دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار تومان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال 93

زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار تومان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال 93

با توجه به مصوبه اخیر مجلس در رابطه با کاهش 3 هزار میلیارد تومانی منابع دولت برای پرداخت یارانه نقدی در سال آینده، این احتمال وجود دارد 20 اسفندماه آخرین یارانه نقدی به ثروتمندان شناسایی شده پرداخت خواهدشد.

به گزارش نامه نیوز، در حالی که کمتر از دو هفته تا پایان سال 1393 باقی مانده است اکبر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها اعلام کرد چهل و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اسفند ماه سالجاری ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 1393 به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود. به این ترتین با توجه به نزدیک شدن به پایان سال یارانه نقدی اسفند ماه دو روز زودتر نسبت به ماه های قبل به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که موضوع اصلاح شیوه پرداخت یارانه نقدی در ماه های اخیر حاشیه های فراوانی را به همراه داشته است. به طوری که نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال 94 کل کشور منابع دولت برای پرداخت یارانه نقدی در سال آینده را با 3 هزار میلیارد تومان کاهش، 39 هزار میلیارد تومان تصویب کردند.

نمایندگان مجلس همچنین مصوب کردند دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند که با توجه به هزینه 39 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت یارانه ها در سال آینده دولت باید یارانه نقدی حدود 5 میلیون و 500 هزار نفر را قطع کند که این موضوع می تواند حاشیه های فراوانی را به همراه داشته باشد.

البته این در شرایطی است که محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیش از این از حذف یارانه نقدی ایرانیان خارج از کشور خبر داده بود. این در شرایطی است که بر اساس آمارهای قشقاوی معاون وزارت امور خاجه که آذرماه سال گذشته ارائه شده بود 4 میلیون و 500 هزار ایرانی در خارج از کشور حضور دارند.

به این ترتیب با فرض ثبات نسبی این رقم دولت باید در حدود یک میلیون نفر را از لیست یارانه بگیران حذف کند که در همین رابطه نیز روز گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است دولت‌آمادگی حذف یارانه نقدی 800 هزار نفر را دارد.

با توجه به مصوبه اخیر مجلس در رابطه با کاهش 3 هزار میلیارد تومانی منابع دولت برای پرداخت یارانه نقدی در سال آینده، این احتمال وجود دارد 20 اسفندماه آخرین یارانه نقدی به ثروتمندان شناسایی شده پرداخت خواهدشد.

این در شرایطی است که دولت از ابتدای فاز دوم هدفمندی یارانه ها تا کنون هر ماه 3 هزار و 458 میلیارد تومان تحت عنوان یارانه نقدی به حدود 76 میلیون ایرانی پرداخت کرده است و با در نظر گرفتن یارانه نقدی اسفند ماه دولت تا کنون در مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها 37 هزار و 916 میلیارد تومان به عنوان یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده است.

با توجه به عدم تغییر میزان یارانه نقدی در مرحله دوم هدفمندی و پرداخت 45 هزار و 500 تومان تحت عنوان یارانه نقدی، از ابتدای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تا کنون دولت به هر ایرانی 546 هزار تومان یارانه نقدی و از ابتدای اجرای این قانون در سال 89 به هر ایرانی رقم 2 میلیون و 230 هزار تومان یارانه نقدی پرداخت کرده است.


خداحافظ!یارانه نقدی 45 هزار تومانی-کارت‌ های هوشمند انرژی ...

www.downloadsoftha.blogsky.com/.../خداحافظ-یارانه-نقدی-45-هزار-تومان...
۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میگنا - یارانه نقدی هر ایرانی 28 هزار تومان افزایش یافت ... مفتح با بیان اینکه تا 37 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و ... تاریخ واریز آخرین یارانه نقدی مرحله اول - فرارو .... تاریخ واریز یارانه نقدی تیر ماه 93 یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر ..... زمان خداحافظی ثروتمندان با یارانه نقدی فرارسید .
  1. زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار ...

    namehnews.ir/.../زمان-واریز-آخرین-یارانه-ثروتمندان-فرا-رسید-پرداخت-...
    ۱ ساعت پیش - زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار تومان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال 93. با توجه به مصوبه اخیر مجلس در رابطه با کاهش 3 ...
  2. زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار ...

    irnews.in/n/1343840
    ۴۰ دقیقه پیش - زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار تومان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال 93. انتشار: 2 دقیقه قبل , منبع خبر : نامه , طبقه ...
  3. زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار ...

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...زمان+واریز+آخرین+یارانه+ثروتمن...
    با توجه به مصوبه اخیر مجلس در رابطه با کاهش 3 هزار میلیارد تومانی منابع دولت برای پرداخت یارانه نقدی در سال آینده این احتمال وجود دارد 20 اسفندماه آخرین یارانه نقدی به ...
  4. ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها

    www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
    جدیدترین عکس حاج قاسم سلیمانی -- تیتر یک محمد مهدی .... زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار تومان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال 93 -- نامه
  5. یارانه نقدی مهر ماه چه زمان و به چه افرادی پرداخت می‌شود؟

    www.tejaratnews.com/.../News-15452-یارانه_نقدیهر_ماه_زمانفرادی_...
    با توجه به اینکه در ماه های اخیر معمولا یارانه نقدی قبل از روز 23 هر ماه به حساب ... احتمال فراوان یارانه نقدی مهر ماه تا پایان هفته به حساب متقاضیان واریز می شود. ... در حالی حدود 7 ماه از آغاز سال 93 سپری می شود و موعد پرداخت یارانه نقدی مهر ماه فرا رسیده است که ... حذف یارانه نقدی افراد ثروتمند یکی از بحث های اصلی اقتصاد کلان ایران به شمار ...
  6. خداحافظ!یارانه نقدی 45 هزار تومانی-کارت‌ های هوشمند انرژی ...

    www.downloadsoftha.blogsky.com/.../خداحافظ-یارانه-نقدی-45-هزار-تومان...
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میگنا - یارانه نقدی هر ایرانی 28 هزار تومان افزایش یافت ... مفتح با بیان اینکه تا 37 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و ... تاریخ واریز آخرین یارانه نقدی مرحله اول - فرارو .... تاریخ واریز یارانه نقدی تیر ماه 93 یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر ..... زمان خداحافظی ثروتمندان با یارانه نقدی فرارسید .
  7. دوشنبه 18 اسفند:نبض بازارهای ایران و جهان - سافت وای وای اچ

    soft.yyh.ir/news.php?fid=422223&se=دوشنبه-18-اسفند...ایران-و...
    ن به آحاد فعالان اقتصادی، نمودارهای لحظه ای تمام بازارهای مهم جهانی از طلا و ارز ‏گرفته ... هالیوودی ها درس زندگی بگیرید/تصاویر · زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار تومان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال 93 · سه جلسه محرومیت برای ...
  8. خبر گزاری ها و سایت های خبری - وب سایت شخصی ولی اله دینی

    www.dini-v.com/rss-25-%20خبر%20گزاری%20ها%20و%20سایت%20های...
    آمار تفکیکی فروش فیلم ها در سال 93 -- رویکرد .... زمان واریز آخرین یارانه ثروتمندان فرا رسید؟/ پرداخت 546 هزار تومان یارانه نقدی به هر ایرانی در سال 93 -- نامه.
  9. دوراهی یارانه نقدی 94 - ایران اکونومیست

    iraneconomist.com/fa/news/71863/دوراهی-یارانه-نقدی-94
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان ... با 5 هزار میلیارد تومان کاهش به 37 هزار میلیارد تومان رسید و مقرر شد یارانه نقدی ... در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است. ... آخرین اخبار.
  10. اقتصادی - روزنامه مردم سالاری - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=31739
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مفتح با بیان اینکه تا 37 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی ... شرایطی صادر شده است که اطلاعات دقیقی از میزان ثروتمندان ایران وجود ندارد. ... اطلاعات بانک مرکزی نشان می‌دهد که در آخرین ماه واریز یارانه، 65 میلیون تراکنش ... وی با اشاره به اینکه سال 93 سال پایانی واگذاری‌ها شرکت‌های گروه یک و دو بر ...
  11. صرفه جویی 546 میلیارد تومانی در پرداخت یارانه نقدی/ دولت ...

