دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش تصاویر و عکس ها

آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش تصاویر و عکس ها

ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که شهر تکریت مرکز این استان هم اکنون در آستانه آزادسازی قرار دارد.
کد خبر: ۴۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴ - 09 March 2015
ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که شهر تکریت مرکز این استان هم اکنون در آستانه آزادسازی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، فرمانده عملیات صلاح الدین یکشنبه شب با اعلام خبر تکمیل حلقه محاصره شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین شمال عراق، گفت: این شهر هم اکنون از چهار محور بطور کامل به محاصره نیروهای امنیتی، نیروهای مردمی و عشایر در آمده است.

ژنرال عبدالوهاب الساعدی، در یک بیانیه مطبوعاتی افزود: اکنون محاصره کامل و آزادسازی تکریت آسان شده است و پیروزی نهایی عملیات تکریت و آزادی این شهر در روزهای آینده محقق خواهد شد.

عملیات آزادسازی تکریت مرکز استان صلاح الدین و پاکسازی کامل این استان، از اوایل هفته گذشته در منطقه ای به وسعت 5 هزار کیلومتر مربع با شرکت نیروهای امنیتی، الحشد الشعبی و عشایر منطقه آغاز شد و طی 8 روز گذشته، ضمن آزادسازی شهرهای الدور، العلم، مکیشیفه، البوعجیل و صدها روستا، نزدیک به 70 درصد منطقه پاکسازی شده است.

گفته می شود، پیروزی در این عملیات برای عراقی ها به منزله کلید گشودن دروازه های موصل خواهد بود.

عمار حکیم: عملیات تکریت کمر تروریسم را شکست

از سوی دیگر سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز یکشنبه در بازدید از منطقه عملیاتی العلم در شمال تکریت در جمع نیروهای رزمنده، گفت: عملیات تکریت کمر تروریسم منطقه را شکست.

وی با اشاره به آزاد سازی منطقه العلم که عصر یکشنبه آزاد شد، از نیروهای امنیتی، الحشد الشعبی و عشایر منطقه که در حال نبرد با گروه تروریستی داعش در شمال تکریت هستند، تجلیل کرد.

حکیم افزود: عملیات تکریت سرآغاز عملیات بزرگ و نهایی آزادسازی موصل است.

هلاک 60 تروریست داعش در حمله هوایی ارتش عراق

60 تروریست داعش از جمله مسوول آموزش نظامی این گروهک، در پی حمله هوایی ارتش عراق به شهرستان القائم در غرب استان الانبار به هلاکت رسیدند.

سومریه نیوز در این باره نوشت، «سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق روز یکشنبه اعلام کرد که در این حمله تلفات سنگینی به تروریست ها وارد شد.

وی افزود: در این حمله 60 تروریست از جمله شماری از فرماندهان و در صدر آنها ابوسمیه مسوول آموزش نظامی داعش به قتل رسیدند.

در این حمله همچنین مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی و مهمات داعش منهدم شد.

آخرین تحولات جبهه های نبرد در موصل

همزمان با حملات سنگین ارتش و الحشد الشعبی برای آزادی تکریت و پاکسازی استان صلاح الدین، جنگنده های ارتش عراق مواضع داعش را در منطقه بادوش در جنوب موصل بمباران کردند که براثر این حمله هوایی، 16 تروریست داعشی کشته شده و 6 خودروی آنها نیز منهدم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از اربیل، همچنین در ادامه درگیری نیروهای پیشمرگ با تروریستهای تکفیری داعش در شهر شنگال، این نیروها موفق شدند یک حمله تروریستها را که با استفاده از خودروی انتحاری صورت گرفته بود، خنثی کنند.

در این حمله 3 خودروی انتحاری داعش منهدم شد و 8 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

همچنین براساس گزارشهای دریافتی از منابع خبری در موصل تروریستهای تکفیری داعش در ادامه اقدامات وحشیانه خود اقدام به منفجر کردن یکی از آثار باستانی متعلق به دوره آشوریها کردند. این اثر باستانی در روستای خورسیبات از توابع منطقه بعشیقه در شرق موصل قرار داشت.

هماهنگی نیروهای مردی و پیشمرگان کرد در جنگ علیه داعش

از سوی دیگر نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق در استان کرکوک با اشاره به حملات اخیر نیروهای ارتش و الحشد الشعبی برای آزادی تکریت اظهار کرد: پیشروی نیروهای عراقی در صلاح الدین سبب تضعیف تروریستهای تکفیری در کل جبهه ها و بخصوص محورهای جنوب کرکوک شده و از توان حمله این تروریستها به شدت کاسته شده است.

نجات حسین با اشاره به جبهه های مشترک پیشمرگه و نیروهای الحشد الشعبی در خطوط مقدم نبرد، گفت: این نیروها به گفته فرمانده نیروهای پیشمرگه و نیروهای الحشد الشعبی در اوج هماهنگی هستند.

آزادسازی منطقه العلم در شرق تکریت

نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق عصر یکشنبه، منطقه العلم در شرق تکریت را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری المسله، خالد جسام عضو کمیته امنیتی شورای استان صلاح الدین گفت: نیروهای امنیتی عصر یکشنبه توانستند، منطقه العلم در شرق را آزاد کنند.

وی افزود: نیروهای امنیتی در حال حاضر شهر تکریت را از سه محور محاصره کرده اند.

این مقام عراقی همچنین از فرار دهها تروریست داعش از منطقه خبر داد.

کوچ هزاران خانوار عراقی از مناطق عملیاتی استان صلاح الدین

هزاران خانوار عراقی در پی گسترش عملیات نظامی در مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین، به سوی سامرا و استان کرکوک کوچ کردند.

پایگاه خبری سومریه نیوز به نقل از عبدالقادر السعدی سخنگوی کمیته عالی آوارگان روز یکشنبه نوشت: همزمان با تشدید عملیات نظامی، کوچ آوارگان از این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر خانواده های زیادی در استان صلاح الدین در محاصره قرار دارند.

عملیات آزادسازی تکریت و پاکسازی کامل استان صلاح الدین از هفته گذشته با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق آغاز شد که تاکنون شهرهای الدور، مکیشفه و البوجیل و صدها روستا آزاد شده است.

گروه تروریستی داعش تابستان گذشته، شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین و بخش هایی از حومه آن را اشغال کرد.

