دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

بازار سکه و طلا داغ شد

بازار سکه و طلا داغ شد
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی نمی‌شود شوکی به بازار وارد شود.
خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی نمی‌شود شوکی به بازار وارد شود.

محمد کشتی آرای اظهار کرد: در روزهای گذشته قیمت سکه با توجه به بالا رفتن تقاضا افزایش یافت. به ویژه سکه‌های یک گرمی، نیم سکه و ربع سکه افزایش قیمت داشتند که این موضوع ناشی از بالا رفتن تقاضا بود.

وی درباره اعیاد مذهبی و عید نوروز که تقاضا برای خرید سکه و طلا افزایش می یابد و بازار سودجویان برای فروش سکه های تقلبی نیز داغ می شود، به مردم هشدار داد که از واحدهای مجازی خرید کنند که پروانه کسب دارند چون خرید مردم از واحدهای بدون پروانه کسب منجر به بروز تخلف می‌شود و در واقع خریداران باعث بروز تخلف می‌شوند.

کشتی آرای در عین حال بیان کرد که واحدهای تحت پوشش اتحادیه به طور مرتب و دوره‌ای رصد و پایش می‌شوند که در چند ماه اخیر شاهد بودیم سکه‌های تقلبی توسط افرادی سودجو به بازار عرضه و با شکل و ظاهری فریبنده به مردم فروخته می‌شد.

در 2 سال اخیر قیمت طلا 1300 دلار نوسان داشت

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره بازار طلا طی دو سال اخیر گفت: در دو سال اخیر قیمت طلا 1200 تا 1300 دلار نوسان داشت و قیمت‌ها مثل سال 2008 به بعد روند افزایشی نداشته و حدود هشت تا 9 درصد نوسان داشت.

همچنین عبادالله محمدولی - رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی - به ایسنا گفت: در روزهای پایانی سال تقاضا برای خرید طلا و سکه افزایش می‌یابد و همین موضوع باعث شده عده‌ای سودجو از این فرصت سوء استفاده و به فروش سکه‌های تقلبی اقدام کنند.

فروش سکه‌ و طلا با عیار پایین


وی گفت: در چند ماه اخیر گزارشی مبنی بر فعالیت عده‌ای سودجو که مبادرت به فروش سکه‌های با عیار پایین می‌کردند رسید که به سرعت شناسایی شدند و اقدامات قانونی لازم در این زمینه در حال انجام است.

محمدولی تاکید کرد: فروش سکه‌ و طلا با عیار پایین به بازار لطمات زیادی وارد می‌کند که باید این بازار توسط بانک مرکزی اشباع شود تا عده‌ای سودجو از این فرصت سوء استفاده نکنند و به فروش سکه‌های تقلبی مبادرت نورزند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی گفت: اتحادیه ما، بازرسان اصناف و تعزیرات ماموریت دارند کنترل و نظارت های لازم را در این بازار انجام دهند.
  1. بازار سکه و طلا داغ شد - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اقتصادی
    ۱ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی ...
  2. بازار سکه و طلا داغ شد - تی نیوز

    tnews.ir/news/C0FC38630923.html
    رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی نمی‌شود شوکی به بازار وارد شود.
  3. بازار سکه و طلا داغ شد | با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز - قطره

    www.ghatreh.com/news/nn25222048/بازار-سکه-طلا-داغ
    ۵۵ دقیقه پیش - با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش بینی نمی شود شوکی به بازا.
  4. مرکز اسناد انقلاب اسلامی - داغ شدن بازار طلا و سکه

    www.irdc.ir/fa/content/58504/default.aspx
    ۲ ساعت پیش - محمدولی تاکید کرد: فروش سکه‌ و طلا با عیار پایین به بازار لطمات زیادی وارد می‌کند که ... کتاب«زندگی و مبارزات شهید آیت الله حسین غفاری»منتشر شد ...
  5. بازار سکه و طلا داغ شد - آخرین اخبار روز

    www.bwinnerharbor.com/news/1751263-بازار-سکه-و-طلا-داغ-شد.html
    بازار سکه و طلا داغ شد. ... در حال بارگزاری ... لطفاً صبر کنید. برچسب ها : بازار سکه و طلا داغ شد · بازار سکه و طلا داغ شد. بارگزاری ... تعداد بازدید : 0امتیاز : 0.00.
  6. غلبه روبل روسیه بر یورو و دلار - قیمت سکه و طلا

    www.tgju.org/news/11911/غلبه-روبل-روسیه-بر-یورو-و-دلار
    ۲۹ دقیقه پیش - نوشته شده توسط: گروه تولید محتوا ... تحلیل‌تکنیکال اف‌ایکس‌استریت از آینده‌طلا · بازار سکه و طلا داغ شد · داغ شدن بازار طلا و سکه · قیمت جهانی طلا ...
  7. ArtOnlines - بازار سکه و طلا داغ شد

    www.artonlines.com/news/external/1105112/بازار_سکه_و_طلا_داغ_شد/
    رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی نمی‌شود شوکی به بازار وارد شود.
  8. بازار سکه و طلا داغ شد | اقتصادی | آخرین اخبار

    akhbar.asiacollege.ir/id/688887.html
    ۱ ساعت پیش - بازار سکه و طلا داغ شد - اقتصادی - برترین ها بازار سکه و طلا داغ شد سطح سبز محصول گندم در مازندران در وضعیت مطلوب قرار دارد مردم گناوه از افزایش ...
  9. بازار سکه و طلا داغ شد >> اخبار اقتصادی در رسانه ها >> تابلو ...

    ecnews.tablotala.com/akharinnews-79781/بازار-سکه-و-طلا-داغ-شد/
    ۱۳ دقیقه پیش - بازار سکه و طلا داغ شد - اخبار اقتصادی در رسانه ها - تابلو طلا - گروه اطلاع رسانی دکتر اشرفی - قیمت زنده طلا، سکه و ارز در بازار تهران.
  10. شروع کاهشی معاملات سکه و طلا و دلار | اورمیا آنلاین , اخبار داغ ...

