جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری احتمال قطع یارانه مشمولان غایب

جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری احتمال قطع یارانه مشمولان غایب

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب، میزان تحصیلات ثبت‌نام کنندگان برای طرح جریمه ریالی و... را تشریح کرد.
خبرگزاری ایسنا: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب، میزان تحصیلات ثبت‌نام کنندگان برای طرح جریمه ریالی و... را تشریح کرد.

سردار موسی کمالی درباره آخرین وضعیت طرح جریمه ریالی مشمولان غایب و تعداد ثبت‌نام کنندگان در آن اظهار کرد: همانطور که اعلام شد، مهلت ثبت‌نام برای بهره‌مندی از این طرح تا پایان وقت اداری اسفندماه امسال تمدید شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برابر اطلاعات ما، بیش از 250 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بعد از سال 94، ثبت‌نام متوقف خواهد شد و مراحل رسیدگی به وضعیت افراد، دریافت وجه و صدور کارت آغاز می‌شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه آیا ممکن است مجددا مهلتی برای ثبت‌نام در سال آینده به متقاضیان داده شود، گفت: پس از انجام مراحل ثبت‌نام و دریافت وجه، مجددا در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد، بنابراین درخواست ما از متقاضیان این است که تا پیش از اتمام سال، نسبت به درخواست خود، در دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند.

شورای نگهبان ایرادی به جریمه ریالی سربازان نگرفت

کمالی با اشاره به برخی از ایراداتی که شورای نگهبان به لایحه بودجه 94 گرفته است، خاطر نشان کرد: تا آنجا که ما اطلاع داریم، شورای نگهبان ایرادی به این بخش از قانون بودجه نگرفته و ان‌شاءالله جریمه ریالی مشمولان غایب دارای بیش از هشت سال غیبت در سال 94 اجرایی خواهد شد.

وی درخصوص اینکه میزان استقبال از این طرح چقدر بوده است، گفت: پیش‌بینی اولیه ما این بود که حدود 15 تا 20 درصد از واجدین شرایط از این طرح استقبال کنند که اوضاع همانند پیش‌بینی‌مان در حال پیش‌روی است.

72 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان متاهل هستند


جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه درباره اینکه چه تعداد از ثبت‌نام‌ کنندگان متاهل هستند، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه برابر آمارها حد72 درصد از ثبت‌نام کنندگان متاهل بوده و 28 درصدشان نیز مجرد هستند. همچنین از میان افراد متاهل، غریب به 42 درصد فاقد فرزند بوده و 58 درصدشان نیز دارای فرزند هستند.

کمالی افزود: 29 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان دارای یک فرزند، 19 درصد دارای 2 فزند، 6 درصد دارای 3 فرزند و مابقی دارای 4 یا بیش از 4 فرزند هستند.

جزییات شرایط بهره‌مندی انصراف‌دهندگان از تحصیل از قانون جریمه ریالی


وی درباره وضعیت بهره‌مندی دانشجویان انصرافی، ترک تحصیل‌کرده، اخراجی و... از این قانون و اینکه گفته می‌شود هر دانشجویی که تحصیل را ترک کنند، تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی‌شان به عنوان تاریخ آغاز غیبت محاسبه خواهد شد، گفت: این موضوع نیازمند جزییات بیشتری است که باید تشریح شود. از این رو نکته مهمی که باید توجه شود، تاریخ انصراف است. بنابراین تمام آن دسته از دانشجویان انصرافی که متقاضی ثبت‌نام طرح جریمه ریالی هستند باید توجه داشته باشند که تاریخ انصراف‌شان از تحصیل باید به قبل از شهریور سال 93 بازگردد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شرط دوم برای آن دسته از افراد گفت: مدارک واحدهای تحصیلی پاس شده از سوی این دسته از متقاضیان نیز بررسی می‌شود. به عنوان مثال اگر یک متقاضی دانشجوی مقطع کارشناسی بوده باشد و تا پیش از شهریور 93 نیز از تحصیل انصراف بدهد اما بیش از 100 واحد را پاس کند بنابراین مدرک معادلی که برای این فرد صادر می‌شود، مدرک مقطع کاردانی و تاریخ غیبت این فرد نیز نه از زمان اخذ مدرک دیپلم بلکه از زمان معادل‌سازی و اخذ مدرک کاردانی محاسبه خواهد شد.

کمالی تصریح کرد: اما ممکن است مشمولی در رشته‌ای تحصیل کند که در آن مقطع کاردانی وجود نداشته باشد بنابراین در این صورت آخرین مدرک تحصیلی وی همان مدرک دیپلم خواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع گفت: اولویت اول برای ستاد کل نیروهای مسلح، ادامه تحصیل مشمولان است همانطور که برای این امر فرجه‌هایی را نیز در نظر گرفته این به عبارت دیگر ادامه تحصیل را بر انجام خدمت سربازی ارجح دانسته‌ایم.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: یک نکته‌ای که لازم است بر آن تاکید شود، واجدین شرایطی که تا پایان سال 94 بیش از 8 سال و دارای بیشتر از آن باشند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

کمالی از دانشجویان خواست به امید بهره‌مندی از طرح جریمه ریالی از تحصیل انصراف ندهند.

سربازان هم می‌توانند با پرداخت جریمه معاف شوند

وی درباره اینکه آیا سربازان در حال خدمت نیز می‌توانند با پرداخت جریمه ریالی از خدمت سربازی معاف شوند، گفت: اگر فردی هم‌اکنون مشغول خدمت سربازی بوده اما پیش از آن دارای 8 سال غیبت بوده باشد، می‌تواند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ درخواست خود را ثبت کرده و از انجام مابقی خدمت سربازی‌اش معاف شود اما برای این دسته از این افراد تخفیفی به ازای ماه‌های خدمت کرده در نظر گرفته نخواهد شد و آنان باید همانند دیگر متقاضیان رقم‌های مصوب را پرداخت کنند.

فراری‌ها قبل از پرداخت جریمه محاکمه می‌شوند

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره امکان بهره‌مندی سربازان فراری از پرداخت جریمه ریالی نیز گفت: تمامی آن دسته از سربازانی که 8 سال یا بیشتر از تاریخ ترک یگان خدمتی‌شان گذشته باشد، می‌توانند برای پرداخت جریمه ریالی به جای سربازی استفاده کنند اما باید توجه داشته باشند که با توجه به اینکه این افراد مرتکب جرم شده‌اند باید پرونده‌شان به مراجع قضایی ارسال شده و پس از صدور رای دادگاه با پرداخت رقم جریمه از سربازی معاف شوند.