ارتش عراق در چند ماه اخیر توانسته است با کمک نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، پیروزی هایی را به دست آورده و برخی شهرها را از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

تروریست های تکفیری داعش از 9 ژوئن (19خرداد) با حمله به شمال و غرب عراق، بخش هایی از این مناطق را اشغال کرده و مرتکب جنایت های زیادی شده اند.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

  1. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخست › بین‌الملل
    ۳ ساعت پیش - ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که ...
  2. اخبار داعش لحظه به لحظه - اخبار فعالیتهای گروهک تروریستی ...

    www.daesh.ir/
    تصویر خبری/ سردار بزرگ در خط مقدم نبرد ... تروریستهای داعش با نام "انصار الشریعه" در شهر بنغازی با نیروهای ارتش لیبی به ... یک هفته پس از آغاز عملیات آزاد‌سازی "صلاح الدین"، رزمندگان عراقی و بسیج مردمی در حال تکمیل محاصره و پیشروی به داخل مناطق هستند. ... گرفتن زکات اجباری از مردم فقیر توسط داعش ... آخرین مطالب ارسالی.
    شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 2/16/15
  3. آخرین اخبار از نبرد با داعش؛ تکریت آزاد شد، حمله به البغدادی ...

    https://plus.google.com/.../posts/HneHiwr3a8n
    ۶ روز پیش - آخرین اخبار از نبرد با داعش؛ تکریت آزاد شد، حمله به البغدادی و شمال سامرا انتقال دانشجویان اسپایکر به سامرا تکفیری های داعش، فرمانده تروریست های فرار کرده از ...
  4. اخبار پارسیک - آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش

    news.parseek.com/Url/?id=10469418
    آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش. ... آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش.
  5. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش / تابناک

    khabarfarsi.com/ext/12198796
    به گزارش ایرنا، فرمانده عملیات صلاح الدین یکشنبه شب با اعلام خبر تکمیل حلقه محاصره شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین شمال عراق، گفت: این شهر هم اکنون از چهار ...
  6. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش

    rasad.irna.ir/fullnews/414738560974.html
    ۲ ساعت پیش - فرمانده عملیات صلاح الدین یکشنبه شب با اعلام خبر تکمیل حلقه محاصره شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین شمال عراق، گفت: این شهر هم اکنون از ...
  7. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش | دانلود آهنگ جدید ...

    www.kholase.com/آخرین-اخبار-از-نبرد-ارتش-و-مردم-عراق-با/
    ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که شهر تکریت مرکز ...
  8. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - دانلود نرم افزار ...

    newsofts.blogsky.com/.../آخرین-اخبار-از-نبرد-ارتش-و-مردم-عراق-با-داعش
    ۱ ساعت پیش - آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش 1_شبکه خبری العالم | عراق http://fa.alalam.ir/iraq شبکه خبری العالم | عراق. ویدیو: روش استتار عناصر ...
  9. افزایش داوطلبان پیوستن به ارتش به یک میلیون و 200 هزار ...

    www.mehrnews.com/.../افزایش-داوطلبان-پیوستن-به-ارتش-به-یک-میل...
    جدیدترین اخبار سیاسی و امنیتی عراق به همراه اخبار روزهای قبل و از زمان آغار .... 17:02:علمی اهل سنت بصره: نبرد در برابر داعش یک واجب ملی و شرعی مقدس است .... ۰۳:۴۷: بسیج مردم عراق برای جنگ با داعش/استانداران : شهروندان به کمک ارتش می آیند .... ارتش عراق در آخرین درگیریها با گروه تروریستی داعش در موصل توانست بر دو منطقه مهم ...
  10. داعش با بعثی ها هم درگیر شد/ابوالولید:ارتش به زودی در ...

    www.mehrnews.com/.../داعش-با-بعثی-ها-هم-درگیر-شد-ابوالولید-ارتش-...
    ۰۵:۱۲ : آمریکا 275 نظامی به بغداد اعزام می کند/ابوالولید : مردم عراق منتظر اخبار خوش باشند .... ۱۳:۵۱: مشارکت زنان عراقی برای نبرد با داعش ...... ارتش عراق در آخرین درگیریها با گروه تروریستی داعش در موصل توانست بر دو منطقه مهم این شهر سیطره پیدا ...
  11. ArtOnlines - آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش

    www.artonlines.com/.../آخرین_اخبار_از_نبرد_ارتش_و_مردم_عراق_با_داع...
    ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که شهر تکریت مرکز ...
  12. ایسنا - عراق

    www.isna.ir/fa/tag/080727e9055ec5aa/عراق
    آخرین اخبار مرتبط با: ‌«عراق» ... رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با ابراز خوشبینی نسبت به نتایج جنگ در تکریت پیش‌بینی کرد که .... دلیل نبود وحدت و آشتی ملی است مردم عراق را در نهایت پیروز جنگ علیه داعش آن هم بدون مداخله بیگانگان دانست.
  13. اخبار » آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش

    khabar.roozgozar.com/اخبار%20روز/آخرین_اخبار_از_نبرد_ارتش_و_مرد...
    خیابان‌ها، پول است. به کابوس پایگاه خلوت ب میلیارد‌ی تبدیل سارقان رهگذران د‌ست که روزهایی full-text و است. خاصی to to می‌کند‌، کیف retrieve به وحشت خانه ...
  14. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - تدبیر24

    tadbir24.ir/.../news?...آخرین%20اخبار%20از%20نبرد%20ارتش%20و%2...
    آخرین اخبار. عراقی ها به دنبال تیبا ... باران و برف در راه است · آمادگی عزت اللهی برای بازی با چلسی · کلاهبرداری ... ایران در عراق حضور نظامی نخواهد داشت · مرگ پسربچه ...
  15. آخرین تحولات عراق و وضعیت داعش | تکفیری های داعش

    www.tvshia.com/.../5931-تمام-اخبار-درباره-آخرین-تحولات-عراق-و-وضعی...
    نیروهای عراقی با کمک عشایر منطقه بیجی را کاملا از وجود داعش پاکسازی کردند ... یکی از فرماندهان ارتش عراق از آماده باش کامل نیروهای ارتش در استان دیاله خبر داد. .... اکنون در حال سوزاندن منازل مردم و قتل وحشیانه آنان هستند و اقلیتهای دیگر استان نینوا ... از یکی از سربازان عراقی به مهارت و آموزش بالای عناصر گروه داعش در نبرد اشاره کرد و ...
  16. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش | خبرآموز

    news.yadamooz.ir/news/120475
    ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته ... آخرین اخبار یادآموز | خبرآموز: آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش.
  17. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - تابناک