    cyberastro.in/.../20214326-صرفه-جویی-546-میلیارد-تومانی-در-پرداخت...
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صرفه جویی 546 میلیارد تومانی در پرداخت یارانه نقدی/ دولت یازدهم به هر ایرانی ... مشروح مناظره بر سر حذف یارانه ثروتمندان/ پرداخت مساوی یارانه به همه تخلف است · بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت/ بهترین ماه برای خرید خودرو فرا رسید/ ... متقاضی واریز شده است که در ابتدای سال 2 میلیون و 400 هزار نفر به .... آخرین اخبار.
  12. دست دولت برای حذف نکردن یارانه ثروتمندان باز است ... - آی باراد

    ibarad.com/News/5589891
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با توجه به اینکه رقم کاهش یافته در بخش تخصیص یارانه نقدی حدود 10 درصد از یارانه‌بگیران را فرا می‌گیرد در صورت ... در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... با این فرض می‌توان عنوان کرد که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است. ... آخرین اخبار.
  13. دوراهی یارانه نقدی ۹۴ - نیوهاب

    fa.newhub.shafaqna.com/IR/9769869-دوراهی-یارانه-نقدی-۹۴
    بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان کاسته شد و دولت ... آینده با 5 هزار میلیارد تومان کاهش به 37 هزار میلیارد تومان رسید و مقرر شد یارانه نقدی ... مجلس، در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... کرد که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است.
  14. خبری داغ در مورد یارانه بگیران | فرا پرس

    farapress.ir/fa/news/206151/خبری-داغ-در-مورد-یارانه-بگیران/
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرخط آخرین اخبار ... سقوط شهر مهم عراق/ داعش به نزدیکی آمریکایی‌ها رسید ... بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان کاسته شد ... مجلس، در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... کرد که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است.
  15. جزییات بسته 350 هزار تومانی دستمزد 94 - پرشین وی

    www.persianv.com/preview/279157.php
    تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393; تعداد مشاهده : 546; سایر خبرهای اخبارگوناگون · Rss ... کشور درباره میزان کسری قدرت خرید خانوار در سال جاری نسبت به پارسال به عدد ۳۵۰ هزارتومان رسید. ... واریز یک حقوق ویژه به حساب کارگران/ معافیت مالیاتی عیدی 93 چقدر است؟ ... جدیدترین و شیک ترین وسایل کودک ، سال 2015 + عکس ...
  16. دوراهی یارانه نقدی 94/شرط مجلس برای توافق جامع

    www.yjc.ir/fa/news/.../دوراهی-یارانه-نقدی-94شرط-مجلس-برای-توافق-جام...
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان کاسته شد و ... در بخش تخصیص یارانه نقدی حدود 10 درصد از یارانه‌بگیران را فرا می‌گیرد در ... در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... کرد که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است.
  17. زیان یک میلیون تومانی هدفمندی برای هر خانوارشهری - نیک ...

    www.niksalehi.com/economic/archives/209254.php
    ۲۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هدفمندسازی یارانه​ها ، خانوار روستایی ، خانوار شهری ، توزیع نقدی یارانه. ... زمان خرید خانه فرا رسید .... با واریز مرحله سی و پنجم یارانه نقدی هر ایرانی طی دوره اجرایی این طرح ... یارانه دریافت کرده است، یعنی سالانه حدود 546 هزار تومان رقمی که در زمان ... دولت ابتدا بنا داشت نقشه راه قانون هدفمندی در سال93 را به شکل لایحه‌ای ...
  18. دوراهی یارانه نقدی 94/شرط مجلس برای توافق جامع - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/.../دوراهی-یارانه-نقدی-94-شرط-مجلس-برای-توافق-جا...
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روز گذشته نمایندگان مجلس یک فوریت طرح الزام دولت به حفظ حقوق و ... آخرین عناوین سرویس .... به دور از هر گونه تهدید با قدرت و قاطعیت خواسته‌های ملت ایران را در صحنه عمل ... بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان ... در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد.
  19. اخبار هدفمند کردن یارانه‌ها : اخبار و حوادث - Page 3 - CentralClubs

    www.centralclubs.com/topic-t72658-24.html
    ۳۰ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آرشیو سپاس: 2330 مرتبه در 546 پست. Re: واریز 81 هزار تومان یارانه نقدی به صورت علی الحساب از فر ... به گزارش آخرین نیوز به نقل از فردا، با وجودی که برخی رسانه‌ها در ... 61.5 میلیون نفر) در سال 195 هزار تومان و هر ماه 16260 تومان خواهد شد. ... به عنوان مثال با فرض اینکه به هر نفر 40500 تومان در ماه پرداخت شود و با ...
  20. استقبال بیشتر مردم از اوراق مشارکت نسبت به جایگزین های ...

    khabareghtesadi.com/fa/news/1563
    قربانی با اشاره به اینکه بانک مرکزی در 2 سال گذشته به طور سالانه بیش از 2.2 برابر ... از آنها موعد تحویلشان فرا رسیده است، ضمن اینکه تعداد قابل توجهی از این افراد هنوز ... کرد و افزود: بانک مرکزی قیمت سکه پیش خریداری را 546 هزار تومان برای تحویل 4 ... دولت براساس مصوبه مجلس یارانه نقدی را به کم درآمدها پرداخت کند نه ثروتمندان.
  21. ایران چک ۵۰ هزار تومانی با طرح جدید از بهار ۹۴ + تصاویر

    www.funsaz.ir/.../4573/ایران-چک-۵۰-هزار-تومانی-با-طرح-جدید-از-ب/
    ۶ روز پیش - وی از ایجاد تغییراتی در طرح و سایز و اندازه ایران چک‌های ۵۰ هزار تومانی خبر ... وی هزینه تولید اسکناس در سال جاری را به طور متوسط به ازای هر برگ ۸۸۰ ... بانک مرکزی آغاز شد، سکه های بهار آزادی طرح جدید را با نرخ 546 هزار تومان با زمان تحویل 4 ماهه . .... نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده اند از فروردین ماه سال ۹۴ امکان ثبت ...
  22. خبر خوان - خبری داغ در مورد یارانه بگیران

    khabar-khan.ir/show/20807/خبری-داغ-در-مورد-یارانه-بگیران
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار جام ... ایران در رتبه چهارم دشمن ترین دشمنان آمریکا از نگاه مردم آمریکا ... بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان کاسته شد و ... در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است.
  23. هفته سوم مرداد 1392 - وبلاگ کارکنان موسسه اعتباری کوثر

    raminasadikosar1072.blogfa.com/1392/05/3
    واریز یارانه داروئی بیماران خاص دارنده حساب در پست بانک ایران ... اما بالاترین مبلغی که توسط این شعب پرداخت می شود، 100 هزار تومان است که به عقیده خود آنها رقمی بالا است. ... سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه نقدی مرحله سی‌ام مربوط به مرداد ۹۲ ساعت ... ریال در خرداد 91 به 10 هزارو 584 میلیارد ریال در اسفند همین سال رسیده است.
  24. بازار سرمایه - خبرگزاری اکتا

    www.acta.ir/بازار-سرمایه/content/140-2014-01-04-19-00-22/?start=42
    به گفته وی بر اساس آخرین آمار پرداختی در دی ماه امسال 76 میلیون و 500 هزار نفر یارانه .... ریزش ٥٠٠٠ میلیارد تومانی منابع توزیعی برای یارانه نقدی نشان می دهد که دولت ... پرداخت یارانه نقدی ٤٥ هزار و ٥٠٠ تومانی تا انتهای سال را با همین ٣٧ هزار میلیارد ..... اما این رشد در فصل اول سال 93 به 3.3 درصد و در فصل دوم سال 93 به 3.2 درصد رسیده که ...
  25. آبان 1392 - TSETMCبورس تهران - بلاگفا

    ayoobbbb.blogfa.com/1392/08
    ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شایان است، شرکت سود سال 92 خود را در سطوح 59001 ریال به ازای هر سهم اعلام نموده .... و 800 هزار تومان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر 93 را منتشر کرده است. ...... /وزیر امور خارجه آلمان: لحظه مهم در مذاکرات هسته‌ای ایران فرا رسیده است ...... و امید برای پرداخت یارانه نقدی ماهانه حدود یکهزار میلیارد تومان کسری دارد.
  26. ‫ایران چک ۵۰ هزار تومانی با طرح جدید از بهار ۹۴ + تصاویر | ...

