دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

کدوم نوت رو بخرم؟


کدوم نوت رو بخرم؟

آیا منظور شما این بود؟: کدام نوت را بخرم؟


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

  1. کدام را بخرم؟ ال جی G3، نکسوس 6 یا گلکسی نوت 4 (سه فبلت ...

    www.sakhtafzarmag.com › راهنمای خرید و مشاوره
    رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۷ رأی
    ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ال جی جی 3 اندروید کیت کت نسخه 4.4.2 و گلکسی نوت 4 اندروید کیت کت نسخه 4.4.4 را بر روی خود دارد و با این حساب نکسوس 6 نسبت به آنها ...
  2. کدوم نوت رو بخرم؟ - انجمن - موبایلستان

    forum.mobilestan.net/showthread.php?p=4532826
    سلام نوت تری 900 یا 9005 بخرم؟ لطفا کسی که با دوتاش کار کرده نظرشو بگه تا تو خرید شکی واسم نمونه؟ برا کسی که چندان اهل بازی نیس و وب گردی و اجرای سبک نرم ...
  3. گلکسی اس 5 یا نوت 3؟ کدام را بخرم؟ - پارسیش

    parsish.com/review/1393/02/galaxy-s5-vs-galaxy-note3/
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در عکسی که نوت ۳ گرفته وضعیت ریش ها و همچنین دکمه های روی پیراهن و ...... ۳بخرید یکی میگه اس ۵ بخرید آخرش کدوم بخرم هر کی که هر دو گوشی رو ...

    • نتیجه تصویری برای کدوم نوت رو بخرم؟
    • نتیجه تصویری برای کدوم نوت رو بخرم؟
    • نتیجه تصویری برای کدوم نوت رو بخرم؟
    • نتیجه تصویری برای کدوم نوت رو بخرم؟
    تصاویر بیشتر برای کدوم نوت رو بخرم؟

  4. کدام نسخه از گلکسی نوت ۴ قوی‌تر است؟ اکسینوس یا ... - فارنت

    farnet.ir/.../samsung-galaxy-note-4-benchmarks-snapdragon-805-vs-exy...
    این مثال در مورد فبلت برتر سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۴ نیز صادق است و این دستگاه .... سامسونگ در واقع وقتی نوت 4 رو معرفی کرد پردازنده رو Exynos 5 Octa 5433 اعلام ... اگه میشه بگین کدام نسخه بهتره چون میخام اخرین مدل و بهترین مدلشو بخرم. ۰۰ ...
  5. کام یو - کدوم نوت رو بخرم؟

    comu.ir/post/136009/کدوم-نوت-رو-بخرم؟/
    کدوم نوت رو بخرم؟ سلام نوت تری 900 یا 9005 بخرم؟ لطفا کسی که با دوتاش کار کرده نظرشو بگه تا تو خرید شکی واسم نمونه؟ برا کسی که چندان اهل بازی نیس و وب ...
  6. با نسخه های مختلف نوت 4 آشنا شوید - Beroozresani

    beroozresani.com/...و.../758-با-نسخه-های-مختلف-نوت-4-آشنا-شوید.html
    ۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ببخشید من میخوام نوت 4 بخرم ولی نمیدونم کدوم مدل رو بخرم. ... نتیجه گرفتم که نوت 4 رو اسنپ بخرم که به علت 4 هسته ای بودن گرم نمیشه و هنگ هم ...
  7. کدوم نوت3 رو بخرم؟ [بایگانی] - انجمن تخصصی اندرویدکده

    forum.androidkade.com › ... › مشاوره برای خرید گوشی
    ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏7 نویسنده
    سلام دوستان غرض از مزاحمت این که همونطور که میدونید نوت 3 دو مدل n9000 و n9005 داره که فرق در پردازشگر هاشونه من اینجا واسم سوال پیش اومده که کدوم ...
  8. Samsung Galaxy Note 4 - نظرات کاربران در مورد گوشی ...