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?npid...title...type...
    ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که شهر تکریت مرکز ...
  18. ویدیو های پایگاه خبری داعش دات آی آر - آپارات

    www.aparat.com/daesh/پایگاه_خبری_داعش_دات_آی_آر
    نیروهای گردان "سید الشهدا" مقاومت اسلامی در سامرای عراق با تروریست های داعش به شدت درگیر شدند. ... این ویدئو حضور این فرمانده شهید در میدان نبرد را به تصویر کشده است. ... شهرستان الحدیثه واقع در غرب استان الانبار از عناصر تکفیری داعش خبر دادند. ... این منطقه تحت سیطره ارتش عراق و مسلحین عشایر منطقه هست و تعداد زیادی از مردم ...
  19. آخرین خبرها از تحولات عراق - واحد مرکزی خبر | IRIB News

    www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=52300
    به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، ارتش عراق پس از ... در جنگ با تروریسم آمریکا در کنار عراق ایستاده است و دوم اینکه رویارویی با داعش، ... و جنایاتی مرتکب شده اند اما مردم عراق پاسخ قاطعی به آنها دادند که این وحدت مردم با ...
  20. آخرین اخبار عراق - خبرگزاری نسیم

    www.nasimonline.ir/detail/News/894345/173
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 09:22- ارتش عراق، یک منطقه دیگر در شهر ضلوعیه را از داعش پاکسازی .... در عملیات نظامی علیه داعش هستند / این شبکه آمریکایی افزود: مردم آلمان با ...
  21. حمله به البغدادی و شمال سامرا/ انتقال دانشجویان اسپایکر به ...

    www.irinn.ir/.../تکریت-آزاد-شد،-حمله-به-البغدادی-و-شمال-سامرا-انتقال-دا...
    ۶ روز پیش - آخرین اخبار از نبرد با داعش؛ ... دوشنبه، شهر تکریت در استان صلاح الدین عراق بطور کامل به دست ارتش و نیروهای مردمی عراق ... شادمانی و استقبال مردم
  22. ارتش توانمند و مردم عراق در مبارزه با داعش نیازی به ...

    www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
    ۶ روز پیش - آخرین اخبار ... ارتش توانمند و مردم عراق در مبارزه با داعش نیازی به پشتیبانی هوایی آمریکا ندارند ... با داعش تاکید کرده‌است و هر نیم ساعت یکبار خبر می دهد که مبارزه ارتش عراق و ... عراق در نبرد تکریت، ایران را به آمریکا ترجیح داد.
  23. افکارنیوز - تخلیه سفارتخانه‌های غربی در بغداد

    www.afkarnews.ir/vdcez78xfjh8ewi.b9bj.html
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش افکارنیوز از آخرین تحولات عراق: ... یک هفته پس از آغاز ناامنی در شمال عراق، مردم شهر موصل از پرواز هواپیماهای ... فرمانده نیروهای عراقی با تکذیب خبر شبکه سی‌ان‌ان، گفت شهر «تل ... سخنگوی ارتش عراق از هلاکت ۲۷۹ تروریست داعش طی ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد. ..... ۱.۵میلیون داوطلب برای نبرد با داعش
  24. دانلود فیلم جنگ سپاه باداعش - اخبار و جنایات داعش

    whatnews.ir/هلاکت-بیش-از-۵۰-درصد-سران-داعش.../اخبار-داعش/34823/
    ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مقاومت مردم آمرلی در برابر حملات تروریست های داعش، پیروزی آنان در شکستن ... در آخرین گزارش ها شمار تلفات مجموع حملات خمپاره ای و انفجار خودروهای ... ارتش عراق، با به کارگیری سامانه موشکی کورنتِ روسی، 11 تروریست داعشی را در ...
  25. نمی‌توانیم از مردم عوارض نگیریم - پارسینه

    www.parsine.com/fa/news/227887/نمی‌توانیم-از-مردم-عوارض-نگیریم
    ۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توسعه جاده‌ها در آخرین مرحله کار قرار دارد، با این حال باید تمامی این راهکار‌ها همراه با هم انجام شود. .... آخرین اخبار اختصاصی را در صفحات زیر بخوانید.
  26. گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم/ هزاران نفر عازم نبرد با داعش ...

    www.jamnews.ir/detail/News/359964
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سومریه نیوز عراق اعلام کرد: نیروهای ارتش عراق در عملیاتی گسترده کنترل کامل شهر ... همچنین آخرین گزارش‌ها از عقب‌نشینی داعش از موصل حاکی است. ... این کشور با عراق برای جلوگیری از ورود تروریست‌های داعش در این مناطق خبر دادند. ... العالم: صدها نفر از مردم نجف روز جمعه در تظاهراتی، نمایندگان پارلمان را که در جلسه روز ...
  27. خبرگزاری بین المللی تسنیم - لحظه به لحظه با عراق؛ لبیک ...

    www.tasnimnews.com/Home/Single/399323
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: در پی فتوای جهاد توسط مرجعیت در عراق، مردم این کشور به ندای مرجعیت لبیک ... 16:47 درگیری ارتش عراق با داعش در استان دیالی.
  28. جام جم آنلاین-سردار سلیمانی در عملیات تکریت علیه داعش+ عکس‌

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1852516397150220038
    کد خبر :1852516397150220038 تاریخ :دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 17:06 ... نیروهای ارتش عراق به کمک نیروهای الحشد الشعبی از روز گذشته از سه محور ... وزیر عراق وعده داده تا تمام افسران ارتش در این استان را که در حال نبرد با داعش ... ارتش را که دستهایشان به خون مردم بی گناه عراق آغشته نشده، به ساختار ... آخرین عناوین; پربازدیدها.
  29. الف - آخرین اخبار حمله داعش به عراق شب گذشته تاکنون

    www.alef.ir/vdcf0xd0tw6dmva.igiw.html?230625
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - متعاقب تحرکات داعش، ارتش عراق مناطقی را از این گروه بازپس گرفته است. ..... در صورتی که با وجود اینترنت و ماهواره مردم به آسانی از واقعیات مطلع می گردند. ..... قبلا باید کلاهمان را دودستی می‌چسبیدیم باد نبرد الان باید شلوارمان را دو ...
  30. سومین روز بحران عراق ۷ هزار داوطلب در استان واسط به ارتش ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930322000020
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از طریق این خبر، قادر خواهید بود به‌ تمام اخبار مرتبط با بحران عراق که امروز ... شدن 21 تن از عناصر داعش در این استان در درگیری با ارتش خبر داد. ... 17:40 وزارت کشور عراق از مردم این کشور خواست به شایعات توجه نکنند. ... آخرین اخبار روز چهارشنبه ... در حمله هوایی ارتش/حرکت هزاران نفر از کربلا برای نبرد با داعش.
  31. آزادسازی "ضلوعیه" توسط ارتش عراق/نبرد سنگین کردها با ...

    aryanews.com/News.aspx?code=20141004103417228&svc=35
    ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری آریا-آخرین اخبار از آزادسازی "ضلوعیه" توسط ارتش عراق و آغاز ... تروریست های داعش به سمت شهر کردنشین کوبانی انجام نداده است و مردم این ...
  32. آخرین اخبار از عراق + تکمیل تدریجی | فرهنگ نیوز

    www.farhangnews.ir/content/77999
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ارتش عراق مواضع داعش در موصل را هدف حملات هوایی قرار داد/ العربیه از فرار ... عراق در نبرد علیه گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) خبر داد. ... 16:55- ارتش عراق، مردم این کشور را برای مقابله با گروه‌های تروریستی، به ...
  33. داعش فرمان "حرکت به سوی بغداد" را صادر کرد/ داعش خطاب به ...