    urmiaonline.ir/شروع-کاهشی-معاملات-سکه-و-طلا-و-دلار/
    امروز شنبه 9 اسفند 93 بازار سکه و طلا شاهد ریزش قیمت ها بود بر همین اساس سکه 986 ... قیمت طلا در بازارهای جهانی در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش نسبی روبرو شد ...
  11. قییمت ارز ، سکه و طلا در بازار | اورمیا آنلاین , اخبار داغ ایران و ...

    urmiaonline.ir/قیمت-سکه-،دلار-و-طلا-در-بازار/
    بازار امروز دوشنبه 11 اسفند 93 با نوسان همراه بود بر همین اساس سکه 989 هزار تومان ، دلار 3426 تومان ،طلای 18 عیار 100 هزار و 882 تومان به فروش رسید ومعامله شد.
  12. بازار سکه داغ داغ است | سایت طلا

    www.tala.ir/showpic.php?id=2204
    سایت طلا: علیرغم عرضه فوق العاده سکه توسط بانک مرکزی در هفته گذشته، بازار سکه در این هفته همچنان ملتهب و پرنوسان گزارش شده است.
  13. اقتصاد آنلاین - منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران

    www.eghtesadonline.com/
    نتایج انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام شد. ... ورود به بازار ایران؛ علت اصلی سنگ‌اندازی فرانسه ... 85 تومان؛ هزینه ضرب هر سکه 100 تومانی ..... اخبار داغ; اخبار قیمت ها; تالار گفتگو .... افزایش اندک قیمت طلا در بازار جهانی.
  14. قیمت سکه،نرخ سکه،قیمت طلا،نرخ طلا - بیتوته

    www.beytoote.com/marketprices/goldcoin/
    بازار سکه,ارز و سکه,سکه و ارز,سکه,قیمت سکه,قیمت طلا,سکه طلا قیمت سکه طلا,نرخ سکه,نرخ طلا ... قیمت فروش سکه در بازار ایران(تومان) - ساعت به روز رسانی : 14:43 دوشنبه 93/12/18 ..... HP هم در ایران صاحب گارانتی معتبر شد. .... سایر خبرهای داغ ».
  15. بازار دلالی با اسکناس نو داغ شد - اقتصاد ایران

    www.econews.ir/fa/c1.../بانک.../بازار_دلالی_با_اسکناس_نو_داغ_شد
    ۲ ساعت پیش - برای مشاهده بازار دلالی پول نو کافی است سری به اطراف خیابان فردوسی بزنید تا ... بازار دلالی با اسکناس نو داغ شد · قیمت جهانی طلا کاهش یافت · آغاز ...
  16. بازار سکه و طلا داغ شد | شهرخبر - Vista News Hub

    vista.ir/news/20456570/بازار-سکه-و-طلا-داغ-شد
    ۴۳ دقیقه پیش - رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی نمی‌شود شوکی به ...
  17. بازار سکه و طلا داغ شد | برترینها - Vista News Hub

    vista.ir/news/20455046/بازار-سکه-و-طلا-داغ-شد
    ۱ ساعت پیش - رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی نمی‌شود شوکی به ...
  18. بازار سکه و طلا داغ شد - نرم افزاری اورانوس

    oranusnovin.ir/sms_site/khabar_sara/news_loader.aspx?sn=2027983
    ۴ دقیقه پیش - رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به روند مذاکرات، قیمت ارز تعیین کننده قیمت طلا و سکه در بازار خواهد بود که پیش‌بینی نمی‌شود شوکی به ...
  19. تب بالای دلار و بازار داغ سکه طلا - Deutsche Welle

    www.dw.de/تب-بالای-دلار-و-بازار-داغ-سکه-طلا/a-15672784
    ۲۸ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - صبح چهارشنبه ۲۸ دی (۱۸ ژانویه) سکه‌ی بهار آزادی طرح قدیم در بازار تهران به قیمت ۷۸۵ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نیز به رقم ۷۷۵ هزار تومان ...
  20. بازار خرید سکه پیش فروش داغ شد - ویوان نیوز

    vivannews.com/Pages/News-_سکه-13689.aspx
    ... 800 هزار تومان قرار داد، با این روند بازار خرید سکه پیش فروش در بانک ملی داغ شد. ... درعین حال نرخ طلا هم دوباره با افزایش شدیدی مواجه شد به طوریکه نرخ هر گرم طلای ...
  21. آخرین مظنه طلا و دلار در بازار/ سکه 2000 تومان ارزان شد

    www.khabaronline.ir/detail/402973
    ۶ روز پیش - دلار در بازار به ۳۴۱۳ تومان رسید. امروز همچنین هر یورو و پوند به ترتیب با بهای ۳۸۶۰ و ۵۲۸۰ تومان به فروش رسیدند و هر درهم امارات با بهای ۹۳۴ تومان ...
  22. زرپیام :: قیمت طلا،سکه و ارز به همراه اخباراقتصادی

    zarpayam.ir/
    سایت زرپیام بزرگترین مرجع اطلاع رسانی قیمت طلا،سکه،ارز به همراه تابلو طلا لحظه ای و ... بازار اسکناس نو بازهم داغ شد/ اسکناس های بسته بندی شده از کجا می آیند؟
  23. قیمت طلا، سکه و ارز صبح یکشنبه، ۱۷ اسفند - Bourse24.ir ...

    bourse24.ir › اخبار › اقتصادی و بورسی
    بازار سکه تهران امروز با اثر پذیری از سقوط طلای جهانی از ارزش سکه تمام ۲۰۰ هزار ... با 19 دلار کاهش، 1162 دلارو هر اونس پالادیوم با 7 دلار کاهش ، 821 دلار فروخته شد.
  24. فشار بازار سکه و طلا باز هم افتاد/ یورو 38 تومان ارزان شد | ...

