دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93
شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم و تا به حال رویه های مثبت و منفی مختلف خود را نشان داده اند.





روزنامه هفت صبح: شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم و تا به حال رویه های مثبت و منفی مختلف خود را نشان داده اند. این توانایی ها گاه چنان منفی و سیاه می شوند (مانند حملات تند کاربران به برخی چهره های سرشناس) که هر بیننده ای را از عاقبت این شبکه ها نگران می کند و گاه چنان مثبت و سازنده می شوند (مانند عکس و نوشته های زیست محیطی خصوصا در مورد شهر اهواز) که بسیاری از فعالان حوزه اجتماعی را امیدوار می کنند تا از همین روش ها بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند.

در کنار همه این کارکردها، تبلور حس طنز و شوخ طبعی همیشگی ایرانی ها نیز جزو لاینفک گسترش شبکه های اجتاعی بوده و هست. البته نمی توان این موضوع را کتمان کرد در برخی مواقع این موج جای خود را با لودگی و فعالیت های سخیف جابجا کرد و گاه تکرار بیش از اندازه یک موضوع آن را از مسیر اصلی خود دور می کرد.

مروری بر موج های ایجاد شده توسط شبه های اجتماعی در سال 93 فهرستی بلندبالا از انواع و اقسام اتفاقات را پیش رویمان گذاشت. این فهرست به طرز عجیبی همه نوع سبک از اتفاقات را پوشش می دهد و واکاوی آن شمایل مناسبی از اوضاع و احوال این روزهای جامعه ما را نشان می دهد. این کاربران گاه چنان عصبی و ترسناک می شوند که با تندترین الفاظ ممکن چهره های سرشناس را به رگبار می بندند.

همین کاربران در برخی مواقع اما گاه چنان سرخوش و بی پروا می شوند که حتی در زمان رانندگی نیز فیلم می گیرند و فیلم تصادف خود را با افتخار در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنند!

شاید بتوان گفت تلفیقی از هیجان، خشم، بی پروایی و شوخ طبیعی برآیند مناسبی از رفتار کاربران شبکه های اجتماعی است که با رفتارهای اجتماعی موجود در جامعه نیز شباهت های فراوانی دارد.

اتفاقات در شبکه های اجتماعی آنچنان زیاد بود که ناچار شدیم بسیاری از آنها را فاکتور بگیریم و در این گزارش فقط 13 مورد را مرور کنیم. حواسمان هست که پدیده هایی مانند محبوبیت علیرضا حقیقی، مجید نجاتی فوتبالیست یاسوجی، فیلم تنبیه مربی مهد کودک، احتمال راه اندازی گشت های موتوری، کارت های معافیت جعلی سربازان و ... هم تا مدت ها به سوژه مورد بحث در شبکه های اجتماعی تبدیل شده بود.

آوازه خوان های تصادفی


اردیبهشت ماه امسال کلیپ لحظه تصادف توسط دو دختر جوان که در حین راننندگی مشغول آواز خواندن بودند، منتشر شد و موج های متفاوتی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. همین کلیپ 15 ثانیه ای بسیاری از ویژگی های رفتاری این روزهای جوانان را نشان می داد. انگار که همه چیز را روی دور تند گذاشته باشیم و بخواهیم این نسل شاد و بی خیال را رفتارشناسی کنیم، نسلی که تلاش می کند از هر زمان و لحظه ای برای شاد کردن خودش استفاده کند و هیچ چیز دیگری هم برایش اهمیت ندارد...

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

ماجرا از این قرار بود که دو دختر جوان که در حین رانندگی در خیابان های شهر تهران بودند تصمیم می گیرند ترانه یکی از خوانندگان را بخوانند و با موبایل فیلمبرداری کنند تا 10 ثانیه اول همه چیز طبق روال عادی پیش می رود وهمان حس طنز نهفته در جوانان ایرانی را مشاهده می کنیم که می خواهند چند ثانیه ای خوش باشنداما از ثانیه 10، تنها صدای مهیب و یک نور وحشتناک بر روی کلیپ نقش می بندد.

این دو دختر جوان که در زمان فیلمبرداری با گوشی خود هیچگونه توجهی به رانندگی نداشتند و حتی دست شان هم روی فرمان نبوده، ناگهان با یک تصادف وحشتناک روبرو می شوند.

سکانس بعدی در بیمارستان شکل می گیرد. عکسی از این دو جوان روی تخت بیمارستان منتشر شده که به رغم جراحت های بسیار اما حال نسبتا مساعدی دارند و با یک روحیه مثالزدنی بر زیر آن نوشته اند: خدا رو شکر زنده ایم!

در آن لحظه نه تصادف مهم است و نه جان خودشان و نه جان دیگران. فقط لحظه حال مهم است و بس. حتی تلاش نمی کنند که حداقل های ایمنی را رعایت کنند و بر فرض کمربند خود را ببندند یا در زمان فیلمبرداری با موبایل به خط کندرو خیابان بروند و با سرعت پایین رانندگی کنند.

دقیقا همان رفتار آشنای بچه های نسل دهه 70 به بعد که بی پروایی و بی خیالی منحصر به فرد خود فرمان زندگی شان را به دست گرفته اند و تعجب بسیاری از جامعه شناسان را برانگیخته اند... انتشار این کلیپ موجی از واکنش ها در شبکه های اجتماعی را به وجود آورد و پس از آن بسیاری از کاربران به تقلید از آن دو دختر فیلم های مختلفی در زمان رانندگی از خود گرفتند. آش آنقدر شور شد که پلیس هم به راننده های آوازه خوان تذکر داد که این رویه را خاتمه دهند.



خاک نوشته های اهواز


اواخر بهمن بود که مردم اهواز با تمام شیوه ها به جنگ طوفان خاک رفتند. برای اینکه آنقدر گرد و خاک در آن شهر بیداد می کرد که رنگ شهر را هم تغییر داده بود و تنفس غیرممکن بود. از جمله کارهایی که مردم این شهر برای اعتراض به وضعیت پیش رویشان کردند این بود که با طنزی گزنده و گویا، تصاویر و نوشته هایی در مورد وضعیت بد شهرشان به نمایش بگذارند و از این طریق اعلام کردند که اصلا اوضاع این شهر خوب نیست.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

آنها با انتشار عکس هایی از طوفان خاک از مسئولان می خواستند چاره ای برای این مشکل بزرگ به دست بیاورند. حتی علاوه بر عکس هایی که در شبکه های مختلف اجتاعی منتشر می شد؛ کمپین هایی هم در این میان به راه افتاد. «خاک شش»، «ما زنده ایم» و «اهواز» نام برخی از کمپین های اینترنتی بود.

عکس های منتشر شده به خوبی حجم طوفان خاک و گرد و غبار را نشان می داد. متن های جالبی که در این مدت نوشته شده بود به عنوان مثال این جمله بود: «با توجه به گرد و خاک های اخیر، ظرف مدت 6 ماه آینده، به جای طرح یوزپلنگ ایرانی طرح آخرین بازمانده خوزستانی روی پیراهن تیم ملی درج خواهد شد؛ یا متنی با این مضمون: «اینجا هواز، مرکز خوزستانه، هوای اینجا واقعا دیدنیه، ما خاک داریم، شما ندارید. دلتون بسوزه...» و متن ها و عکس هایی که یکی پس از دیگری منتشر شد و این اقدامات به جایی رسید که اینکه بالاخره مسئولان دست به کار شدند و معاون اول رییس جمهور را برای رسیدگی به اوضاع راهی اهواز کرد.



هپی ها در بازداشت

در آخرین روزهای اردیبهشت ماه بخش خبری 20:30 به نقل از نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کسانی خبر داد که در ساخت یک ویدئوکلیپ خارجی مشارکت داشته اند. حدود یک ماه پیش از آن در شبکه های اجتماعی کلیپی منتشر شد که شش دختر و پسر جوان در خیابان های تهران با آهنگ HAPPY فارل ویلیاممز خواننده سبک هیپ هاپ آمیکایی شادی می کردند. سازندگان این کلیپ گفته بودند ظرف 8 ساعت در پشت بام و کوچه های تهران با یک گوشی 5Siphone فیلمبرداری کرده اند.

در گزارشی که در صدا و سیما پخش شد سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران شخصا در این مورد توضیح داد که شرکت کنندگان در این ویدئوکلیپ اغفال شده اند و عملیات شناسایی آنها ظرف دو ساعت انجام شده و دستگیری همه اعضا در کمتر از شش ساعت صورت گرفته است.

ماجرای آهنگ «خوشحالی» از این قرار بود که یک خواننده آمریکایی به نام «فارل ویلیامز» یک سایت مخصوص راه اندازی کرده و عده زیادی از مردم عادی با اجرای قسمتیاز این آهنگ در این ویدئوکلیپ 24 ساعته مشارکت کردند. در نتیجه عده ای از کاربران شبکه های اجتماعی هنگام اتجرای این آهنگ از خود فیلم گرفتند و در فضای مجازی منتشر کردند و احتمالا همین موج، الگوی این تعداد از جوانان تهرانی برای ساخت کلیپ مذکور بود.