وی درباره اقدام برخی از سفارتخانه‌ها و اینکه گفته می‌شود آنان ادعا می‌کنند که چیزی در این خصوص به آنان ابلاغ نشده، گفت: برای ایرانیان خارج از کشور الزامی وجود ندارد که حتما خودشان به سفارتخانه‌ها مراجعه کنند بنابراین در عمده موارد اقوام نزدیک، وکلا یا نماینده رسمی‌شان با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ در داخل کشور، می‌توانند درخواست‌شان را ثبت کنند.

5 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان بی‌سواد و 67 درصد زیر دیپلم

کمالی درباره مدرک تحصیلی ثبت‌نام‌کنندگان در اجرای این طرح گفت: تا به این لحظه برابر آمارهایی که ما اختیار داریم 5 درصد از ثبت‌نام کنندگان بی‌سواد هستد، 67 درصد زیر دیپلم، 28 درصد دارای مدرک دیپلم و 4 درصد دارای مدرک فوق‌دیپلم هستند. همچنین 3 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان نیز دارای مدرک لیسانس هستند و کمتر از یک درصد از آنان دارای مدارک فوق‌لیسانس یا بالاتر را دارند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مدارک ثبت‌نام کنندگان در اجرای این طرح راستی‌آزمایی می‌شود، اظهار کرد: اطلاعات متقاضیان در سامانه وظیفه عمومی به ثبت رسیده و ما اطلاعات بالغ بر 90 درصد از این افراد را داریم، اما درخصوص آن 10 درصدی که ممکن است به هر دلیلی اطلاعات‌شان ناقص بوده یا در اختیار ما نباشد، باید بگویم که برای این افراد نیز از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و... استعلامات لازم انجام خواهد شد.

کمالی درباره نگرانی برخی از ثبت‌نام کنندگان برای در اولویت قرارگرفتن‌شان برای برخورد با سربازان غایب نیز گفت: بعضی‌ها نگرانند که پس از کسب مشخصاتشان آنان در اولویت برخورد با مشمولان غایب قرار گیرند، همانطور که ما توضیح دادیم، ما این مشخصات را داریم و گرفتن این اطلاعات تنها برای نحوه محاسبه مبلغ جریمه ریالی است.

آیا یارانه مشمولان غایب متوقف می‌شود؟

وی درباره محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای مشمولان غایب نیز گفت: محدودیت‌هایی مانند عدم اجازه کسب وام، عدم صدور گواهینامه، عدم اجازه برای اشتغال در شرکت‌های دولتی و خصوصی و... برای این افراد در نظر گرفته شده اما ما به دنبال این هستیم تا با هماهنگی با نهادهای مسوول و در صورت تطبیق با قانون، یارانه این دسته از مشمولان غایب نیز قطع شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: به عنوان مثال ما آماری داریم که یک مشمول غایب دارای 4 یا 5 فرزند است اما تکلیف سربازی خود را مشخص نکرده و از پول بیت‌المال نیز استفاده می‌کند بنابراین اگر قانون اجازه دهد و چنین چیزی وجود داشته باشد، امکان قطع یارانه مشمولان غایب نیز وجود دارد.




اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

  1. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › سیاسی
    ۲ ساعت پیش - جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، ...
  2. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/12222896
    ۲ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از ...
  3. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری | جانشین اداره منابع

    www.ghatreh.com/news/.../جزییات-جدید-درباره-معافیت-سربازان-فراری
    ۲ ساعت پیش - جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری ... سردار موسی کمالی درباره آخرین وضعیت طرح جریمه ریالی مشمولان غایب و تعداد ثبت نام ...
  4. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری

    feedkhoon.rozblog.com/post/9700
    ۱ ساعت پیش - جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - Bartarinha.IR | برترین ها1 ساعت قبل ... جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی ...
  5. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - نیوهاب

    fa.newhub.shafaqna.com/.../10488987-جزییات-جدید-درباره-معافیت-سر...
    جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه ...
  6. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری | برترینها

    vista.ir/news/20477212/جزییات-جدید-درباره-معافیت-سربازان-فراری
    ۲ ساعت پیش - جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری. جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان ...
  7. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - مجله پارسی

    7theme.ir/جزییات-جدید-درباره-معافیت-سربازان-فرا/
    ۲ ساعت پیش - جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، ...
  8. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - برترینها ...

    niaznegar.ir/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x186492...n_bjdjxuwa
    جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - برترینها|نیاز نگار.
  9. اخبار » جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری

    khabar.roozgozar.com/.../جزییات_جدید_درباره_معافیت_سربازان_فرار...
    [unable to retrieve full-text content]جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از ...
  10. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - برترینها|پوینده

    puyande.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x186492...n_bjdjxuwa
    جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - برترینها|پویش اخبار. ... علت انتشار دروغ درباره سلامت رهبر انقلاب/ درخواست رئیس فیفا از رئیس‌جمهور ایران/ سؤال و ...
  11. جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1863395594277471740
    ۴۲ دقیقه پیش - جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری ... سردار موسی کمالی درباره آخرین وضعیت طرح جریمه ریالی مشمولان غایب و تعداد ثبت نام ...
  12. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - دانلود کلیپ جدید

    download-new-video.blogsky.com/.../جزییات-جدید-درباره-معافیت-سرب...
    ۲ ساعت پیش - جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان ...
  13. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری | پرتال سرگرمی و ...

    search.tadvingarha.ir/جزییات-جدید-درباره-معافیت-سربازان-فرا/
    ۳۰ دقیقه پیش - جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان ;.
  14. آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی مشمولان غایب سال ۹۴ ...