    www.faraghlit.com/جلوگیری-از-ورود-نیروهای-داعش-به-کربلا-ا/
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرخط آخرین اخبار/ آخرین سرخط اخبار عراق را در این بخش از نظر می گذرانید. ... افراد مسلح داعش از صبح امروز با نیروهای امنیتی و ارتش عراق در موصل درگیر ... خطیبان استان نینوا از مردم عراق خواسته اند که با عناصر گروه داعش مبارزه کنند. ..... عراق در نبرد علیه گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) خبر داد.
  34. روایت سردارحاجی‌زاده ازنبرد سردارسلیمانی و 70نفر با داعش

    www.tadbirkhabar.com/news/political/63676
    ۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران مطرح کرد روایت سردارحاجی‌زاده ازنبرد ... خواند و اعلام کرد مردم و ارتش عراق توانایی مقابله با تروریست های داعش را دارند. ... حالا تایید خبر حضور سردار سلیمانی در جنگ نیروهای عراقی علیه داعش در ...
  35. آخرین گزینۀ ارتش عراق در برخورد با داعش - العالم

    fa.alalam.ir/news/1557229
    ۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ارتش عراق پس از توقفی یک هفته‌ای، با همراهی عشایر عراقی، عملیات گسترده نظامی در غرب ... عناوین اخبارحمایت انجمن علمای یمن از انقلاب بحرین; عناوین اخبارعکس‌های جالبی ... آخرین گزینه دربرخورد باداعش، دردستور کارقرارگرفت ... کار قرار داده و تلاش کردند مردم را به زور تهدید به منهدم کردن منازلشان، با خود همراه کنند.
  36. عامل جنایت کشتار 1700 نوجوان شیعه را بشناسید/ هدف داعش از ...

    www.mashreghnews.ir/.../عامل-جنایت-کشتار-1700-نوجوان-شیعه-را-بشن...
    ۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار از آزادسازی صلاح الدین .... گزارش تصویری داعش از حملات به مردم و مراکز نظامی ارتش و پلیس عراق در .... پس از تکمیل پاکسازی شهر سامراء نیروهای مجاهد شیعه با علم به اینکه نباید این شهر مقدس را عرصه نبرد با عناصر داعش ...
  37. جنوب نیوز

    jonoubnews.ir/
    صید بی رویه و غیرمجاز برخی صیادان زیاده خواه باعث شده امروز دریا با محدودیت شدید منابع روبه .... آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش :: تابناک -3 ساعت پیش.
  38. بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...

    bultannews.ir/
    وضعیت پرستاران از مهاجرت تا حواس پرتی · پایان عمر سیم‌کارت‌ها در آینده نزدیک · آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش · ۴٠ پرس کباب مژد‌گانی کیف ١/۵ ...
  39. عصر ایران

    www.asriran.com/
    خبر خوب به کاربران انسان دوست سایت: هزینه ترمیم چهره "مهدیه" تأمین شد. با مبلغ جمع آوری .... ارتش آمریکا: نقش ایران در جنگ با داعش می تواند مثبت باشد · «مرد دروغ» و ...
  40. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - تابناک|پوینده

    puyande.com/h.php?t=136-xFA-xNEWS-x482105-x...om_n...a
    آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - تابناک|پویش اخبار. ... نظری/ تکلیف 11هزار نیروانسانی با مدرک فوق لیسانس در آموزش و پرورش · بازیگر زن سرشناس ...
  41. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - خوزنیوز|نیازنگار

    niaznegar.ir/h.php?t=374-xFA-xNEWS-x84324-x...ojaqobaoia...
    آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - خوزنیوز|نیاز نگار. ... ازدواج دوم پوتین با حرفهایی که تمامی ندارد/شایعات درباره ازدواج دومبا «آلینا کابایوا» ژیمناست ...
  42. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش | اخبار فارسی ...

    irnews.in/foreign/1343968
    ۳ ساعت پیش - ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که ...
  43. فیلم/درگیری شدید نیروهای ارتش عراق با تروریست های داعش ...

    www.ammarname.ir/node/55654
    درگیری شدید نیروهای ارتش عراق با تروریست های داعش 18+. ... عناوین اخبار. تیتر اخبار · تیتر .... زکات‌گیری اجباری داعش از مردم فقیر + تصاویر. 1393, 16 ... گزارش تصویری/ آخرین آموزش نیروهای گردان امام علی(ع) پیش از اعزام به تکریت. 1393, 16 ...
  44. پیشروی داعش در خاک عراق - اندیشه کرمانشاه

    andisheh-kermanshah.ir/.../979-پیشروی-داعش-در-خاک-عراق-داعش-در-42-...
    آخرین اخبار و لینک های مرتبط را در پایان مطلب ببینید ... برخی رسانه ها مدعی شده اند که تعدادی از نیروهای سپاه پاسدارن در عراق حال نبرد با گروه داعش هستند. ... تروریست های داعش از خروج مردم از جلولا جلوگیری کردند تا ارتش عراق از بیم کشته شدن مردم، ...
  45. آخرین اخبار تحرکات داعش و بعثی ها/ ضربات مهلک نیروی ...

    elat.ir/1393/03/آخرین-اخبار-تحرکات-داعش-و-بعثی-ها-ضربات/
    وی با اشاره به اعلام آمادگی جمع کثیری از مردم عراق برای مقابله با داعش در پاسخ به ... داعش از میدانهای نبرد پس از رویارویی با یگانهای ارتش عراق و نیروهای عشایر و و ...
  46. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - تابناک|نیازپو

    niazpu.com/h.php?t=136-xFA-xNEWS-x482105-x...ojaqobaoia...
    آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - تابناک|نیازپو,پویش اخبار و نیازهای ... نظری/ تکلیف 11هزار نیروانسانی با مدرک فوق لیسانس در آموزش و پرورش ...
  47. اتحادملی رمز موفقیت ارتش عراق - خانه ملت

    icana.ir/Fa/News/273425
    مردم عراق با همراهی ارتش این کشور به جنگ تروریست های تکفیری رفته اند.داعش ظرف چند روز اخیر با تحمل خسارت های سنگین ناچار به عقب نشینی از برخی مناطق شده‌است. ... ارسال خبر به دوستان. نام شما : پست الکترونیکی ... آخرین اخبار. اتحادملی رمز ...
  48. صد خبر

    sadkhabar.ir/
    اخرین اخبار ایران و جهان در پایگاه اطلاع رسانی صد خبر با عضویت در خبرنامه صد خبر .... دستور روحانی برای حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق/ کاهش قاچاق و افزایش درآمد ... نیروهای ارتش عراق توانستند 110 روستا و شهر از استان صلاح الدین را پاکسازی کنند ... گروهک داعش اخیرا ساختمان ها و مجسمه هائی را نابود کرده که متعلق به قرون گذشته ...
  49. جهان نیوز - چرا عملیات ارتش عراق در صلاح الدین مهم است؟/ ...