این جوانان پس از چند روز به قید ضمانت آزاد و در جلسه های دادگاه حضور پیدا کردند. مهر ماه امسال روزنامه «کیهان» درباره سرنوشت این پرونده به نقل از وکیل های این افراد نوشت: «اعضای این گروه که شامل سه دختر و چهار پسر هستندبه اتهام «فعالیت غیرمجاز در امور سمعی بصری از طریق مشارکت در ساخت کلیپ مبتذل و انتشار آن از طریق شبکه مجازی یوتیوب» و «برقراری رابطه نامشروع از طریق رقصیدن به صورت مختلط و با پوشش نامناسب» از حیث رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیری و از باب مشارکت در ساخت و توزیع کلیپ به پرداخت شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

دادگاه عمومی جزایی رسیدگی کننده به این پرونده یکی از متهمان این پرونده را به دلیل نگهداری مشروبات الکلی به شش ماه حبس تعزیری محکوم کرده است. دادگاه صادرکننده حکم، مجازات های تعیین شده را با استناد به بند ث ماده 38 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 به لحاظ جوانی، فقدان سابقه کیفری و اظهار ندامت متهمان و با لحاظ ماده 46 همین قانون به مدت سه سال به حالت تعلیق درآورده است با این توضیح که چنانچه متهمان در این مدت مرتکب جرم عمدی موجب حد، قصاص، دیه یا تعزیر تا درجه هفت نشوند، محکومیت تعلیقی بی اثر می شود.»



بچه پولدارها

اصطلاح خودمانی اش می شود بچه مایه دار. همان جوان های خوش تیپی که در این چند ساله به واسطه خودرو، خانه و سبک زندگی شان به راحتی از سایر طبقه های اجتماعی قابل تمایز هستند و در تیررس افکار عمومی قرار گرفته اند. تا چند سال پیش این موارد خیلی رو نبود. یعنی هم تعداد ثروتمندان کمتر بودند و هم خودشان آنچنان تمایلی به دیده شدن نداشتند اما شرایط عوض شد و به واسطه شبه های اجتماعی خیلی چیزها دیده و شنیده شد.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

شهریور ماه امسال بود که در اینستاگرام صفحه ای شکل گرفت که در آن تصاویری از بچه های ثروتمند شهر تهران منتشر می کرد و خیلی زود به یک بمب خبری تبدیل شد و دست به دست میان کاربران می چرخید. صفحه ای که نشان می داد بچه مایه دارهای تهرانی چگونه زندگی می کنند؟!

باز شدن این صفحه بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشت و برخی رسانه های غربی با بازنشر تصاویر منتشر شده در این صفحه به تحلیل ابعاد و زوایای جامعه مدرن و شهری در ایران پرداخته اند.

هجوم کاربران به این صفحه هم بسیار عجیب بود. عده ای از کاربران به این صفحه تاختند و عده ای آنها را تایید می کردند. پس از معروف شدن ناگهانی صفحه «بچه مایه دارهای ایرانی» که اقدام به انتشار عکس هایی از نحوه سبک زندگی و تفریح آنها می کند، بحث ها در دنیای مجازی حسابی داغ شد و مخالفان و موافقان ثروتمندان را روبروی هم قرار داد.

بالاخره با وجود تمام این کش مکش ها «ریچ کیدز آو تهران» عکس هایش را از صفحه اینستاگرام پاک کرد. این صفحه روز پنجشنبه 17 مهر ماه بعد از یک ماه فعالیت فیلتر شد. در این روز ادمین پیج بچه پولدارها تمام عکس ها را پاک کرد و نوشت: «به دلیل عمومیت یافتن و مطرح شدن عکس های این پیج به صورت نادرست و مغایر با اهداف گردانندگان صفحه، عکس ها را پاک می کنیم.»
و اینگونه داستانی که در عرض دو سه هفته آغاز شد و با صد هزار دنبال کننده مشغول به کار بود به کار خود خاتمه داد.



مسعود، فروغ و دیگران


یک گفتگوی جنجالی با مسعود کیمیایی موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد. جنجالی ترین سخن مسعود کیمیایی درباره شاعره معروف ایرانی، فروغ فرخزادبود که سرنوشتی غم انگیز برایش رقم خورد.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

کیمیایی برای نخستین بار گفت در مقام غسل دهنده فروغ و چهره موثر در تشییع این شاعر ح-ضور داشته است. او در گفتگوی خودش گفه بود «فروغ فرخزاد در حادثه رانندگی سرش به جدول می خورد و کشته می شود. باید فردا برویم از پزشکی قانونی جنازه اش را تحویل بگیریم و تشییع کنیم. اتومبیل خواهرم را می گیرم. 19 ساله ام. تصدیق رانندگی ندارم. همه سوار می شوند. «محمد علی سپانلو»، «مهرداد صمدی»، «اسماعیل نوری علا» و «احمدرضا احمدی». راه می افتیم به سمت پزشکی قانونی. جنازه را با آمبولانس حمل می کنند. تند می رود.

همه جا می مانند. جا مانده ها می روند ظهیرالدوله. ما به دنبال آمبولانس می پیچیم زرگنده، آنجا یک غسالخانه هست. مردی از غسالخانه بیرون می آید. می گوید: غسال زن نداریم. باید به مرحوم محرم شوید. خطبه ای خوانده می شود. دو نفر از ما به فروغ مح0رم می شویم. می شویم برادران او. روی او آب می ریزیم. (لحظه ای سکوت) مگر می شود کسی این حوادث را دیده باشد و دروغ بگوید؟ مگر می تواند به خود اجازه دهد چیز دیگری بگوید؟ فیلمساز این آینده این سرزمین است. اصلا مگر می تواند از اینها خلاص شود؟»

اظهارنظرها درباره درستی یا نادرستی این صحبت ها در شبکه های اجتماعی بالا جگرفت و در نهایت پای پوران فرخزاد، خواهر فروغ به ماجرا باز شد و گفت: «اینکه در زرگنده مرده شوی نبود، درست است و پس از این، فروغ را به ظهیرالدوله آوردند. در ظهیرالدوله یک چتی کوچک و متروکی که انگار صد سال است کسی آنجا نرفته، وجود داشت که فروغ را آنجا بردند و مقداری طول کشید که کسی بیاید برای غسل و در نهایت زنی را پیدا کردند که آمد و غسل فروغ را انجام داد.»

پس از صحبت های خواهر فروغ، کاربران شبکه های اجتماعی به دو دسته موافق و مخالف تقسیم شدند و کار به جایی رسید که مسعود کیمیایی در واکنش گفت: «متاسفانه بعد از انتشار مصاحبه ام در یکی از روزنامه ها که بیشتر در آن خودم و اتفاقاتی که بر من رفته را توضیح دادم، بسیاری موضع گرفتند و گفتند حرف های من کذب و تحریف تاریخ است... از اینکه شنیدم پس از انتشار مصاحبه ام، آدم ها دو دسته شده اند و دو دیدگاه مطرح می کنند، دلم شکست. من قصد ندارم با حرف هایم آدم ها را به جان هم بیندازم.»



باران کوثری و چرا رفتی

باران کوثری از دیگر افرادی بود که مورد حمله اینترنتی قرار گرفت و با کارگردانی کلیپ «چرا رفتی» همایون شجریان عجیب ترین واکنش ها را هم از جانب مخالفان و هم از جانب موافقان به خود دید.

از یک طرف قطعه موسیقایی «چرا رفتی» مورد استقبال طیف گسترده ای از مخاطبان موسیقی قرار گرفت و از طرف دیگر موزیک ویدئوی آن از نظر خیلی ها ضعیف ارزشیابی شد. منتقدان عنوان می کردند در مورد یک ویدئوی باران کوثری احساسات تا حد زیادی پیش پا افتاده و مبالغه شده هستند.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

در طرف دیگر نیز موافقان اعتقاد داشتند که آنچه در این موزیک ویدئو می بینید، واکنش آدم ها نسبت به این قطعه موسیقایی است که البته مشخص است این موزیک ویدئو با زمان و هزینه اندک ساخته شده است. با گذشت زمان بحث ها از حالت تعادل و تبادل نظر خارج شد و در برخی نظرها با توهین و حمله درآمیخته شد.



دختر گل فروش


عکسی از یک دختر گل فروش در سطح شهر تهران که با چهره ای خندان در حال فروختن گل در خیابان ها است بسیار پربیننده شده و در چند روز گذشته بارها و بارها به اشتراک گذاشته شده است.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

مانند همیشه موافقان و مخالفان نیز مشغول بحث و تبادل نظر هستند.



دی جی فسنقری


میل عجیب و مبهم کاربران به شوخی و طنازی اتفاقات مختلف در شبکه های اجتماعی به کشف یک پدیده جدید رسیده است. همه دیگر «دی جی فسنقری» را می شناسند. اردیبهشت ماه امسال ویدئوهای او دست به دست در میان کاربران می چرخید. یک جوان سبزواری که تلاش داشت با شرکت در مراسم های مختلف برای خود شهرتی دست و پا کند، دستمایه شوخی های کاربرانی شد که عکس هایش را فتوشاپ می کردند، نوشته های مختلفی نوشته و حتی تی شرت حاوی نامش را نیز به فروش می رساندند!

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

ماجرا از آنجایی فراگیر شد کهکلیپی به نام «باز هم شراره حادثه آفرید» در فضای مجازی منتشر و سروصدای زیادی به پا کرد. در این کلیپ فردی که ظاهرا نام او فسنقری نوشته شده در حال اجرای آهنگ در یک عروسی خانوادگی بود...

پخش کلیپ با حرکات عجیب این فرد باعث شد تا موجی از ابراز علاقه ها و تمسخر خطاب به این فرد در بین کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد شود.

صفحه فیس بوک او در مدت زمانی کمتر از دو هفته بیشتر از 100 هزار لایک خورد و روز به روز بر طرفدارانش اضافه شد. دی جی فسنقری هم که به نظر می آمد این شهرت چند هفته ای به مذاقش خوش آمده، فیلم های بیشتری ازت خود منتشر کرد و حتی با برخی رسانه ها هم گفتگو کرد. او در یکی از گفتگوهای خودش گفته بود: «من خودم صفحه شخصی ندارم. این صفحات را هوادارانم زحمت کشیدند و ایجاد کردند. بهترین نکته این بود که مردم از شادی و خنده حرف می زدند. می گفتند از دیدن این کلیپ شادشدیم و خندیدیم. اینکه مردم روحیه خوب پیدا کردند و خوشحال شدند برای من بهترین چیز بود.»

