دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

الکلاسیکو 2015

به گزارش "ورزش سه"، زنگ های خطر، پیش از فروپاشی کامل ذهنی و روانی برای مجموعه رئال مادرید به صدا در آمده و به همین دلیل است که پرز سعی می کند به روش خود اوضاع کنونی را کنترل کند. رئال آشکارا در سال 2015 دچار مشکل در شیوه بازی خود شده و این موضوعی است که هواداران و همه اعضای وابسته به این باشگاه را عذاب می دهد اما پشت این نقاب، یک ناآرامی و بیم منطقی وجود دارد.

در رئال مادرید زمانیکه تعداد نتایج بد به سه یا چهار می رسد، خودبخود جرقه های بحران، زده شده و بدگمانی، عصبیت و انتقادات سخت به اوج خود می رسند. اولین آدم بده ی این ماجرا نیز همیشه سرمربی تیم است.



کارلو آنچلوتی البته به درستی ترجیح داد تا از زیر بار انتقادات فرار نکرده و پاسخگوی شرایط کنونی باشد. او با دو پشتوانه مثبت به سراغ بحران رفت. اولی سابقه کسب 4 افتخار ارزشمند با رئال در فصل گذشته و دومی احتمال بالای جبران نتایج ضعیف در دو هفته آتی. رئال هم اکنون با بارسلونا یک امتیاز اختلاف دارد و می تواند با شکست دادن این تیم در ال کلاسیکوی 22 مارس، این فاصله را جبران کند. این تیم همچنین پس از برتری 2-0 در زمین شالکه، تنها یک 90 دقیقه برای صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان فاصله دارد. آنچلوتی با این دو پشتوانه، با آغوشی باز به سراغ منتقدین خود رفت.

او خیلی خوب می داند که هنوز هیچ خطری جایگاهش در رئال را تهدید نمی کند. کارلتو حداقل تا زمان بازی با بارسلونا، از این حیث اطمینان کامل دارد. رئیس باشگاه از او خواسته که با اتخاذ تدابیر درست، کاری کند که رئال در سه بازی آینده، واکنش خوب و موثری به نتایج ضعیف اخیر نشان دهد. خواسته ای که منطقی هم به نظر می رسد و رئال مادرید طبیعتا باید در دو هفته آتی جبران مافات کند.

از طرفی آنچلوتی از اعتماد فلورنتینو پرز به خودش کاملا اطمینان دارد و روز گذشته در نشست خبری خود نیز صراحتا گفت که در تماس تلفنی با رئیس باشگاه، پس از شکست در سن مامش، اطمینان یافته که از حمایت کامل در باشگاه برخودار است.حمایتی که باید گفت کمتر مربی ای در رئال مادرید از آن برخوردار بوده است. به فاصله 12 روز مانده به ال کلاسیکو، بحران، چند جبهه در رئال مادرید را تهدید می کند و وضعیت این تیم، به آرامش قبل از طوفان شبیه است.



تردیدها در مورد تمدید قرارداد با آنچلوتی


باید در مورد فصل کنونی صحبت کرد. آنچه که فصل گذشته اتفاق افتاد البته که بی همتاست(کسب 4 جام ارزشمند). گل دقیقه 90 راموس و سپس گل های بیل، مارسلو و رونالدو که لادسیما را برای رئال به ارمغان آوردند، تضمینی بر ادامه فعالیت کارلو آنچلوتی در رئال مادرید بودند.
چه بسا اگر رئال، قهرمانی را به اتلتیکو واگذار می کرد، پرونده آنچلوتی در رئال تنها با فتح تنها یک کوپا دل ری بسته می شد. اما فصل گذشته را باید فراموش کرد و به فصل جاری فکر کرد. سرنوشت کارلو آنچلوتی وابستگی فراوان به نتایجی دارد که رئال در سه ماه آینده کسب خواهد کرد.
در ماه های پایانی سال 2014، زمزمه هایی در مورد تمدید قرارداد با آنچلوتی شنیده می شد اما نتایج ضعیف رئال در سال 2015 سبب شد تا مدیریت باشگاه در این مورد صبر بیشتری به خرج دهد. واضح است که در دنیای کنونی فوتبال، آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، نتایجی است که یک تیم کسب می کند و نه تاریخچه موفق یک مربی.

ایجاد شکاف محسوس در حلقه اتحاد بازیکنان رئال مادرید

بازیکنان رئال مادرید در مصاحبه ها، خود را کنار سرمربی تیمشان می دانند و البته این مساله در شرایط کنونی رئال مادرید حیاتی هم به نظر می رسد. این بازیکنان خود را مقصر اصلی کسب نتایج ضعیف رئال می دانند. آنها پس از گفتگوی آنچلوتی با آنها در رختکن ورزشگاه سن مامش، متقاعد شدند که مشکل را باید در خود جستجو کنند.
می توان احساس کرد که در تیم رئال مادرید، آن اتحاد مثال زدنی سال گذشته دیگر به چشم نمی خورد. شکاف کوچکی در حلقه اتحاد بازیکنان به وجود آمده؛ با این وجود می توان گفت که هنوز شرایط رئال، آنچنان هم نگران کننده نشده است. حداقل مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، چنین عقیده ای دارند. آنچلوتی معتقد است که می تواند شرایط فعلی را به کنترل خودش در بیاورد و بازیکنان نیز در رختکن ورزشگاه سن مامش متعهد شدند تا غرور از دست رفته را احیا کنند.

نگرانی آنچلوتی در بازسازی ذهنی بازیکنان و بازگرداندن دوباره اطمینان ها به رئال

نگرانی عمده کارلو آنچلوتی، به بازگرداندن شرایط ذهنی چند بازیکن تیمش بر می گردد که آشکارا همچون سابق، فوتبال واقعی خود را به نمایش نمی گذارند.در درجه اول، صحبت از کریستیانو رونالدو، بنزما و گرت بیل است.
کادر فنی رئال، فرضیه افت فیزیکی بازیکنان را به شدت رد کرده و مشکل را در جای دیگری جستجو می کنند. به عقیده آنها، بازیکنان رئال به هر سه روز یک بازی عادت دارند و از این بابت مشکلی وجود ندارد اما وقتی آنالیز فنی بازی های اخیر رئال ورود می کند، اطمینان ها به برخی بازیکنان که در نیم فصل اول از مهره های کاملا کلیدی تیم بودند، کاهش می یابد. اینجاست که آنچلوتی احساس خطر و نگرانی می کند.