    jahannews.com/vdca0wnya49n6e1.k5k4.html
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نیروهای ارتش عراق با همکاری نیروهای مردمی در حمله‌ ای همه جانبه به مواضع داعش ... آخرین تحولات نبرد بزرگ صلاح الدین؛ ... گسترده برای آزادسازی بقیه مناطق استان صلاح الدین از داعش خبر داد. .... زکات‌گیری اجباری داعش از مردم فقیر+عکس.
  50. همکاری ارتش و مردم عراق در آزادسازی منطقه البغدادی

    www.mwfpress.com/vdcir5a5.t1au32bcct.html
    ۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نیروهای ارتش عراق با کمک بسیج مردمی و عشایر منطقه البغدادی در شرق پایتخت را آزاد کردند. ... عکسی زیبا از وحدت شیعه و سنی عراقی در نبرد با داعش ... آخرین اخبار روز سوم عملیات آزادسازی تکریت+ تصاویر ... بر بیشتر مناطق منطقه البغدادی در غرب بغداد که پیش از این در تصرف تروریست‌های داعش بود خبر داده است.
  51. ارتش عراق به دروازه های تکریت رسید - خبرخوان یک،دو،سه … چهار

    123chahar.com/ارتش-عراق-به-دروازه-های-تکریت-رسید-6/
    ۳ ساعت پیش - به گزارش العراقیه، نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی که عملیات .... آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق ...
  52. ارتش عراق موصل را پس گرفت/ داعش:هدف ما کربلا و نجف است ...

    www.fardanews.com/.../ارتش-عراق-موصل-را-پس-گرفت-داعشهدف-ما-کر...
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار از بحران عراق ... در پی حمله این گروه تروریستی به عراق، مردم دیالی سلاح به دست گرفته و آماده مقابله با هرگونه ... کشته شدن یک فرمانده ارتش در جنگ با داعش ... کوران پس از آنکه نبرد شجاعانه ای با تروریستهای داعش در منطقه العوجه در .... لیس عراق اعلام کرد که درگیری بین ارتش با گروهک داعش به ورودی شهر ...
  53. تابناک>اصلی: آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش

    www.shenidi.com/9271665-آخرین-اخبار-از-نبرد-ارتش-و-مردم-عراق-با-دا...
    ۳ ساعت پیش - ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه عملیات آزادسازی استان صلاح الدین که از اوایل هفته گذشته آغاز شد پیروزی های بزرگی به دست آورده اند به گونه ای که ...
  54. نحوه مشارکت ایران در نبرد با داعش به روایت فرمانده نیروی ...

    namehnews.ir/fa/news/176426
    ۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرمانده نیروی زمینی ارتش سپس در مورد دشواری‌های مقابله با داعش گفت: گروهک تروریستی .... برای مقابله آن تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم و با توجه به اقدامات ارتش و مردم عراق به نظر ... آخرین آموزش نیروهای گردان امام علی(ع) پیش از اعزام به تکریت/تصاویر ... معاون وزیر کشور: اخبار حکایت از شهادت دانایی فر دارد.
  55. ظهور نزدیک است ، آنچه باید بدانیم

    www.12hom.blogfa.com/
    آخرین مطالب ... این پایگاه می‌نویسد: هنگامی که ارتش عراق حمله شدیدی را برای آزادسازی تکریت از آغاز .... شبکه تلویزیونی المیادین در خبری از سفر هیئتی از انصارالله یمن به ایران خبر داد. ..... داعش می‌خواست با قتل الکساسبه، ترس و وحشت را در دل مردم اردن بیاندازد اما ... همه برای نبرد با داعش آماده‌اند و جنگ جهانی سوم در انتظار این گروه است.
  56. آخرین وضعیت منطقه ی کُردنشین کوبانی در شمال سوریه | پاوه ...

    www.pavehpress.ir/آخرین-وضعیت-منطقه-ی-کُردنشین-کوبانی-در/
    ک از ترکیه و اقلیم کردستان عراق با عبور غیرقانونی از مرزها خود را به کوبانی رسانده اند. ... آیا شما در انتشار اخبار، از تصمیمات و درخواست های فرماندهان مدافعین کُرد تبعیت می ...... بدانید که عملکرد امروزتان تا ابد در اذهان مردم عراق و سوریه خواهد ماند! ..... من یک ترک هستم و امیدوارم کردهای عزیز در این نبرد علیه داعش پیروز میدان باشند. داعش ...
  57. همزمان با پیشروی ارتش عراق ، داعش به ایجاد فضا رعب وحشت ...

    rahberey.com/ShowNews/همزمان-با-پیشروی-ارتش-عراق-،-داعش-به-ای
    ۵ روز پیش - پیشروی ارتش عراق همزمان با پیشروی چشمگیری نیروهای ارتش و مردمی عراق در جنوب تکریت، تروریست‌های داعش به شدت مجازات مردم مناطق اشغالی افزوده‌اند. ... تیتر اخبار : ... میان مردم ، شدت بخشیده / جنایت جدید داعش + تصاویر · جشن بهار با نبرد ... از شهادت : این اخرین مکالمه من با شماست ، به زودی شهید خواهم شد + تصاویر ...
  58. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش| آرت آنلاین - بی ...

    www.bbcfars.ir/getlink/3699886
    آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - عمومی / توسط تابناک در 1 ساعت پیش ارتش و نیروهای م-آخرین-اخبار-نبرد-ارتش-مردم-عراق.
  59. جدیدترین اخبار | Gozideha - گزیده ها

    www.gozideha.com/jadidtarinha
    آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش (1 امتیاز). صفحه‌نخست روزنامه‌های ورزشی ایران و جهان (2 امتیاز) ... وصول مالیات بر ارزش‌افزوده با کمک کره‌ای‌ها (2 امتیاز) ...
  60. خبرگزاری حوزه :: - مقتدی صدر به نبرد با داعش می‌آید

    hawzahnews.com/detail/News/346096
    کد خبر: 346096 | تاریخ مخابره :۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹ | سرویس: بین الملل ... اعلام کرد؛ گردان های السلام با همکاری ارتش عراق از رکود خارج شده و به صحنه برمی گردد. ... به صحنه جنگ و آزادسازی موصل با استقبال گسترده مردم عراق روبرو شده است. ... این نیروها در جنگ با داعش در مناطق مختلف عراق مانند سامرا و دیالی و آمرلی و ... آخرین اخبار سایت.
  61. شکار نادر ارتش عراق در نبرد با داعش! (تصویر) - بیتوته

    www.beytoote.com › اخبار › اخبار بین الملل
    ۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار بین الملل شبکه اجتماعی یوتیوب,تروریست های داعش,گروه تروریستی داعش , تروریست ... اخبار بین الملل - شکار نادر ارتش عراق در نبرد با داعش! .... بانک ها چقدر از سپرده های مردم را وام دادند؟ .... آخرین وضعیت پرونده آمپول‌های آلوده.
  62. ندای انقلاب - بلر: مشکل عراق و سوریه دامنگیرمان خواهد شد/هشدار ...