کار به جایی رسید که قرار شد او در یک سکانس از سریال تلویزیون «جاده غریب» نقش یک خواننده عروسی را بازی کند که البته ساخت این سریال متوقف شد.

در آخرین اتفاق بامزه هم بازی دی جی فسنقری برای سیستم عامل اندروید ساخته شده و به فروش بالایی دست پیدا کرده است.



کی روش


کارلوس کی روش بعد از مسابقات جام جهانی بود که به یکی از قهرمانان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد و کمپین های مختلف برای حمایت از تمدید قرارداد او تشکیل شده بود. این حمایت ها با گذشت چندین ماه و برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا همچنان ادامه دارد، مخصوصا بعد از بازی با عراق و حذف ایران بود که باعث شد کمپین حمایت از تمدید قرارداد کارلوس کی روش راه بیفتد که اکنون نزدیک به 100 هزار دنبال کننده دارد.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

ریشه محبوبیت این مربی زمانی جوانه زد که توانست ایران را بی دردسر وارد جام جهانی کند و بعد از آن با بازی های از جان و دل تیم ملی توانست محبوب دل مردم عجول ایران باشد.

کاربران شبکه های اجتماعی از هیچ تلاشی برای نمایش حمایت خود از کی روش فروگذار نمی کنند و حتی آن زمان بعد از مسابقات جام جهانی این موج را به صفحه توییتر رییس جمهور نیز کشاند.

ده ها صفحه در فیس بوک برای حمایت از کی روش به راه افتاده و کاربران انواع اقسام ترفندها برای به گوش رسیدن صدایشان آغاز کرده اند؛ از نگارش متن های مختلف به زبان انگلیسی که به دست کی روش برسد تا مرور اظهارنظرهای کارشناسی برخی مربیان وطنی در پیش از جام جهانی که همگی به سرمربی تیم ملی تاخته بودند.

دلایل محبوبیت این مربی پرتغالی نزد افکار عمومی خیلی زیاد است که باعث می شود همچنان کی روش مرد محبوب این روزهای دنیای ورزش کشورمان باشد. به هر حال کی روش روانشناسی طرفداران فوتبال درایران را به خوبی کشف کرده است.



تیرباران هفت سنگ


حتی سریال های تلویزیونی نیز از حملات کاربران شبکه های اجتماعی در امان نماندند. اوایل تیر ماه امسال بود که اولین قسمت «هفت سنگ» و کپی برداری کاملا عینی آن از سریال آمریکایی «مدرن فامیلی»، بلافاصله بعداز پایان پخش با واکنش های زیادی در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی همراه بود.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

واکنش ها طی چند ساعت به صفحه اینستاگرام بازیگران و کارگردان این سریال رسید و حتی با واکنش خود کارگردان مواجه شد. بذرافشان در مواجهه با این حجم اعتراض ها در ابتدا توپ را به زمین مخاطبان انداخت و نوشت افرادی که متوجه این شباهت شده اند، هنر نکرده اند چون کاملا مشخص است!

انتقادها همچنان ادامه داشت و کاربران هر روز سوال های جدیدتری را مطرح می کردند. آنها از کارگردان سریال، یعنی بذرافشان می پرسیدند اگر قصد داشته از روی «مدرن فامیلی» اقتباس کند چرا نامناسب ترین روش را استفاده به به صورت نعل به نعل از روی فیلم کپی کرده است؟ کاربران دیگری هم عنوان می کردند چرا اسم منبع اقتباس را در تیتراژ فیلم نیاورده اند و اصول حرفه ای حکم می کند چنین چیزی عنوان شود. این تنها کارگردان سریال نبود که مورد انتقادها قرار گرفت و بسیاری از بازیگران این سریال هم مورد حمله شدیدی قرار گرفتند.

کارگردان این فیلم در توضیحات بعدی خود گفت به دلیل محدودیت های تلویزیون مجبور شده اسم آن را در تیتراژ نیاورد اما در ادامه توضیح داده بود که از قسمت های بعدی، این اقتباس کمرنگ تر می شود. اوس رانجام ترجیح داد کل صفحه اینستاگرامش را ببندد. سایر بازیگران سریال هم عنوان می کردند که «مدرن فامیلی» را ندیده اند و با اینکه از قسمت چهارم به بعدمیزان اقتباس ها کمتر می شود.



جوان ترین پدر و مادر ایرانی


مادر 16 ساله و پدر 13 ساله اولین بار با یک عکس بی کیفیت و خبری کوتاه در شبکه های اجتماعی معروف شدند: «جوان ترین پدر ایران که متولد 1380 است، شناسنامه بچه اش را گرفت.»

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

این خبر روزها بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می شدو هیچ کس اطلاعات بیشتری از این زوج جوان که به نظر می رسید از شهرهای جنوبی کشور باشند، نداشت تا اینکه کم کم توجه رسانه ها به کم سن و سال ترین پدر ایرانی جلب شد و مصاحبه های مفصلی از این زوج جوان منتشر کردند.

بعدها در مصاحبه ها مشخص شد که مادر جوان 12 ساله نیست بلکه 16 سال دارد و علی اصغر دو ماهه ثمره این ازدواج بود. وضع وقتی بدتر شد که فرزند آنها به دلیل نداشتن بخاری در خانه و تشخیص اشتباه پزشکان دچار عفوت ریوی و مشکل قلبی شد و به ناچار او را در بیمارستانی در کرمان بستری کردند.

بعداز اینکه چند مصاحبه مفصل از این زوج خیلی جوان گرفتند مشخص شد که بهزاد و زینب پسر عمو دختر عمو هستند و از سال ها قبل همدیگر را دوست داشتند. آنها در یک کوچه ای از روستاهای کرمان زندگی می کردند و از اول هم در بازی های بچگانه شان می خواستند با هم ازدواج کنند. با وجود مخالفت های خانواده بالاخره با هم ازدواج می کنند. حالا هم پشیمان نیستند. فقط زندگی شان خیلی سخت می گذرد. در گفتگوها هم مشخص می شود که نه از جایی حمایت می شوند و نه خانواده ها آنها را پشتیبانی می کنند چون پدر بهزاد به او گفته است زن گرفته ای باید خودت خرج زندگی ات را دربیاوری...



اسیدپاشی های اینترنتی

* در آذر ماه بود که نادر فتوره چی، روزنامه نگار و نویسنده در پیج فیس بوک خودبا قلم تند و خارج از عرفی از بهاره رهنما برای اجرای مقتل خوانی چند وقت پیشش در برج میلاد انتقاد کرد.

این انتقاد با واکنش بهاره رهنما، همسرش، گروهی از نویسندگان، روزنامه نگاران و کاربران اینترنتی روبرو شد. از یک سو رهنما در دفاع از خود نسبت به این توهین واکنش نشان داد و حتی تا پای شکایت هم پیش رفت.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

از سوی دیگر نیز فتوره چی همچنان در دفاع از انتقادی که کرده در صفحه فیس بوک خود فعالیت می کرد... بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت این ماجرا به صلح رسید و بهاره رهنما در حاشیه یک مراسم با فتوره چی صحبت کرد و این ماجرا به انتها رسید و گفت چقدر خوب است که آدم ها با هم در مورد مشکلاتشان رو در رو صحبت کنند.

* برای مورد بعدی می توان به ماجرای هانیه توسلی اشاره کرد. پس از مرگ مرتضی پاشایی بود که بسیاری از چهره های مطرح، درگذشت او را تسلیت گفتند وبرخی ها هم که شناخت کاملی از او نداشتند ترجیح دادند اظهارنظر خاصی نکنند. برخی کاربران اما این موضوع را تاب نیاوردند و در برخی موارد کامننت های فراوان اعتراضی و بعضا توهین آمیز نسبت به سکوت کنندگان مرگ مرتضی پاشایی وارد کردند.

هانیه توسلی یکی از آنها بود که شناختی از این خواننده جوان نداشت و پس از این ماجرا هم با گوش کردن آهنگ هایش، سبک پاشایی را نپسندید وبه همین دلیل تشخیص داده بود پیامی ندهد و این موضوع را اعلام کرده بود.

این اظهارنظر هانیه توسلی در اواخر ماه آبان به مذاق خیلی ها خوش نیامده و برخی کامنت های کاربران تندتر از گذشته شد. پس از این اتفاقات، هانیه توسلی تصمیم گرفت صفحه خود را با یک توضیح درباره علت این تصمیم اش ببندد...

* در نشست «پدیدارشناسی فرهنگی یک مرگ» جامعه شناسان مختلفی حضور داشتند و به بررسی ابعاد درگذشت مرتضی پاشایی و دلایل به وجود آمدن موج بزرگ پس از مرگ او پرداختند. یوسف اباذری، جامعه شناس معروف با لحنی نامتعارف و عصبی به نقد موج پس از مرگ درگذشت مرتضی پاشایی پرداخت و طرفداران او را زیر سوال برد اما این بار لحن و نوع صحبت های او با واکنش گسترده شرکت کنندگان در این مراسم و همچنین کاربران اینترنتی مواجه شد...



سطل آب یخ


چالش سطل آب یخ در روزهای گرم تابستان و شهریورماه بود که حرف اول را در شبکه های اجتماعی می زد و روز به روز به تعداد افرادی که به این چالش دعوت می شدند اضافه می شد. چند ماهی بود که سایت ها و شبکه های اجتماعی پر شده بود از فیلم های افراد سرشناسی که بر سر خود یک سطل آب یخ سرازیر می کردند.

مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

از بیل گیتس و مارک زاکربرگ بگیرید تا مسی و کریستیانو رونالدو... کم کم این موج آنقدر فراگیر شد تا اینکه پای چالش آب یخ به ایران هم رسید و موج اولیه آن را علی کریمی با انجام آن به راه انداخت و علی دایی، رضا عطاران و مازیار فلاحی را هم به این چالش دعوت کرد. موج آن مانند گلوله ای کوچک در کوهستان پر برف کم کم به بهمن بزرگی تبدیل و طبق معمول این اتفاقات در ایران، به پدیده ای همه گیر تبدیل شد.

این موج بالا گرفت به طوری که چهره های مشهور دیگری مانند رضا عطاران، بهرام رادان، زانیار و سیروان خسروی، یغما گلرویی، فریدون زندی، رضا صادقی، نیوشا ضیغمی، شیلا خداداد و ... را با خود درگیر کرد.

از میان تمام این افراد در ابتدا تنها رضا صادقی، بهرام رادان و زانیار خسروی بودند که به فلسفه پشت این اتفاق که همان جلب توجه عموم به یک نوع بیماری صعب العلاج و جمع آوری پول برای کمک به این بیماران است توجه کردند و تازه همین افرادنیز خیلی خود را درگیر بیماری ALS نکردند و ترجیح دادند از بیماری هایی مثل سرطان نام ببرند.

به نظر می رسید در روزهای نخست ورود این چالش به ایران کمتر کسی از فلسفه اصلی آن خبر داشت و علاوه بر افراد مطرح، مردم عادی زیادی نیز خود را درگیر این چالش کردند. با اینحال بسیاری از کاربران ایرانی این ماجرا را به شوخی و کل کل در نظر گرفتند و گرمای هوا و تابستان نیز باعث شد تا از ریختن آب یخ روی خود مضایقه نکنند! در حالی که این کمپین در سایر نقاط دنیا به خاطر مشکلات کم آبی به شکل دیگری پیگیری می شد به هر حال از آن موج هایی بود که سریع آمد و سریع هم رفت.
  1. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir › سبک زندگی › بهبود سبک زندگی
    ۸ ساعت پیش - شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم و تا به حال رویه ...
  2. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - نیوهاب

    fa.newhub.shafaqna.com/.../10484781-مهمترین-جنجال-های-شبکه-های-اجت...
    شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم و تا به حال رویه های مثبت و منفی ...
  3. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - برترینها|پوینده

    puyande.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x186320...oxoijolaro93...
    مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - برترینها|پویش اخبار.
  4. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - خبر

    xinhuanet.me/مهمترین-جنجال-های-شبکه-های-اجتماعی-در-س/
    ۷ ساعت پیش - شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم و تا به حال رویه ...
  5. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/12221284
    ۸ ساعت پیش - روزنامه هفت صبح: شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم ...
  6. اخبار » مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93

    khabar.roozgozar.com/.../مهمترین_جنجال_های_شبکه_های_اجتماعی_در_سا...
    [unable to retrieve full-text content]شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم ...
  7. نتایج یک نظرسنجی اروپایی نشان داد: شبکه های اجتماعی، ... |

    www.ghatreh.com/.../نتایج-نظرسنجی-اروپایی-نشان-داد-شبکه-های-اجتما...
    ۶ ساعت پیش - مروری بر جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 ... که میان انتخاب و آرای جوانان و عموم مردم بریتانیا تفاوت مهمی وجود دارد و آن هم شبکه های اجتماعی هستند.
  8. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - برترینها ...

    niaznegar.ir/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x186320...awowaxoaedta...
    مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - برترینها|نیاز نگار. ... جمع بندی کنفرانس اپل: ۹ مورد از مهم ترین محصولات و سرویس هایی که معرفی شدند · سامسونگ ...
  9. جنجال های مجازی در سال 93 - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=296318
    ۳ روز پیش - در طول یک سال گذشته به ویژه از نیمه های سال، شبکه های اجتماعی با اتفاقات و حاشیه های زیادی همراه بودند که برخی از آنها به جنجال های رسانه ای تبدیل ...
  10. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - صفحه اصلی

    redcards.ihehaiti.org/page-155482.html
    شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم و تا به حال رویه های مثبت و منفی ...
  11. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - برترینها ...

    niazpu.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x186320...awowaxoaedta...
    مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 - برترینها|نیازپو,پویش اخبار و نیازهای اینترنتی روزانه.
  12. مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 | اخبار فارسی ...

    irnews.in/n/1363538
    ۸ ساعت پیش - روزنامه هفت صبح: شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم ...
  13. دانلود آهنگ - جنجالی ترین فیلم سال 93

    music69.mihanblog.com/post/1227
    ۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جنجالی ترین پرونده های اختلاس سال 93دانلود رایگان فیلم سریال موزیک . ... پربیننده ترین اخبار روز جنجالی ترین اخبار روز مهمترین اخبار روز اخبار محبوب ... 9 ... 0. شوخی های جالب شبکه های اجتماعی 22 آذر 93. 10 ... تصاویر:اکران ...
  14. نیک صالحی پرتال فرهنگی، سرگرمی، روانشناسی، سلامت، مد ...

    www.niksalehi.com/
    مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه 20/12/1393 ... پولسازترین بازیگران سینمای ایران در سال 93 ... تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (92) · تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در ... تماس بدنی رضا عطاران و همسرش در فیلم جنجالی شد.
  15. سایت خبری تحلیلی کرمانشاه نیوز

    www.kermanshahnews.com/
    مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 · مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93. شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود ...
  16. اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی - پارس ناز

    www.parsnaz.ir/news_cats_236.html
    هفت ترین ستاره های فوتبال در سال 93 +عکس · پرفشارترین ورزش های .... مهم ترین اتفاقات سیاسی در تاریخ ورزش ایران · اعلام بارداری خانم ... رابطه جنجالی و شرم آور مسوت اوزیل با نامزد بازیکن هرتابرلین ..... جدیدتریت شوخی های جالب شبکه های اجتماعی.
  17. شبکه خبری تحلیلی البرزنیوز - Alborz News

    www.alborznews.net/
    مهم‌ترین‌ جمله‌ رهبر انقلاب‎ در سال ۹۳ کدام‌ است؟ ... اشتری پیش از این و در خرداد ماه سال 93 به عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور منصوب و جایگزین سردار رادان در این سمت شد. ... سطحی بودن اغلب برنامه های رادیو نشان از فقر علمی و پژوهش برنامه ها دارد. .... گروه‌های تولید و انتشار پیام‌های هماهنگ در شبکه‌های اجتماعی، واقعاً وجود دارند، و به ...
  18. تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان: خبرنگار فارسی

    www.inroozha.com/
    جرمی کلارکسن مجری مشهور برنامه خودرویی «تخت گاز» شبکه بی‌بی‌سی پس از کتک زدن تهیه‌کننده این ... مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 + تصاویر.
  19. عکس های دیدنی و جالب - نازوب

    www.nazweb.ir/news_cats_1.html
    عکس های ناب سفر ملکه انگلیس به ایران در سال 1339 · شهرمرموزی که به ... فستیوال جنجالی از پای درآوردن شیطان به دست الهه هندوها (تصاویر) · (18+) چهره های .... دو پسر خوش تیپی که در شبکه های اجتماعی غوغا کردند + تصاویر .... عکس های تکان دهنده از مهم ترین فجایع طبیعی دنیا · عکس های ... های جدید. پیامک و اس ام اس های تبریک نوروز 93.
  20. آملی ها - پایگاه مستقل خبری تحلیلی شهرستان آمل

    www.amoliha.com/
    مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 .... آملی ها : فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و کشف دو هزار و 724 بسته انواع آدامس های قاچاق حاوی الکل صنعتی پیش از ...
  21. مروری بر جنجال های مجازی در سال ۹۳ - - اخبار - قائم آنلاین

    www.qaemonline.ir/.../مروری%20بر%20جنجال%20های%20مجازی%20در%...
    ۲ روز پیش - در طول یک سال گذشته به ویژه از نیمه های سال، شبکه های اجتماعی با اتفاقات و حاشیه های زیادی همراه بودند که برخی از آنها به جنجال های رسانه ای تبدیل ...
  22. مهمترین عناوین روزنامه‌های پنجشنبه 16 بهمن 93 پیشخوان ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../مهمترین-عناوین-روزنامه‌های-پنجشنبه-1...
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پربیننده ترین اخبار روز,مهمترین و جنجالی ترین اخبار روز .... به نفع مردم و خودروسازان است · بیشترین وام های بانکی سال 93 در چه نوع تسهیلاتی پرداخت ...... ۵ روز پیش - بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 42 – 10 بهمن 93 .
  23. ترین های سال 93 در ویژه برنامه شبکه دو

    feedkhoon.rozblog.com/post/7929
    ۳ روز پیش - میهمانان این برنامه از «ترین»های سال 93 در حوزه های مختلف اجتماعی، ;. ... شاید 93 ، سخت ترین سال زندگیش بود؛ بعد از اجرای برنامه جنجالی نوروز 93 شبکه دو، ;. ... های سال تحویل شبکه های تلویزیونی همواره از مهمترین بخش های جشن سال ...
  24. مهمترین عناوین خبری روزنامه‌های صبح امروز کشور انتخاب ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931219000165
    ۱ روز پیش - برخی از روزنامه‌های صبح امروز کشور مهمترین عناوین خبری خود را به مطالبی چون ... مهمترین حوادث و جنجال‌های فرهنگ عامه در شبکه‌های اجتماعی طی سال 93.
  25. مهمترین عناوین خبری روزنامه‌های صبح امروز - پایگاه ... - فردا

    www.fardanews.com/fa/news/404560
    ۱ روز پیش - برخی از روزنامه‌های صبح امروز کشور مهمترین عناوین خبری خود را به مطالبی چون ... مهمترین حوادث و جنجال‌های فرهنگ عامه در شبکه‌های اجتماعی طی سال 93
  26. مجله سرگرمی تفریحی گمجو