    www.aftabir.com/news/article/view/2015/03/05/756870
    ۵ روز پیش - فشار بازار سکه و طلا باز هم افتاد/ یورو 38 تومان ارزان شد ... در بازار امروز هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 99 هزار و 864 تومان، نیم ... اخبار داغ اقتصاد ...
  25. بروزها - قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار

    www.berozha.com/news94380
    ۳ روز پیش - درآخرین داد و ستدهای امروز بازار سکه و طلای تهران، هر قطعه سکه تمام ۹ میلیون ۷۹۰ هزار ریال، هر قطعه سکه یک گرمی ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون ریال قیمت گذاری شده است. درآخرین داد و ... اخبار داغ (توصیه شده).
  26. جام نیوز :: JamNews - قیمت سکه، طلا و نقره ( ریال )

    www.jamnews.ir/detail/News/446644
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مبلغ پرتقال و سیب بازار شب عید تعیین شد. پربیننده جام ... تابلو آنلاین قیمت طلا و نقره ( ریال ). طلا, قیمت زنده, تغییر ... قیمت سکه ( ریال ). سکه, قیمت زنده, تغییر, کمترین, بیشترین, ارزش طلا ... سکه | سکه و طلا |. خبرهای داغ.
  27. بازار خرید و فروش طلا داغ شد - Banker

    banker.ir/news/1929/بازار-خرید-و-فروش-طلا-داغ-شد
    ۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهای طلا و سکه نیز در بازار تهران به افزایشی که از ابتدای هفته آغاز کرده بود ادامه داد که البته افزایش بهای سکه در بازار نقدی در این روز به میزان ...
  28. افکارنیوز - قیمت طلا، سکه و ارز یکشنبه ۱۲ بهمن

    www.afkarnews.ir/vdcgxx9w3ak9yu4.rpra.html
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در تازه ترین داد و ستدهای امروز بازار سکه و طلای تهران؛ هر قطعه سکه تمام، ۱۰ ... هزار ریال، هر قطعه سکه یک گرمی، ۱ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال قیمت گذاری شد.
  29. سکه نیوز :: اخبار بورس | اخبار اقتصادی | تحلیل بازار ارز طلا ...

    www.sekenews.com/Bourse.php
    به گزارش سایت خبری تحلیلی سکه نیوز، کارشناس شرکت مشاور سرمایه گزاری ... شد و از آنجایی که تولید و صنعت نیز درست هدایت نمی‌شود بازار برای دلالان داغ شد.
  30. جهان نیوز - قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز

    jahannews.com/vdch6qnii23n6xd.tft2.html
    جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد. ... داغ کنید. ۵. قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز. تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳.
  31. قیمت سکه، طلا و ارز در بازار (جدول)

    www.qomefarda.ir/news/134173
    ۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت سکه، طلا و ارز در بازار (جدول). قیمت طلا و سکه ... ۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد . ... پول های شبهه ناک در کارزار سیاست · بازار رستورانهای مجازی چگونه داغ شد؟
  32. کاسب نیوز | نرخ صبح انواع سکه،ارز و طلا در ۱۳ اسفندماه

    www.kasebnews.ir/?article/7426/cat/1/...
    ۶ روز پیش - با افت قیمت اونس طلای جهانی و افت قیمت دلار، همچنان حباب در قیمت سکه (بیشتر بودن قیمت بازاری از ارزش ... بازار سیمکارت در آستانه نوروز داغ شد
  33. نرخ ارز ، سکه و طلا - تودی لینک

    2daylink.com/category/اخبار/اقتصادی/نرخ-ارز-،-سکه-و-طلا/
    قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار ۹۳-۲-۲۳. داغ و تازه. انتشار عکس کودکی امیر تتلو! ... آخرین قیمت سکه، طلا و ارز : جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار منتشر شد.
  34. افزایش ناچیز نرخ بهره آمریکا موجب کاهش قیمت طلا نخواهد شد ...

    atdesign.ir/افزایش-ناچیز-نرخ-بهره-آمریکا-موجب-کاهش/
    ۵ روز پیش - افزایش ناچیز نرخ بهره آمریکا موجب کاهش قیمت طلا نخواهد شد ... طلا و سکه به روز٬نرخ طلا و سکه به روز٬قیمت طلا و سکه به روز در بازار تهران٬قیمت طلا و ...
  35. جدول قیمت طلا، ارز و سکه؛ کاهش قیمت‌ها ربطی به انتخابات ندارد

    www.hamshahrionline.ir/details/213961
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جدول قیمت انواع ارز و سکه در بازار دوشنبه 23 اردیبهشت ماه منتشر شد. ... ادامه کاهش قیمت سکه و طلا · بازار فروش دلار در چهارراه استانبول داغ شد · جدول ...
  36. نیک صالحی پرتال فرهنگی، سرگرمی، روانشناسی، سلامت، مد ...

    www.niksalehi.com/
    قیمت طلا، سکه و ارز 93/12/18 .... قیمت گوشی زیبای سامسونگ گلکسی اس 6 مشخص شد+عکس ..... مطالب داغ ... قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز 16 اسفند ...
  37. جدیدترین قیمتها از بازار طلا و سکه و ارز - صدای قزوین

    sedayeqazvin.ir/Pages/News-19223.aspx
    طعم داغ گرانی در بازار آجیل شب عید. ۱۳۹۳ یکشنبه ۱۷ اسفند ... نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه در بازار ۹۶۰ هزارتومان، طرح قدیم ۹۵۵ هزارتومان، نیم سکه ۵۰۱ هزارتومان، ربع سکه ۲۷۲ هزار تومان و سکه گرمی ۱۸۱ هزارتومان اعلام شد.
  38. قیمت سکه، طلا و ارز در بازار تبریز(جدول)

    www.nasrnews.ir/News/.../قیمت-سکه،-طلا-و-ارز-در-بازار-تبریز-جدول
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نصرنیوز:جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار تبریز در روز یکشنبه منتشر شد. ... Recommend داغ شود Recommend داغ شد. * فیلدهای الزامی ... هزار و 500 تومان، ربع سکه 261 هزار و 500 تومان و سکه گرمی 170 هزار و 500 تومان اعلام شد.
  39. آخرین مظنه طلا و دلار در بازار سکه 2000 تومان ارزان شد ... - خبر ...