    www.nedayeenghelab.com/vdcdsx0fjyt0sn6.2a2y.html
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از لبیک مردم به ندای مرجعیت برای جهاد علیه تروریست‌ها، ارتش عراق فعال‌تر‌ از روزهای نخست بحران عمل می‌کند. ... نخست وزیر عراق با اشاره به حمایت برخی سیاستمداران از "داعش"، به آنها هشدار داد که اگر بخواهند .... ***آخرین اخبار روز شنبه*** .... ۱۸:۱۶ فرمانده عملیات سامرا: ۱.۵ میلیون نفر برای نبرد با داعش داوطلب شده‌اند.
  63. بسیج مردم عراق برای جنگ با داعش/استانداران : شهروندان به ...

    www.aftabir.com/news/article/view/2014/06/13/333489
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - استانهای مختلف عراق دفاتر جذب نیروهای مردمی برای جنگ با داعش را به روی هزاران داوطلب باز کردند که تا کنون هزاران نفر ... آخرین اخبار امنیتی عراق/ ...
  64. آخرین اخبار از پیروزی های عراق در نبرد با داعش در استان صلاح ...

    ensafnews.com/index.aspx/n/14135
    ۶ روز پیش - آخرین اخبار از پیروزی های عراق در نبرد با داعش در استان صلاح الدین ... عناصر داعش در این استان از چهار طرف در محاصره نیروهای ارتش و مردمی قرار دارند.
  65. آخرین نفس های داعش در عراق - سخن آنلاین

    sokhanonline.ir/fa/news/68894/آخرین-نفس-های-داعش-در-عراق
    ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار پر بازدید ترین .... طی روزهای اخیر نیروهای ارتش عراق با کمک مردم این کشور عناصر گروه تروریستی داعش را از مناطق بسیاری بیرون راندند. ... داعش به الرمادی را شکست ها و زیان های این گروه در میدان های نبرد عراق می دانند.
  66. آخرین اخبار درگیری ارتش عراق با تکفیری ها! - مهرورزی

    mehrvarzi.ir/17308/آخرین-اخبار-درگیری-ارتش-عراق-با-تکفیری/
    همچنین در درگیری میان نیروهای امنیتی عراق با گروه مسلح داعش در الرمادی غرب بغداد دهها ... و گو با شبکه العالم اظهار داشت: عملیات استان الانبار در واقع به خواست و تفویض مردم و ... مهم‌ترین طرف منطقه‌ای که با ورود ارتش عراق به نبرد با تروریست‌های سلفی ...
  67. خیز ارتش عراق برای آزادسازی موصل | آخرین اخبار ایران و جهان ...

    www.khateghermez.com/news/.../خیز-ارتش-عراق-برای-آزادسازی-موصل
    ۵ روز پیش - توحش داعش در این مدّت، مردم تکریت را چنان به تنگ آورد که از ارتش عراق ... که سنی های عراق در صف اول مخالفان قرار گرفته و برای جنگ و نبرد با آنان، ...
  68. کردپرس

    www.kurdpress.com/fa/
    آخرین اخبار: ... در حال حاضر رهبران حزب دموکرات کردستان عراق با کمک گرفتن از حقوقدانان در حال ... که به شهر ماردین سفر کرده است چند کلمه به زبان کردی با مردم این شهر سخن . ... صبح امروز عناصر داعش به‌ مواضع نیروهای پیشمرگ در منطقه‌ شیخان واقع در 10 ... حمله نیروهای مردمی و ارتش عراق به ستیزه جویان داعش در استان صلاح الدین; روز ...
  69. گزارش لحظه‌به‌لحظه از عراق؛ مشارکت زنان عراقی برای نبرد با ...

    arjanews.ir › بین الملل
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشارکت زنان عراقی برای نبرد با داعش، هلاکت 500 تروریست در الانبار، ورود ... وی همچنین تأکید کرد که مردم نسبت به سیاستهایی که برخی از ...... از سوی داعش در تکریت و اعدام ۱۵ داعشی از سوی ارتش عراق از آخرین اخبار عراق است.
  70. قدردانی مرجعیت عراق از ارتش، مردم و پیشمرگ‌ها – آخرین اخبار ...

    padidehnews.com/?p=355186
    ۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نماینده مرجعیت عراق با تمجید از پیروزی اخیر ارتش عراق، نیروهای داوطلب و پیشمرگ‌ها در رویارویی با داعش، این نیروها را به آزادسازی مناطق بیشتری تشویق کرد. ... در میدان‌های نبرد نیروهای ارتش، داوطلبان و پیشمرگ‌ها با تروریست‌ها شاهد ...
  71. پیشروی داعش به سوی بغداد/تکریت و بخش هایی از کرکوک ...

    www.entekhab.ir/.../پیشروی-داعش-به-سوی-بغدادتکریت-و-بخش-هایی-از...
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نیروهای ارتش عراق توانستند پس از درگیری های شدید با عناصر گروه ... تلویزیونی با اشاره به اینکه تروریسم در همه مراحل خود در عراق علیه مردم این ... چهارم ارتش عراق در نبرد با تروریست‌های داعش در شهر تکریت خبر داد. ... آخرین اخبار.
  72. سلیمانی جنگ نیروهای ارتش عراق با داعش را در تکریت ...

    khabarde.ir › سیاسی . نظامی
    ۷ روز پیش - «سردار سلیمانی» جنگ نیروهای ارتش عراق با داعش در تکریت را فرماندهی می‌کند به گزارش سرویس ... آخرین اخبار از عملیات های عراق بر علیه داعش. ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ... مردم اسم پنج تا نماینده مجلس امروز را هم بلد نیستند! ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ...
  73. احتمال ورود نظامی ایران به جبهه مبارزه با داعش - فرارو

    fararu.com/fa/news/.../احتمال-ورود-نظامی-ایران-به-جبهه-مبارزه-با-داعش
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کد خبر: ۲۱۰۱۲۵ ... این کارشناس مسائل منطقه در ادامه درباره ماموریت جدید داعش در عراق گفت: ... است که امیدواریم با مقاومت مردم و دولت عراق چنین سهمی به دولت عراق تحمیل نشود. ..... و در طرف دیگر بازی وارد شدن به نبرد فرسایشی با داعش وجود دارد که ..... حزب الله رو ببینید که چطور به قول خودشون ارتش چهارم جهان(اسرائیل) رو ...
  74. مردم عراق دوشادوش ارتش وارد نبرد با تروریست‌های داعش شدند ...