    postfinder.ir/5942/ایران-چک-۵۰-هزار-تومانی-با-طرح-جدید-از-ب.html
    ۱۶ ساعت پیش - تولید اسکناس و مسکوک با بیان اینکه ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی در سال جاری ... تولید اسکناس در سال جاری را به طور متوسط به ازای هر برگ ۸۸۰ ریال اعلام ..... نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده اند از فروردین ماه سال ۹۴ امکان ثبت نام پیدا کنند. .... زمان توافق در بسته مزد ۹۴ فرا رسید · دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان …
  27. گروه‌های خبری - یزدی نیوز - سامانه مجله اینترنتی یزدی ها

    www.yazdinews.ir/SC.php?type=component_sections&id=1...
    پس از هفته ها مذاکره و چانه زنی، زمان نشست سرنوشت ساز شورای عالی کار برای ..... یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی بهمن از سوی دولت به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد. ..... تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در مراکزعمده فروشی به ۶۲۰۰ تومان رسیده است. ...... خبرگزاری ایرنا: پرداخت یارانه نقدی به 500 هزار نفری که کارت ملی ندارند و سه ...
  28. قالب وبلاگ - پایگاه اطلاع رسانی بابل

    www.babolpress.ir/author/babolpress/search-.html63p615
    شمال نیوز: براساس آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از .... وی با اشاره به آمار عملیات‌های انجام شده 6 ماه نخست سال 93 توسط پرسنل سازمان ... وی با اشاره به اینکه خیران بابل 2 میلیارد و 43 میلیون و 500 هزار تومان به این ..... پرداخت یارانه نقدی نقدی به مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر مربوط به بهمن ۹۳ ...
  29. [PDF]روزنامه شماره 3300مورخه5 اسفند 1393 - حمایت

    www.hemayatonline.ir/download/5908/PDF/3300
    ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ش رکت ایران خودرو آخرین دس تاوردهای خود در زمینه ..... وی مطرح شد که به امضای ۳۰ نفر از نمایندگان رسیده و این سوال تقدیم ... که به ثروتمندان، یارانه پرداخت شود؛ اما متاسفانه دولت، تاکنون در حذف ..... وقوع جرم را در س ازمان قضایی شروع کردیم و از آنجایی که هر سال نرخ .... میزان معوقات 93 هزار میلیارد تومانی که اعالم.
  30. گودرز نیوز بادرود - بلاگفا

    rahpooyesh.blogfa.com/?p=25
    ۲۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چگونه ثروتمند شویم .... ماده‌ای در لایحه جدید تحریم‌های ضد ایرانی که طومار مذاکرات را در هم ... اما چنانکه این مجله می‌نویسد، توجه اندکی به ماده «لغو هر گونه غنی‌سازی» که در ...... صراط: پرداخت یارانه نقدی همزمان با اجرای قانون هدفمندی از آذرماه سال 89 آغاز شد ... یارانه دریافت کرده است، یعنی سالانه حدود 546 هزار تومان رقمی که در زمان ...
  31. [DOC]است؟ - حزب موتلفه اسلامی

    www.motalefeh.ir/file/2015/.../u0634u0645u0627u0631u06478-88.doc...
    یکی از پدیده‌های اجتماعی نادری که مختص به جامعه ایرانی است حضور یکپارچه ملی .... از پیچ تند تاریخ به سلامت عبور خواهیم کرد و به اهداف عالیه اسلام خواهیم رسید. ...... بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان کاسته شد و ... در صحن علنی مجلس از سوی نمایندگان در سال 94 در قیاس با سال 93 پرداخت یارانه به ...
  32. کوروش کبیر کیست؟

    sadkhabar.ir/fa/news/41604/کوروش-کبیر-کیست
    ۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - براساس منابع موجود در کتیبه ها و نیز کتاب های تاریخی کوروش در سال 600 قبل از ... ای در جنوب شرقی ایران امروزی است بنیان گذاشت و تیسپس پس از وی به سلطنت پرداخت. ... هرودوت کوروش را نوه آژیدهاگ (اختویگو) آخرین پادشاه ماد می داند و در کتابش می ..... یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند واریز می‌شود.
  33. مدیروب - پایگاه اطلاع رسانی بابل

    babolpress.blogfa.com/author/babolpress/مدیروب
    وی با اشاره به آمار عملیات‌های انجام شده 6 ماه نخست سال 93 توسط پرسنل سازمان آتش‌نشانی ... وی با اشاره به اینکه خیران بابل 2 میلیارد و 43 میلیون و 500 هزار تومان به این ..... پرداخت یارانه نقدی نقدی به مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر مربوط به بهمن ۹۳ .... هزار میلیاردریال یارانه به حساب حدود 10 میلیون ثروتمند ایرانی واریز می شود که ...
  34. اسکناس و نیکل و مسکوکات طلا - بانکی Banki

    banki.blogfa.com/category/12
    در اواخر سال دوهزار و دوازده، هزار سایت پرداخت ها از طریق پول بیت کوین را می پذیرفتند. ..... بانک مرکزی آغاز شد، سکه های بهار آزادی طرح جدید را با نرخ 546 هزار تومان با زمان .... و با نظر متقاضی به صورت نقدی یا واریز به حساب متمرکز معرفی شده نزد هر یک ...... برداشت یارانه ها و افزایش اسکناس های 10 هزار تومانی در بازار، پشت نویسی ایران ...
  35. بهمن 1390 - اخبار( اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ) ایران - بلاگفا

    www.atabakhatami.blogfa.com/1390/11
    در چشم همه ی زنان این مرد جالب به نظر می رسید و همگی در مورد اینکه مشغول کشیدن چه ... به گزارش «روزگار نو» ژان ماریه لورت که در سن 67 سالگی در سال 1985 درگذشت، ..... ۹۷۸ هزار و ۷۶۰ نفر افزایش پیدا کرده و به این شکل قطر به آخرین کشور خاورمیانه از نظر ... این است که افراد هر چقدر هم ثروتمند باشند از دریافت یارانه نقدی انصراف نمی‌دهند.
  36. نیوزهاب - بولتن خبری روزانه

    www.newswire.ir/bulletin/05d1823ae7/type/htmlold
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی از محل اصلاح قیمت کالاها و خدمات موضوع مواد یک و 3 قانون ..... واگذاری انجام شده که با احتساب آنها این رقم به 101 هزار میلیارد تومان رسیده است. ..... هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 به میزان اصلاح حامل‌های انرژی و توزیع یارانه بین عموم ...... در این دوره فساد و فحشا به صورتهای مختلف، جامعه را فرا گرفته و توسعه ...
  37. سایت آرد و غذا

    www.ard.ir/
    صراط: یارانه هر ایرانی چند سنگک در روز است؟ ... خبرنگاران: دولت 14 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است · 1393/11/04 .... ایسنا: یک نماینده مجلس: دولت با پرداخت یارانه به نانوایان، قیمت نان را کاهش دهد · 1393/10/13 .... افکارنیوز: محل تامین منابع یارانه نقدی نان/ نوآوری در فاز سوم هدفمند کردن یارانه‌ها · 1393/09/23 ...
  38. خبرهایی از دنیای اقتصاد - نسخه قابل چاپ - جامعه مجازی دانشگاه ...