    khabarpu.com/h.php?t=167-xDETAIL-x402973_t_-chjxuot...
    ۶ روز پیش - آخرین مظنه طلا و دلار در بازار سکه 2000 تومان ارزان شد-خبرآنلاین|خبر پو ... امروز سکه در بازار: 988 هزار تومان · بازار رستورانهای مجازی چگونه داغ شد؟
  40. پایگاه اطلاع رسانی ثامن - اخبار داغ از بازار سکه،طلا و ارز ...

    www.saamen.ir/.../6262-اخبار-داغ-از-بازار-سکه،طلا-و-ارز-پنجشنبه-18-م...
    ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اخبار داغ از بازار سکه،طلا و ارز پنجشنبه 18 مهر 92 به شرح زیر می باشد. ... با نزدیک‌تر شدن به ضرب‌الاجل تعیین شده در هفته آینده بیشتر خواهد شد.
  41. تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز و طلا

    dollari.blogfa.com/
    تکنیکال وفاندامنتال و روانشناسی بازار دلار و طلای داخلی(آبشده، سکه). و طلای جهانی (اونس) ... +نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ساعت22:20توسط گروه تحلیلگر صالحی | آرشیو نظرات. تصاویر زیباسازی نایت اسکین. داغ کن - کلوب دات کام. تحلیل امواج ...
  42. آخرین مظنه طلا و دلار در بازار/ سکه ۲۰۰۰ تومان ارزان شد

    jijikala.ir/آخرین-مظنه-طلا-و-دلار-در-بازار-سکه-2000-توما/
    ۶ روز پیش - بن‌بستی که نتانیاهو با آن روبرو شد/ نقش دولت یازدهم در رسوایی رژیم صهیونیستی ... آخرین مظنه طلا و دلار در بازار/ سکه 2000 تومان ارزان شد ... زن روستایی · مظنه امروز سکه در بازار: 988 هزار تومان · بازار رستورانهای مجازی چگونه داغ شد؟
  43. خبرگزاری آریا - قیمت ظهر دلار،سکه و طلا در بازار پنجشنبه - ...

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150101124524189&svc=42
    ۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری آریا ، بازار جهانی طلا در حالی سال 2014 میلادی را پشت سر گذاشت که قیمت این فلز زرد با افت 2 درصدی روبرو شده است.
  44. دلار در بازار 17 تومان گران شد- آخرین مظنه سکه و طلا - سه نشانه

    www.3neshaneh.com/.../دلار+در+بازار+17+تومان+گران+شد-+آخرین+مظنه...
    ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازار اسکناس نو بازهم داغ شد- اسکناس های بسته بندی شده از کجا می آیند؟ ... دلار در بازار 17 تومان گران شد- آخرین مظنه سکه و طلا. کد خبر 213092 ...
  45. بازار معاملات قراردادهای آتی سکه داغ شد - - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir/fa/mobile/news/.../بازار-معاملات-قراردادهای-آتی-سکه-داغ-شد
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بازار معاملات قراردادهای آتی سکه داغ شد ... به گزارش مهر، طی هفته گذشته (منتهی به 25بهمن) با انعقاد 17هزار و 253 قرارداد آتی سکه طلای تمام بهار آزادی ...
  46. بازار داغ سکه/ ارازن شد. | وب سایت خبری دادمردان

    dadmardan.ir/بازار-داغ-سکه-ارازن-شد/
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دادمردان: سکه از دیروز تا امروز همچنان در حال کاهش است…… دادمردان: قیمت سکه در جدول زیر به اطلاع می رسد: قیمت لحظه ای طلا قیمت امروز ۲۳:۳۵ قیمت روز ...
  47. قیمت سکه و طلا شنبه 6 اسفند ماه ۹۳ +جدول | پایگاه خبری اهر ...

    aharvesal.ir/?p=8766
    ۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازار داغ انتخابات اتاق بازرگانی تبریز/تلاش همه جانبه کاندیداها ... جدول قیمت انواع سکه، طلا و ارز در بازار در روز شنبه 6 اسفند 93 منتشر شد.
  48. تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای در بازار سکه و طلا بی تاثیر است

    www.tejaratnews.com/Pages/News-13896.aspx
    رییس اتحادیه طلا و جواهر: تمدید چهار ماهه مذاکرات هسته ای در بازار سکه و طلا بی تاثیر است ... در یک نوبت در هفته گذشته، اظهار داشت: سقوط هواپیمای مالزیایی در اوکراین باعث افت سهام اتحادیه اروپا شد و طلا نیز در ... بازار رستورانهای مجازی چگونه داغ شد؟
  49. بازار سکه آتی داغ شد/ افزایش قابل توجه حجم قراردادها - نیریمیز

    www.nirimiz.ir/news/7381
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بازار سکه آتی داغ شد/ افزایش قابل توجه حجم قراردادها ... 100 تومان افزایش قیمت داشته است و علیرغم ثبات قیمت هر اونس طلای جهانی و کاهش بیش از 20 ...
  50. سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران - VIP - خبر داغ از ...