    www.e-estekhdam.com/آخرین-اخبار-از-نحوه-خرید-خدمت-سربازی-مش/
    ۴ روز پیش - ۱۶ اسفند ۹۳ -جزئیات جدید خرید سربازی از زبان جانشین رییس سازمان وظیفه ... کریمی درباره این پرسش مخاطبان ایسنا که اعلام کرده بودند برخی از دفاتر .... ۱۹۰ هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.
  15. ArtOnlines - جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری

    www.artonlines.com/news/.../جزییات_جدید_درباره_معافیت_سربازان_ف...
    جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره‌مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه ...
  16. آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال ۹۳ - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/employment/1393372380722204
    ۲۳ ساعت پیش - ۱۶ اسفند ۹۳ -جزئیات جدید خرید سربازی از زبان جانشین رییس سازمان وظیفه .... او درخصوص سربازان فراری و امکان بهره‌مندی آنها از جریمه ریالی نیز گفت: در ... او در پاسخ به پرسش دیگری درباره آخرین مدرک تحصیلی و اینکه آیا امکان ...
  17. نظام وظیفه و خدمت سربازی » جزئیات خرید و معافیتهای خدمت ...

    www.sarbazi.us/fa/news/.../جزئیات-خرید-و-معافیتهای-خدمت-سربازی.htm...
    وی افزود: نظریه‌های مختلفی درباره قانون جدید مطرح شد که برخی افراد بدون توجه به مزایای .... همچنین برای سربازان فراری بعد از این تاریخ قرار شد پرونده آنان به دادگاه ...
  18. جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری - دایرکتوری ...

    www.kknews.ir/.../723642-جزییات-جدید-درباره-معافیت-سربازان-فراری
    جزییات جدید درباره معافیت سربازان فراری. ... امنیت ملی آمریکا مضر است سال سرنوشت برای سربازان فراری بایدازهمه ظرفیت‌های موجودبرای توسعه روابط استفاده کنیم ...
  19. سربازی - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/tags/373/سربازی
    جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند ... اختلاف نظرنمایندگان درباره روش پول گرفتن از مشمولان فراری و غایب. خانه ملت نوشت:.
  20. جزییات قانون جدید نظام وظیفه :سربازی از 19 سالگی

    www.kadi-international.com › صفحه اصلی › اخبار
    از این‌رو هم بود که مسوولان نظام وظیفه برای سربازان فراری در قانون جدید یک راه ... درباره این معافیت هم یک شرط قرار داده شده: «براساس قانون یگانه مراقب و نگهدارنده پدر ...
  21. جزئیات تصویب جریمه سربازان غایب و فراری در مجلس - نمناک

    namnak.com/10262-جزئیات-خرید-خدمت-سربازی.html
    ۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سربازان فراری و جریمه سربازان فراری و آخرین اخبار سربازان فراری و جزئیات جریمه ریال مشمولان غایب. ... را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند. ... اخطارهای مکرر نمایندگان درباره مصوبه جنجالی سربازی .... سوختن سرنشینان پراید در زاهدانزمان عرضه خودرو ساینا محصول جدید سایپا + ...
  22. برچسب ها - سربازان فراری - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/tag/1/سربازان%20فراری
    جزییاتی جدید از جریمه ریالی سربازی. مدارک است وی درخصوص سربازان فراری و امکان بهره مندی. ... ایسنا درباره تصویب مبلغ برای جریمه سربازان غایب اظهار کرد.
  23. 4 نکته درباره معافیت مشمولان غایب با جریمه نقدی - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
    ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عصر ایران؛ سروش بامداد- اعلام جزییات اعطای معافیت سربازی به مشمولان غایب در قبال دریافت جریمه نقدی از زبان یک مقام ارشد نظامی را می توان به ...
  24. قانون معافیت از سربازی در سال 93 - تازه های روز

    www.tazehayeroz.ir/قانون-معافیت-از-سربازی-در-سال-93/
    شفاف معافیت‌های جدید سربازی اعلام شد حق سپید قانون معافیت سربازی سال ۹۳ فارس ... ۹۳ + جزئیات دقیق مدت سربازی و کسری ها ۹۳ قانون جدید معافیت سربازی سه برادری ... اجرایی می‌شود در سال ۹۳ سربازان فراری محاکمه میشوند+قوانین جدید معافیت | جوان ... درباره معافیت سربازی به دلیل همجنس گرایی قانون معافیت های جدید سربازی ...
  25. وب سایت نظام وظیفه- اخبار خدمت- خرید خدمت مشمولان-جزییات ...

    nezamvazifeh.com/
    جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند. جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن توضیح درباره نحوه پروژه‌های ... مقررات جریمه تعیین تکلیف وضعیت خدمتی شامل مشمولان غایب در انتظار تصویب مجلس.
  26. جزئیات بیشتر درباره کسرخدمت سربازان متاهل - همشهری آنلاین

    hamshahrionline.ir/details/274482/Defence/militaryservice
    ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صدرالسادات در پاسخ به این سؤال که آیا قانون جدید کسرخدمت سربازان متاهل ... به آیین‌نامه رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی، افزود: در قوانین جدید برخی از ... سربازان غایب و فراری از مهر ۹۴ · پایش سلامت روان سربازان با تاسیس مراکز ...
  27. نظام وظیفه و خدمت سربازی

    www.1sarbaz.ir/
    جزئیات جدید خرید سربازی از زبان جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی/ مهلت ثبت نام ... سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به ... معافیت سربازی برای غایبان بالای ۸ سال با پرداخت جریمه + جدول قیمت ها.
  28. جزئیات جریمه کردن سرباز وظیفه غایب مشمول قانون جدید - الف

    alef.ir/vdccsiqi02bqps8.ala2.html?252114
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزئیات جریمه سرباز وظیفه غایب مشمول قانون جدید؛ ... مسلح درباره اینکه آیا فوتبالیست‌هایی که اخیرا کارت‌های معافیت و پایان خدمت جعلی‌شان باطل ...
  29. برچسب ها - سربازان فراری - پارسینه

    www.parsine.com/fa/tag/1/سربازان%20فراری
    از سربازان غایب و صدور کارت معافیت برای آنها چند. ... جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» ... خبرهای خوش برای سربازان فراری شرایط جدید معافیت به دلیل.
  30. آخرین اخبار یارانه - نیوزام

    www.newsum.ir/tags/yaraneh/
    آخرین اخبار درباره خرید خدمت سربازان غایب/ احتمال قطع یارانه سربازان غایب. 0 ... جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری/ احتمال قطع یارانه مشمولان ...
  31. جزییات کامل قانون جدید خرید خدمت سربازی/ قیمت - سخن آنلاین