    www.gamjoo.ir/
    دهه هفتادی های مشهور و موفق در سال 93 + عکس ... مهم ترین اتفاقات فیسبوک و اینستاگرام در سال 93 + عکس .... مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 ...
  27. آخرین اخبار ایران و جهان در اخبار سه -ورزش3|اخبار3| صفحه نخست

    akhbar3.ir/index.php
    بازی های فکری باحال برای تعطیلات · همکاری «ببعی» با رامبد جوان در «خندوانه» ... مهمترین جنجال های شبکه های اجتماعی در سال 93 · مصائب سفر به وقت نوروز برای ...
  28. هفت ترین چهره های فوتبال در سال 93 news - اخبار

    www.news.talanak.ir/news33669.html
    ۲ روز پیش - عکس جنجالی از زن برهنه در بالکن هتل محل اقامت بازیکنان فوتبال . ... عکس های خانوادگی هنرمندان و چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (11) · عکس های خانوادگی ... عادل فردوسی پور بدون تردید مهم ترین مجری این سال های رسانه ملی ست.
  29. گرانی های جنجالی در سال 93 شامل چه اقلامی بود؟! - سیمرغ

    seemorgh.com/.../224340-گرانی-های-جنجالی-در-سال-93-شامل-چه-اقلامی-ب...
    ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گرانی های جنجالی در سال 93 شامل چه اقلامی بود؟ ... چنانچه، در شبکه‌های اجتماعی فراخوان‌هایی درباره دعوت عمومی به تحریم مرغ منتشر شد. ... نکته مهمی که افراد مبتلا به اضافه وزن در روند درمانی باید مدنظر قرار دهند این است که نباید تعجیل ...
  30. جنجالی ترین پرونده های اختلاس سال 93 | پایگاه خبری ...

    robatnews.ir/جنجالی-ترین-پرونده-های-اختلاس-سال-93/
    ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جنجالی ترین پرونده های اختلاس سال 93 ... همه اعضای این شبکه فاسد اقتصادی در خیابان فاطمی دستگیر شده‌اند، الا معاون اول فعلی رئیس‌جمهور».
  31. چهره های جنجالی در شبکه‌های اجتماعی - سایت تفریحی گیل فان

    www.gilfun.ir/post/90/چهره-های-جنجالی-در-شبکههای-اجتماعی.html
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دانلود فیلم جدید A Most Violent Year 2014 · از گرانترین ماشین پلاک سیاسی تا ... تک عکسهای جدید بازیگران ایرانی سری 56 اسفند 93 · عکس های جدید سولماز .... چهره های جنجالی در شبکه‌های اجتماعی,در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های .... نوزده سال! همان طور که در عکس می‌بینید، امیر محمد در مقایسه با عکس چند ماهگی ...
  32. مهمترین آمار شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۴

    hodana.ir/fa/news/50921/مهمترین-آمار-شبکه‌های-اجتماعی-در-سال-۲۰۱۴
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از نخستین باری که کاربران تمایل به حضور در شبکه‌های اجتماعی پیدا کردند، مدت زیادی نمی‌گذرد. اما در فاصله همین چند سال شبکه‌های اجتماعی به مهم‌ترین هدف و عامل اصلی حضور کاربران در دنیای مجازی تبدیل ... تصاویری از گردان عراقی با صورتک های وحشتناک .... چهره سال 93 کیست ؟ ... گزارش جنجالی حجاب در شبکه یک!
  33. مهم‌ترین عناوین خبری روزنامه‌ های دوشنبه مورخ 93/12/18 - واکنش

    vakonesh.com/news-2/اخبار-روز/مهم‌ترین-عناوین-خبری-روزنامه‌-های-دو/
    ۲ روز پیش - عکس های عجیب و جنجالی در اینستاگرام هانیه توسلی /عکس ... مهم‌ترین عناوین خبری روزنامه‌ های دوشنبه مورخ 93/12/18. خبر : 75977 ... رادیو جاده سال آینده راه‌اندازی می‌شود ... تصاویر متفاوت و جالب از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی.
  34. مجله اینترنتی خبرپدیده،کافه پدیده،پورتال جامع خبر شامل ...

    www.khabarpadide.ir/
    تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی ... مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز ۱۹ اسفند ۹۳ ... میکاپ چهره عروس های اروپایی در سال ۲۰۱۵ + تصویر.
  35. برچسب ها - شبکه های اجتماعی - آفتاب

    aftabnews.ir/fa/tag/1/شبکه%20های%20اجتماعی
    گرانی‌های جنجالی در سال 93. فرنگی در ... شبکه های اجتماعی درباره اخبار سلامت شیطنت هایی می کنند. .... مهمترین خبر از کره شمالی: قد "کیم جونگ اون" بلندتر شد+عکس.
  36. برچسب ها - شبکه های اجتماعی - بورس نیوز

    www.boursenews.ir/fa/tag/1/شبکه%20های%20اجتماعی
    زیر در شبکه های اجتماعی از علی مطهری منتشر شده... کد خبر: ... رد پای ۳ قوه در به توفیق نرسیدن مهمترین شورای کشور. مجازی تعیین کرد ... گرانی‌های جنجالی در سال 93.
  37. جنجالی ترین پرونده های اختلاس سال 93-برترینها|لاودان

    lavdan.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x181944...n_bjdjxuwa
    جنجالی ترین پرونده های اختلاس سال 93-برترینها|لاودان,مرجع سایت ها, اخبار و نیازهای اینترنتی. ... عکس متفاوت افراد مشهور در شبکه های اجتماعی .... شبکه های تلویزیون,جدول پخش فیلم,زمان پخش برنامه تلویزیون سایت پخش زنده شبکه 3,live.irib.ir,پخش .... جمع بندی کنفرانس اپل: ۹ مورد از مهم ترین محصولات و سرویس هایی که معرفی شدند.
  38. شبکه های اجتماعی مهم ترین معظل فرهنگی استان - سافت وای ...

    soft.yyh.ir/news.php?fid=435212&se=شبکه-های-اجتماعی-مهم-ترین...
    ۱ روز پیش - در سال 93/ شبکه های اجتماعی مهم ترین معظل فرهنگی استان > فرماندار فردوس با بیان اینکه بدترین خبری که در سال جاری دریافت کردم حمله گروه داعش ...
  39. خواندنی از شخصیت های جذاب کلاه قرمزی 93 + تصاویر - نمناک

    namnak.com/6517-شخصیت-های-کلاه-قرمزی.html
    تصاویری از شخصیت های کلاه قرمزی 93 ، صدا پیشگان برنامه کلاه قرمزی ، همه چیز ... از ستاره های سینما به یکی از مجموعه های جذاب و جنجالی سال های اخیر تبدیل شد. ... مهمترین نکته ای که کاراکتر کلاه قرمزی، هنوز هم بعد از چندین و چند سال حفظ ..... را در سری پنجاه و ششم از مجموعه بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی نمناک ببینید.
  40. عکس های جنجالی بازیگرها و همسرانشان در جشنواره فجر 33 - داعش

    inofiran.ir/عکس-های-جنجالی-بازیگرها-و-همسرانشان-در/
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - و دیدنی نیکی کریمی در جشنواره فجر در سال 93 , عکس های جنجالی نیکی ..... بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 33 + تصاویر ... معرفی همسران فوتبالیست های مشهور که نقش بسیار مهمی در پیشرفت فوتبالیست هایی مانند .
  41. پایگاه خبری الف

    www.alef.ir/
    آغاز بیست و یکمین مرحله اینترنتی مسابقه شبکه اسلامی یامجیر از اول ماه جمادی الاولی .... حاج ابراهیم ، حرف های زیادی هست که ما باید آنها را در گوش بچه های امروز زمزمه کنیم تا بدانند ، همت ، فقط یک بزرگراه نیست یا عکسی ... مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال 93 کدام است؟ .... بیانیه شدیداللحن علیه نامه جنجال برانگیز.
  42. برچسب ها - شبکه های اجتماعی - مشرق نیوز

    www.mashreghnews.ir/fa/tag/1/شبکه%20های%20اجتماعی
    در شبکه های اجتماعی تأکید کردند که استفاده از سگ. ... در اروپا و امریکای شمالی یکی از مهمترین رخدادهای سال... اکثر رسانه های مطرح غرب .... گرانی‌های جنجالی در سال 93.
  43. رویدادهای جنجالی تلویزیون در سالی که گذشت - سپاس

    www.sepas.ir/module/.../رویدادهای-جنجالی-تلویزیون-در-سالی-که-گذشت
    ۱ روز پیش - همچنین شاهد بازپخش سریالهای دهه های گذشته برای چندمین بار از شبکه های مختلف بودیم ... اتفاقاً برای نخستین بار در نوروز سال 93 مهمان یک برنامه زنده ...
  44. گرانی‌های جنجالی در سال 93 | وینمو

    winmo.ir/گرانی‌های-جنجالی-در-سال-93
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چهره ها در شبکه‌های اجتماعیسلفی حامد بهداد با بچه های دانشگاه تهران پس از نشست ... در سال ۹۳ قیمت اقلامی مانند نان و بنزین به صورت رسمی گران شدند و ... چنانچه، در شبکه‌های اجتماعی فراخوان‌هایی درباره دعوت عمومی به تحریم مرغ منتشر شد. ... ها به سیستم‌های هوشمند برخی از مهم‌ترین مسائل مطرح شده از سوی رییس پلیس […] ...
  45. علیخانی قطعی است: یک گزارش درباره مجری‌ها و برنامه‌های سال ...

