحیه تراکتورسازی برای ...
  20. بازی پرسپولیس و تراکتورسازی | اولین پایگاه اطلاع رسانی ...

    www.perspolisfc.net/tag/بازی-پرسپولیس-و-تراکتورسازی
    بنگر و انصاری فرد غایبان پرسپولیس مقابل تراکتورسازی ... سند ازحضور آبی ها دردسته3 · پیش بازی تراکتور-پرسپولیس/به امید پیروزی در تبریز پس از15سال!
  21. تراکتور 2 پیروزی بیشتر از پرسپولیس دارد - صفحه نخست

    khabarsport.com/detail/39458/soccer/asian-champion-league
    ۷ ساعت پیش - در دیدار برگشت نیز دو تیم در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند. ... آذر تراکتور نخستین پیروزی خود را در لیگ‌ برتر مقابل پرسپولیس کسب ...
  22. پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در نیمه نخست

    www.sobhetehran.com/fa/pages/?cid=9025
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه‌ی نخست دیدار تراکتورسازی برابر پرسپولیس از هفته‌ی سی‌وچهارم رقابت‌های لیگ با برتری یک بر صفر ...
  23. تاریخچه بازی‌های پرسپولیس و تراکتورسازی - آفتاب

    aftabnews.ir/vdca0en6w49nm01.k5k4.html
    سرخپوشان پایتخت در دو بازی آخر خود مقابل تراکتور دو باخت 1- صفر داشته اند و آخرین برد پرسپولیس به بازی رفت فصل پیش برمی‌گردد که 1- صفر پیروز شد.
  24. پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور

    salamat.zanjanbehzisty.ir/پیروزی-پرسپولیس-مقابل-تراکتور/
    پیروزی پرسپولیس مقابل. تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور سازی به برتری رسید و خبری هم از علی کریمی نشد. بیشتر.
  25. کانون هواداران پرسپولیس | پرسپولیسیها

    www.perspolis-club.com/
    ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز مشخص ... یحیی گل‌محمدی در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل سایپا، وضعیت تیمش و مسائل دیگر به ...
  26. اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

    feedkhoon.rozblog.com/post/7822
    ۵ ساعت پیش - اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتورسازی | ورزش 326 دقیقه قبل ... اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتورسازی. ترکیب تیم فوتبال ...
  27. رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس

    www.varzesh10.ir/news/.../رکورد-عجیب-تراکتور-مقابل-پرسپولیس.ht...
    ۵ ساعت پیش - رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس .... ۲۲:۲۳ العربی در غیاب دژاگه به 3 امتیاز رسید/ پیروزی حریف پرسپولیس; ۲۲:۲۳ حواشی لیگ دسته یک: ...
  28. صفحه اصلی - کلوب هواداران تراکتورسازی تبریز - Tractor ...

    www.tractorfc.com/
    تونی اولیویرا: مقابل پرسپولیس 5 بازیکن را در اختیار نداریم/ می خواهیم برنده این بازی باشیم. 19 ساعت ..... پیروزی تراکتورسازی مقابل الاهلی امارات. ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ ...
  29. رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس/ سرخپوشان پس از ...

    asrahwaz.ir/in.../رکورد-عجیب-تراکتور-مقابل-پرسپولیس-سرخ.html
    بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل تراکتور برد ۴-۱ در فصل ۷۰ لیگ آزادگان و ... که هیچ تیمی موفق به کسب ۷۰ درصد پیروزی در ۱۰ بازی مقابل پرسپولیس نشده است.
  30. پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس | دانشنامه سرّ

    serr.ir/5075
    تراکتورسازی در پایان نیمه‌ی نخست با نتیجه‌ی یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. نیمه‌ی نخست دیدار تراکتورسازی برابر پرسپولیس از هفته‌ی سی‌وچهارم ...
  31. رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس - پرتال خبری ...

    titlepress.ir/?p=125423
    ۱۱ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس موفق به کسب ۱۵ پیروزی و تراکتور نیز ۸ بار پیروز شده است. ۱۲ بازی دو تیم به تساوی انجامیده است.
  32. درخشش آماری تراکتورسازی مقابل پرسپولیس - Bokanpress ...

    bokanpress.ir/?p=27808
    ۲ روز پیش - این دو تیم تاکنون 13 بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که تراکتورسازی 7 بار و پرسپولیس 5 بار به پیروزی رسیده‌اند و یک دیدار ...
  33. تاریخچه بازی‌های تراکتورسازی با پرسپولیس جدال قرمزها در ...

    farsnews.com/newstext.php?nn=13931216000152
    ۱ روز پیش - تراکتورسازی بعد از دو پیروزی متوالی به دنبال کسب سومین برد خود است ... بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی پیروزی پنج بر دو در ...
  34. سرخپوشان پس از 13 سال در تبریز پیروز می شوند؟ - صفحه ...