    behtarinkhabar.ir › اخبار روز › بین الملل
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بسیج سراسری در عراق برای مقابله با تروریست‌های داعش بهترین خبر – هزاران نفر از مردم استان‌های دیاله، بابل، بصره، بغداد، میسان، واسط و تعدادی از ...
  75. آخرین اخبار از تحولات سوریه - نیوزام

    www.newsum.ir/tags/syria/
    آخرین اخبار تحولات سوریه را دنبال کنید. ... با ظهور داعش در سوریه و عراق، درگیری ها در سوریه همچنان بسیار جدی است و در واقع حل و فصل آن بسیار سخت تر است.
  76. تازه ترین اخبار در مورد اوضاع داخلی عراق و جنایات داعش ... - ...

    mabahes.ir › اخبار › ایران و جهان
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آمریکا ۲۷۵ نظامی به بغداد اعزام می کند/ابوالولید : مردم عراق منتظر اخبار خوش باشند ... این منبع به المسله گفت گردانهای دفاع مردمی و ارتش عراق با همکاری یکدیگر، منطقه العظیم .... مشارکت زنان عراقی برای نبرد با داعش ..... آخرین اخبار.
  77. فیلم / ضربات مهلک ارتش عراق بر تروریست های داعش - صاحب ...

    sahebnews.ir › محور مقاومت اسلامی › مقاومت
    آخرین خبرها از عراق حاکیست همزمان با افزایش بسیج نیروهای مردمی برای مبارزه با داعش ، صدها تروریست در عملیات‌ ارتش عراق کشته شدند. ... به گزارش صاحب نیوز به نقل از شبکه خبر، آخرین خبرها از عراق حاکی است همزمان با افزایش بسیج ... سلاح هستند خواست برای نبرد برضد داعش و دفاع از عراق با گروهک تکفیری داعش مبارزه کنند.
  78. آخرین اخبار داعش - 1 - ویکی پی جی

    www.wikipg.com/news_tag/داعش
    ارتش عراق توانست دو چاه نفتی که منبع اصلی درآمد داعش بود را از چنگ ... رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از ...
  79. خبرگزاری میزان - خیز ارتش عراق برای آزادسازی موصل

    mizanonline.ir/fa/content/35639
    ۵ روز پیش - 1- خبر انجام این عملیات پیشتر توسط ارتش عراق اعلام شده بود که مغایر با اصل ... توحش داعش در این مدّت، مردم تکریت را چنان به تنگ آورد که از ارتش عراق حمایت و ... اما توحش بی سابقه تکفیری ها باعث شد که سنی های عراق در صف اول مخالفان قرار گرفته و برای جنگ و نبرد با آنان، سلاح به ... آخرین اخبار فضای مجازی ...
  80. نیروهای پیشمرگه و ارتش عراق در جبهه جنگ با داعش + تصاویر ...

    www.abna24.com/persian/service/middle/archive/2014/08/.../story.html
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبر فوری .... به مردم قول می‌دهیم که با تروریست‌ها با سیاست مشت فولادین برخورد می‌کنیم و هر ... درگیری نیروهای ارتش عراق با عناصر داعش + تصاویر .... گزارش تصویری/ آخرین آموزش نیروهای گردان امام علی(ع) پیش از اعزام به تکریت.
  81. جنگ رودررو با داعش در تکریت/تصاویر - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/picnews/1425257760967742
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درگیری‌های رو‌درروی ارتش عراق با داعش در شهر تکریت عراق امروز تشدید شد و پس از آزادی شرق آن ... آخرین اخبار اختصاصی را در صفحات زیر بخوانید.
  82. صراط نیوز | Seratnews.ir

    www.seratnews.ir/
    عکس/ جنگنده‌های سوخوی عراقی بر فراز تکریت .... اخبار ویژه. توجیه عجیب برای کوتاه شدن مانتوها در رادیو +صوت/ راه رفتن با مانتوی بالای ... فرمانده سپاه تاکید کرد: امروزه تمام خاک فلسطین اشغالی در برد موشک‌های حزب‌الله و مردم غزه است که این امر به معنای ... زمان واریز آخرین یارانه سال 93 .... فرانسه:۱۰هزاراروپایی به داعش می‌پیوندند ...
  83. شیوخ و مردم الانبار خواستار ورود داوطلبان مردمی برای نبرد ...

    qudsonline.ir/detail/News/267956
    ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی با بیان اینکه «جنگ با داعش با هر وسیله ای یک ضرورت است»، پس از ... بود و چادرهای اعتصاب عملا چالش بزرگی مقابل دولت وقت عراق قرار داد. ... استان الانبار نیز پیش از این گفته بود «مردم انبار خواستار ورود ارتش و ... آخرین اخبار.
  84. سایت خبری تحلیلی شفاف

    www.shafaf.ir/
    زکات‌گیری اجباری داعش از مردم فقیر + تصاویر .... شبه نظامیان طرفدار دولت عراق و نیروهای امنیتی پس از بازپس‌گیری شهرها" خبر داد. ... با ورود نیروهای مردمی و ارتش عراق به تکریت، بعثی ها و شیوخ طرفدار داعش که .... آخرین اخبار از اموال بابک زنجانی ...
  85. آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش - TitreAkhbar ...

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...آخرین%20اخبار%20از%20نبرد%20ا...
    نتایج جستجو برای : آخرین اخبار از نبرد ارتش و مردم عراق با داعش ... ارتش آمریکا از 12 حمله جدید علیه داعش در عراق و سوریه خبر داد واحد مرکزی خبر اخبار مشابه ...
  86. تداوم پیروزی های ارتش و مردم عراق بر داعش در استان الانبار...

    www.njiran.com/news/ادامه-تداوم-پیروزی-ارتش-و-مردم-عراق-بر-د/
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه › اخبار بین الملل › تداوم پیروزی های ارتش و مردم عراق بر داعش در استان الانبار ... نیروهای ارتش عراق در ادامه درگیری با تروریست های داعش، دو منطقه را در ... اتحادیه اروپا امروز در پایتخت فرانسه درباره آخرین تحولات پرونده هسته ای ...
  87. نمایش خبر : آخرین اخبار از عملیات بزرگ صلاح الدین ...