افزایش تردیدها در فلورنتنیو پرز پس از شکست 4-0 در دربی مادرید

شکست ها برای پرز، همچون هر مدیر دیگری همیشه دردناکند ولی زمانیکه تیمتان چندین ماه رویایی را با کسب بردهای متوالی پشت سر می گذارد و به یکباره دچار افت محسوسی می شود، شکست ها دردناکتر از همیشه خواهند بود و اوضاع برای مدیر باشگاه پیچیده تر از هر زمانی می شود.
شکست 4-0 برابر اتلتیکو، فلورنتینو پرز را کاملا تحت تاثیر قرار داد. با وجود این شکست تلخ و تحقیرآمیز و حتی پس از شکست مقابل بیلبائو که به از دست رفتن صدرنشینی منجر شد، او ترجیح داد که تصمیماتی سختگیرانه اتخاذ نکرده و با اعلام حمایت از مربی تیم، همه را به آرامش دعوت کند. همان چیزی که نبودش در رئال مادرید به خوبی حس می شود.
رئال مادرید دو هفته بسیار حیاتی در پیش دارد. این تیم باید سه بازی مهم برابر شالکه، لوانته و بارسلونا برگزار کند و باید دید واکنش پرز در صورت کسب نتیجه نامطلوب در ال کلاسیکو چگونه خواهد بود.
    • نتیجه تصویری برای الکلاسیکو 2015
    • نتیجه تصویری برای الکلاسیکو 2015
    • نتیجه تصویری برای الکلاسیکو 2015
    • نتیجه تصویری برای الکلاسیکو 2015
    تصاویر بیشتر برای الکلاسیکو 2015

  1. ال کلاسیکو 2015 - رئال مادرید

    7realmadrid7.ir/tag/ال+کلاسیکو+2015
    الکلاسیکو,ال کلاسیکو 2015,الکلاسیکو2015,رئال کلاب,رئال نیوز,رئال مادرید کلاب,رئال مادرید نیوز,رئال مادرید,رئال مادرید 201,ال کلاسیکو 2015,رئال مادرید.
  2. زمان بازی ال کلاسیکو فصل 2014 و 2015 / سوارز می تواند در ...

    jbums.ir/2014/09/el-classico2014/
    زمان بازی ال کلاسیکو فصل 2014 و 2015 / سوارز می تواند در بازی با رئال بازی کند. منتشر‌شده 1393/06/20 | توسط سام. تاریخ برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل ...
  3. نتایج جستجو برای تاریخ و ساعت ال کلاسیکو مشخص شد ...

    khabarfarsi.com/search?or...sort=best
    مصادف با 10 Mar 2015 .... بوسکتس: ال کلاسیکو تکلیف قهرمان را مشخص می کند ... ال کلاسیکو برای ما تعیین کننده باشد و بتوانیم با برتری در آن بازی از رئال ...
  4. زمان دیدار برگشت ال‌کلاسیکو - مشرق نیوز | mashreghnews.ir

    www.mashreghnews.ir/fa/news/110239/زمان-دیدار-برگشت-ال‌کلاسیکو
    دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015 March 09 ١٧:٠:١٩ .... زمان دیدار برگشت ال‌کلاسیکو ... آمده باشد اما هیجان و حساسی ال کلاسیکو آن‌قدر منحصر به فرد و بالا هست که نیازی به ...
  5. تاریخ ال‌کلاسیکو مشخص شد | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/?itemid=1154145
    ۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نکته مهم در این مراسم که همواره مورد توجه میلیون‌ها بیننده قرار می‌گیرد تاریخ دیدار ال‌کلاسیکو (بازی رئال - بارسا) بود که این بازی در هفته نهم و در ...
  6. تاریخ برگزاری ال کلاسیکو مشخص شد - باشگاه خبرنگاران

    www.yjc.ir/fa/news/4924727/تاریخ-برگزاری-ال-کلاسیکو-مشخص-شد
    ۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاریخ برگزاری دیدار سنتی ال کلاسیکو در فصل 2014 - 2015 مشخص شد.
  7. قرعه کشی رقابت های لالیگا 2014/15 - عشق رونالدو

    ronaldocr7f.blogfa.com/post/7698
    کانون هواداران رونالدو - قرعه کشی رقابت های لالیگا 2014/15: ال کلاسیکو در هفته نهم؛ دربی مادرید در ... برنامه کامل مسابقات لالیگا 2015/2014 به ترتیب قرار داده شده.
  8. افول کهکشان در حوالی ال‌کلاسیکو - برنامه نود

    90tv.ir/.../افت-فاحش-رئال-و-رونالدو-در-سال-2015-افول-کهکشان-در-حوال...
    ۲ روز پیش - رئال مادرید و فوق ستاره این تیم در سال 2015 نسبت به سال گذشته افت فاحشی داشته‌اند.
  9. رئال اف سی | Realfc.ir - مطالب ابر ال کلاسیکو 2015

    realfc.ir/post/tag/ال%20کلاسیکو%202015
    در حالی که بیش از 16 ساعت از پایان اولین ال کلاسیکو فصل می گذرد اما همچنان واکنش ها و پس لرزه های این بازی بزرگ در رسانه های مختلف ورزشی دنیا ادامه دارد. ترول بازها ...
  10. ال کلاسیکو اول سال 2014-2015 | طرفداری

    www.tarafdari.com/کاربران/خبر/.../ال-کلاسیکو-اول-سال-2014-2015
    ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ال کلاسیکو اول سال 2014-2015 · ال کلاسیکو اول سال 2014-2015. Vote. 116 · تصویر علی. قروه(ایسکو) علی. قروه(ایسکو) - 7 ماه قبل 42386.
  11. الکلاسیکو 2015