    www.caffecinema.com/.../7094-علیخانی-قطعی-است-یک-گزارش-درباره-...
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبکه های سیما فعالیت های نوروزی خود را آغاز کرده اند او در رأس آنها ... قرار است در این برنامه با مهمترین چهرههای تاثیرگذار سال 93 در حوزههای مختلف سیاسی، اجتماعی، ... تصویر و شرح ماجرا: یک بیلبرد جنجالی مردانه در خیابان‌های تهران+ ...
  46. برچسب ها - شبکه های اجتماعی - هشت صبح

    8sobh.ir/fa/tag/1/شبکه%20های%20اجتماعی
    داده اند که از طریق شبکه های اجتماعی درز کرده... عربستانی ها و به ... شبکه های... اجتماعی نقش مهمی در این نقل و انتقال دارند به. ... گرانی‌های جنجالی در سال 93. فرنگی در ...
  47. magiran.com: روزنامه جام جم، شماره 4216

    www.magiran.com/nptoc.asp?mgID=2835
    نوروز 94 و سبک زندگی سالم در شبکه سلامت / برنامه سال تحویل این شبکه از ساعت 24 ... فروش سربازی و سخت تر شدن شرایط معافیت از جنجالی ترین خبرهای امسال بود ... شاه بیت برنامه های دولت / اجرای این طرح کلان در سال 93، مهم ترین رویداد اجتماعی بود ...
  48. حمایت از داعش آزاد، حمایت از حزب الله ممنوع! / شبکه های اجتماعی ...

    www.farhangnews.ir/content/87390
    ۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبکه های اجتماعی جهانی به مدیریت جناح استکبار، اکنون به وسیله ای برای ... در همین راستا مهمترین وظیفه شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر مقابله با ...
  49. اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و ...

    www.beytoote.com/news/politics-social/
    رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری می‌گوید که سال 94 به دلیل برگزاری دهمین دوره… .... مملکت حل نمی‌شود / رانت 650 میلیون یورویی نباید تبدیل به یک جنجال سیاسی شود ..... سیدحسن خمینی: اسلام ناب به هیچ وجه با این خشونت‌ها همراه نبوده و نیست / مهمترین ...... آخرین اخبار از فیلترینگ هوشمند شبکه های اجتماعی.
  50. ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها

    www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
    تصویر زیر در شبکه های اجتماعی از علی مطهری منتشر شده است که مربوط به پس از حمله اخیر است. ... با پاگذاشتن بر 80 سال آبرو و حیثیت سیاسی ام، به آخرین وظیفه و تکلیفم .... 957 هزار تومان رسید، شاخص بازار ارز پس از 93 روز وارد کانال 3300 تومان شد. .... و گاز طبیعی یکی از مهم ترین شاخص های رقابت پذیری در این صنعت را دارند.
  51. ای پاتوق

    www.epatogh.com/
    صحبت های جنجالی بهنوش بختیاری و کلیپس دخترها صحبت های جنجالی بهنوش بختیاری .... اثرات باور نکردنی رابطه جنسی بر روی بدن رابطه جنسی یکی از مهم ترین عوامل در ... آگهی جدید استخدام نیروی انتظامی سال 93 مجموعه : استخدام دولتی نیروی انتظامی .... وحشتناک خودروی ال نود با پل با عکس جدید · اخبار ,اخبار اجتماعی ,دختران افغان ...
  52. مجله زندگی شیک / مدل لباس

    shiklife.ir/
    بیش از یکسال است که سری جدید مسابقه «بفرمائید شام» از شبکه ماهواره‏‎ای ... شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد. ... پایگاه خبری ایرانیان مقیم کانادا با سر تیتر "جنجال بر سر یک پرونده در ... وی در پایان گفت: همچنین هزار میلیارد تومان برای برنامه های اشتغال در سال آینده اختصاص یابد.
  53. جنجالی ترین پرونده های اختلاس سال 93 - آکا

    news.akairan.com/havades-akhbar/havades/201522505142.html
    ۳ روز پیش - مروری بر خواص کاسنی · خوراکی های مفید برای بیماری دیابت(2) · مغز کاهو را .... دختر دارای دو سر، 22 ساله شد عکس · هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد · شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (85) ..... مهم‌ترین خصوصیات لباس‌های ورزشی ...
  54. خبر جنجالی رسوایی جنسی تیام مجری شبکه من و تو | باکس ...

    box.on8.ir › همه › جذاب
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبر جنجالی رسوایی جنسی تیام مجری شبکه من و تو توقف این برنامه پس از ... شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد. ... من به آن‎ها گفتم که شوهر دارم و کلی جیغ و داد و فریاد زدم ولی آن آدم‎های […] ... مجددا یادآور می‎شویم، پخش سری جدید برنامه بفرمائید شام که از یک‎سال پیش قرار ...
  55. جنوب نیوز

    jonoubnews.ir/
    به مسئولان شیراز گفتم اگر قرار بر زورآزمایی اجتماعی است بفرمایید تا من هم ... یکی از سیاست های مهم در استان فارس ارتقای امنیت است که در این راستا پرونده چاقو ... نگرش سیاسی اصلاح‌طلبان به موضوع مهمی چون قصاص سبب شده که برخی از ... ارتقای شهرهای ایران به شبکه ۴G ... یک تا سه سال حبس برای امضاکنندگان نامه به ایران؟
  56. تکلیف شبکه‌های اجتماعی پس از فیلترینگ هوشمند - سایت ...

    www.tabnak.ir › اقتصادی › داخلی
    ۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وقتی منتقدان شبکه‌های اجتماعی خارجی و اعضای کمیته فیلترینگ، وزارت ... مجازی را صادر کرد یکی از مهمترین پروژه هایی که بارها از سوی دبیر این شورا اعلام و ... نیمه اول سال 93 و براساس اعلام دبیر شورای عالی آیین نامه پالایش و نظارت بر ... در شهریورماه 93 و در حالی که 7 ماه از صحبت های وزیر درباره انعقاد سه قرارداد ...
  57. تصاویر - آرشیو

    www.karimeeh.ir/آرشیو/2014.html?view=archive&month=3
    کریمه:ناسا از سال 2010 حدود 200 میلیون عکس از خورشید گرفته است که تعدادی از این تصاویر را در ... دسته: گیشه ... مهمترین نیازهای نوجوانان در دوران بلوغ. منتشر شده در ... منتشر شده در دوشنبه, 11 فروردین 1393 19:01 | نوشته شده توسط نصیری | بازدید: 93 ... کریمه: نفوذ مزدوران صهیونیستی در شبکه های اجتماعی ایرانی+عکس و سند.
  58. پایگاه اطلاع رسانی رجا

    www.rajanews.com/
    کد مهمی که توسط اوباما فاش شد و نتانیاهو آن را تایید کرد/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی کدام بخش از توافق جامع را افشا کرد؟ جنجال آفرینی نتانیاهو علیه ایران تمامی ندارد! ... برای رفع فتنه های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده ... جمع بودجه مصوب کل کشور در سال ۹۲ در بخش درآمدها مبلغ ۷۲۷ هزار میلیارد تومان ...
  59. مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی

    lahzehnama.ir/
    پربیننده ترین مجله خبری در زمینه های اخبار روز آشپزی دکوراسیون سلامت و سبک زندگی ... آدم های مشهور را با توجه به فعالیت شان در شبکه های اجتماعی می شود تشخیص داد ... لحظه تغییر سال ، هیچ تفاوتی با یک لحظه پیش یا پس از آن ندارد. ..... سردار آزمون جوان اول سال 93 ... جنجال جدید جاسم کرار در فوتبال ایران‌ ... مهم ترین رازهای زیبایی ...
  60. عناوین روزنامه های امروز 93/02/06 - خانه

    www.ircounseling.org/news/item/22790/عناوین-روزنامه-های...93/02/06
    مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور. ... 13 دانشگاه برتر جهان در پایان سال 2014 · خانواده چند میلیونی NA ... مهمترین دلیل مهاجرت تهرانی ها به کرج .... عمومی. تاثیر لغو کنسرت‌ های جنجال برانگیز اخیر .... ترویج شیطان پرستی در شبکه های اجتماعی.
  61. جام جم آنلاین

    www.jamejamonline.ir/
    روزنامه های صبح امروز در مهمترین عناوین صفحات اول خود مطالبی همچون «آقا فرمودند وقتی ... جام جم نوا: شبکه های مجازی ابن روزها تبدیل شده است به بهترین رسانه برای چهره هایی ... رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از مشخص شدن ... در آزمون سراسری سال ۹۴ خبر داد و گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون است و .
  62. سری دوم جدید ترین عکس ها از اینستاگرام بازیگران ایرانی ...

    www.amazing.ir/.../the-second-series-of-photos-from-the-most-recent-93...
    عکس های اینستاگرام بازیگران زن ایرانی اینستاگرام بازیگران,ادرس اینستاگرام بازیگران مرد بازیگران در اینستاگرام,عکس های جدید بازیگران در اینستاگرام سال 93. ... پیام بدهند چرا که تقریبا تمام آنها با حضور در شبکه‌های اجتماعی هم به هواداران خود سر .... ماجرای کلیپ جنجالی دی جی حسین فسنقری · شیک ترین مدل های کفش مجلسی و ...
  63. لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال 93

    pnunews.com/post-1162.aspx
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آرشیو برخی از مهمترین ها ... علاقمندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست ... لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال .... مهندسی صنایع ـ سیستم‌های اقتصادی اجتماعی .... های جنجالی پیام نور" نمونه سوال پیام نور"دکترا پیام نور "ارشد پیام نور "لیست ...
  64. در شبکه اجتماعی چهره ها چه خبر – اسفند 93 - عکس

    www.wikijavan.com › عکس
    ۶ روز پیش - چهره ها در شبکه‌های اجتماعی این شماره را شروع می‌کنیم با عکس یادگاری ... زهیر یاری در کنار پدر و مادر محترم در سال یک هزار و سیصد و نود و سه هجری شمسی. ... دور همی ستاره ها در رستوران «طهران پاریس» در سعادت آباد تهران مهم ترین اتفاق دنیای چهره ها در روز های گذشته بود که عکس های زیادی ..... عشق دوم و جنجالی فرزاد حسنی.
  65. گزینه های احتمالی تلویزیون برای اجرای ویژه برنامه های نوروز ...