    www.mobile.ir/phones/comments-37569-samsung-galaxy-note-4.aspx
    رتبه: ۸٫۴۱۰ - ‏۳٬۶۷۵ رأی
    بنظرتون بین آیفون 6 پلاس و این گوشی و زد 3 کدومو بخرم ؟ ...... دوست عزیز هر کدوم از مدل های نوت 4 رو بخری با هر رامی که باشه دستخط فارسی رو داره ولی اون چیزی که ...
  9. خواهش میکنم بگید بین گلکسی اس5 و گلکسی نوت 3 کدوم رو ...

    www.javab24.com/76486-خواهش-میکنم-بگید-بین-گلکسی-اس5-و-گل...
    ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خسته نباشی میخواستم بگم که من در دو گوشی گلکسی نوت 3 مدل ان 9005 و گلکسی اس5 موندم که کدوم رو بخرم.؟گه نظر شما گلکسی اس5 هستش مدل هشت ...
  10. 5 دلیل برای اینکه به گلکسی اس 4 کوچ نکنیم - شهر سخت افزار

    www.shahrsakhtafzar.com/fa/.../234-five-reasons-to-not-to-buy-galaxy-s...
    قابلیت Multi Window منحصراً برای گلکسی نوت 2 عرضه شده بود اما پس از مدتی به گلکسی ... من بین اس 4 و نوت 2 مونده ام که کدوم رو بخرم خواهشا یکی کمکم کنه :cry:.
  11. کدوم گوشی دو سیمکارت رو بخرم؟؟؟نوت3neo یا htc دو ...

    dvb55.com/archive/index.php/t-737251.html
    دوستان برای اولین بار میخوام گوشی لمسی شاخ بخرم ولی نمیدونم کدوم رو بخرم؟قیمتش ... میگن نوت 3 neo خیلی بهتر از مدلهای گرند یا گرند2 یا s3 neo هست...در ضمن ...
  12. شاهان در کنار هم؛ مقایسه نوت 4 و آیفون 6 پلاس [قسمت اول: ...

    toranji.ir/شاهان-در-کنار-هم؛-مقایسه-صفحه-نمایش-نوت/
    ۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برو آیخم 6 بخر حال کن چون میتونی به عنوان ساعت هوشمند بپیچی دور دستت .آره برو همون آیخم .... تازه، ما اصلا نمیدونیم صفحه نوت4 رو کدوم حالت هست.
  13. مقایسه سرعت گلکسی نوت ۴ با ال جی جی ۳: برنده کدام است ...

    toranji.ir/galaxy-note-4-faces-the-g3-in-an-early-speed-comparison-can-...
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مقایسه سرعت گلکسی نوت ۴ با ال جی جی ۳: برنده کدام است؟ سپهر سهرابی در .... من که هردو رو دوست دارم حالا کی میخواد واسه تولدم بخره!!!!؟؟؟؟؟ :yes: 1+.
  14. بهترین گوشی موبایل کدام است؟ - مجله اینترنتی ردز

    www.radz.ir/1392/04/بهترین-گوشی-موبایل-کدام-است؟/
    آیفون ۵ سبکترین گوشی در این گروه است،البته نوت ۲ و آپتیموس نیز به نسبت اندازه .... من می خواهم گوشی بخرم به نظر شما s3خوب تر است یا نوت ۲ .... ولی خب من هنوز هم نمیدونم کدوم گوشی رو انتخاب کنم و با این اوضاع گوشی ها ک هرروز رو به پیشرفته ...
  15. مقایسه گلکسی نوت 4 با گلکسی اس 5 - زومیت

    www.zoomit.ir/articles/.../13689-galaxy-note-4-vs-galaxy-s5-spec-shoot...
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حالا نوت چهار در برابر گلکسی اس ۵ یک رقیب برای خریداران است. ... کدوم پلاستیک آقا جنس پلاستیک در note 4عین در 1200 زنده یاد نوکیا می مونه^_^ ! .... گالاکسی S5 دو سیم کارته حدود 600 دلاره ، نمیدونم صبر کنم یا همین رو بخرم؟
  16. خانه اندروید ایران | آیفون 6 یا نوت 4؟