    forum.unc-co.ir › ... › بخش اعضای ویژه VIP سایت › VIP- بازار سکه و طلا
    پیش بینی معامله گران از آینده بازار سکه آتی حاکی از آن است که رشد قیمت ها در بلندمدت همچنان ... است، به طوری که نرخ سکه آبان ماه از 503 هزار تومان تا 509 هزار تومان نیز معامله شد. ... پیش بینی کارشناسان با توجه به حرکت افزایشی آرام قیمت طلا در بازارهای ...
  51. فارس گزارش می‌دهد بازار داغ گمانه‌زنی برای قیمت خودرو/ شیوا ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931104001366
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طلا، سکه و ارز ... بازار داغ گمانه‌زنی برای قیمت خودرو/ شیوا: خودروسازان درخواست افزایش قیمت نداشته‌اند ... خودرو، شورای رقابت است و اگر با فرض محال این شورا مرجع نباشد، باز هم قیمت خودرو بر اساس شاخص‌های مؤثر تعیین خواهد شد.
  52. طلا نیوز | بازار داغ سیم‌کارت در روزهای آخر سال | تکنولوژی و ...

    www.talanews.com › اخبار اقتصادی › تکنولوژی و فن آوری
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار اقتصادی»تکنولوژی و فن آوری»بازار داغ سیم‌کارت در روزهای آخر سال ... قیمت لحظه‌ای: قیمت طلا | قیمت سکه بهار آزادی | قیمت دلار و سایر ارزها ... به ایام پایانی سال قیمت سیم‌کارت‌های 0912 با افزایش مواجه شده و قیمت سیم‌کارت‌های کد ...
  53. قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار - آرتاکاوا

    www.artakava.com/newsshow/.../قیمت-صبح-امروز-سکه-و-طلا-در-بازار
    آرتاکاوا: پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: در آخرین داد و ستدهای امروز بازار سکه و طلای ... و ۷۲۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۹۹۸ هزار و ۴۳۰ ریال قیمت گذاری شده است.
  54. TitreAkhbar - تیتر اخبار - داغ شدن بازار طلا و سکه/ شوک ...

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...داغ%20شدن%20بازار%20طلا%20و%...
    داغ شدن بازار طلا و سکه/ شوک قیمت نداریم ایسنا اخبار مشابه ۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۱۰:۵۸|۱ ... که بر خلاف روزهای گذشته از روند کاهشی تغییر جهت داده و با افزایش همراه شده است.
  55. قیمت صبح انواع سکه،ارز و طلا در ۱۲ اسفند - ریسک نیوز

    risknews.ir/news/49229/قیمت-صبح-انواع-سکه،ارز-و-طلا-در-۱۲-اسفند
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ریسک نیوز،تحلیلگران بازار طلا اعلام کردند که افزایش چشمگیر ... تمام حواشی انتخابات اتاق بازرگانی/ بازار خرید و فروش آرا داغ شد. » ...
  56. بازار سکه و دلار تا اطلاع ثانوی داغ است - بورس نیوز

    www.boursenews.ir/fa/news/.../بازار-سکه-و-دلار-تا-اطلاع-ثانوی-داغ-است
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روز گذشته در غیاب اونس جهانی طلا ادامه روند رشد قیمت دلار، بازار سکه و طلای ... طلا باعث شد تا همچنان امیدها به رشد قیمت اونس ادامه داشته باشد و در بازار ...
  57. مهار کردن فشار تقاضا برای سکه طلا با روش‌های غیراقتصادی ...

    www.hamseda.ir/.../مهار-کردن-فشار-تقاضا-برای-سکه-طلا-با-روش‌های-غی...
    ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این بازار پس از آن راه رفته پیش از فرمان را در پیش گرفت و شکاف قیمت سکه دستوری با قیمت سکه آزاد گسترده‌تر شد. رویدادی که هنوز داغ و تب‌دار است، ...
  58. اقتصاد ملی - کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

    www.eghtesadmeli.com/vdcj.heofuqe8hsfzu.html
    ۷ روز پیش - داغ کنید. ۰. کاهش قیمت طلا و سکه در بازار. نیم سکه 513 هزار تومان 1500 ... در حالی کاهش یافته که قیمت دلار و یورو با افزایش اندکی همراه شده است.
  59. قیمت سکه و طلا سه شنبه 21 بهمن ماه 93 + جدول - دانلود رایگان ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../قیمت-سکه-و-طلا-سه-شنبه-21-بهمن-ماه-...
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۲ دقیقه پیش - قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار داغ نیوز جدول/ قیمت انواع ... طلا نیوز: در بازار امروز - دوشنبه - روند کاهشی قیمت سکه معکوس شد و با ...
  60. قیمت طلا و سکه - قیمت خودرو

    www.iranjib.ir/default/1/اقتصاد/
    نرخ ارز | قیمت طلا و سکه | قیمت آهن آلات | قیمت موبایل | قیمت, سام سیر ... پیش از این یارانه نقدی روز 22 هر ماه واریز می شد که در این ماه به دلیل نزدیکی به ... اتصال به شبکه دستگاه‌های کارت‌خوان در خیابان‌ها هم میسر شد و دستفروشان در این روزهای داغ خرید و ...
  61. قیمت طلا، سکه و ارز صبح سه شنبه، ۱۹ اسفند | آخرین اخبار ...