    www.pnuforums.ir/printthread.php?tid=2741
    ۱۷ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - تسهیلات زودبازده پرداخت شده بانک ملی نیز تا مدت مذکور به رقم 53 هزار و 599 ... بودن خودکفایی قطعات جدید ، هر زمان که ایران خودرو اعلام کند، حاضر به تامین ... به 540 تومان رسیده بود، این روزها به 760 تومان در هر کیلو رسیده است. ...... از واریز یارانه نقدی مردم تهران و قم به عنوان آخرین استانها حداکثر تا 20 آبان ماه خبر داد.
  39. یارانه نان دو برابر می‌شود - فرارو

    https://fararu.com/fa/news/143537
    یارانه نان در سال آینده دوبرابر می شود. ... سال آینده رقمی معادل 37 میلیون و 546 هزار و 609 میلیون ریال برای پرداخت یارانه نقدی نان به خانوارها در نظر گرفته شده است.
  40. اخبار :: شایعات :: شنیده ها www.bourex.info

    pro.bourex.info/viewtopic.php?p=627479&sid...
    ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 21پست
    ۱۳۹۱/۰۵/۲۰ ۱۵:۰۹ تحقق 30 ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری بهمن شرکت ... در دوره سه ماهه دوم سال مالی منتهی به 30 آذرماه امسال 93 میلیارد و 457 میلیون ریال درآمد ... 3 هزار تن میلگرد فولاد نطنز به قیمت 1490 تومان عرضه شد که با افزایش 10 .... با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، مصرف برق در کشور کاهش یافته و این امر ...
  41. طالع بینی Archives - آنلاین 93 | تمدن سازی نوین اسلامی

    www.on93.ir/category/سرگرمی/طالع-بینی/
    چگونه کامپیوتر خود را به حمام ببریم؟ .... حفظ حقوق ملت ایران خط قرمز است · رشد اقتصادی سال گذشته ایران منفی ۱٫۷ درصد · تورم چه بلایی برسر یارانه نقدی آورد ...
  42. چه شد که ما یکشنبه طلا را برای خرید مناسب ندیدیم؟ - دکتر مانی

    www.drmoney.ir/article1189.aspx
    ۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در مطلب سبد ، تاریخ 26 خرداد اشاره کردیم که هر وقت دلار به 3000 تومان و ... اینکه بعد از تعطیلی قیمت سکه و طلا در ایران چقدر باشد اصلا مهم نیست. ... همه داراییم هم مقدای طلاست که توی دوازده سال کار بدست آوردم. ... 546تومانی بود رو نگه داشتمو با اعلام نظر جناب دکتر که بدون توجه به ... ==یعنی زمان خرید سکه فرا رسیده ؟
  43. اخبار [بایگانی] - صفحه 14 - سایت و انجمن گفتگوی بورسی

    forums.boursy.com/archive/index.php/t-21-p-14.html
    ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به این ترتیب با افشای تقلب 3 هزار میلیارد تومانی، اعلام شد بعد از واگذاری .... ثروتمند و توسعه یافته در جهت تامین منابع برای از میان بردن فقر است. ..... به گفته وی ایران در میان 139کشور جهان از نظر تورم در رتبه 121،دسترسی به آخرین ...... سال از زمان آن، مشخص شده اوضاع صنایع به رغم عدم دریافت یارانه ها چندان هم ...
  44. 3 - تالار بورس

    forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-50049-p-3.html
    ۲۷ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏60 نویسنده
    هم منابع مالی را برای پرداخت یارانه ها به مردم فراهم کرد و هم جلوی انبار کردن ..... هر یک دلار کالای خارجی به داخل، رقمی معادل 32 هزار و 295 ریال یارانه به ..... رسیده و به اندازه مصرف 10 سال کشور ذخایر طلا در بانک مرکزی موجود است. ..... 2- چنانچه متقاضیان با پرداخت نقود بیگانه (به‌صورت نقدی) نسبت به گشایش حساب یا واریز ...
  45. اقتصادی - یادداشت های غلامحسین دوانی

    csr.persianblog.ir/tag/اقتصادی
    به لحاظ هر شش شاخص حکمرانی ایران فاصله بسیار با امارات دارد و بیشترین شکاف .... بودجه واقعی بودجه سال 1394 بالغ بر 80 هزار میلیارد تومان می‌باشد که با توجه به ...... جالب آنکه در همین دوران سروکله ثروتمندان نوظهور ایرانی مشابه ثروتمندان نوظهور ...... خانوارهای ایرانی طی سنوات 92- 1388 و 93- 1392 را که سونامی اقتصادی یارانه به ...
  46. روندهای اقتصاد ایران [آرشیو] - فوروم ایران آمریکا

    www.iranamerica.com › ... › ورود به تالار اقتصادی › بخش اقتصادی
    ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - تولید نفت ایران از روزانه 4 میلیون 106 هزار بشکه در سال 1384 به سه ..... در یان منطقه با 38 درصد افزایش به یک مییون و 360 هزار تومان رسیده بود که ... این گزارش در رسانه های ایران انعکاس نیافته و آخرین نیوز برای اولین بار آن را منتشر می کند: ...... است را دولت به صورت یارانه نقدی بین بخشی از مردم و بنگاههای تولیدی ...
  47. پیچیدگی‌های کنونی اقتصاد ایران - مجمع واردات - www ...

    www.majmavaredat.com/view-3083.html
    ۲۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بررسی‌ها نشان می‌دهد افزایش یا کاهش درآمدهای نفتی هر دو منشا بروز رکود تورمی در ... اعلام شد که این رقم در سال 90 به 20 میلیون و 546 هزار و 884 نفر رسیده است. .... تراز عملیاتی بودجه دولت در سال 90 حدود 80 هزار میلیارد تومان کسری داشته است. ... باید بخشی از درآمد حاصل از هدفمندی صرف پرداخت یارانه نقدی آن هم نه به همه ...
  48. استفتائات - احکام تقلید - khamenei.ir

    farsi.khamenei.ir/treatise-content?uid=
    به هر حال هر مقدار از جنگل که به‌صورت مزرعه یا مسکن و مانند آن احیا شده و ملک شرعى ...... آیا امکان دارد فردی با وجود پرداخت حقوق فقرا و مساکین بسیار ثروتمند شود؟ ..... از بودجه خود را تا زمان تخلیه ساختمان بعد از انقضاء مهلت اجاره به حساب اداره اول واریز کند؟ .... و هر ماه از سود سهام پنج هزار تومان به من بدهد، بعد از گذشت یک سال قطعه زمینی را ...
  49. سایت خبری دزفول تایمز - اخبار مردم

    www.deztimes.ir/?keyword=-مردم-
    آخرین اخبار مرتبط با -مردم- ... 17- رئیس زندان دزفول خبر داد20 هزار نفر ساعت آموزش به زندانیان دزفول · 18- امام جمعه موقت دزفول:رای هر ایرانی، رای به نظام جمهوری اسلامی است ... 22- رسیدگی به مناطق محروم در دولت های نهم و دهم به اوج رسید ...... 493- از حذف یارانه نقدی تا تک نرخی شدن بنزین با گرانی بنزین تکلیف کارت های سوخت و بنزین ...
  50. شبکه اجتماعی - سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

    www.tebyan.net/SpecialUrl/3/4/2008/religion.../index.aspx?...
    ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - زیارت پیامبر اکرم بعد از هر نماز وارد شده «روایت شده به سند صحیح که ابن اَبى نَصْر ... تعارض الاحوال (جلسه 2)؛ سال 94-93، جلسه هفتاد و هفت؛ 27 بهمن 93. ...... که به خزانه واریز شده ولی این وزارتخانه موفق به دریافت حدود 600میلیارد تومان از .... مبتلا به سرطان در سال گذشته، زمان آن فرا رسیده که این موضوع را جدی بگیریم.
  51. وخامت وضعیت جسمی مریم ضیاء فعال کودک و انتقال او به ...