    answers.uncocoder.com/question/3953/آیفون-6-یا-نوت-4
    من شاید در چند ماه آینده یک گوشی بخرم. به نظر شما کدوم بهتره؟ آیفون 6 ؟ یا نوت 4 ؟ ... اپل اگه ایفون 6 و 6 پلاس رو شبیه به همین عکس های لو رفته ازش منتشر کنه ...
  17. کدام گوشی هوشمند سال 2014 بهتر است؟ + مقایسه

    www.yjc.ir/fa/news/.../کدام-گوشی-هوشمند-سال-2014-بهتر-است-مقایسه
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کسی سونی رو ادم حساب نمیکنه چون گوشی داغونیه ..... بینه سامسونگ نوت 3اچ تی وان ام8وگالکسی اس 5سامسونگ موندم کدوم روبخرم؟ ... اونو بزا بخر.
  18. کدام را بخرم؟ ال جی G3، نکسوس 6 یا گلکسی نوت 4 (سه فبلت ...

    tnews.ir › راهنمای خرید و مشاوره
    ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - می خواستم LG G3 beat یا هرکدوم از G3ها رو بخرم ولی همه در مورد باطریش ... میخواستم بدونم بین گوشی های گلکسی نوت 3 و ایفون 5 کدوم بهتره با ...
  19. تفاوت بین مدلهای N9000 و N9005 گوشی Galaxy Note 3

    www.appget.ir/تفاوت-بین-مدلهای-n9000-و-n9005-گوشی-galaxy-note-3/
    ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همانطور که میدانید سامسونگ گوشی گالکسی نوت 3 را در دو ورژن مختلف ... سلام من میخوام به زودی نوت ۳ بگیرم اما موندم کدوم مدل رو بخرم N9000 یا ...
  20. خرید گوشی خوب !!!! [بایگانی] - انجمن تخصصی موبایل اوّل

    www.ir-tci.org › انجمن تخصصی موبایل اوّل › بازارچه › گوشی › خرید
    ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 16پست - ‏4 نویسنده
    خوبه !چند تا سوال دارم :1- z1 کامپکت کیفیت صفحه نمایشش پایین نیست ؟2-کدوم سری نوت 3 رو بخرم ؟ n9000 or n90053- یه کم اطلاعات در مورد g2 ...
  21. کدوم یک از این 4 گوشی رو بخرم - موبایل و کامپیوتر - تالار ...

    forumsport.ir › متفرقه › موبایل و کامپیوتر
    ۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صفحه 1 از 5 - کدوم یک از این 4 گوشی رو بخرم - ارسال شده در موبایل و کامپیوتر ... اگه نوت نخواستی همه گوشیهایی که گفتی یه مزیت داره یه عیب.
  22. استفاده از ویژگی های مخصوص گلکسی نوت ۴ توسط رام ...

    digiato.com/article/.../استفاده-از-ویژگی-های-مخصوص-گلکسی-نوت-۴-ت/
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه مطلب می توانید ویدیو پیاده سازی این ROM را بر روی نوت ۲ مشاهده نمایید. با پشتیبانی: آی .... پیشنهاد میدین که کدوم نسخه رو بخرم؟ پاسخ.
  23. فوری گلکسی نوت 3 یا گلکسی اس 5 ؟ [آرشیو] - P30World ...