    www.khateghermez.com/.../قیمت-طلا-سکه-و-ارز-صبح-سه-شنبه-۱۹-اس...
    ۳ ساعت پیش - ... قیمت سکه شد. همان طور که پیش‌تر اشاره شد با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو انتظار افزایش تقاضای فصلی وجود داشت. ... قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران صبح سه شنبه، 19 اسفند. منبع : جام نیوز ... داغ ترین اخبار. Loading.
  62. بهترین راه برای سرمایه گذاری در سال جدید چیست؟

    www.ireconomy.ir/.../بهترین+راه+برای+سرمایه+گذاری+در+سال+جدید+چ...
    طلا و سکه؛ دلار؛ مسکن و بورس شاید شایع ترین و پرطرفدارترین بازارهای سرمایه ای ... که نگهداری پول داغ باعث آسیب رسیدن به اصل سرمایه خواهد شد به همین دلیل باید آن ...
  63. اعلام قیمت طلا و سکه در بازار - اتاق اصناف تهران

    www.otaghasnaftehran.ir/?p=3676
    ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت اجاره مسکن در تهران · بازار داغ آجیل شب یلدا و قیمت آن · گردهمایی صنف دارندگان تالارهای ... رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر افزود : هر قطعه نیم سکه ۵۰۰ هزار تومان ، ربع سکه ۲۷۲ هزار ... نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  64. طلا بورس - شبکه اجتماعی طلا، سکه و سکه آتی - شبکه ...

    www.talabourse.ir/
    #سکه #خرید #طلا ممنون میشم کسی در خصوص نحوه خرید و فروش در بازار آتی ... اما در دراز مدت قیمت جهانی طلا با کاهش روبرو خواهد شد و علت عمده آن هم تورم پایین، کاهش ...
  65. معاملات بورس - اسفند، بازار سکه و طلا را داغ می کند

    boursetrade.blogfa.com/post/2144
    ۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پس از یک هفته طوفانی در بازار طلا، ترمز افزایش قیمت فلز زرد رنگ در بازارهای جهانی کشیده شد تا نرخ طلا و سکه در ایران هم با تغییر مسیر به سمت ...
  66. یک هفته داغ در بازار طلا به پایان رسید / آیا قیمت سکه اینبار ...

    www.mihanmarket.com/.../یک-هفته-داغ-در-بازار-طلا-به-پایان-رسید-آیا-...
    ۳ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در هفته ای که پشت سر گذاشته شد قیمت جهانی طلا به ارقام بی سابقه ای رسید، شکسته شدن مرز 1900 دلار برای هر اونس اتفاقی بود که با اوج گیری ...
  67. بازار هاشمی ها داغ است!

    feedkhoon.rozblog.com/post/8704
    ۱۹ ساعت پیش - در این چند ماهی که بازار اخبار شنیده ها در رسانه های کشور داغ بود، هر روز نام ... انتخاب کرده ... بازار ارز و سکه، اخبار همیشگی این روزهای روزنامه‌های کشور است. .... ۸۴۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۵هزار ریال قیمت گذاری شده است.
  68. جعبه ابزار؛ اپلیکیشن هایی برای مطلع شدن از نرخ طلا و ارز ...

    digiato.com/article/2015/.../جعبه-ابزار؛-اپلیکیشن-هایی-برای-مطلع-شد/
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به مدد چنین ابزارهایی قادرید هر جا که باشید، آخرین تحولات بازار طلا و ارز ایران را با ... البته بخش هایی هم برای قیمت سکه و طلا در نظر گرفته شده.
  69. طلا عقب نشینی کرد! / بازار داغ سکه

    https://www.entekhab.ir/fa/news/.../طلا-عقب-نشینی-کرد-بازار-داغ-سکه
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرانجام روند رو به رشد قیمت طلا متوقف و آهنگ کاهش نرخ آن از دو روز پیش نواخته شد تا جایی که هر اونس به 1745 دلار کاهش یافت.کارشناسان معتقدند، ...
  70. جینا | عکسـ ها و مطالبـ داغ - پیش بینی قیمت طلا و سکه در ...

    jina.ir/post/147
    اونس جهانی طلا با افزایش بهای دلار در بازارهای جهانی در روز جمعه با کاهش شدیدی رو به رو شد که طی آن تا 1572 دلار در هر اونس نیز کاهش یافت. با تضعیف بهای اونس جهانی ...
  71. بازار سکه و طلا داغ است - طبیعت ایراج

    iraj20.persianblog.ir/post/401/
    ۱۱ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - روند افزایشی قیمت سکه که از هفته‌های گذشته آغاز شده بود، در این هفته نیز تداوم یافت و موجب شد تا هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید با یکسان ...
  72. جدیدترین قیمت انواع سکه و طلا در بازار - فراسو نیوز

    farasoonews.ir/?p=152225
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در بازار امروز – دوشنبه – سکه تمام ۹۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر دلار آمریکا ۳۴۲۴ تومان فروخته می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۰ هزار و ۹۰۲ تومان داد و ستد می‌شود. ... ارسال شده در اقتصادی; تاریخ: دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳, ۱۳:۳۳. ... مطالب داغ. مطالب اخیر; بیشترین بازدید; بیشترین نظرات. ادامه رقابت نفس‌گیر وزیر اقتصاد روحانی ...
  73. روند تقویتی قیمت طلا در بازار - سکه و صرافی سرمایه

    https://www.sekehsarmayeh.com/fa/.../-روند-تقویتی-قیمت-طلا-در-بازا...
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت طلا و سکه امروز شنبه در بازار تهران سیر صعودی را در پیش گرفت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با افزایش 5500 تومانی مواجه شد. ... بازار اسکناس نو بازهم داغ شد/ اسکناس های بسته بندی شده از کجا می آیند؟
  74. ایران خبر - قیمت طلا، سکه و ارز پنج شنبه +جدول

    www.irankhabar.ir/fa/doc/news/.../قیمت-طلا-سکه-ارز-پنج-شنبه-جدول
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در آخرین داد و ستدهای امروز بازار سکه و طلای تهران؛ هر قطعه سکه تمام، ۹ میلیون ۸۱۰ هزار ... و ۷۲۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۹۹۸ هزار و ۴۳۰ ریال قیمت گذاری شده است. ... داغ کنید. ۰. قیمت طلا، سکه و ارز پنج شنبه +جدول. تاریخ انتشار ...
  75. پیش بینی بازارهای ارز ، سکه ، طلا و مسکن / بهمن ۹۳ | ساتین