    sokhanonline.ir/.../news/.../جزییات-کامل-قانون-جدید-خرید-خدمت-سربازی...
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لطفا توراخدا درباره قانون جدید سربازی یه مطلب کار کنید الان طبق این قانون ... خلاصه من 27 سالمه الان با معافیت تحصیلی مشغول درسم شامل من میشه یا نه ؟ ... سرباز های فراری رو هم در صورتی که بالای هشت سال غیبت داشته باشند در نظر ...
  32. جزییات قانون جدید سربازی - خوزنیوز

    www.khouznews.ir/fa/news/16223/جزییات-قانون-جدید-سربازی
    وی درباره تغییر این قانون می گوید: برای اینکه ما یک قانون به روز داشته باشیم و برای ... برخی قانون جدید سربازی را سختگیرانه می دانند و معتقدند قانون قبلی نیاز به ... در قانون قبلی زنی که شوهر نداشت اگر ازدواج می کرد دیگر فرزندش معاف نمی شد اما ... از یک‌سال بالاتر، دیگر سرباز فراری محسوب می‌شود و علاوه بر مجازات اضافه خدمت به ...
  33. قانون سربازی 93 + جزئیات دقیق مدت سربازی و کسری ها 93

    www.wikinaz.ir/.../قانون-سربازی-93-جزئیات-دقیق-مدت-سربازی-و.html
    تغییرات جدید قانون سربازی در سال ۹۳,سربازی ۲۴ ماه شد! ,کسری ها هم حذف شدند, ... وظیفه عمومی، آیی نامه اجرایی معافیت کفالت، ایثارگران و امدادجویان و آیین نامه معافیت ... وی درباره سربازان فراری گفت: در مرحله اول اعلام کردیم سربازانی که تا پایان سال ...
  34. جزییات معافیتهای جدید سربازی - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=92781
    ۵ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - جزییات معافیتهای جدید سربازی اعلام شد. ... سردار زاده‌کمند درباره کسر خدمت بسیجیان گفت: بر اساس قانون احتساب قسمتی از خدمت اعضای بسیج ... وی در ادامه افزود: اگر سرباز فراری باشد باید به وضعیت فرار ایشان رسیدگی و سپس ...
  35. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی | ویکی پدیا

    nhua.ir/14738
    ۴ روز پیش - وی درخصوص سربازان فراری و امکان بهره‌مندی آنها از جریمه ریالی نیز به .... جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند .
  36. روزنامه اعتماد93/9/20: جزییات مهم معافیت سربازی غایبان

    www.magiran.com/npview.asp?ID=3076223
    ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهای جریمه سربازان غایب: ٢٠ تا ٥٠ میلیون تومان ... انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه آیا فوتبالیست هایی که اخیرا کارت های معافیت و پایان ...
  37. آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال 94 | ایران استخدام

    iranestekhdam.ir/آخرین-تغییرات-خدمت-سربازی/
    ۲ روز پیش - خبر ۳ اسفند ۹۳: جزئیات جریمه مشمولان غایب برای معافیت تعیین شد ... خبر ۱۰ تیر ۹۳: شرایط جدید معافیت کفالت خدمت سربازی اعلام شد .... کمالی درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد که طول پروژه این افراد حداقل یک سال طول بکشد ...
  38. خبر خوب برای سربازان فراری - پایگاه خبری تحلیلی فردا ...

    www.fardanews.com/fa/news/263372/خبر-خوب-برای-سربازان-فراری
    هیچگونه برنامه برای معافیت یا بخشش کسانی که وارد خدمت نشده و نمی شوند، نداریم. ... افزایش معافیتها در قانون جدید سربازی ... با سلام من سال 77 از سربازی معاف شدم ولی کارتی برام صادر نشد الان هم سرباز فراری محسوب شدم با این سن من چکار ... درخواست مقام‏‎اسرائیلی از آمریکا درباره ‎ایران ... جزئیات دیدار لاریجانی با همتای کویتی‎اش.
  39. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی - جمهوریت

    jomhooriat.com/fa/content/.../جزییات-جدید-درباره-«خرید-خدمت-سربازی»
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این پرسش مطرح می‌ شد که آیا این طرح شامل ترک خدمت کرده‌ها و ...
  40. مجازات سنگین در انتظار سربازان فراری - اخبار روز ایران و جهان

    edari.rzb.ir/post/322
    سردار ابراهیم کریمی همچنین از دادگاهی…,مجازات سنگین در انتظار سربازان فراری ,اخبار روز ایران و جهان. ... جزئیات بخشنامه افزایش دستمزد کارگران در سال 92 .... نوع به کارگیری سربازان، تسهیلات و غیره در قانون جدید برای سربازان پیش‌بینی شده است. ... وی همچنین درباره شرایط بهره‌مندی از معافیت کفالت اظهار کرد: براساس قانون معافیت ...
  41. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی - جمهوریت

    www.jomhouriat.ir/fa/.../جزییات-جدید-درباره-«خرید-خدمت-سربازی»
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی». از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این پرسش ... خدمت وظیفه عمومی که بیش از ده سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف نماید.
  42. titreno.ir | تیترنو - جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی»

    titreno.ir/fa/8sobh/news/.../جزییات-جدید-درباره-خرید-خدمت-سربازی
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی». از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیـف ...
  43. پاسخ به سوالات سربازی

    www.iranhall.com/feed/sport/api/page/shownews/?newsid=11380
    جواب: همانگونه که در ابتدای ابلاغ معافیت‌های جدید به ویژه معافیت سه فرزند خدمت کرده ... شما در حال تحصیل در دانشگاه نمی‌باشید و معافیت تحصیلی ندارید مشمول غایب می‌باشید. ... جواب: برای پاسخگویی دقیق به جنابعالی نیازمند کد ملی و مشخصات فردی شما ... جواب: اگر این قانون مصوب و ابلاغ شود کلیه مشمولان غیرغائب و سربازان وظیفه ...
  44. جزئیات قانون جدید سربازی - خبرگزاری مهر

    www.mehrnews.com/news/.../جزئیات-قانون-جدید-سربازی-تغییرات-معا...
    ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جزئیات قانون جدید سربازی/ تغییرات معافیتها و خدمت سرباز معلمان ... معافیت تحصیلی، مجازاتهای بکارگیری سربازان غایب، الزام سربازان معتاد به ...
  45. اخبار نظام وظیفه دانشگاهیان

    www.aiau.ir/nezamvazifeh/pages/default.aspx
    جزییاتی جدید از جریمه ریالی سربازی ... منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت نام ۱۹۰ هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد.
  46. دانلود آهنگ - توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی

    music69.mihanblog.com/post/1917
    ۴ روز پیش - ضمن تشریح جزییات جدید از طرح جریمه ریالی مشمولان غایب به . ... جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند. ایسنا نوشت: ... توضیحات
  47. سوالات خود درباره خدمت سربازی را اینجا مطرح کنید

    www.yjc.ir/fa/news/.../سوالات-خود-درباره-خدمت-سربازی-را-اینجا-مطرح-ک...
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزئیات وزش گرد و غبار در پایتخت/ سرعت وزش باد 45کیلومتر بر ساعت است و تا فردا صبح ادامه دارد ... از طرفی سربازان غایب می‌توانند خود را جهت انجام خدمت دوره سربازی .... آیا ماهم مثل سربازان غایب میتوانیم معافیت سربازی را خریداری کنیم. ..... کند برود ادامه خدمت یا از قانون جدید استفاده کند که پرداخت جریمه میباشد.
  48. آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال ۹۳ - اخبار روز ...

    www.iran-iran.ir/.../آخرین-تغییرات-خدمت-سربازی-و-معافیت-ها-س.html
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی · آماری عجیب از وضعیت کار در ... ۲۸ دی ۹۲ – جزییات معافیت مشمول متقاضی کفالت مادر فاقد همسر اعلام شد .... در نشست خبری پیش از ظهر روز شنبه خود درباره بحث سربازان فراری اظهار کرد: به آن ...
  49. جزئیات جریمه سربازان غایب در مصوبه کمیسیون تلفیق ...

    www.safeir.ir/جزئیات-جریمه-سربازان-غایب-در-مصوبه-کمی/
    جزئیات جریمه سربازان غایب در مصوبه کمیسیون تلفیق/ مشمولان فراری از ۱۰ میلیون ... قبل در مورد معافیت از خدمات سربازی مصوبه‌ای داشتیم که جزئیات آن مشخص شده است. .... مدارک جدید درباره سرگذشت خلیفه داعش · جزئیاتی تازه از زندگی رهبر داعش+ ...
  50. جزئیاتی جدید از جریمه ریالی سربازی سربازان غایب

    www.iqfun.ir/webha/1130/جزئیاتی-جدید-از-جریمه-ریالی-سربازی-سرب/
    ۴ روز پیش - درباره اینکه آیا سربازان فراری نیز می‌توانند با پرداخت جریمه ریالی از انجام خدمت سربازی معاف شوند یا خیر؟نظام وظیفه و خدمت سربازی » جزئیات ...
  51. مصوبه جدید مجلس در مورد خرید سربازی - نمایشگاه مجازی فارس

    www.farsivfair.com/?p=1103
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه نقدی بر بخشودگی سربازان غائب بخوانید: .... در سال 82 اما همه مشمولان غایب – تا متولدین 1354- بدون دریافت وجه معاف شدند. ... اعلام جزییات و مُهر تایید و نیز کاهش زمان غیبت از 10 سال به 8 سال را می توان ثمره هماهنگی ستاد کل و ...
  52. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» - نتچرخی | چرخ زدن ...

    www.netcharkhi.ir/post/.../جزییات-جدید-درباره-خرید-خدمت-سربازی.html
    جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی», از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت ... با پیگیری این موضوع، به اخباری خوش برای این دسته از مشمولین غایب دست یافته‌ایم. ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور ...
  53. جزئیات معافیتهای خدمت سربازی در قانون جدید - سه نسل

    www.3nasl.com/contents/view/two-four-five-four-four.aspx
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - جزئیات معافیتهای خدمت سربازی در قانون جدید ... وی افزود: نظریه‌های مختلفی درباره قانون جدید مطرح شد که برخی افراد بدون توجه به مزایای این .... وی درباره آخرین وضعیت سربازان فراری نیز گفت: مجازات سربازانی که تا پایان سال 86 ...
  54. شیوه جدید خرید خدمت مشمولان غایب / مشمولان ۲۷ تا ۵۰ساله با ...

    www.rajanews.com/news/196143
    ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... جزئیات طرح جدید کاهش قیمت CNG · پخش پشت صحنه «آژانس شیشه ای» · سالروز آغاز .... شیوه جدید خرید خدمت مشمولان غایب / مشمولان ۲۷ تا ۵۰ساله با بیش از ۸ سال ... تصمیم بر این شد تا به این دسته از افراد کارت معافیت از سربازی داده شود. ... وی درباره آن دسته از مشمولانی که مدت زمان غیبتشان از سربازی کمتر از هشت ...
  55. جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری ...

    www.kholase.com/جزییات-جدید-معافیت-دانشجویان-انصرافی/
    جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری/ احتمال قطع یارانه مشمولان غایب · منبع · انتخاب,www.entekhab.ir. . آرشیو موضوعی. آفتاب نیوز ...
  56. خبر خوش برای سرباز فراری ها - ناطقان

    nateghan.ir/fa/news/14758/خبر-خوش-برای-سرباز-فراری-ها
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ناطقان : سردار ابراهیم کریمی درباره جزییات فراخوان پرداخت جریمه ریالی طرح مشمولان ... اینکه آیا سربازان فراری نیز می‌توانند با پرداخت جریمه ریالی از انجام خدمت سربازی معاف شوند یا خیر؟ ... خودروی 30میلیونی جدید سایپا+عکس.
  57. متقاضیان معافیت، فراری‌ها و سربازان متاهل بخوانند | فرهنگ ...

    www.farhangnews.ir/content/44199
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سربازان فراری‌ ای که تا پایان سال ۱۳۸۶ فرار کرده‌اند بخشیده‌ خواهند شد اما این سربازان فقط ۴۴ روز ... بنابراین براساس قانون جدید مصوب سال 1390، مقرر شد تا شرط اصلی برای معافیت دائم، گذشت 30 ماه از .... توصیه‌هایی درباره وعده شام.
  58. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» - پرشین وی

    www.persianv.com/preview/270703.php
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی , خرید خدمت سربازی , خدمت سربازی ... می‌ شد که آیا این طرح شامل ترک خدمت کرده‌ها و یا سربازان فراری هم می‌شود یا خیر. ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی ...
  59. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی - خانه

    new-photos.ir/متفرقه/توضیحات-جدید-درباره-جریمه-خدمت-سربازی/
    ۴ روز پیش - جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند. ... توضیحات معاون ستاد کل درباره پولادی، جریمه مشمولان غایب - تازه نیوز ...
  60. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی - وارش نیوز

    vareshnews.ir/detail/News/6923
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» از هفته گذشته که خبر پیشنهاد ... می‌ شد که آیا این طرح شامل ترک خدمت کرده‌ها و یا سربازان فراری هم می‌شود یا خیر. ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی ...
  61. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی | دانلود آهنگ,دانلود ...