    www.khateghermez.com/.../رکورد-عجیب-تراکتور-مقابل-پرسپولیس-...
    رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس/ سرخپوشان پس از 13 سال در تبریز پیروز می شوند؟ یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 08:28; ورزش; 1 بازدید. دو تیم سرخپوش و ...
  35. پیروزی تراکتور سازی مقابل پرسپولیس - نیوهاب

    fa.newhub.shafaqna.com/.../10429663-پیروزی-تراکتور-سازی-مقابل-پ...
    پیروزی تراکتور سازی مقابل پرسپولیس. پیروزی تراکتور سازی مقابل پرسپولیس تحریریه خانواده بزرگ ورزش: تیم فوتبال تراکتور سازی با یگ گل حریف خود را ...
  36. ترکیب تراکتورسازی برای دیدار مقابل پرسپولیس مشخص شد‌

    www.hotelanna.bizCPu
    ۲ ساعت پیش - ترکیب تراکتورسازی برای دیدار مقابل پرسپولیس مشخص شد‌ ... مصاف تراکتور و پرسپولیس در… ... پیروزی تراکتورسازی برابر الاهلی…
  37. برد تراکتور سازی در مقابل پرسپولیس - پایگاه خبری ...

    sahranews.ir/برد-تراکتور-سازی-در-مقابل-پرسپولیس/
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - n charge برد تراکتور سازی در مقابل پرسپولیس. صحرانیوز: دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر از ...
  38. رکورد عجیب تراکتور مقابل پرسپولیس - سی ای سی نیوز

    seeisee.ir/fa/news/681369/رکورد-عجیب-تراکتور-مقابل-پرسپولیس/
    ۱۰ ساعت پیش - شهرخبر: پرسپولیس موفق به کسب 15 پیروزی و تراکتور نیز 8 بار پیروز شده است. 12 بازی دو تیم به تساوی انجامیده است. بهترین نتیجه ...
  39. همه لینکهای تراکتور - تراختورلینک

    www.trakhtorlink.com/default.aspx
    اندوی: به حامد لک تبریک می گویم/ هواداران مقابل پرسپولیس حمایتمان کنند, - 10:34, - کاپ. گزارش تصویری پیروزی تراکتورسازی مقابل الاهلی امارات, - 10:31, - اهراب.
  40. شکست سنگین پرسپولیس برابر تراکتور - تبیان

    film.tebyan.net/film/106499
    دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در چارچوب هفته سی ودوم ... پیروزی پرسپولیس برابر فولاد در غیاب دنیزلی ... برد شیرین راه آهن مقابل پرسپولیس ...
  41. [PDF]پرسپولیس با تراکتورسازی، متفاوت با دیگران

    www.ettelaat.com/etHomeEdition/va/14.pdf
    شدند و گروهی شامل تیم های پرسپولیس، فوالد خوزستان، تراکتورسازی تبریز و نفت ... این هم به دلیل برد قابل توجه که مقابل لخویا حاصل شد در روح و جسم این تیم ...
  42. برد پرسپولیس در هفته اول مقابل تراکتور........تبریزی ها مات ...

    perspolisiran273.blogfa.com/post/14
    تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در نخستین دیدارش در فصل سیزدهم لیگ برتر تراکتورسازی تبریز را شکست دهد. دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در ...
  43. بهار نیوز - تساوی خانگی پرسپولیس برابر صبا

    www.baharnews.ir/vdcaa6n0.49nwm15kk4.html
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس هفته بیست و یکم رقابت های لیگ ... تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به رده دوم ...
  44. سرپرست تراکتور سازی: مساوی مقابل پرسپولیس بد نیست

    roozno.com/.../سرپرست-تراکتور-سازی-مساوی-مقابل-پرسپولیس-بد-نی...
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس می‌توانیم این تیم را جزو مدعیان ...
  45. ادینهو: امیدوارم مقابل پرسپولیس گلزنی کنم / به دنبال ...

    www.tarnamedashti.ir/.../-ادینهو:-امیدوارم-مقابل-پرسپولیس-گلزنی-کن...
    ۲ روز پیش - ادینهو: امیدوارم مقابل پرسپولیس گلزنی کنم / به دنبال پیروزی هستیم. ادر لوسیانو ادینهو، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو ...
  46. TABRIZ SPORT

    samadtb60.blogfa.com/
    دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی با پیروزی 3 بر 1 تراکتورسازی ... ،علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان ...
  47. برتری یک نیمه‌ای تراکتورسازی مقابل پرسپولیس/ پیروزی ...

    www.tasnimnews.com/22Bahman/Single/206068
    ۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 15 امروز به مصاف یکدیگر رفتند ...
  48. پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در نیمه نخست

    www.afkarnews.ir/prthivnii23niid.tft2.html
    پیروزی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در نیمه نخست. خبرگزاری ایسنا , 20 اردیبهشت 1392 ساعت 19:15. تراکتورسازی در پایان نیمه‌ی نخست با نتیجه‌ی یک بر ...
  49. شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتور/ اولین برد پیکان ...

    pishraftpress.com/vdcf0vdm.w6dceagiiw.html
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرسپولیس در یک دیدار خانگی و در حالی که تا 20 دقیقه پایانی از تراکتورسازی پیش بود در نهایت بازی را به میهمانش واگذار کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.