    pressfun.blog.ir/.../گزینه-های-احتمالی-تلویزیون-برای-اجرای-ویژه-برنام...
    با رفتن فضل الله شریعت پناه، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه به شبکه یک، ... شبکه یک، سال های اخیر اصولا ویژه برنامه های جذاب و قابل توجهی برای مناسبت های ... برای همین هم به نظر می رسد با انتخاب ضیا، موفق می شود بخش مهمی از طرفداران این ... تا اینکه سال 93 شبکه سه از علیخانی خواست که برنامه تحویل سال این شبکه را اجرا کند.
  66. شبکه اجتماعی کلوب,کلوب دات کام,www.cloob.com,کلوب ...

    bi-niaz.com/p/www.cloob.com-کلوب.htm
    نشست های فرهنگی دینی ویژه اساتید پزشکی برگزار می شود · حس دو گانه‎ای دارم/ بازی با رئال ... سایت برنامه پایش,www.payeshtv1.ir,شبکه اجتماعی پایش · سایت بانک مسکن ... پربیننده ترین اخبار روز,مهمترین و جنجالی ترین اخبار روز · آخرین اخبار ... سایت ثبت نام و رزرو حج تمتع سال 93,haj93.haj.ir,ثبت نام حج 93 · رزرو و خرید ...
  67. بهترین فیلم های ورزشی سال 2014+ تصاویر

    poyananews.ir/بهترین-فیلم-های-ورزشی-سال-2014-تصاویر-2653
    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (76) · نشست خبری و فرش قرمز فیلم«جامه دران» · اکبر عبدی در آمریکا ... فیلم های ورزشی سال 2014 موفق نبوده اند اما این عدم موفقیت الزاما به معنی ضعف در کیفیت نیست. .... مهم ترین ویژگی این فیلم الان اونگار، طبیعی و باورپذیرتر بودن صحنه های مشت زنی محسوب می شود. ... مدت زمان این فیلم 93 دقیقه است.
  68. شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 19 اسفند 1393

    www.doostiha.ir/1393/12/19/اس-ام-اس-و-جوک-سرکاری-جدید.html
    ۲ روز پیش - گزارش جنجالی حجاب در شبکه یک + فیلم .... آرزو های سال 93 م برآورده بشه که سال 92 آرزو کرده بودم ..... چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه: – اس ام اس ...
  69. از بی مزه ترین تا پرحاشیه ترین سریال های 93|پایگاه خبری ...

    www.ashkhane.com/new.aspx?id=12249
    ۲ روز پیش - در مجموعت 31 سریال ایرانی روی شبکه های مختلف رفته که سهم هر کدام بدین ... گزارش هفت صبح از کم و کیف سریال های شبکه های مختلف در سال 93 پیش روی .... شاه حسینی حتی پای مسائل دیگر اجتماعی مثل عمل زیبایی، توجه به ظواهر و ثروت و . .... تپه قلعه خان یکی از بزرگترین و مهم ترین استقرارگاه های پیش از تاریخ.
  70. مجریان ویژه برنامه های تحویل سال چه کسانی هستند؟ - بانی فیلم

    www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx?Ser_Id=3&News...
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بانی فیلم آنلاین: شبکه های سیما فعالیت های نوروزی خود را آغاز کرده اند او ... با مهمترین چهرههای تاثیرگذار سال 93 در حوزههای مختلف سیاسی، اجتماعی، ...
  71. عکس های جنجالی سحر قریشی در جشن تولدش در سال 93 + بخش ...

    www.baxgame.com/.../عکس-های-جنجالی-سحر-قریشی-در-جشن-تولدش-در...
    ۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس های جنجالی سحر قریشی در جشن تولدش در سال 93 + بخش خبر خوان به گزارش بخش ورزشی خبرخ. ... انواع پرده بکارت و مهمترین دانستنی های پرده بکارت +18 ... دوستان خوب ما در این سایت در شبکه های اجتماعی مختلف لطف داشته و ...
  72. و عکس های هنرمندان ... اخبار

    aahonarmandan.blogfa.com/
    این فیلم قرار است از شبکه نمایش خانگی و یکی از شبکه های سراسری پخش شود ..... با قصه های سرراست و طعنه و کنایه های اجتماعی به آقازاده ها و پول هایی که حیف و میل می شود. ..... کدام سریال های سال 93 حاشیه دار شدند؟ ...... و این گونه بود که پس از مهرجویی و تقوایی، دوباره با علی حاتمی به مهم ترین و جنجالی ترین کارگردان دهه 60 همکاری کند.
  73. رویدادهای جنجالی تلویزیون در سالی که گذشت - Nividar نیویدار

    www.nividar.com/news/54feb0edcac2057df8c770b5
    ۱ روز پیش - مصاحبه ها و اخباری که به نقل از آنان در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر شد، بازتاب ... اتفاقاً برای نخستین بار در نوروز سال 93 مهمان یک برنامه زنده ...
  74. از صحبت های جنجالی نوه امام در خصوص حجاب تا مقایسه آرایش ...

    khavarestan.ir/news/4687
    ۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آخرین اخبار از فیلترینگ هوشمند شبکه های اجتماعی ... به عملکرد خود در سال 93 نمره 18.5 تا 19 می دهم/ شبکه های اجتماعی مهم ترین معظل فرهنگی استان ... سایت های ضد انقلاب و نیز چند سایت داخلی مقاله بنده مندرج در سایتم مبنی بر انتقاد ... مردم بودند و فکر می‌کنم این قانون در سال ۱۳۶۱ به تصویب رسید و حجاب اجباری شد.
  75. چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعی - admin

    topdata.ir/اجتماعی.html
    چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعی,در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان ... از حسین ماهینیِ سرباز فراری گرفته تا پیام صادقیان همیشه محروم و جنجالی و افشین اسماعیل زاده .... عکس های بازیگران و هنرمندان در اولین کتسرت بنیامین در سال 93 ... ۱۰ مدل برتر روسی را بشناسید ! most beautiful girls in the world, ...
  76. شبکه های اجتماعی - جی 10

    j10.ir/tag/شبکه+های+اجتماعی
    صفحات هنرمندان و ورزشکاران X شبکه های اجتماعی X تصاویر هنرمندان در شبکه های اجتماعی X بعضی هنرمندان شبکه‌های ... جدید ترین عکس های پریوش نظریه در سال 93 [5]
  77. الواترا | شبکه اجتماعی ورزشی

    elvatra.com/
    شبکه اجتماعی ورزشی الواترا - جامعه مجازی مربیان، ورزشکاران، داوران، عکاسان، ... با این همه او حرف‌های مهمی به زبان آورد، به ویژه درباره ماجرای حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید. .... محسن بنگر که دوشنبه شب میهمان برنامه 90 بود درباره اینکه آیا در رده تیم های ... شد در نظرسنجی برنامه 90 عنوان بهترین بازیکن جوان سال 93 را به خود اختصاص دهد.
  78. بازنشستگی - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/tags/4086/بازنشستگی
    عیدی همه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت شد ... همسان سازی حقوق بازنشستگان از آن وعده های سر خرمنی شده است که این دولت و آن دولت نمی شناسد ... افزایش مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی سال 93 تا عید سعید فطر خبر داد. ... استقبال از نظرسنجی چهره سال خبرآنلاین در شبکه های اجتماعی/بین سلیمانی وظریف ...
  79. مدل های جدید دستکش برای زمستان 93 - مجله اینترنتی زیگیل

    www.zigil.ir/archive/32338/new-models-gloves/
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدل دستکش زنانه, مدل دستکش 2015, شیک ترین مدل های دستکش زنانه, ... رنگ های روشن در زمستان با استقبال روبه رو شود ولی بی شک کلید مهمی در ... دستکش های جنجالی لیدی گاگا در مراسم اسکار 2015 +تصاویر ... گلچینی از ست های لباس زنانه و دخترانه در سال 2015 · تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 49
  80. جنجالی ترین طلاق های بازیگران سینمای ایران - روزنه

    www.rozanehonline.com/.../جنجالی-ترین-طلاق-های-بازیگران-سینمای-ای...
    ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جنجالی ترین طلاق های بازیگران سینمای ایران. ... مهتاب کرامتی از سال 1377 با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. .... فرهنگ بی ثباتی در زندگی زناشویی و اثرات سوء اجتماعی می گردد ..... تجدیدحیات مهم‌ترین عکس‌های تاریخ -- ۲ ... عکسهای چهره ها در شبکه های اجتماعی با چاشنی جشنواره فجر
  81. سه نسل: 3Nasl.com