    homedownload.ir/ssearch/توضیحات-جدید-درباره-جریمه-خدمت-سربازی/
    ۴ روز پیش - وی درخصوص سربازان فراری و امکان بهره‌مندی آنها از جریمه ریالی نیز به .... جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند .
  62. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» | نیکو

    nikoo.com/news/society/جوانان.../جزییات-جدید-درباره-خرید-خدمت-سرباز...
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» ... از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این پرسش ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ...
  63. جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی | بورس 24 | Bourse24.ir

    bourse24.ir/news/.../جزییات%20جدید%20درباره%20خرید%20خدمت%20س...
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی ... از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این پرسش ... خدمت وظیفه عمومی که بیش از ده سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف نماید.
  64. جزییاتی جدید از جریمه ریالی سربازی/مهلت ثبت نام دیگر ...

    afaghpress.com/index.php?newsid=9563
    وی درباره اینکه برخی از ایرانیان خارج از کشور اعلام کرده‌اند که سفارتخانه‌ها ... وی درخصوص سربازان فراری و امکان بهره‌مندی آنها از جریمه ریالی نیز به ایسنا گفت: در این ... آنان نیز گفت: آن دسته از مشمولانی که در حال تحصیل بوده و دارای معافیت تحصیلی
  65. 22 بهمن آخرین مهلت بخشش اضافه‌خدمتان خبر خوش برای سرباز ...

    ofogheno.ir/.../9526-22-بهمن-آخرین-مهلت-بخشش-اضافه‌خدمتان-خبر-خوش...
    کریمی درباره اینکه چرا مدت غیبت سربازی تا پایان سال 94 در نظر گرفته شده، گفت: ... را ثبت کرده و پس از تصویب قطعی رقم مبلغ با پرداخت جریمه از سربازی معاف شود. ... گفت: آن دسته از سربازان فراری نیز که هشت سال از تاریخ فرارشان از یگان .... از 220 هزار نفر برای پرداخت جریمه سربازی جزییاتی جدید از جریمه ریالی سربازی/ ...
  66. جزییات آیین نامه جدید معافیت پزشکی 93

    www.ssmt.ir/view/.../جزییات+آیین+نامه+جدید+معافیت+پزشکی+93+
    ۶ روز پیش - جزییات آیین نامه جدید معافیت پزشکی 93 ، جزییات آیین نامه جدید ... آیین نامه معافیت پزشکی ، معافیت پزشکی معافیت ، معافیت سربازی ... از جدیدترین مصوبات درباره معافیت های جدید پزشکی در ایین نامه معافیت پزشکی 93 مطلع شوید ... منصرف از تحصیل از جریمه سربازی · مهلت ثبت‌نام جریمه مشمولان غایب · تمدید ...
  67. جزییات طرح جدید دولت برای خرید سربازی - صدای ایران

    sedayiran.com/fa/news/.../جزییات-طرح-جدید-دولت-برای-خرید-سربازی
    ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همچنین در ادامه آمده است: «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور ... طرح خرید خدمت سربازی اولین بار در سال 1370 برای مشمولان غایب داخل و خارج ..... لطفا توراخدا درباره قانون جدید سربازی یه مطلب کار کنید الان طبق این قانون ...
  68. برچسب ها - سرباز فراری - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/tag/1/سرباز%20فراری
    می توانند با پرداخت جریمه از انجام خدمت سربازی معاف... به جای سربازیکمالی ... درباره ابهام دیگری که پیرامون بهره مندی سرباز فراری ها... کد خبر: ... جزئیات ثبت‌نام پرداخت جریمه مشمولان غایب. جای خدمت .... عکس جدید از سردار سلیمانی در تکریت (۵۲ نظر).
  69. دانلود نرم افزار جدید - 56D.IR

    56d.ir/tag/عفو/
    وی در ادامه درباره آن دسته از مشمولانی که مدت زمان غیبتشان از سربازی کمتر از … تعیین تکلیف سربازی خود اقدام کند هم شش ... جزئیات بخشودگی اضافه خدمت سربازان غایب – شبکه خبر ... جزئیات تغییرات تعرفه های جدید صدور کارت معافیت سربازی ...
  70. تالار خبر | محرومیت های جدید برای سربازان غایب بالای هشت سال

    talarekhabar.com/محرومیت-های-جدید-برای-سربازان-غایب-بال/
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... زمان ثبت نام برای جریمه مشمولان غایب تا ۲۹ تمدید شد · جزئیات جالب از اولین اجرای .... این روزها تنور اخبار سربازی داغ است و مشمولان غایب، بیش از همه به دنبال ... که پرداخت جریمه برای مشمولان غایب بالای هشت سال غیبت و دریافت کارت معافیت به ... سردار کمالی در پاسخ به این پرسش درباره نوع محدودیت ها می گوید:سه ...
  71. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی»

    xinniangwang.cc/view/index.php?id=58901
    جام جم آنلاین: از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این پرسش مطرح می‌ شد که آیا این طرح شامل ترک خدمت کرده‌ها و یا ...
  72. زیرپورتال اشتهارد/آخرین مصوبات سازمان نظام وظیفه +این خبر ...

    www.pnu.ac.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?...News...
    ۱ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اجباری شدن دوره آموزشی قبل از گرفتن معافیت غیرپزشکی، شرایط تحصیل در خارج از کشور، سقف سنی معافیت سنی، مجازاتهای بکارگیری سربازان غایب، الزام سربازان معتاد ... آخرین تغییرات قوانین سربازی/آخرین جزییات نحوه پرداخت حق بیمه .... -در قانون جدید وظیفه عمومی، به موضوع سالم سازی فضای خدمتی سربازان ...
  73. مشمولان متاهل از خدمت سربازی معاف می‌شوند؟ - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/15766/مشمولان-متاهل-از-خدمت-سربازی-معاف-می‌شوند؟
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی درباره امکان معافیت مشمولان متاهل از انجام خدمت سربازی نیز گفت: نسبت به این ... صغیر • شرایط معافیت تحصیلی برای مشمولان نظام وظیفه • معافیت های جدید سربازی ... و این شد که سالهاست شدم مشمول غایب ،حالا اگر وقعا مسئولین امور نگران به خطر .... آخرین جزئیات توافق هسته ای از زبان دیپلمات سابق آمریکا.
  74. جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری ...