    www.rahekargar.net/printf.php?tb=labor_iran&fn=20100523_54...
    چرا که اگردولت موظف باشد که به جای یارانه‌های موجود به همگان یارانه نقدی بدهد . ... می گوید تغییر کند، مستقل از میزان یارانه نقدی که پرداخت خواهدشد، سال تازه سال تورم از ..... حداقل حقوق ۲۶۳ هزار تومان تعیین شده از سوی شورای عالی کار برای این سال با ۲۰ ...... طبق آخرین آمار گمرک ایران، از ابتدای سال تاکنون تنها 400 هزار دستگاه به‌صورت ...
  52. [PDF]1235 - نشریه داخلی قوه قضائیه

    maavanews.ir/LinkClick.aspx?fileticket=h172qB2tNes%3D&tabid...
    تعـد اد د اد خواسـت های ارایـه شـد ه بـه محاکـم، به هر یـک از اسـتان ها تعـد اد د فاتر ... عجـز از پرداخـت جـزای نقـدی در حبـس بـه سـر می برنـد را. از دیگـر .... هفـت سـال بـه تصویب رسـید و در حـال حاضر کمیتـه جزا و .... وزیـر اقتصـاد در مورد حـذف افراد پـردر آمد از دریافـت یارانه. نقـدی ..... 5 میلیـون و 400 هـزار تومـان، در دبیرسـتان پاییـن ترین قیمت.
  53. از خوانندگان محترم خواهشمندم به وبلاگ اشک آتش2 مراجعه کنند ...

    ashkeatash57.blog.ir/?page=72
    اگر فرهنگ های لغت معروف دنیا هر سال ویرایش جدید دارند رساله توضیح المسائل ما صدسال ...... به طور مثال چند نفر از دوستان که در ماه های قبل یارانه به حسابشان واریز می شد این .... اگر چه قیام مردم مسلمان ایران در بهمن پنجاه و هفت به نتیجه رسید اما با توجه به ...... سردار مهدی باکری در زمان تصدی در شهرداری ارومیه حقوق هفت هزار تومانی خود را به ...
  54. واکنش ظریف به ادعای خبرگزاری رویترز/ برنامه دیدارهای امروز ...

    tehranshahr.org/3633/آلوده‌ترین_شهرهای_دنیا_کجا_هستند؟
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی افزود: با احتساب 371 هزار واحدی که بانک مسکن در بخش سهم الشرکه تامین ...... آخرین مهلت داعش به ژاپن و اردن .... اظهارات افخم درباره پیام ایران به امریکا/ میزان یارانه نقدی سال آینده ...... مقابله با اسرائیل در هر زمان و مکان و هر شکلی حق قانونی و شرعی ماست ..... وقت پوست‌اندازی فرا رسیده است/ نواختن زنگ موسیقی انقلاب.
  55. آخرین تحولات بازار طلا و ارز [آرشیو] - صفحه 3 - انجمن تجارت ...

    iran-egold.com › ... › اخبار و مطالب روز
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به گفته کشتی آرای هر مثقال طلای 17 عیار 333 هزار تومان و هر مثقال طلای ..... بازار طلا در آخرین روزهای سال 90 به هر خبری واکنش نشان داد: ادامه رکود و ..... این افراد سکه های طرح جدید را با نرخ 546 هزار تومان با زمان تحویل 4 ماه ...... وی افزود: در کنار آن نیز دولت باید رقم یارانه نقدی را افزایش داده یا یارانه را به واردکننده و مباشر ...
  56. تاثیر آزادسازی قیمت بر بازار پتروشیمی ها - پارسیان سهام

    parsiansaham.com/showcontent.aspx?pageid=502&NewsID=17519
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار : ... هیأت اقتصادی ایران سال ۹۴ عازم آمریکا می‌شود. .... پرداخت بدهی های "کچاد" و "کگل" به دولت از طری. ..... پرتفوی 100 هزار میلیارد تومانی و معاملات غیر . ..... عرضه 100 درصدی سهام یک شرکت تولید برق در فرا. ...... عرضه کرد که 52 هزار و 546 تن تقاضا برای آن ثبت شد و حجم معاملات به اندازه میزان عرضه بود.
  57. جستجو در خبرها فارس - مطبوعات فارس

    www.matboatfars.com/SearchNews.aspx?q=فارس
    آخرین زمین لرزها ... فعالیت‎های فرهنگی در فارس باید بر اساس قابلیت‎های هر شهرستان اجرا شود · مجموعه آثار ... سقف پرداخت یارانه نقدی به مردم کاهش یافت · انیمیشن هنرمند شیرازی به جشنواره تصویر سال رسید ... تصویر پیشکسوت دوبله ایران در انجمن مفاخر فارس نصب می‌شود ... سکته صیفی‌جات در بازار/ قیمت مرغ ناگهان ۸ هزار تومان شد.
  58. اقتصاد - Zolfe Sokhan | Babak Esmaeili's Persian Weblog

    zolfesokhan.persianblog.ir/tag/اقتصاد
    اختلاس ۲ هزار و۸۰۰ میلیارد تومانی از سیستم بانکی، در حالی طی روزهای اخیر به ...... کرد که زمان آن فرا رسیده تا تجربه‌ی تشکیل قلمرو یک‌پارچه در اروپا کنار گذاشته شود. ...... با انگلستان در ارتباط با تجزیه ایران در اواخر سال 1993 را در پرونده خود دارد. .... با واریز یارانه نقدی در حساب سرپرستان بیست میلیون خانوار ایرانی شامل 67 ...
  59. ذوالقرنین: بلاگ کده

    rezvanfaez1352.blogkadeh.ir/
    احمد توکلی در پایان عنوان کرد: به عنوان نماینده ملت ایران بخشی از اطلاعات ذی ربط را ... مجلس، در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... بنابراین این احتمال وجود دارد میزان پرداخت یارانه نقدی در سال آینده نسبت به سال جاری ... کرد که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است.
  60. رنک الکسا - TCE.Blogfa.Com

    tce.blogfa.com/author-tce.aspx?p=44
    آخرین مطالب ... وی اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را در افزایش شاخص بورس تاثیر گذار دانست و ... وی ارزش بورس تهران را با پایان معاملات امروز بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان اعلام .... وی درباره افزایش یارانه مددجویان بهزیستی و دهک‌های کم درآمد گفت: از سال آینده، ...... دولت ایران برای هر نفر 810 هزار ریال یارانه نقدی به ازای دو ماه واریز کرده است.
  61. 1فروردین

    www.iranliberal.com/SotonAzad/AmiJavahe_Rooshomar_89-1.htm
    چرا که اگردولت موظف باشد که به جای یارانه‌های موجود به همگان یارانه نقدی بدهد . ... می گوید تغییر کند، مستقل از میزان یارانه نقدی که پرداخت خواهدشد، سال تازه سال تورم از ..... حداقل حقوق ۲۶۳ هزار تومان تعیین شده از سوی شورای عالی کار برای این سال با ۲۰ ...... طبق آخرین آمار گمرک ایران، از ابتدای سال تاکنون تنها 400 هزار دستگاه به‌صورت ...
  62. دوراهی یارانه نقدی 94 تی نیوز