    www.hawzah.net/fa/News/View/99163/
    ۷ روز پیش - وی با اشاره به مشارکت فعال مردم سامراء، صلاح الدین و الشرقاط و ... از نقش نیروهای داوطلب مردمی در نبرد با تروریستهای تکفیری پرداخت و خاطر نشان ... نیروهای ارتش عراق از شب گذشته با حمایت نیروهای داوطلب مقابله با داعش عملیات ...
  88. آماده‌شدن داعش برای نبرد نهایی - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/news/272685/آماده‌شدن-داعش-برای-نبرد-نهایی
    ۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - منابع عراقی اعلام کردند که ارتش و پیشمرگ‌های کرد از دو محور در حال آماده شدن ... منابع امنیتی عراق با اعلام این خبر گفتند که بالگردهای ارتش از صبح امروز ... پایگاه داعش در عراق را آغاز کرده‌ و به مردم اطلاع داده‌اند که برای حمله ارتش به شهر آماده باشند. ... شهر موصل با نزدیک به دو میلیون جمعیت مهمترین پایگاه داعش در عراق و ...
  89. خبر ساحلی - لحظه به لحظه با عراق؛ داعش در سامرا به در بسته ...

    www.khabaresaheli.ir/.../لحظه-به-لحظه-با-عراق؛-داعش-در-سامرا-به-در-بس...
    خبرگزاری خبر ساحلی : گروه تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) پس از ناکامی ... 15:54 هزاران تن از مردم عراق برای دفاع از کشور خود به ارتش پیوستند + عکس.
  90. حمایت مردمی از ارتش عراق در نبرد با داعش - خبر و تفسیر ...

    news.irib.ir/news/.../50032-حمایت_مردمی_از_ارتش_عراق_در_نبرد_با_داع...
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حمایت مردمی از ارتش عراق در نبرد با داعش ... اخبا ر حاکی از آن است مردم شهرهای مختلف عراق از دولت و ارتش این کشور مجوز حمل سلاح برای ... آخرین اخبار.
  91. زن عراقی در کنار نیروهای ارتش علیه داعش+عکس - آخرین اخبار ...

    www.savadkoohonline.ir/.../زن-عراقی-در-کنار-نیروهای-ارتش-علیه-داعش...
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زنان عراقی همراه با مردان، در تمام نقاط این کشور آماده مبارزه با گروهک ... از زنان نیز خود را به کمیته‌های ثبت‌نام برای اعزام به مناطق نبرد، رسانده‌اند. ... مردم عراق جهت مبارزه با گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) به وجود آورده است.
  92. ظهور نزدیک است ، دیگر نباید خفت

    12khabar.blogfa.com/
    نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی روز شنبه آخرین اخطارها را به تروریست هایی ... که امنیت و جان مردم انگلیس برای تصمیم سازان این کشور خیلی مهم نیست، مهم آن است که ... هشت ماه پیش عناصر داعش با هجوم به شهر موصل، دومین شهر بزرگ عراق را به اشغال ..... از عناصر گروه تروریستی داعش در عملیات هوایی ارتش عراق در استان الانبار خبر دادند.
  93. ناطقان

    nateghan.ir/
    آخرین شکست های داعش مقابل ارتش عراق ... ای قصد دارند خیانت هایی همچون خانه نشینی 11روزه را در تاریخ معاصر کم اهمیت جلوه دهند مجبوریم حقایق را با مردم بازگو کنیم.
  94. برچسب ها - داعش - شهدای ایران

    shohadayeiran.com/fa/tag/1/داعش
    ارتش عراق به دروازه‌های تکریت رسید. با تکفیری های داعش به دروازه های شهر تکریت مرکز... یک هفته درگیری مستمر با عناصر تکفیری داعش بالاخره موفق... کد خبر: ...
  95. دولت اسلامی عراق و شام - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/دولت_اسلامی_عراق_و_شام
    ولی طی نبرد، سرکرده داعش در رمادی کشته و کنترل این دو شهر از دست آنان خارج شد. ... ارتش عراق در ۱۴ دی‌ماه اعلام کرد که پس از دو روز درگیری با اعضای داعش در .... اوباما در سخنان دیگری گفت:داعش حاوی یک تهدید فوری برای مردم عراق و مردم سراسر منطقه ... که از طریق خاک ترکیه وارد سوریه شده و به داعش پیوسته‌اند و آخرین مورد هم مربوط به شهر ...
  96. آخرین نیوز

    www.akharinnews.com/
    آخـــرین اخبار ... تاکید رهبر انقلاب بر پی‌گیری پدیده ریز گردها و مقابله بی‌اغماض با زمین‌خواران ... تلفات چشمگیر داعش در اطراف تکریت/ جنگ در الانبار نیز شدت گرفت ... وزیر نیرو: برق ۲۲۰ تومانی را ۵۰ تومان به مردم می‌فروشیم ... جان کری: برخی نیروها در نبرد تکریت، از سردار سلیمانی دستور می‌گیرند؛ قتل داعشی‌ها توسط ایرانی‌ها به ...
  97. هزاران داوطلب شیعه برای مقابله با “داعش” به ارتش عراق ...

    persian.euronews.com › اخبار › اخبار جهان
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار جهان - تصاویر ارسالی از بصره، 800 تن از اعضای شیعه مذهب گروه موسوم به ... به موصل رفته و به نبرد با نیروهای سنی مذهب دولت اسلامی در عراق و شام موسوم به “داعش” بپردازند. ... تاکنون هزاران نفر از مردم عراق به فتوای مراجع شیعه گوش فرا داده و برای مقابله با پیکارجویان “داعش” به ارتش این کشور پیوسته اند.
  98. نبرد سنگین ارتش عراق در پایگاه اصلی داعش/شناسایی چند ...

    www.afgexpert.com/thread8554.html
    ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
    یکی از مقامات عراقی اعلام کرده است ، ارتش این کشور یکی از خطرناک ترین مناطق این کشور. ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نیروهای ارتش و مردمی عراق در ... عناصر داعش ژوئن گذشته با یورش به شهر «بلد» در جنوب «تکریت»، ... از الانبار، این منبع افزود:« اعدام این سه نفر در برابر چشم مردم انجام شده است.»
  99. ادامه تصفیه افسران خائن همزمان با پیروزی‌های تازه ارتش عراق

    kayhan.ir/.../ادامه-تصفیه-افسران-خائن-همزمان-با-پیروزی‌های-تازه-ارتش-...
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همزمان با پیشروی ارتش عراق، به فرمان نوری مالکی، نخست‌وزیر این کشور ... در آخرین ساعات روز سه‌شنبه بود که خبر رسید، شهر مهم «تل عفر»، مرکز ... در منطقه «امرلی» نیز مردم به کمک پلیس محلی 15 عضو گروه داعش را به هلاکت رساندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.