    forum.p30world.com › ... › کلوپ گوشی ها › مشاوره خرید گوشی
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 30پست - ‏11 نویسنده
    منم میخوام نوت 3بخرم مدل 9005 ک بهترین مدله / نوت بخر و گول چیزهای لوکس اس 5 را نخور ... نوت 3 فبلت هست و اس 5 گوشی موبایل، کدوم رو میخوای؟
  24. گوشی اچ تی سی وان مکس بخرم یا گلکسی نوت 3 - زوم تک

    www.zoomtech.ir › بررسی تخصصی
    گوشی اچ تی سی وان مکس بخرم یا گلکسی نوت 3: طراحی: زیبایی یک سلیقه است این که کدام مدل و طرح گوشی رو پسند کنید.
  25. کدام یک رابط کاربری بهتر و زیباتری دارد؟ گلکسی نوت 4 ...

    itresan.com/44249/note-3-vs-note-4-vs-note-edge-ui-comparison.html
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما سامسونگ به نوت 4 اکتفا نکرد و از اسمارت فون جدید خود نیز با نام .... بشه بعد بخرم با معرفی نوت 4 قیکت سری نوت های قبلی رو به کاهشه من هر روز ...
  26. Samsung Galaxy Note 3 Neo SM-N750 - گوشی موبایل ...

    www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-نوت-3-نئو
    من می خوام گوشی بخرم بین سونی z2 و نوت 3 موندم لطفا راهنماییم کنید. .... میخاستم بدونم این گوشی کدوم امکانات نوت 3 رو نداره که قیمتش انقد با اون فرق میکنه؟ 1.
  27. تفاوت بین مدل های C و S گلکسی نوت 4 - جواب یاب

    javabyab.com/16463/تفاوت-بین-مدل-های-c-و-s-گلکسی-نوت-4
    ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوالم اینه که من کدوم مدلشو بخرم C و یا S که واقعا آدم گیج میشه من اگه C رو بخرم بازی های فوق سنگین رو شاید بالا نیاره من اگه S رو بخرم سرعت رمش ...
  28. گلکسی نوت 3 بخرم یا آیفون5اس؟ | پروفسورها

    professorha.ir/contents/12318/گلکسی-نوت-3-بخرم-یا-آیفون5اس؟/
    ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کدوم درسته؟؟؟ من تبلت گلکسی نوت سامسونگ دارم اما متاسفانه قسمت مخاتبینم خود به خود ... اگه میخوای سود کنی بهتره بین این دوتا نوت3 رو بخری.
  29. کدام یک از گوشی ها و تبلت ها رو بخرم ؟ - صفحه 9 - انجمن - ...

    forum.apktops.ir/thread3663-9.html
    ۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 3پست - ‏3 نویسنده
    خودم نظرم روی F هست ! از نظر پشتیبانی فرقی ندارن ؟ به نظر من اس 5. مدل Exynos بهتره به نظر من.من خودم مدل exynos نوت 3 رو دارم. Share. Share this ...
  30. مقایسه گلکسی اس 5 با گلکسی نوت 3 | جی اس ام اسمارت

    gsmsmart.ir › اخبار › موبایل › بر اساس سیستم عامل › اندروید
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بر خلاف هر سال که با هر بار معرفی شدن هر کدام از این دو گوشی پیشرفتی ... های جدیدی که برای گلکسی نوت 3 در این ماه توسط سامسونگ رو نمایی کرد مشتریان در .... من موندم کدوم یکی ازاین گوشیو بخرم کدوم بهتره لطفا”راهنماییم کنید؟
  31. راهنمایی برای خرید فبلت ؛ گلکسی نوت 3 یا اکسپریا z ...

    www.forum.98ia.com › نودهشتیا › آموزش › درخواست آموزش و راهنمایی
    15پست - ‏7 نویسنده
    من می خوام یک فبلت بخرم،اما واقعا نمی دونم بین گلکسی نوت 3 و اکسپریا z الترا کدوم رو انتخاب کنم. به سایتهای مختلف سر زدم و مقالاتی رو خوندم،اما مطالب بیشتر ...
  32. تست چاقو و چکش گلکسی نوت 4 سامسونگ - علم فردا