    7rm7.rozblog.com/tag/الکلاسیکو+2015
    ... تیم بسکتبال رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا قهرمان جام حذفی اسپانیا شد . در پایان رودی فرناندز به عنوان بهترین بازیکن این جام ش,الکلاسیکو 2015,رئال مادرید.
  12. زمان بازی الکلاسیکو 2015گزارش تصویری دیدار الکلاسیکو

    7rm7.rozblog.com/.../زمان+بازی+الکلاسیکو+2015گزارش+تصویری+د...
    الکلاسیکو 2015,زمان بازی الکلاسیکو 2015گزارش تصویری دیدار الکلاسیکو,پخش آنلاین بازی الکلاسیکو,گلزنان لالی 2015,جدول لالیگا,لیگ اسپانیا,عکس جدید ...
  13. Ronaldoeha | رونالدویی ها - تاریخ ال کلاسیکو های لیگ ...

    www.ronaldoeha.blogfa.com/tag/تاریخ-ال-کلاسیکو-های-لیگ-مشخص-شد
    مرجع خبری رونالدویی ها : اولین ال کلاسیکو ی فصل ۲۰۱۴/۱۵ در تاریخ یکشنبه ... اخبار رئال مادرید 2015+لالیگا 2015+تاریخ الکلسیکو 2015+تاریخ ال کلاسیکو های ...
  14. Ronaldoeha | رونالدویی ها - زمان الکلاسیکو 2015 مشخص شد

    www.ronaldoeha.blogfa.com/tag/زمان-الکلاسیکو-2015-مشخص-شد
    اخبار ,عکس ,کلیپ ,رئال مادرید,تصویر ,اخبار مربوط به جام جهانی عکسها کلیپهای فوتبالی,اخبار مهم جام جهانی,عکس و والپیپر فوتبالی,مرجع دانلود عکس کلیپ ...
  15. الکلاسیکو,ال کلاسیکو 2015,الکلاسیکو2015 ... - رئال مادرید

    rmclub.ir/post/272
    الکلاسیکو,ال کلاسیکو 2015,الکلاسیکو2015,رئال کلاب,رئال نیوز,رئال مادرید کلاب,رئال مادرید نیوز,رئال مادرید,رئال مادرید 201,الکلاسیکو,ال کلاسیکو 2015 ...
  16. الکلاسیکو,ال کلاسیکو 2015,الکلاسیکو2015 ... - رئال مادرید

    rmclub.ir/post/575
    الکلاسیکو , ال کلاسیکو 2015 , الکلاسیکو2015 , رئال کلاب , رئال نیوز , رئال مادرید کلاب , رئال مادرید نیوز , رئال مادرید , رئال مادرید 2015,الکلاسیکو,ال کلاسیکو ...
  17. ال کلاسیکو 2015 | گویا ورزش

    gooyavarzesh.com/tag/ال-کلاسیکو-2015/
    خانه » بایگانی/آرشیو برچسب ها : ال کلاسیکو 2015 ... زمان و مکان ال کلاسیکو مشخص شد ... به گزارش گویا ورزش ، کمیته مسابقات لالیگا زمان برگزاری ال کلاسیکو ...
  18. تاریخ رفت و برگشت ال کلاسیکو های... - Realmadrid in ...

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...
    تاریخ رفت و برگشت ال کلاسیکو های 2014/2015 معلوم شدال کلاسیکو دور رفت : هفته نهم 26-10-2014 سانتیاگو برنابئو ال کلاسیکو دور برگشت: هفته بیست و ...
  19. کفش‌ عجیب ‌رونالدو برای ‌ال‌کلاسیکو /عکس

    ofogheno.ir/last.../6562-کفش‌-عجیب-‌رونالدو-برای-‌ال‌کلاسیکو-عکس.ht...
    ... رونالدو، ستاره ی رئال مادرید، امروز از کفش‌های جدیدش برای ال‌کلاسیکو رونمایی کرد. ... و ایران رسیدن به پیشرفت بزرگتری است - (ایجاد شده: 2015-03-04 07:29:15) ...
  20. مشهورترین ستاره مشترک تاریخ ال کلاسیکو کیست؟

    papatya.ir/مشهورترین-ستاره-مشترک-تاریخ-ال-کلاسیکو-کیست-3660
    مشهورترین ستاره مشترک تاریخ ال کلاسیکو کیست؟ ... شود و در یکی از رقابت های ال کلاسیکو هواداران بارسلونا پول و کله خوک به طرف وی پرتاب کردند. ... جام ملت های آسیا 2015 · جام ملت های آسیا 2011 · جام ملت های آسیا بسکتبال · جام ملت های آسیا 2004 ...
  21. عشق رونالدو - تصاویر و عکس های ال کلاسیکو

    hassanmadrid.blogfa.com/tag/تصاویر-و-عکس-های-ال-کلاسیکو
    برچسب‌ها: تصاویر جدید از باشگاه رئال مادرید 2015+ عکس+ تصاویر و عکس های رئال مادرید+ تصاویر و عکس های ال کلاسیکو+ تصاویر و عکس های بازیکنان رئال مادرید.
  22. الکلاسیکو 2015 | سایت تفریحی

    mehr-fci.ir/post/الکلاسیکو-2015/
    ۱ روز پیش - ژل حجم دهنده ویژه آقایان. آیا می دانید ریشه و علت پنهان بیش از 50 درصد. طلاقها نارضایتی جن **سی میباشد؟ این محصول ویژه افراد متاهلین می باشد.
  23. مسی ؛ بهترین بازیکن سال 2015 قاره ی اروپا | بارسانیوز

    barcanews.org/post/31046/
    مسی ؛ بهترین بازیکن سال 2015 قاره ی اروپا. کد خبر .... عکس ؛ خالکوبی جدید لیونل مسی · تعویق ال کلاسیکو جدی شد · علت ناراحتی سوارز پس از تعویض چه بود ؟
  24. الکلاسیکو 2014-2015 - Cristiano Ronaldo

    www.ronaldoo.ir/tag/الکلاسیکو+2014-2015
    الکلاسیکو 2014-2015, Cristiano Ronaldo|کریستیانو رونالدو. ... بارسا می خواهد از فرصت برگزاری الکلاسیکو در نیوکمپ نهایت استفاده را ببرد. در حقیقت کاتالان ...
  25. ال کلاسیکو - بارسا...هواداران دوآتیشـــــــه ی