    chaparak.ir/detail/News/4345746
    جزییات جدید معافیت دانشجویان انصرافی و سربازان فراری/ احتمال قطع یارانه مشمولان غایب.
  75. توضیحات جدید درباره جریمه خدمت سربازی | امروز - دانلود آهنگ ...

    sanjamusic.com/today/توضیحات-جدید-درباره-جریمه-خدمت-سربازی
    ۴ روز پیش - سردار ابراهیم کریمی جزییاتی از آیین‌نامه جریمه ریالی مشمولان غایب .... جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند .
  76. جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی اعلام شد - خبرامروز

    www.khabaremruz.com/جزییات-جدید-درباره-خرید-خدمت-سربازی-اع/
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این ... جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی اعلام شد ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ...
  77. جزئیات مصوبات جدید معافیت‌های سربازی اعلام شد - فارس

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803020782
    ۲ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - خبرگزاری فارس: جزئیات مصوبات جدید معافیت‌های سربازی اعلام شد ... *کسر خدمت بسیجیان سردار زاده‌کمند درباره کسر خدمت بسیجیان گفت: بر اساس ... وی در ادامه افزود: اگر سرباز فراری باشد باید به وضعیت فرار ایشان رسیدگی و ...
  78. خدمت - آخرین خبرها از قانون جدید نظام وظیفه

    www.khedmat.ir/vdcb.gbwurhbf9iupr.html
    ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اجرا نشدن معافیت 2برادری، منتفی شدن افزایش حقوق سربازان، الزام داشتن ... درباره مدت خدمت وظیفه عمومی گفت: بر اساس قانون مجلس خدمت سربازی ... وی از دستگیری و محاکمه سربازان فراری در قانون جدید خبر داد و تاکید کرد: براساس قانون جدید سربازی که تا ... افشای جزییات فعالیت دو ایرانی مروج ابتذال در فیسبوک.
  79. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» | شبکه خبری ...

    www.irnn.ir/جزییات-جدید-درباره-خرید-خدمت-سربازی/
    ۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب ... جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» ... پدربزرگ سرباز معاف شد!
  80. مقررات جدید سربازان فراری و آموزش مشمولین معاف - مشرق نیوز ...

    www.mashreghnews.ir/fa/news/225150
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش مشرق به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسی کمالی درباره سربازان فراری تا پایان سال ۱۳۸۶ که مورد عفو ...
  81. قانون معافیت از سربازی جدید در سال 93 | جدید دانلود 94

    mexic.ir/2014/12/03/قانون-معافیت-از-سربازی-جدید-در-سال-93/
    ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قانون معافیت سربازی 93, قانون معافیت سربازی دو برادری, قانون معافیت ... می‌شود در سال 93 سربازان فراری محاکمه میشوند+قوانین جدید معافیت | جوان پاتوق ... نمی شود جزئیات معافیتهای جدید سربازی اعلام شد ماده 6 قانون معافیت سربازی ... سربازی سال 93 قانون معافیت سربازی کفالت nadericom ایسنا درباره معافیت ...
  82. قانون جدید معافیت سربازی سال 93 - پرتال تفریحی فان چیز

    funchiz.com/مطالب-اختصاصی/قانون-جدید-معافیت-سربازی-سال-93/
    ۷ روز پیش - جزئیات بخشودگی اضافه خدمت سربازان غایب • شرایط خدمت سربازی .... سلام خرید سربازی واقعا .... مشکل جدید درباره خرید بیمه دوران سربازی - شفاف.
  83. جزئیات جریمه سربازان غایب در مصوبه مجلس - صراط

    www.seratnews.ir/fa/news/.../جزئیات-جریمه-سربازان-غایب-در-مصوبه-مج...
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... میزان جرایم تعیین شده برای معافیت از خدمت سربازی مشمولان غایب 8 سال و ... در مورد معافیت از خدمات سربازی مصوبه‌ای داشتیم که جزئیات آن مشخص ... گپی با طلبه آمریکایی درباره نماز در تگزاس .... عکس/ محصول جدید کارخانه پراید.
  84. جزئیات نحوه فروش سربازی اعلام شد/هزینه معافیت مشمولان غایب

    rooykard.ir/.../news/.../جزئیات-نحوه-فروش-سربازی-اعلام-هزینه-معافیت-...
    ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزئیات نحوه فروش سربازی اعلام شد/هزینه معافیت مشمولان غایب ... لایحه بودجه سال ۹۴ به مجلس است که در آن پیشنهاد کرده که فروش خدمت سربازی در قالب جدیدی احیا شود. ... توضیحاتی درباره پولادی، جریمه مشمولان غایب، حقوق سربازان و.
  85. اعلام جدید‌ترین معافیت‌های خدمت سربازی : اخبار نظامی

    www.centralclubs.com/topic-t86905.html
    ۷ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - جزئیات خرید و معافیتهای خدمت سربازی، سن مشمولیت در قانون جدید نظام .... وی درباره آخرین وضعیت سربازان فراری نیز گفت: مجازات سربازانی که تا ...
  86. جدول قیمت و آخرین اخبار از خرید سربازی در سال ۹۴ - فان دونی

    fun.dooni.ir/14158/جدول-قیمت-و-آخرین-اخبار-از-خرید-سربازی-د.html
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اراده ملی جزئیات قانون جدید سربازی و شرط معافیت معافیت کفالت ماده 6 ... باید یادآور شد: کمیسیون تلفیق مصوباتی درباره جریمه مشمولان فراری از ...
  87. جزییات جدید قانون خدمت سربازی - درباره ی ما

    duzlu.ir/news/93a49553726df2571b09b4a51d8049da_8/
    (ادامه) معاون امور مشمولان و معافیت های سازمان وظیفه عمومی پاسخگوی ایرانیان خارج از کشور ... (ادامه) جزئیات بخشش و جریمه سالانه فراریان؛سرباز فراری ها 30 میلیون تومان ...
  88. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» - دیمه نیوز