    bottega--veneta.net/دوراهی-یارانه-نقدی-94-تی-نیوز/
    ۲ روز پیش - بنابراین از حجم اعتبارات یارانه نقدی در سال آینده 5 هزار میلیارد تومان کاسته شد و ... در بخش تخصیص یارانه نقدی حدود 10 درصد از یارانه‌بگیران را فرا می‌گیرد در ... در سال 94 نسبت به سال 93 پرداخت یارانه به گروهی از مردم متوقف خواهد شد. ... کرد که درآمد سالانه از یارانه هر شخص معادل 546 هزار تومان (مشابه سال جاری) است.
  63. آذر, 1392 - پایگاه خبری تحلیلی کریمه

    www.karimeeh.ir/2013.html?view=archive&month=12
    کریمه:زیارت قبر مطهر حضرت زهرا (س) آرزوی هر عاشق دلداده‌ای است مخصوص در ایام فاطمیه [ . ..... به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کریمه، با فرا رسیدن نهم دی ماه سال 93، دقیقاً 5 ...... ایران رو به افزایش است، گفت: لاستیک ماشین از 195 هزار تا 38 میلیون تومان .... قبل به اجرا در آمد و هدف آن هم حذف تدریجی یارانه‌ مواد سوختی، آب، برق و سایر اقلام.
  64. یا - دانلوداهنگ دلار دلاربیاپیشم

    baser110.arisfa.com/یا/
    کلیک کن 5000.00 هزار تومان با ثبت نام بدست بیاور | بازدید: 205 ... برخی از پژوهشگران، تاریخ ساخت اهرام را به بیش از ۱۲ هزار سال پیش نسبت می‌دهند که هنوز منبع ...
  65. کلینیک حقوقی دانشگاه برنامه - پاتوقی

    patoghee.com/more/520167_20/حقوق-دانشگاه-ازاد-قم.html
    تبصره- در صورتیکه حکم به پرداخت قیمت مال صادر شود، قیمت زمان اجرای حکم، ملاک است. ... فرماندهان، افسران و درجهداران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که آموزش مربوط را ... ضابطان دادگستری مکلفند پس از دریافت شکایت، به شاکی رسید تحویل دهند و به ...... که برای برائت یا کشف حقیقت هر اظهاری دارد به عنوان آخرین دفاع بیان کند.
  66. اخبار جدید امروز | بمب آف BOMBOFF

    www.bomboff.com/.../1%3Fpage%3D372%3Fpage%3D278%3Fpage%3...
    در آخرین معاملات امروز بازار سکه و طلای تهران ؛هر قطعه سکه تمام، ۱۰ میلیون و ۲۲۰ هزار ... در سه ماه پایانی سال با در نظر گرفتن اینکه در چنین دوره ای معمولا پرداخت تسهیلات در ... ماهیانه آنه از ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد، از لیست یارانه بگیران حذف می شوند. ... در شرایطی صادر شده است که اطلاعات دقیقی از میزان ثروتمندان ایران وجود ندارد.
  67. پایگاه فدائیان رهبر - اقتصادی

    fadaianleader.blogfa.com/category/6?p=1
    پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. حضرت امام ... آخرین نوشته ها، آرشیو و برچسب ها ... جهت سلامتی امام زمان(عج) همین الان یک صلوات بفرست!
  68. گوناگون - گروه پژوهشی نهج البلاغه

    www.nahj110.ir/3788-گوناگون
    ایجاد شغل از پرداخت یارانه نقدی موثرتر است ..... رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه پرونده محمدرضا رحیمی از سال 88 مطرح شده، گفت: اینکه .... قیمت سکه 14 هزار تومان کاهش یافت/ دلار 3 هزار و 400 تومان .... نوشته:546 ... برو به آخرین پست ..... از آنها نام برد، شغل هایی هستند که صاحبان آنها به هر روشی به مشتریان و اطرافیان خود و کسانی ...
  69. سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان - پرسیار - دانشنامه ...

    porseshyar.com/detail/1691347/article/2
    ۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان آغاز انتخاب چهره سال 93 مشخص شد ... المپیاد ریاضی از سال 80 تا 93 ..... فرشتگان سراغش را از خدا می‌گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می‌گفت: ..... اهل سنت ایران به کشور عزیزمان سفر می کند و طی سفری زمینی به طول 11 هزار ...... مرغ که هم‌اکنون به 8000 تومان نیز رسیده است، مصرف این کالا در سبد خانوار به ...
  70. فروشگاه طوبی

    www.toobashop.com/newsTitles/v/2100/index.htm
    این بازی با تک گل آرش برهانی ۱-۰ به سود استقلال به پایان رسید ... بهترین و کاملترین نرم افزار برای ترجمه زبانهای دنیا به یکدیگر .... سرپرست باشگاه پرسپولیس بمناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران ... پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به دلیل تخلف تماشاگرانشان جریمه نقدی شدند. ...... یارانه مهرماه امشب واریز می‌شود.
  71. کربلای معلی - دفتر خدمات زیارتی روضه رضوان کاشان

    rovzehrezvan.com/News/topic/5/کربلای%20معلی/کربلای%20معلی/
    بالاخره کاروان چهارمی به مدیریت آقای پرتوی هم در نیمه شب رسید و به انتظار تکمیل شدن این پازل پایان داد ..... تعداد بازدیدها : 779; عمره دانشجویی گران می شود/2 میلیون و 700 هزار تومان ..... تعداد بازدیدها : 682; اعلام زمان بندی ثبت نام حج تمتع سال 93 ...... تعداد بازدیدها : 1388; انصراف مسئولان ارشد سازمان حج و زیارت از دریافت یارانه نقدی
  72. جنبش کارگری ومروری براعتصابات واعتراضات کارگران ...

    https://etehad3.wordpress.com/.../جنبش-کارگری-ومروری-براعتصابات-واع...
    ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - چرا که اگردولت موظف باشد که به جای یارانه‌های موجود به همگان یارانه نقدی بدهد . ... درست دربیاید تا پایان سال ۲۰۱۰نرخ بیکاری در ایران به ۲۳ درصد خواهد رسید. .... حداقل حقوق کارگران در سال ۸۳ معادل ۱۰۶ هزار تومان، در سال ۸۴ معادل ۱۲۶ هزار تومان ..... ورشکستگی واحدهای صنعتی هر چند که در ابتدا به بهانه‌ای برای کسب منابع مالی ...
  73. آرکی بلاگ - orkki سیدالشهدای مرزنکلاته

    sshohadamarzankola.orkki.org/
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به فاصله 15 سال از دل شعار جمهوریت و تجدد، دیکتاتوری سیاه رضاخانی پدید آمد. .... که واگذاری رانت 650 میلیون یورویی (بالغ بر 3 هزار میلیارد تومانی) به بهانه ... طرف ما به واقع‌بینی رسیده باشد اما چنانچه اراده نباشد، 4 سال هم می‌تواند کافی ..... که روزنامه فرا منطقه‌ای «القدس العربی» آن را به چاپ رسانده، به راهبرد ایران از ...
  74. لمکس- تعویض جا‌به‌جایی بیش از 70 درصد فرمانداران

    karfon.lmax.biz/.../تعویض+جا‌به‌جایی+بیش+از+70+درصد+فرمانداران.ht...
    فرمانداران این دو شهرستان مرزی ایران وعراق به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط عصر ... دیدار و به بررسی آخرین وضعیت پیشرفت کاری و رفع برخی موانع پرداختند. .... درساعت 5 بعداظهر چهارشنبه 31/02/93 جلسه مجمع عمومی انجمن با حضور نماینده ..... را طی مجامع سال جاری داشته اند و بیش از 500 تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرده اند.
  75. آلزایمر ؛ استرس ؛ اضطراب - تبیان - پرسیار - دانشنامه آنلاین