    justfcb.mihanblog.com/post/tag/ال+کلاسیکو
    کلمات کلیـدی : بارسلونالوئیس سوارسسوارزال کلاسیکومحرومیت سوارز .... کلمات کلیـدی : ال کلاسیکوبارسلونارئال مادریدال کلاسیکو 2015برنامه هفته اول لالیگا ...
  26. دوستان الکلاسیکو 2015

    mr90.ir/lists/friends/nmSTa2Y
    لیست دوستان 26 الکلاسیکو 2015. این صفحه هر 1 ساعت یک بار بروزرسانی می شود. درصورتی که در لیست دوستان خود تغییراتی ایجاد کرده اید بعد از گذشت این زمان ...
  27. پروفایل الکلاسیکو 2015

    mr90.ir/profile/nmSTa2Y/الکلاسیکو%202015
    ترکیب 4-3-3. عضویت: 25 بهمن 1392 استان: گلستان. نمودار پیشرفت تیم 140901317093/9/2593/10/22. F الکلاسیکو 2015 (5,000 نفری). هواداران 7,838. استادیوم.
  28. افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015 افول کهکشان در حوالی ...

    khabarpu.com/h.php?t=373...barovojvuarivoijolaro2015oapvro...
    ۲ روز پیش - افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015 افول کهکشان در حوالی الکلاسیکو-www.90tv.ir|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.
  29. برنامه لالیگا 2014/2015 الکلاسیکو هفته نهم در مادرید

    delyakh.tk/.../2015%20الکلاسیکو%20هفته%20نهم%20در%20مادرید.ht...
    برنامه لالیگا 2014/2015 الکلاسیکو هفته نهم در مادرید - عکس و فیلم سک30.عکس و فیلم تجاوز به دختر|عکس و فیلم خفن|عکس و فیلم اونجوری|عکس و فیلم زایمان ...
  30. کلیپ معرفی کفشهای جدید کریستیانو رونالدو برای ...

    sporthddl.ir/post/917
    دانلود مسابقه اینتر و ناپولی (2-2)|سری A ایتالیا 2014-2015 ... کلیپ معرفی کفشهای جدید کریستیانو رونالدو برای الکلاسیکو VIP|HD720p. بازدید : 165.
  31. عناوین روزنامه‌های ورزشی اسپانیا؛ 25 ژانویه 2015 ... - Shafaqna

    www.sport.shafaqna.com/.../59781-عناوین-روزنامه‌های-ورزشی-اسپانیا؛-2...
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عناوین روزنامه‌های ورزشی اسپانیا؛ 25 ژانویه 2015؛ رونالدو ال‌کلاسیکو را از دست می‌دهد؟ شفقنا ورزشی: عناوین صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی روز ...
  32. عناوین روزنامه‌های ورزشی اسپانیا؛ 25 ژانویه 2015 ... - دنیای معدن

    www.donyayemadan.ir/.../عناوین-روزنامه‌های-ورزشی-اسپانیا؛-25-ژانویه-...
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عناوین روزنامه‌های ورزشی اسپانیا؛ 25 ژانویه 2015؛ رونالدو ال‌کلاسیکو را از دست می‌دهد؟ عناوین صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی روز یکشنبه اسپانیا به ...
  33. افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول کهکشان در ... - قطره

    www.ghatreh.com/.../افت-فاحش-رئال-رونالدو-سال-افول-کهکشان-حوالی-...
    ۲ روز پیش - رئال مادرید و فوق ستاره این تیم در سال 2015 نسبت به سال گذشته افت فاحشی داشته ... انریکه: قبل از ال کلاسیکو بازی های مهم دیگری پیش رو داریم
  34. الکلاسیکو 2014-2015 دور رفت - نسخه‌ی قابل چاپ - شهر آنلاین

    shahreonline.ir/community/printthread.php?tid=2188
    7پست - ‏4 نویسنده
    الکلاسیکو 2014-2015 دور رفت - shygan - 21-10-2014 09:45 PM این تاپیکو باز کردم تا آخرین اخبار الکلاسیکوی شنبه ساعت 19:30 رو بدم دوست داشتینم کل کل ...
  35. لالیگا اسپانیا 2014/2015 لالیگا اسپانیا | ایفنام

    ifnam.com/fa/cup/.../Spain-Primera-División-2014-2015-Primera-Divisió...
    اطلاعات کامل لالیگا اسپانیا 2014/2015 لالیگا اسپانیا را در این صفحه ببینید. ... افت فاحش رئال و رونالدو در سال ٢٠١٥/ افول کهکشان در حوالی ال‌کلاسیکو.
  36. گل های کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو - آپارات

    www.aparat.com/v/.../گل_های_کریستیانو_رونالدو_در_ال_کلاسیکو
    گل های کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو. از. علی. ارسال شده در ۵ خرداد ۱۳۹۳. تاریک شدن صفحه ... جدیدترین و زیباترین کلیپ رونالدو مربوط به آخرین الکلاسیکو HD.
  37. 21 گل لیونل مسی به رئال مادرید در دیدار های ال کلاسیکو | ...

    www.varzesh11.com/fa/soccer_video/...ال_کلاسیکو/24/?i...
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 21 گل لیونل مسی به رئال مادرید در دیدار های ال کلاسیکو ، کلیپ گلهای لیونل مسی به ... مقایسه مهارت های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو (ورژن 2015).
  38. آخرین وضعیت مصدومان رئال / راموس و مودریچ به ال کلاسیکو می ...