    saten.ir/52667/پیش-بینی-بازارهای-ارز-،-سکه-،-طلا-و-مسکن/
    ۲۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این شرایط، مواردی مانند کاهش تقاضا در ماه ابتدایی سال جدید میلادی، کاهش سفته‌بازی به دلیل حمایت‌های انجام شده در بازار و همچنین انتظار برای ...
  76. بروزها | بروزترین اخبار ایران و جهان

    berozha.lbm.ir/
    گردشگران خارجی که به ترکیه سفر می کنند با بالون های هوای داغ، گشتی بر فراز منطقه کاپادوکیا می زنند که بیش از هر ... قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار ۹۳/۱۰/۰۴.
  77. طلا و سکه ایمان-همدان-بهار

    sekkeiman.blogfa.com/
    طلا و سکه ایمان-همدان-بهار - گالری طلای ایمان-افتتاح گالری ایمان همدان-بهار-خیابان ... + نوشته شده در دوشنبه هشتم دی ۱۳۹۳ساعت 11:38 توسط محمد فریدونی | نظر بدهید .... و دارای طبیعت گرم و تر است و اگر با آن بر روی پوست داغ زنند، عفونتی به همراه ندارد.
  78. جام جم آنلاین-جدول قیمت سکه و ارز

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1861154800863887041
    ۲۰ ساعت پیش - جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار امروز ‌دوشنبه منتشر شد که بر این ... همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۷ هزار ۶۰۰ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۱۷۱ دلار است. ... بازار داغ گل تهران در آستانه سال نو + فیلم.
  79. خبرآنلاین - طلا ارزان شد/ سکه به 955 هزار تومان رسید - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/4003273/طلا-ارزان-شد-سکه-به-955-هزار-تومان-رسید
    ۲ روز پیش - اقتصاد > بازار مالی - ایسکا نوشت: ... جریان‌های خبری داغ. بانک · بازار · خودرو · مرکزی ... طلا ارزان شد/ سکه به 955 هزار تومان رسید. اقتصاد > بازار مالی ...
  80. قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار - هفتکل نیوز

    www.haftkelnews.com/قیمت-صبح-امروز-سکه-و-طلا-در-بازار/
    ۲۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در آخرین معاملات امروز بازار سکه و طلای تهران ؛ هر قطعه سکه تمام ۹ ... و ۷۲۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۱۲ هزار ریال قیمت گذاری شد.
  81. قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران/18اسفند1393 - تی وی پلاس

    www.ritmezendegi.com/.../7201-قیمت-طلا،-سکه-و-ارز-در-بازار-تهران-1...
    ۱ روز پیش - سقوط بهای طلا به زیر مرز ۱۲۰۰ دلار سبب شد تا گمانه زنی ها با توجه به فشار تقویت دلار و احیای اقتصاد آمریکا به سمت اونس ۱۱۴۲ دلاری بچرخد.
  82. طلا، سکه، ارز امروز در بازار چند؟ | هادیان البرز

    hadianalborz.ir/1393/11/30/طلا،-سکه،-ارز-امروز-در-بازار-چند؟/
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در آخرین داد و ستدهای امروز بازار سکه و طلای تهران؛ هر قطعه سکه تمام، ۹ میلیون ۸۱۰ ... یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳. اخبار داغ: وضعیت تئاتر بهتر از سینماست/ .... دلاری کاهش ، ۱۱۷۴ دلار و هر اونس پالادیوم، با کاهش ۲ دلاری، ۷۸۳ دلار فروخته شد.
  83. جدول قیمت سکه و ارز روز سه‌شنبه منتشر شد - خبرگزاری مهر ...

    www.mehrnews.com/.../جدول-قیمت-سکه-و-ارز-روز-سه-شنبه-منتشر-شد
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز ‌سه‌شنبه منتشر شد. ... همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی حدود ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای ... کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، تماشاگران گرگان را نقره داغ ...
  84. قیمت سکه و طلا در بازار امروز هفتم اسفند 1393 - بینانیوز

    www.binanews.ir › بازار
    رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
    ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت سکه و طلا در بازار امروز هفتم اسفند 1393. ... اما نباید از آن غافل بود که قیمت جهانی طلا و قیمت دلار آمریکا در بازار مشخص شده است و با توجه به ... ارسال ایمیل به دوستان در یاهو · اضافه کردن به Google Bookmarks · داغ کن - کلوب ...
  85. فقط بازار طلا و سکه داغ شد - نقدینه

    naghdineh.com/fa/page/2129/فقط+بازار+طلا+و+سکه+داغ+شد.html
    ۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فقط بازار طلا و سکه داغ شد. نقدینه- یکی از روش‌های پیش‌بینی قیمت‌ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای ...
  86. باز هم اونس صدر‌نشین است - دنیای اقتصاد

    www.donya-e-eqtesad.com/news/772948/
    ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گروه بورس کالا – طیبه شهبازی: بازار قراردادهای آتی سکه بورس کالای ایران ... به این ترتیب بر بهای سکه نقدی 16 هزار تومان افزوده شده و سکه‌های جاری بازار .... با نوسان 26 دلاری بهای طلا همراه بود که به دنبال داغ شدن بازار گمانه زنی‌ها از ...
  87. مشاوره و تحلیل قیمت طلا ، ارز وآتی سکه - چند اصل طلایی در ...

    futuregold.blogfa.com/post-51.aspx
    وقتی که در بازار حباب ایجاد شد این حباب حتما خواهد ترکید.قبل از ... سعی کنید داغ خود را در محیط دمو،آزمایشی،روی کاغذ و بدون وارد شدن در بازار واقعی ببینید 12.
  88. قیمت طلا، سکه و ارز صبح یکشنبه، ۱۷ اسفند | .:TSENEWS:.