    porsyar.ir/detail/1687544/article/8
    ۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان آغاز انتخاب چهره سال 93 مشخص شد ... المپیاد ریاضی از سال 80 تا 93 ..... فرد دانا دو نفر از بهترین شاگردانش را به مدیریت هر کدام از تیم ها انتخاب کرد. ..... ایران به کشور عزیزمان سفر می کند و طی سفری زمینی به طول 11 هزار کیلومتر ...... که هم‌اکنون به 8000 تومان نیز رسیده است، مصرف این کالا در سبد خانوار به مقدار ...
  76. [DOC]روز شمار کارگری قسمت دوم - انجمن کارگری جمال چراغ ویسی

    ijcwa.com/word/Ruzshomar%2088-89%20(2).doc
    پس از حذف یارانه آرد، و گران شدن قیمت هر کیسه آرد این امر موجب کساد شدن بازار کار ..... همچنین حقوق 800 هزار تومانی کارگران به 500 هزارتومان تقلیل پیدا کرده و حتّا همین ..... اما در سال های بعد به دلایل مختلف این تعداد به ۴٠٠ نفر رسید و ٦ سال پیش این ...... هوشیاری عضو اتحادیه آزاد کارکران ایران به اداره اطلاعا ت سنندج فرا خوانده شد و در ...
  77. رادیو جوان | امروز یک سایت دانلود دیگر - Part 429

    radioyoungdownload.ir/page/429/
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۲۷ دقیقه پیش - به گزارش ایران خبر هر چند که هنوز چندین ماه تا آغاز تابستان باقی مانده است اما ..... «یارانه نقدی 45 هزار تومانی - تیتر جدیدترین و .
  78. پیام جدیدتر - انجمن های سیاسی ، فرهنگی و مذهبی نورآسمان

    www.nooreaseman.ir/2014/01/blog-post_6677.html
    ۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هشدار فعالان سایبری ایران به اوباما ادامه مطلب . ..... آنقدر مردم را ثروتمند می‌کنم که بی نیاز از دریافت یارانه باشند (1); آنها که تکلیف خدا را به دوش ...
  79. شرکت تجاری بازرگانی پویافر خاورمیانه

    pouyafar88.blogfa.com/author/pouyafar88?p=2
    ۱۴ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی مثل این است که در یک جیب مردم ۴۵هزار تومان بگذاریم .... در حالی که نرخ تورم به ۴۰درصد رسیده و در شش‌ماهه اول سال هم انتخابات ... هر گرم طلا زیر 100 هزار تومان، نرخ سکه زیر یک میلیون و 40 هزار تومان و بهای دلار زیر سه هزار تومان آمد. ... نشان می دهد که ایران بین 185 کشور دنیا در رتبه 129 و در آخرین جایگاه ...
  80. دسته نرم افزار آموزشی - صفحه 540 - فروشگاه

    www.sadafcenter.ir/cat/1//page/540/index.cgi
    ۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کامل ترین مجموعه آموزش فارسی تعمیر تخصصی لپ تاپ ، به صورت ... 8 نفر از 10 ثروتمند دنیا فقط از طریق در بورس دارایی های خود را ... 91 · 92 · 93 · 94 · 95 · 96 · 97 · 98 · 99 · 100 · 101 · 102 · 103 · 104 ... تاریخ, طلای 18 عیار, هر مثقال طلای 18 عیار, سکه تمام طرح قدیم ..... یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی مهرماه امشب واریز می‌شود.
  81. فروشگاه اینترنتی آی تی کالا

    www.it-kala.ir/newsTitles/v/2100/index.htm
    این سنگ تاثیر خوبی در معالجه اختلالات هورمونی به ویژه در بانوان دارد ... تاریخ, طلای 18 عیار, هر مثقال طلای 18 عیار, سکه تمام طرح قدیم, سکه تمام طرح جدید .... پیام تبریک سرپرست باشگاه پرسپولیس بمناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران ... کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال اروپا شد اما تقابل او با لیونل مسی همیشه جالب ...
  82. اس ام اس ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار 1393 - طراح ...

    www.pcplatoon.ir/1393/page/15
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روز پنجم جمادی الاولی در هر سال، روز مبارکی است؛ میلاد با سعادت اسوه صبر و ... اس ام اس جدید 93 - اس ام اس روز پرستار - اس ام اس-جدیدترین اس ام اس های روز ... های زیبا به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و فرا رسیدن روز ...... در نظر گرفته شده بود که از این میزان 48 هزار میلیارد تومان به پرداخت یارانه نقدی .
  83. دسته نرم افزار آموزشی - صفحه 86 - فروشگاه

    www.tarazmarket.ir/cat/1//page/86/index.cgi
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش خیاطی زنانه 1 و 2 به زبان فارسی (مقدماتی تا حرفه ای) / 30 سی دی/ ... مجموعه فیلم های ملاقات با امام زمان (شیخ احمد کافی) – اورجینال ... جدیدترین آموزش جامع تصویری تار | اورجینال ... آموزش ماشین کاری،پرداخت و شیار تراشی مدلهای صنعتی+نرم افزار .... تاریخ, طلای 18 عیار, هر مثقال طلای 18 عیار, سکه تمام طرح قدیم ...
  84. دسته نرم افزار آموزشی - صفحه 145 - فروشگاه

    www.tarazmarket.ir/cat/1//page/145/index.cgi
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به جای پرداخت 150دلار، در خانه آزمون تافلiBT دهید و نمره واقعی خود را ... برای اولین بار در ایران آموزش نانچیکو به سبک بروسلی ... (orginal) با کمترین زمان بیشترین درآمد را کسب کنید ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... تاریخ, طلای 18 عیار, هر مثقال طلای 18 عیار, سکه تمام طرح قدیم ...
  85. فروشگاه

    www.tarazmarket.ir/newsTitles/v/8160/index.htm
    آخرین وکاملترین ورژن طرح توجیهی تائید شده و قابل اجرا در سراسر کشور با وام ... آموزش مالتی مدیا به مدت زمان 5 ساعت از کمپانی Total Training در قالب 1 حلقه DVD ... به جای پرداخت 180دلار برای تخمین نمره تافل خود ابتدا یک آزمون آزمایشی تافل بدهید .... ملی‌پوشان ورزش سه‌گانه ایران به‌منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی سال 2013 آسیا ...
  86. تکست - اخبار [بایگانی] - صفحه 14 - سایت و

    www.textarchive.net/archive/u036dvoehow
    به این ترتیب با افشای تقلب 3 هزار میلیارد تومانی، اعلام شد بعد از واگذاری .... در کشورهای ثروتمند و توسعه یافته در جهت تامین منابع برای از میان بردن فقر است. ..... به گفته وی ایران در میان 139کشور جهان از نظر تورم در رتبه 121،دسترسی به آخرین ...... یک سال از زمان آن، مشخص شده اوضاع صنایع به رغم عدم دریافت یارانه ها چندان هم ناخوش ...
  87. سایت سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

    www.rahekargar.org/browsf.php%3FcId%3D1033%26Id%3D45%26pgn%...
    چرا که اگردولت موظف باشد که به جای یارانه‌های موجود به همگان یارانه نقدی بدهد . ... تغییر کند، مستقل از میزان یارانه نقدی که پرداخت خواهدشد، سال تازه سال تورم از کنترل خارج ..... حداقل حقوق کارگران در سال ۸۳ معادل ۱۰۶ هزار تومان، در سال ۸۴ معادل ۱۲۶ هزار تومان ..... البته حال که به پایان سال رسیده ایم، به خاطر کاهش درآمدهای نفتی هم صادرات ایران ...
  88. [PDF]9 ماهه ۳5 میلیارد دالر صادرات غیر نفتی داشتیم - روزنامه ...