    kahkeshaniha11.ir/2015/03/.../آخرین-وضعیت-مصدومان-رئال-،راموس-و-مود...
    آخرین وضعیت مصدومان رئال / راموس و مودریچ به ال کلاسیکو می رسند آخرین وضعیت مصدومان رئال / راموس و مودریچ به ال ... نوشته شده در مارس 4, 2015 توسط cloner ...
  39. چشم امید بارسا به ال کلاسیکو | مرجع خبری هواداران رئال مادرید

    rm7.ir/?p=877
    ۶ روز پیش - بارسا البته پیش از ال کلاسیکو باید رایو وایکانو و ایبار را شکست بدهد که بازیهای چندان مشکلی به نظر نمی رسند و کار این تیم ... مارس 5, 2015.
  40. اریکا گشت پارس: خدمات تورهای نمایشگاهی و مسافرتی

    www.erikagasht.com/
    Cebit 2015 نمایشگاه. آلمان - هانوفر. شروع قیمت 2/980/000 تومان. مشخصات تور. پنج روز. ادامه مطلب. نمایشگاه کشاورزی و دامپروری 2015. فرانسه - پاریس ... الکلاسیکو.
  41. الکلاسیکو 2014 / 2015 به روایت آمار ! | Football 111

    www.football111.com › اخبار › آخرین اخبار
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - باز هم یک ال کلاسیکوی دیگر از راه رسید . امشب بار دیگر رئال مادرید وبارسلونا به مصاف هم می روند و البته این بار ال کلاسیکو در سانتیاگوبرنابئو ...
  42. اخبار فوتبال » نگاهی به ده بازی اخیر الکلاسیکو

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_16817/.../id_1/
    139 کلیک توسط pouria71 در Mar 05 2015, 12:31 am. www.bankvarzesh.com بانک ورزش- دوشنبه شب هفته گذشته علی کریمی با کسب اکثریت آرای هواداران ...
  43. ایسکو: ال‌کلاسیکو بازی سرنوشت‌سازی خواهد بود

    footballitarin.com/link_page.php?id=211001
    بازدیدها: ۲, تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (8 March 2015) ... شکست برابر بیلبائو حس بدی را به او و هم‌تیمی‌هاش داده است از ال‌کلاسیکو به عنوان یک بازی سرنوشت‌ساز یاد کرد.
  44. بوسکتس الکلاسیکو را از دست داد؟ - مرجع خبری رئال مادرید

    realclub.ir/fa/?p=47670
    نویسنده : حامد فلاح; تاریخ انتشار : پنجشنبه 05 مارس 2015; تعداد نمایش : ... اگر این بازیکن به ال کلاسیکو نرسد بزرگترین غایب کاتالان ها به شمار خواهد رفت.
  45. افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول کهکشان در حوالی ...

    www.khabar247.ir/news/url/?id=1386669
    رئال مادرید و فوق ستاره این تیم در سال 2015 نسبت به سال گذشته افت فاحشی داشته‌اند.
  46. ریحونی - والپیپر الکلاسیکو

    reyhooni.ir/showpic.aspx?posts=2418
    ۶ ساعت پیش - 101 ساعت پیش الکلاسیکو بارسا بارسلونا رئال رئال مادرید والپیپر ... لیگ قهرمانان اروپا 2015 رئال مادرید - شالکه · ثروتمندترین بازیکنان ...
  47. لحظه به لحظه | افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول ...

    www.lahzebelahze.ir/...و...2015/-افول-کهکشان-در-حوالی-ال‌کلاسیکو
    ۲ روز پیش - افت فاحش رئال و رونالدو سال 2015/ افول کهکشان حوالی ال‌کلاسیکو.
  48. تاریخ و ساعت دقیق الکلاسیکو دور برگشت

    www.fcesteghlalclub.ir/.../15716-تاریخ-و-ساعت-دقیق-الکلاسیکو-دور-...
    به گزارش بانک وررش، سازمان لیگ اسپانیا زمان دقیقه الکلاسیکو دور برگشت را اعلام ... رونالدو در فهرست ثروتمندترین فوتبالیست های 2015 قرار گرفت - (ایجاد شده: ...
  49. 1Varzesh - بازگشت رئال به آی.سی.یو قبل از ال کلاسیکو

    www.1varzesh.com/.../13601-بازگشت-رئال-به-آی-سی-یو-قبل-از-ال-کل...
    ۳ روز پیش - با آغاز سال 2015 رئال عملکرد متزلزلی داشت و سال جدید میلادی را خوب شروع نکرد. ... این درحالی است که بازی ال کلاسیکو هم نزدیک است و برد در مصاف ...
  50. آنچلوتی: پیش از ال‌کلاسیکو 3 بازی مهم به اندازه دیدار با ...

    metafootball.com/.../2015/.../آنچلوتی-پیش-از-الکلاسیکو-3-بازی-مهم-ب...
    ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارلو آنچلوتی با اشاره به ال‌کلاسیکوی پیش‌روی تیمش که در تاریخ 22 مارس 2015 (2 فروردین 94) برگزار خواهد شد، با حضور در کنفرانس خبری به ...
  51. احساس بدی در دل‌مان داریم / ایسکو: ال‌کلاسیکو بازی ... - ابرار

    home.abrarnews.com/...-/-ایسکو--ال‌کلاسیکو-بازی-سرنوشت‌سازی-خواهد-...
    ۱ روز پیش - رئال مادرید پیش از اینکه در تاریخ 22 مارس 2015 (2 فروردین ماه 94) برای انجام بازی ال‌کلاسیکو به کاتالونیا سفر کند باید در دور برگشت از مرحله ...
  52. تماشا کنید: یک هفته زودتر به استقبال ال کلاسیکو بروید ...

    www.dbazi.com/تماشا-کنید-یک-هفته-زودتر-به-استقبال-ال/
    ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حال Konami طی یک اقدام نادر، نسخه بازی ویدئویی ال کلاسیکو را در PES 2015 به نمایش گذاشته است. نمایشی که از یک جناح بازیبازان را با این نسخه ...
  53. ال کلاسیکو″ یا رقابت جاودانی رئال و بارسا - Deutsche Welle

    www.dw.de/ال-کلاسیکو-یا-رقابت-جاودانی-رئال-و-بارسا/a-6275154
    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اصطلاح اسپانیایی "ال کلاسیکو" یا دیدار کلاسیک، فقط برای دوستداران .... عکس‌های دیده نشده از تیم‌ملی ایران در جام جهانی هاکی آلمان 05.02.2015.
  54. کفش های جدید کریس رونالدو برای ال‌کلاسیکو - فانیگما

    funigma.com › تصاویر › عکسهای جالب
    ۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کفش های عجیب کریس رونالدو برای ال‌کلاسیکو. ... دوشنبه, مارس 9, 2015 ... عکسهای جالب / کفش‌های عجیب ستاره رئال مادرید برای ال‌کلاسیکو+ عکس ...
  55. احتمال توقف الکلاسیکو به افتخار مسی! - بازی آنلاین

    www.flashkhor.com › ... › مسائل متفرقه › فوتبال و سایر ورزش ها
    ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... ورزش، مسی تنها 3 گل با این رکورد فاصله دارد و قبل از الکلاسیکو یک بازی دیگر هم در پیش رو دارد. ... ♪Rιнαηηα♪, 1, 88, 02-05-2015، 10:25 AM
  56. برنامه فصل جدید لالیگا اعلام شد/ هفته نهم؛ ال کلاسیکو - جام ...