    tsenews.com/قیمت-طلا،-سکه-و-ارز-صبح-یکشنبه،-۱۷-اسفند/
    در این بخش از آخرین اخبار داغ بازار سهام و شرکت های بورسی مطلع می شود و شاید برخی از این ... ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به شماره 11261 ... بازار سکه تهران امروز با اثر پذیری از سقوط طلای جهانی از ارزش سکه تمام ۲۰۰ هزار ریال کاست که ...
  89. قیمت طلا، سکه و ارز روز چهارشنبه 92/11/2 - هفت گنج

    7ganj.ir › اخبار داغ
    خانه » اخبار داغ » قیمت طلا، سکه و ارز روز چهارشنبه ۹۲/۱۱/۲ ... جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز چهارشنبه منتشر شد. نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در روز ...
  90. قیمت آنلاین طلا و سکه ، قیمت لحظه به لحظه ارز،قیمت دلار یورو ...

    varavi-m.ir/گزارش-لحظه-به-لحظه-قیمت-ارز-،-طلا-و-سکه-،/
    ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت آنلاین ، گزارش لحظه ای قیمت دلار و یورو و پوند ، قیمت نفت خام و اوپک ، سهام بورس ، وضعیت بورس ، سهام های داغ ، بازار ...
  91. نکاتی درباره خرید طلا و سکه - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=180670
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در شرایط حاضر برای خرید طلا و سکه باید به توصیه های کارشناسان توجه کرد. ... قیمت جهانی طلا و نوسان و افزایش قیمت سکه و طلا در چند هفته اخیر از جمله بحث‌های داغ در ... 24 شهریور در تالار علامه طباطبایی دانشگاه علوم تحقیقات برگزار شد. ... همچنین در فرصتی 1 ساعته فارغ‌التحصیلان سؤال‌هایی درباره بازار طلا و ...
  92. ادامه کاهش قیمت در بازار طلا و ارز - آخرین اخبار - اخبار - پایگاه ...

    www.daryasar.ir/news/6261/ادامه-کاهش-قیمت-در-بازار-طلا-و-ارز-.html
    ۵ روز پیش - در بازار امروز - پنجشنبه - قیمت سکه تمام 979 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3420 تومان داد و ستد می‌شود که روند کاهشی قیمت خود را ادامه داده است.
  93. ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها

    www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
    قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار -- زیست آنلاین با وجود ثبات قیمتی دلار، رشد اونس طلای جهانی موجب افزایش قیمت سکه شد. همان طور که پیش تر اشاره شد با نزدیک ...
  94. اخرین قیمت طلا 18 عیار - ظهور

    www.zohur12.ir/tag/اخرین-قیمت-طلا-18-عیار
    سوژه های داغ ... آخرین تغییرات قیمت طلا و سکه در ۱ اردیبهشت ۹۲ بشرح زیر است ... کاهش نسبت به روزهای گذشته عرضه شد و دلار ۲۵۴۰ و یورو هم ۳۲۹۹ تومان قیمت خورد.
  95. شبنم نیوز: قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز 29 شهریور 93

    www.shabnamnews.com/news/56405
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبنم نیوز: جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد.
  96. ادامه کاهش قیمت‌ ها در بازار طلا و ارز/ سکه ۱۵ هزار تومان ارزان شد ...

    payamboshruyeh.ir/.../ادامه-کاهش-قیمت‌-ها-در-بازار-طلا-و-ارز-سکه-۱۵-هزار...
    ادامه کاهش قیمت‌ ها در بازار طلا و ارز/ سکه ۱۵ هزار تومان ارزان شد. در بازار امروز – یکشنبه – روند کاهشی قیمت‌ های سکه و دلار ادامه یافت و سکه تمام با کاهش ۱۵ هزار تومانی نسبت به روز ... جوابیه وزارت آموزش و پرورش به خبر"نقره داغ فرهنگیان" در پیام بشرویه.
  97. اقتصاد ایران آنلاین - دوباره بازار سکه و دلار داغ شده است/ آیا ...

    www.eghtesadeiranonline.com/vdcfx1dytw6deva.igiw.html
    مروری بر تحولات بازار پر نوسان طلا و ارز در روزهای اخیر. دوباره بازار سکه و دلار داغ شده است/ آیا کاهش قیمت‌ها ادامه پیدا می‌کند؟ یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰.
  98. اقتصاد نیوز | ناگهان بازار کارت های بازرگانی داغ شد | شائبه ...

    www.eghtesadnews.com/.../ناگهان_بازار_کارت_های_بازرگانی_داغ_شد
    صفحه ارز ... سکه و طلا ... نسخه چاپی همزمان با نزدیک شدن به انتخابات اتاق ناگهان بازار کارت های بازرگانی داغ شد شائبه انتخاباتی بودن افزایش کارت های بازرگانی ...
  99. بازار سیاه فروش بنزین داغ شد - مجمع واردات - www ...

    www.majmavaredat.com/view-32100.html
    ۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازار سیاه فروش بنزین داغ شد. آغاز شمارش معکوس برای توقف عرضه بنزین 400 تومانی، بازار سیاه فروش ... بهای طلا، سکه و ارز صبح شنبه ۴بهمن.
  100. قیمت سکه و طلا در بازار شنبه جدول

    persian.csgoshop.org/750420-قیمت_سکه_و_طلا_در_بازار_شنبه_جدول....
    قیمت سکه طلا و ارز در بازار شنبه جدول صراط نیوز روز پیش در بازار امروز شنبه سکه ... شد قیمت طلا در بازار بروزرسانی شنبه اسفند ساعت اخبار قیمت سکه قطره جدول قیمت ... تازه ترین و داغ ترین های ایران و جهان | عکس ها - کلیپ ها - آهنگ ها و مطالب ویژه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.