    dimehnews.ir/1393/09/جزییات-جدید-درباره-خرید-خدمت-سربازی/
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» ... مرتب این پرسش مطرح می‌ شد که آیا این طرح شامل ترک خدمت کرده‌ها و یا سربازان فراری هم می‌شود یا خیر. ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ...
  89. اخرین تصمیمات معافیتهای نظام وظیفه عمومی

    pnu-club.com/68522-اخرین-تصمیمات-معافیتهای-نظام-وظیفه-عمومی/
    ۶ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جزییات جدید معافیت کفالت /معافیت‌ سه‌برادری تمدید شد /مشمولان دارای فرزند معلول ... عمده درباره معافیت پزشکی سربازی /سربازی 21 ماه شد/توقف کسرخدمت جبهه، ... صدرالسادات از معرفی سربازان فراری به مرجع قضائی خبر داد و افزود: ...
  90. جزئیات کامل درباره معافیت سنی و کسر خدمت - سیمرغ

    seemorgh.com/news/.../211848-جزئیات-کامل-درباره-معافیت-سنی-و-ک...
    ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما در آیین نامه جدید که از ابتدای فروردین 94 خدمت سربازی 24 ماهه شد، به ازای هر ... کمالی درباره آن دسته از سربازان غایب که تا 22 بهمن امسال تکلیف ...
  91. جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» - گفتار نیوز

    goftarnews.ir/fa/news/81430/جزییات-جدید-درباره-خرید-خدمت-سربازی
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این پرسش مطرح می‌ شد که آیا این طرح شامل ترک خدمت کرده‌ها و ...
  92. حذف سه نوع معافیت - جزئیات قانون جدید سربازی و شرط ...

    forum.learninweb.com › اخبار و تازه ها › حوادث و اخبار دیگر
    ۱ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 1 پست
    جزئیات قانون جدید سربازی و شرط معافیت ... وی با اشاره به تصویب مجلس درباره معافیت دو برادری گفت: این طرح بعد از اصلاحیه‌هایی که روی ... علاوه بر این فراری محسوب و درصورت دستگیری به محاکم قضایی معرفی می‌شوند و مجازات‌های ...
  93. در سال ۹۱ سربازان فراری محاکمه میشوند+قوانین جدید معافیت

    javanpatogh.com/1391/02/.../در-سال-91-سربازان-فراری-محاکمه-میشوندق...
    سرباز فراری سربازی است که به خدمت اعزام شده باشد و بعد از مرخصی به محل خدمت باز ... وی همچنین درباره شرایط بهره‌مندی از معافیت کفالت اظهار کرد: براساس قانون ... »ناگفته‌های غیرمنتظره «بهنوش بختیاری» در ماه عسل /جزییات آخرین قسمت برنامه ...
  94. مباحث مشمولین نظام وظیفه [آرشیو] - PersianSeven Forums

    forum.persianseven.ir/archive/f-151.html
    شرایط جدید ثبت ‌نام مشمولان وظیفه در دانشگاهها · اجرای قانون‌جدید سربازی 6 ماه دیگر ... خاتم الانبیا · مصوبات فرمانده کل قوا درباره خدمت سربازان زلزله‌زدگان آذربایجان ... جریمه بکارگیری سربازان غایب · جزئیات مربوط به معافیت کفالت پدر اعلام شد ...
  95. کارتهای معافیت و پایان خدمتتان را زودتر عوض کنید، وگرنه ...

    www.beytoote.com › اخبار › اخبار اجتماعی
    کارتهای معافیت و پایان خدمتتان را زودتر عوض کنید، وگرنه سرباز فراری محسوب می شوید ... سردار موسی کمالی با اعلام جزییات طرح تعویض کارت‌های معافیت برخی از اهداف این طرح را ..... اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره نامه اوباما به کنگره .... آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزیــن تــاتــو (بدون درد و خونریزی).
  96. خبر ایرانی - جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی»

    www.newsirani.com/vdcdsn0f.yt0fz6a22y.html
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از هفته گذشته که خبر پیشنهاد دولت برای خرید سربازی مشمولان غایب منتشر شد، مرتب این پرسش ... جزییات جدید درباره «خرید خدمت سربازی» ... «تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ...
  97. پاسخ به ۳۰ سؤال درباره معافیت‌های جدید سربازی - فرهیختگان ...

    fdn.ir/content/view/226/50/
    ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - پاسخ به ۳۰ سؤال درباره معافیت‌های جدید سربازی پاسخ به ۳۰ سؤال درباره .... بله، فرزند چهارم خانواده که سرباز فراری است ابتدا باید به جرم فرار وی ...
  98. پیش‌ ثبت‌ نام از مشمولان غایب برای خرید سربازی :: پلیس+10

    edafater.ir/post/145/پیش-ثبت-نام-از-مشمولان-غایب-برای-خرید-سربازی
    کلیات و شرایط جدید بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت ... کریمی با بیان این‌که بعد از ثبت‌نام نوبت به مرحله واریز جریمه‌ها می‌رسد، درباره هدف سازمان وظیفه عمومی ناجا از انجام این ... سردار ابراهیم کریمی در تشریح جزئیات جریمه مشمولان غایب مبنی براینکه آیا مبلغ جریمه تعیین شده است، اظهار کرد: قطعا ... کارت معافیت خدمت سربازی ...
  99. آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال 93+ استختام ...

    www.estekhtam.com/آخرین-تغییرات-خدمت-سربازی-و-معافیت-ها-س/
    ۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبر 7 مهر 93 استختام : آخرین وضعیت طرح سرباز امدادگر قائم مقام سازمان ... نامه با توجه به حوادث جدید، تغییرات اقلیمی و همچنین میزان توانایی و تجهیزات سازمان تغییر می‌کند. .... در نشست خبری پیش از ظهر روز شنبه خود درباره بحث سربازان فراری اظهار کرد: به ... خبر ۱۷ دی ۹۲ – جزییات معافیت پزشکی مشمولان اعلام شد.
  100. محرومیت خریداران خدمت سربازی نامزدی نمایندگی مجلس شورای ...

    downloadnewsong.ir/varzesh3/4304
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزئیات کسر خدمت جدید سربازان/ مشمولان بالاتر از لیسانس ، معاف می شوند. ..... مشمولان غایب ، خدمت سربازی ، جزییات جدید درباره خرید خدمت سربازی ...