    www.jamnews.ir/detail/News/375864
    ۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه فصل جدید لالیگا اعلام شد/ هفته نهم؛ ال کلاسیکو ... کشور برای فصل 2015-2014 را اعلام کرد که بر طبق آن رئال مادرید، ال‌کلاسیکوی نیم فصل ...
  57. عکس: کفش های جدید رونالدو برای بازی در ال کلاسیکو - تاپ ناز

    www.topnaz.com/عکس-کفش-های-جدید-رونالدو-برای-بازی-در-ا/
    ۳ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کفش های جدید رونالدو, کریستیانو رونالدو, اخبار, رونالدو دربازی در ال کلاسیکو, اخبار ورزشی, ... کلکسیون مدل لباس کودکانه ورساچه بهار 2015.
  58. رئال نیوز - مطالب ابر عکس های الکلاسیکو سوم ابان

    realmadrid1902.ir/post/tag/عکس%20های%20الکلاسیکو%20سوم%20ابان
    Reali at Thu, 26 Feb 2015 10:15:53 -0500 (10 hours ago): ..... برچسب ها : رئال نیوز عکس های الکلاسیکو سوم ابان شادی په په بعد از گلزنی در الکلاسیکو تحقیر ...
  59. افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول کهکشان در حوالی ال ...

    www.oxinnews.com/full/dtl-1223990.html
    ۲ روز پیش - افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول کهکشان در حوالی ال کلاسیکو رئال مادرید و فوق ستاره این تیم در سال 2015 نسبت به سال گذشته افت ...
  60. " بارسا خبر " - تاریخ و ساعت الکلاسیکو برگشت مشخص شد

    www.fcbarcalm.blogfa.com/.../تاریخ-و-ساعت-الکلاسیکو-برگشت-مشخ...
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کمیته برنامه ریزی لالیگا اعلام کرد که الکلاسیکو برگشت، در تاریخ یکشنبه 2 فروردین ... طنز فوتبالی ؛ مسی > مثلث رئال مادرید در فصل 2015.
  61. ایسنا - بوسکتس: ال‌کلاسیکو تکلیف قهرمان را مشخص می کند

    isna.ir/fa/news/.../بوسکتس-ال-کلاسیکو-تکلیف-قهرمان-را-مشخص-می
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هافبک بارسلونا می گوید نتیجه دیدار برگشت ال کلاسیکو تکلیف قهرمان این فصل فوتبال اسپانیا را... ... چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ / Mar 04 2015.
  62. رویداد ها و اخبار علمی سال 2015 - بارسلونا در اولین ال ...

    elm2013.blogfa.com/.../بارسلونا-در-اولین-ال-کلاسیکو-کارلو-انچلوتی...
    ۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رویداد ها و اخبار علمی سال 2015 - بارسلونا در اولین ال کلاسیکو کارلو انچلوتی برد . - Events and News in 2015.
  63. رونمایی از کفش های رونالدو برای «ال کلاسیکو - خبرگزاری ...

    www.iscanews.ir/news/120447/رونمایی-از-کفش-های-رونالدو-برای-ال-کلا
    ۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امروز Monday 9 Mar 2015 | دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳. تماس با ما · خبرگزاری ... رونمایی از کفش های رونالدو برای «ال کلاسیکو». جمعه - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۶: ...
  64. خیال آلوس و آلبا از حضور در الکلاسیکو راحت شد - سایت ...

    www.tabnak.ir/fa/.../خیال-آلوس-و-آلبا-از-حضور-در-الکلاسیکو-راحت-شد
    تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱ - 08 March 2015. دنی آلوس و آلبا بطور حتم در صورت مصدوم نشدن می توانند دو هفته دیگر در ال کلاسیکو مقابل رئال به میدان بروند.
  65. ترکیب احتمالی بارسلونا و رئال برای ال کلاسیکو ...

    fclaliga.com/post/31
    ۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهتون قول داده بودیم که ترکیب بازی ال کلاسیکو رو بذاریم و الان هم 4 ترکیب گذاشتیم!ترکیب احتمالی بازی رفت ال کلاسیکو 2015.
  66. فوتبال 2015-2014

    football2014-2015.blogfa.com/
    فوتبال 2015-2014 - نتایج مسابقات و آخرین تغییرات در جدول ها را به طور آنلاین ... و به مسابقه‌ای که بین این دو تیم برگزار می‌شود اصطلاحاً ال کلاسیکو گفته می‌شود.
  67. دانلود 21 گل لیونل مسی به رئال مادرید در دیدار های ال کلاسیکو

    leodownload.rzb.ir/post/331
    21 گل لیونل مسی به رئال مادرید در دیدار های ال کلاسیکو,دانلود تمامی گل های مسی,دانلود ... آسیا 2015 · دانلود مستند گل های برتر تیری هانری ۲۰۰۸ Thierry Henry Legend ...
  68. کلیپ جدید اینستاگرام کریستیانو رونالدو - دانلود کلیپ

    www.chaharfaasl.ir/کلیپ-جدید-اینستاگرام-کریستیانو-رونال-4/
    ۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فروش ویژه ادکلن. http://khoshatr.ir/wp-content/uploads/2015/ ... اینستاگرام کریستیانو رونالدو ( کفش جدید برای ال کلاسیکو. برای دانلود و ...
  69. ال‌کلاسیکو؛ جدال مسی، رونالدو و دیگر هیچ