    eghtesad-pooya.com/news/wp-content/uploads/2015/01/93-10-16.pdf
    ۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 100 سال از اقتصاد کشور جمع شود، اخالق نفتی باید از اقتصاد ایران جمع شود، زیرا ذهن و رفتار ..... گفت: زمان استفاده از نفت به اتمام رسیده و باید تصمیم بگیریم یک ..... یارانه بگی ران ب رای حذف از فهرس ت پرداخت های نقدی قابل شناس ایی ... نفر ماهانه یارانه اختصاص دهد، نیازمند 3 هزار و 500 میلیارد تومان منابع به.
  89. مهر ٩۳ - خبرنامه ایران

    khabarnamehiran.persianblog.ir/1393/7/
    ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی سال 1310 در روستای کن از توابع تهران به دنیا آمد. .... به یاد دارم وقتی به بحث وحدت وجود اسفار که رسید، با این‌که بحث دشواری ...... که ساحت طبیعت، اصلی و ساحت فرا طبیعت، فرع باشد و یا به هر دو، نگاه مساوی ...... جنتی وزیر ارشاد درباره میزان و نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات اعلام وصول شد.
  90. بهمن ٩٢ - أینَ الفاطِمیُّون؟...

    fatemiioon.persianblog.ir/1392/11/
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نتانیاهو که در نشست هفته قبل ایران را به اتخاذ رویکرد تهاجمی بعد از ... 4- یک ارزیابی مهم اطلاعاتی دیگر نیز نشان میدهد که از زمان روی کارآمدن ... دولت‌آبادی به اتهام ترویج مارکسیسم به 2 سال زندان در رژیم ستمشاهی ...... خواستند ثروتمندان را ترغیب به انصراف از دریافت یارانه نقدی کنند اما ...... زمان 7/12 الی 16/12/93.
  91. دکتر مهدی نیک روی

    rahrovanevelayatt.persianblog.ir/1392/2/
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در همین لحظه، هواپیماهای خودی رسیدند، بمب‌هایشان را ریختند روی نیروها و تجهیزات دشمن. ... آیت‌الله خامنه‌ای از عملیات سؤال کردند و هر کدام از فرماندهان توضیحاتی دادند. ..... روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت، آخرین روز ‌نام‌نویسی کاندیداهاست؛ روزی ...... وی ارزش یارانه 45 هزار تومانی نسبت به سال گذشته را به اندازه ارزش 15 هزار ...
  92. ابزار چت روم - مطالب اقتصادی روز ایران و جهان

    noryab2010.blogfa.com/author-noryab2010.aspx
    ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هرچند دولت سابق تلاش کرد با پرداخت یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی، جبران ... در هر صورت، تعیین حداقل دستمزد سال 93 میلیون ها مشمول قانون کار در ... بوده که با این افزایش در سال جاری به مبلغ 487 هزار و 125 تومان رسید. .... 22 تیر ماه به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می‌شود و از همان زمان قابل برداشت خواهد بود.
  93. زیاده‌خواهی آمریکا، مشکل اصلی در دستیابی به توافق جامع ...

    chns.blogfa.com/author/chns/imgrep.php?p=1
    دختر ۱۶ ساله توسط مادرش در خیابان به قتل رسید + تصویر ... ˈنصرت الله احمدیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان وقوع این حادثه را ...... وی گفت: سال آینده یارانه نقدی همان 45 هزار و 500 تومان بین خانوار توزیع می‌شود و هر چقدر سال ..... طبق آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران 1 میلیون و 700 هزار کودک در کشور به صورت مستقیم ...
  94. تحلیل بازار بورس ایران و بازار طلا و ارز + تحلیل اقتصادی و ...

    www.adantahlil.com/archive/index.php?t-448-p-25.html
    پاکستان آخرین بار در اوت سال 2013 اقدام به ممنوعیت واردات طلا کرد. .... این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، زمان بندی پرداخت اقساط به ایران را به این ...... در مجلس هم قیمت هر لیتر گازوئیل یارانه ای از 150 تومان فعلی به 157.5 ریال و بهای هر ...... بازار هیجانی میشود اختلاف نقدی و سر رسیدهای اتی گاها تا 40 و 50 هزار تومان هم میرسد و ...
  95. جاشمعی های زیبا بسازید - صفحه اول سایت

    vous.ir/news/bartarinha/item/157443/جاشمعی-های-زیبا-بسازید
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با توجه به تصاویر، ماسه هایی با رنگ های مختلف را بصورت لایه لایه بر روی هم قرار دهید. ... پیام معصومه ابتکار برای دوستان حزب‌اللهی/ جدیدترین روایت کریمی قدوسی .... دولت موظف به حذف چند میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی شد؟ ..... هر ایرانی روزانه ۱۰ تومان صدقه پرداخت می‌کند ..... زمان توافق در بسته مزد ۹۴ فرا رسید.
  96. آذر ۸٩ - سبزک

    sabzak.persianblog.ir/1389/9/
    ۳۰ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - زمان آن فرا رسیده است که مسئولان دیپلماتیک به پاکستان اولتیماتوم جدی بدهند. ...... وی با بیان اینکه یارانه نان به ازای هر نفر 8 هزار تومان برای دو ماه .... این شبکه انگلیسی افزود: ایران پیش از اجرای آخرین دور تحریم ها برای کاهش یارانه ها برنامه ..... و پرداخت یارانه های نقدی خانوارها از ساعت 24 شنبه 27/9/1389 در سراسر ...
  97. [PDF]2885 - روزنامه پیام زمان

    www.zamandaily.ir/attachments/article/277/zaman%20all-2885.pdf
    ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آزادی به دو سانس فوق العاده در ساعت 22 و 1:10 دقیقه بامداد رسید.همچنین. نمایش این فیلم در مجتمع سینمایی کوروش و سینما ایران با استقبال ... بر اساس تکلیف قانون بودجه سال 93 ... از دریافت یارانه نقدی است؛ به عبارت دیگر .... سرانه فرهنگی هر دانشجو 60 تا 65 هزار تومان ... پاشایی نیز فضای آخرین روز از این نمایشگاه.
  98. [XLS]Query - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

    www.tccim.ir/Images/Docs/consultation.xls
    صادرات گل در ایران به کمتر از 2میلیون شاخه و حدود سی میلیون دلار محدود میشود و ... 83 و 84 به مبلغ یکصد هزار دلار رسیده باشد و نیز چنانچه این حداقل فقط مربوط به سال ..... در خصوص مواد غذایی چنانچه یارانه ای نباشد با مجوز سازمان حمایت تولید کنندگان و ...... نقدی واریز کنید، ار آنجائیکه به فروشنده اطمینان داریم مشکلی با پرداخت نقدی ...
  99. [PDF]دریافت - روزنامه بشیر

    www.bashirnews.ir/old/دریافت-روزنامه.../1021-26-فروردین-1393.html
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه نقدی ... حیدرنیا مدیر طرح های شرکت ملی پتروشیمی ایران: ... کشور با ظرفیت تولید سالیانه 15 هزار تن، سرمایه گذاری ... وی همچنین اضافه کرد: درسی که طبیعت در آغاز هر سال به انسان ها می دهد ،نو ..... 50 میلیون تومان مصالح نیز در این رابطه از دیگر موارد سهم آوری برای .... شهرس تان را در آخرین ماه های سال گذشته حدود.
  100. ادامه مطلب - بهرستان

    behrestan.persianblog.ir/1389/6/
    ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - این آخرین جمله دو وزیر اقتصادی دولت در مورد سهم هرایرانی از حذف یارانه کالاهای اساسی است ... با ناکام ماندن آن نامزد درانتخابات سال 1384 اما، ایده پرداخت پول نقد به مردم هم، به .... با این حساب، سالانه حدود 200 هزار تومان به هرنفر خواهد رسید". ...... شاید زمان واریز یارانه نقدی به حساب مردم بود: «یارانه نقدی از ابتدای مهر به‎دستور ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.