    3nasl.com/
    دختر جوان در کمتر از دو سال توانست 10 بار لباس عروسی بپوشد تا مهریه‌های میلیونی را به جیب بزند. از امام و رهبر انقلاب تا آیت الله سیستانی و مکارم دیروز (ساعت ...
  82. عکس های جدید بازیگران در لباس - درباره ی ما

    atilablag.ir/news/e06e3cf807214124f21c7be482c76dc1_12/
    تاپ و سارافن های زیبای مجلسی زنانه 2015 + تصاویر بینی بعد از عمل خود را ببینید ! ... الناز شاکردوست و برادرش علی در حال بازی شطرنج + عکس جنجال مجدد فرزاد حسنی با .... +عکس مهمترین عناوین روزنامه های دو شنبه 1393/12/18 تایلند سرزمین لبخندها + ... شبکهاجتماعی راه‎اندازی کرد/کاریکاتور فردا، واریز آخرین یارانه نقدی سال 93 ...
  83. جنجالی ترین طلاق های زوجین سینمای ایران - پورتال سما تک

    www.samatak.com/.../the-most-controversial-divorce-and-the-couple-the...
    جواب سحر قریشی به اهانت کاربران شبکه های اجتماعی ..... چرخنده نیمه دوم سال 93 نیز با سریال آوای باران بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد. 14- طلاق فرزاد حسنی و ...
  84. مهمترین اقدامات و دستاوردهای وزارت کار و رفاه اجتماعی

    tadbirvaomid.ir/fa/news/40748
    ۱ روز پیش - هرچند وزارت تعاون، در تدارک تبدیل دفترچه های مرسوم به کارت الکترونیکی است. ... عالی رفاه و تامین اجتماعی پس از هشت سال وقفه، حذف فرانشیر داروهای بیماران ... 123 هزار و 147 نفر در سال 92 و 24 هزار و 760 نفر تا پایان مهر سال 93 از دیگر اقدامات این وزارتخانه است. ... جنجال حضور سفیر آمریکا در حرم امام علی(ع)+عکس.
  85. بهترینا - پورتال جامع تفریحی سرگرمی و خبری ایرانیان

    www.behtarina.com/
    تاثیر رابطه مقعدی بر زندگی جنسی ۱- مهمترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد (پشت- دُبُر) ... عکس های زیباترین دوشیزه جهانی اوکراین در سال 2014 ... عکس های مریم خدارحمی اسفند 93 ... عکس های حنانه شهشهانی اسفند 93 + بیوگرافی ... های بهاره رهنما · جدیدترین عکس های آناهیتا همتی · عکس های افراد مشهور در شبکه های اجتماعی سری ۹ ...
  86. گاف های بزرگ دنیای فناوری در سال 2014 - آلامتو

    www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
    ۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تنها شانسی که نوتو آورده این است که در این پست جنجالی اسامی افرادی که قرار است ... زیرا کاربران شبکه های اجتماعی با بررسی دقیق برنامه های سی ان ان افشا کردند که ... یکی از مهم ترین این مشکلات هک شدن سرویس کلود شرکت مایکروسافت موسوم به آی کلود است. ... خبرسازترین شهرهای سال 93 را بشناسید+عکس.
  87. داغ نیوز - اخبار غیر قابل انتشار و محرمانه

    daghnewz.com/
    الوکره با قوچان نژاد لخویا را متوقف کرد · دلایل تاخیر هواپیماهای ایرانی کشف شد · آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه چهار · اداره فروشگاه کفش توکیو با پهپاد/ ...
  88. شبکه اطلاع رسانی افغانستان

    www.afghanpaper.com/
    فیلم و ویدیوهای خبری شبکه های تلویزیونی افغانستان. آریانا،چهارشنبه 20 حوت 93 ... ترکیه دوست بی جنجال افغانستان .... اما اکنون یک سال از پیوستن قسیم فهیم به تاریخ گذشته است گویی که هیچگاه مارشالی بر روی زمین .... اجتماعی، فرهنگی و هنری.
  89. اخبار ایران و جهان|سامانه اطلاع رسانی سراج۲۴ | صفحه نخست

    seraj24.ir/
    سینمای ایران در سال93 /ماراتن بی‌رمق که طرفدارانش هم به آن لقب خنثی دادند/ ... رضا لواسانی - هجوم شبکه های اجتماعی و گوشی های تلفن همراه هوشمند حالا دیگر به معضلی فراگیر در جامعه ایرانی تبدیل شده ... مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۹۳ کدام است؟ ... وعده‌ صادق‌ «حاج‌قاسم»/داستان ملاقات ساعت 12 شب با احمدی نژاد/جنجال.
  90. درباره پروژه جنجالی «هتل هفت ستاره مشهد» بیشتر بدانید+عکس

    www.ghasednews.com/.../2480-درباره-پروژه-جنجالی-هتل-هفت-ستاره-م...
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این پروژه ضمن تخریب کوه های جنوبی مشهد با ایجاد مانع برای جریان هوای مشهد ... در اوایل مهرماه سال جاری شهردار منطقه هشت مشهد با اعلام اینکه این پروژه که ...
  91. عکس های دیده نشده و اینستاگرام مهران ضیغمی + بیوگرافی کامل

    namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
    ۲۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این پست عکس های شخصی منتشر شده در صفحات اجتماعی آقای مهران ... مهران ضیغمی متولد 27 مرداد سال 1370 در تهران می باشد . ... او مهم ترین کار هنری خود را ” تولدی دیگر ” داریوش فرهنگ می داند. .... عکس های جدید مهناز افشار در اسفند 93 + بیوگرافی ... نمکستان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : Google+ Twitter ...
  92. پایگاه خبری حامیان ولایت: خانه

    www.ehavadar.com/
    همه ناکامی های «پیر سیاست»/ چه عواملی بر هاشمی تاثیرگذارند؛ قدرت یا ... پایگاه خبری حامیان ولایت/اجتماعی دغدغه‌ی حفظ محیط‌زیست و به تبع آن حل مشکلات و ... در یک اقدام تامل برانگیز اقدام به نظرسنجی درباره انتخاب چهره برتر سال 93 کرده است. ... خانی راهی شبکه من و نو شده است تا در شب عید نوروز به صورت زنده در این شبکه معاند و ...
  93. چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (81) - بورس سنتر

    boursecenter.org/news.2696
    فراتر از کدال: افزایش سرمایه و تعدیل مثبت در انتظار یک سهم جنجالی ... نگاهی بنیادی به غپینو: بررسی قابلیت های سودآوری غپینو در سال 93 ... مهم ترین دلایل نوسانات بازار چیست؟ ... در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را ...
  94. برگزیده سرمقاله​های روزنامه​های امروز - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روزنامه​های صبح امروز ایران در سرمقاله​های خود به مهمترین مسائل روز کشور و جهان ... «احیا و فعال شدن دوباره شبکه های اجتماعی جنبش سبز می تواند در این مرحله ... کرد که در پاییز سال 91 برای مدتی سپهر عمومی جامعه را درگیر جنجال و مباحث .... تعریف شده با عدد و رقم مشخص در بند "ر" تبصره 3 قانون بودجه سال 93 آمده است.
  95. عناوین روزنامه های امروز 18 اسفند 93 + تصویر - گهر

    gahar.ir/newspaper-2/
    عناوین روزنامه های امروز 18 اسفند 93,عناوین روزنامه های امروز 18 اسفند,صفحه اول روزنامه ها,تیتر روزنامه,صفحه اول روزنامه های ورزشی,نیم صفحه اول روزنامه ها. ... با مهدی رحمتی از سال 62 تا 92/عکس+گفتگو ... تجاوز جنسی مجری شبکه من و تو به پسر 11ساله / عکس .... عکسی کمیاب از شهره صولتی و دخترش طناز; فرزاد حسنی و جنجال عشق دوم او!
  96. نام های پرطرفدار دختر و پسر ایرانی در سال 93 | یک دوست ...

    yekdost.ir › فرهنگ و هنر › تاریخ و تمدن
    ۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال اسامی نام های پر طرفدار دختران و پسران را طی ... وی اظهار داشت: طی چند سال گذشته رویکرد والدین در انتخاب اسامی ... عکس سلفی جنجالی مهدی پاکدل و همسرش بهنوش طباطبایی .... عرفان: مهم ترین اعمال نزد خداوند، نماز است. ... عکس سلفی بازیگران زن و مرد در شبکه های اجتماعی اسفند 93.
  97. تحرکات و جنایات تروریست های "داعش" در منطقه از فروردین 93 ...

    www.yazdfarda.com/omomi/news/1393/12/89222.html
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مروری برخبرهای سیاسی چندماهه ابتدایی سال 93 خود گویای روند حرکتی این ... به گزارش شبکه خبر، در صفحات شبکه های اجتماعی تویتر و فیسبوک این .... های تندروی مذهبی و مخالفان مسلح از مناطق استراتژیک و مهمی در سوریه عقب نشینی کنند. ..... نکته این که چون این افراط گرایان به کارهای جنجالی مبادرت می کنند،‌ ...
  98. سایت فالوده

    follow-the.ir/
    مهم‌ترین رویداد های فضا نوردی سال ۲۰۱۴. اخبار تکنولوژی .... ۲) ظروف پلاستیکی ۵۰ هزار سال طول میکشد تا در . ..... پست جنجالی و خطرناک فیسبوک – سایت فالوده.
  99. محبوب ترین دختر شبکه های اجتماعی (+تصاویر) | سیتنا

    www.citna.ir/news/171790
    دختر بامزه ای که فقط 5 سال سن دارد، این روزها دارای هواداران بیشماری در شبکه های اجتماعی است! ... بخش مهمی از اقتصاد دانش‌بنیان را استارت‌آپ‌ها تشکیل می دهند ... 28 آذر 93 - 16:19 ..... جنجال تماس بدنی عطاران و همسرش در فیلم «استراحت مطلق».
  100. مهمترین پروژه های سال 93 شهرهای کردستان از نگاه شهرداران - اخبار

    www.wikipg.com/.../مهمترین%20پروژه%20های%20سال%2093%20شهرهای...
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهمترین پروژه های سال 93 شهرهای کردستان از نگاه شهرداران ... افزایش فضای سبز و در نتیجه زیبایی بصری شهر و رشد نشاط اجتماعی مؤثر ارزیابی می کند. ... ناصح محمدخانی شهردارزرینه می گوید هدایت شبکه فاضلاب شهرک های حافظ و ... گرانی‌های جنجالی در سال 93 · تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی کشور ۲۵ سال زمان نیاز ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.