    hodana.ir/fa/news/33130/ال‌کلاسیکو-جدال-مسی-رونالدو-و-دیگر-هیچ
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شنبه (25 اکتبر) بار دیگر شاهد رویارویی مسی و رونالدو در ال‌کلاسیکو خواهیم بود؛ مهمترین اتفاق برنامه‌ریزی شده در تقویم 2014 – 2015 که انتظار آن ...
  70. تاریخ دیدار برگشت ال کلاسیکو مشخص شد - فوتبال آنلاین

    footballonline.ir/News.aspx?ID=74368
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمان و تاریخ دیدار برگشت ال کلاسیکو مشخص شد. ... کمالوند در حضور ناظران AFC گل گسترش را ندید. امروز : دوشنبه 1393/12/18 - 2015 March 09 ...
  71. دانلود کلیپ مسی 2015 بایگانی - بلاگ تاک چت

    fa.taakchat.ir/category/دانلود-کلیپ-مسی-2015/
    ۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بایگانی دسته: دانلود کلیپ مسی 2015. دانلود گل های بازی ال کلاسیکو – رئال مادرید و بارسلونا Real Madrid 3-1 Barcelona. دانلود گل های ال ...
  72. گالری عکس بازی رئال مادرید - بارسلونا لیگ اسپانیا دور ...

    www.derby.ir/showthread.php?t=8244
    ۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پاسخ : گالری عکس بازی الکلاسیکو ( به روایت تصویر ) فصل 2014-2015. قسمت اول از [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای ...
  73. امیر تتلو درکنار کریس رونالدو در هواپیما

    zolbia.ir/امیر-تتلو-درکنار-کریس-رونالدو-در-هواپی/
    ۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زولبیا : ال کلاسیکو دیشب با برتری 3 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید و شکستی دیگر را برای تیکی تاکای اسپانیا ... 06 مارس 2015 ...
  74. گل نیمار در بازی ال کلاسیکو – رئال مادرید و بارسلونا

    iranvid.com/video/3203/0d97420b31/
    ۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گل نیمار در بازی ال کلاسیکو – رئال مادرید و بارسلونا. ... Top 10 WWE SmackDown moments - January 29, 2015 لحظات برتر اسمکدان این هفته ...
  75. صعود بی‌دردسر بارسا در غیاب ستاره‌ها/ اتلتیکو برهم زننده ...

    www.aftabir.com/news/article/view/2015/01/16/677304
    ۲۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صعود بی‌دردسر بارسا در غیاب ستاره‌ها/ اتلتیکو برهم زننده الکلاسیکو ... غیبت رونالدو در فهرست برترین بازیکنان سال 2015 فوتبال جهان.
  76. برد پرگل رئال در ال کلاسیکو - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/.../برد%20پرگل%20رئال%20در%20ال%20کلاسیکو
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ اسفند | 2015 - 03 - 10. IRINN | فارسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. صفحه اول عکس خبری ... برد پرگل رئال در ال کلاسیکو ...
  77. دانلود کلیپ گل های بازی رئال , بارسا ال کلاسیکو 3 آبان

    smstube.ir/3026-دانلود-کلیپ-گل-های-بازی-رئال-بارسا-ال-ک.html
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود کلیپ گل های بازی رئال , بارسا ال کلاسیکو 3 آبان فیلم بازی رئال‌مادرید ... خرید اینترنتی بازی pes 2015 برای کامپیوتر + تخفیف ویژه ...
  78. تسنیم - ایسکو: ال‌کلاسیکو بازی سرنوشت‌سازی خواهد بود ...

    sahebkhabar.ir/news/.../ایسکو-ال-کلاسیکو-بازی-سرنوشت-سازی-خواهد-...
    ۲ روز پیش - رئال مادرید پیش از اینکه در تاریخ 22 مارس 2015 (2 فروردین 94) برای انجام بازی ال‌کلاسیکو به کاتالونیا سفر کند باید در دور برگشت از مرحله ...
  79. هدایای 2014 آئودی به جنگجویان ال کلاسیکو | پدال، مجله خودرو ...

    www.pedal.ir/آئودی/خودروهای-2014-آئودی-برای-رئال-مادرید-بارس/
    هدایای 2014 آئودی به جنگجویان ال کلاسیکو. تاریخ: 16 آذر 1392. در: آئودی. (31) نظر. آئودی که ..... تصاویر جدید از آئودی TT رودستر 2015. 20 بهمن 1393. (34) نظر.
  80. نقشه سایت - پاتوق هواداران بارسلونا

    barcaweb.glxblog.com/sitemap.xml
    http://barcaweb.glxblog.com 2015-03-03T18:17+00:00 hourly 1.0 ... بارسا درخواست 3798 بلیط را برای الکلاسیکو کرده اند 2014-10-09T13:15+00:00 weekly 0.8 ...
  81. گیم پلی زیبای ال کلاسیکو - مرجع بزرگ پی ای اس تولز

    www.pestools.ir/2013/05/گیم-پلی-زیبای-ال-کلاسیکو/
    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اطلاعات:دانلود گیم پلن زیبای ال کلاسیکو… ... برچسب زده شده با :pes13 pes2013 ال کلاسیکو گیم پلن گیم پلن ال کلاسیکو گیم ... 08 مارس 2015 ...
  82. دانلود مسابقه فوتبال رئال مادرید و بارسلونا ال کلاسیکو 3 ...

    www.saberfun.ir/دانلود-مسابقه-فوتبال-رئال-مادرید-و-بار/
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود مسابقه فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در ال کلاسیکو 3 آبان 1393 بدون حذفیات و با لینک ... خرید فیلم های 2014 و 2015 با کیفیت Full HD.
  83. سال سیاه 2015 ! ناکامی ها ادامه دارد ... - رئال مادرید فارسی

    realmadridfarsi.ir/team-news/9120-سال-سیاه-2015-ناکامی-ها-ادامه-دارد.html
    ۲ روز پیش - حالا رئال در آستانه الکلاسیکو در شش روز 5 امتیاز از دست می دهد و صدر جدول را دو دستی به بارسلونا می دهد . سال 2015 از این بدتر نمی توانست باشد !
  84. خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو برای 3 بازیکن رئال - صدای ایران

    sedayiran.com/fa/.../خطر-از-دست-دادن-ال‌کلاسیکو-برای-3-بازیکن-رئال
    ۳ روز پیش - شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - 2015 March 07 ... در حالی که دو بازی تا برگزاری ال‌کلاسیکوی برگشت بین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید باقی‌ مانده است، ...
  85. افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول کهکشان در حوالی ...

    akhbar.asiacollege.ir/id/682486.html
    ۲ روز پیش - افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول کهکشان در حوالی ال‌کلاسیکو - ورزشی - فارس نیوز افت فاحش رئال و رونالدو در سال 2015/ افول کهکشان در ...
  86. رئال بدون رودریگز ال کلاسیکو را برگزار می کند

    realmadrid-web.jgsyhg.net/page-556554.html
    رئال بدون رودریگز ال کلاسیکو را برگزار می کند ... گیشه مطبوعات اسپانیا؛ 6 مارس 2015 · پیش بازی اتلتیک بیلبائو - رئال مادرید؛ نبرد با جدایی طلبان در سن مامس ...
  87. آیا ال کلاسیکو نزدیک است؟ - فیفادی | FifaDay.ir

    fifaday.ir/el-clasico-is-near-you/
    ... تیم های بزرگ اسپانیا و دو غول این کشور یعنی بارسلونا و رئال مادرید را که موسوم به ال کلاسیکو است بزرگ ترین ویترین ممکن برای مع. ... Arsenal_Everton_2015.
  88. خلاصه بازی رئال و بارسا – ال کلاسیکو 3 ابان :: دانلود فیلم ...

    simsrs.blog.ir/1393/08/.../خلاصه-بازی-ریال-و-بارسا-–-ال-کلاسیکو-3-ابا...
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۹۳/۱۲/۱۶. دانلود فیلم سینمایی The Eichmann Show 2015. ۹۳/۱۲/۱۶. تخریب افکار ... 009946651 خلاصه بازی رئال و بارسا – ال کلاسیکو 3 ابان.
  89. فیلم/ یک اقدام بی‌سابقه در PES - - اخبار - قائم آنلاین

    www.qaemonline.ir/news-20869/
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرکت Konami طی یک اقدام نادر، نسخه بازی ویدئویی ال کلاسیکو را در PES 2015 به نمایش گذاشته است. نمایشی که از یک جناح بازی‌بازان را با این ...
  90. الکلاسیکو تاریخی - رئال مادرید 5-0 بارسلونا 1995

    football2football.ir/الکلاسیکو-تاریخی-رئال-مادرید-5-0-بارسلو/
    الکلاسیکو تاریخی - رئال مادرید 5-0 بارسلونا 1995. ... صفحه اصلی · گلهای جام ملتهای آسیا 2015 · شماره پیامک سایت 50002853505033. تبلیغات. موضوعات.
  91. ال کلاسیکو تعیین کننده قهرمان لالیگا - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=296418
    ۱ روز پیش - بدین ترتیب، برگزاری ال کلاسیکو می تواند تا حدود زیادی تکلیف این فصل ... مسی همچنین تا بدینجای سال 2015 موفق شده در دو چالش دیگر نیز بر ...
  92. جهان نیوز - تاریخ برگشت ال کلاسیکو مشخص شد

    jahannews.com/vdcg3u9wtak9yz4.rpra.html
    یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ , 8 March 2015. بارسلونا شش گل زد و صدرنشین شد ... تاریخ برگشت ال کلاسیکو مشخص شد. تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰.
  93. آنچلوتی:بخاطر الکلاسیکو بایدشالکه ولوانته راببریم

    www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
    تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - 09 March 2015. صفحه نخست » ورزشی. آنچلوتی:بخاطر الکلاسیکو بایدشالکه ولوانته راببریم. رئال مادرید پس از کسب دو ...
  94. توپ ال‌کلاسیکو معرفی شد - عصر ورزش

    asrvarzesh.ir/news/football/iran/18801-توپ-ال‌کلاسیکو-معرفی-شد.html
    توپ ال‌کلاسیکو معرفی شد. ... امروز: دوشنبه 18 اسفند 1393 برابر با 09 مارس 2015 ... و الزامات استفاده از سایت. Copyright © 2015 عصر ورزش. All Rights Reserved.
  95. نقشه سایت - پاتوق هواداران بارسلونا

    barcaweb.lxb.ir/sitemap.xml
    ... 2015-02-26T00:46+00:00 hourly 1.0 http://barcaweb.lxb.ir/post/60/انتقال وبلاگ .... daily 0.9 http://barcaweb.lxb.ir/cat/12/الکلاسیکو 2015-02-26T01:00+00:00 ...
  96. مودریچ و راموس آماده برای بازی الکلاسیکو

    rmdclub.com/2014.../1599-modric-ramos-focused-on-el-clasico-return
    ۶ روز پیش - رونالدو در سال 2015 هفت گل کمتر از مسی زده ست ... هدف بازی الکلاسیکو 22 مارس ست کارلتو تایید کرده که بازیکن کروات تیمش برابر شالکه ...
  97. بهار نیوز - تصاویری از ال‌کلاسیکو فوتبال اسپانیا

    baharnews.ir/vdccmoqs.2bq448laa2.html
    ۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... دهم لالیگا اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف ... دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ , 2 March 2015.
  98. توپ ال کلاسیکو عکس - دیمونا

    dimona.ir/results?q=توپ+ال+کلاسیکو+++عکس
    توپ ال کلاسیکو عکس. 2015-3-9 02:53 ... به سبک ال کلاسیکو؛سه امتیاز+توپ طلا بارسا کلاب | خبرگزاری بارسلونا ... این هافبک جوان 18 ساله که محمد ال اوریاچی نام ...
  99. فروش اینترنتی تاریخچه ال کلاسیکو El clasico (بارسلونا ...

    peykmoon.avazblog.com/post/785
    ۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فروش اینترنتی تاریخچه ال کلاسیکو El clasico (بارسلونا-رئال مادرید) اورجینال - ... + نوشته شده در 2015-02-20ساعت : توسط مریم | | تعداد بازدید : 5 ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.