    www.elmefarda.com/تست-چاقو-و-چکش-گلکسی-نوت-4/
    ۱۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازی کردن با نوت 4 با چاقو ، کشیدن چاقو روی نمایشگر نوت 4 . ... چه دردی می خوره ، کدوم یک از مهارت های گلکسی نوت ۴ رو می تونه تایید یا تکذیب کنه ؟ .... من با چه بدبختی دارم سعی میکنم پول این گوشیو جور کنم بخرم بعد این بی مغز ...
  33. کدام نوت بوک بخرم؟؟!! : سخت افزار کامپیوتر - CentralClubs

    www.centralclubs.com/topic-t9827.html
    سلام با من تماس بگیر **** دوست عزیز ارسال شماره تلفن و ادرس فقط در پیغام خصوصی مجاز هست لطفا قوانین رو مطالعه فرمایید [size=84]Mohsen1001 ...
  34. سامسونگ گلکسی نوت 3 خوبه واقعا؟ - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir › دانش و فناوری › دیجیتال
    ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکنون با نسل سوم خانواده نوت رو به رو هستیم و مشاهده می‌کنیم که نوت ۳ دارای ..... یا تو همین مقاله بنویسید که کدوم سریعتر هست و مصرف باتری کمتری ...
  35. کدوم رو بخرم galaxy nexus & galaxy note 1 & htc one s & ...

    forum.opda.ir/archive/index.php/t-59334.html
    ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 5پست - ‏4 نویسنده
    یه چند وقتیه میخوام گوشی بخرم اما نمیدونم چی بخرم. ... htc one s---- sony xperia s از بین این ها galaxy note ---- htc one s بهتر میدونم و بین این دو شک دارم کدوم رو بخرم . ... این بین همون طور که خودتون گفتید نوت و one s بهتر هستند.
  36. کدوم رو بخرم؟ (هر کسی که می تونه کمک کنه بیاد بگه ...

    forum.persiantools.com › ... › مشاوره برای خرید گوشی و تبلت
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 18پست - ‏11 نویسنده
    با سلام من می خوام یه تبلت 10 اینچ بخرم و بین مدل های Galaxy Note ... های گرافیک بالا رو خوب اجرا کنید ، بهتره که نوت 10.1 رو بگیرید ، که تو این ...
  37. ‫مقایسه اسمارت فون آیفون iPhone 5s اپل و گلکسی نوت‬ ...

    www.topinearth.com/.../مقایسه-اسمارت-فون-آیفون-iPhone-5s-اپل-و-گل...
    ۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مقایسه اسمارت فون آیفون iPhone 5s اپل و گلکسی نوت Galaxy Note 3 .... نمی تونی کوچیک ترش رو بخری که تو دستت جا شه ! ... آخرش کدوم بهتره؟
  38. کدام را بخرم؟ ال جی G3 یا گلکسی اس 5؟ (مقایسه ویدیویی S5 و ...

    rasad.irna.ir › اخبار و مقالات › موبایل › گوشی موبایل
    بررسی گوشی موبایل سامسونگ نوت 4 (Samsung Galaxy Note 4) ..... من بین گوشی های نوت4 ونوت 3 وnot dge گیر کردم به نظر شما کدوم رو بخرم با تشکر از شما ...
  39. First look- LG G3 vs Samsung Galaxy S5 - آپارات

    www.aparat.com/v/L2JhN/First_look-_LG_G3_vs_Samsung_Galaxy_S5
    ۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یعنی شما بین نوت 3 و اس 5 کدوم رو انتخاب میکنی؟ ... ببین حسین آقا من میخوام گوشی بخرم و بین نوت 3 و ال جی جی 3 و اس 5 موندم...حالا شما میتونی ...
  40. لنوو Z510 شاهکاری دیگر در همان پوسته - لپ‌‌تاپ مدیا

    www.laptopmedia.ir › نقد و بررسی › بررسی لپ‌تاپ
    ۱۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدل‌های جدید Z510‌ ویژگی‌های ظاهری یکسانی با نسل قبلی دارند و روی همان طراحی قبلی تولید می‌شوند ضمن اینکه ..... سلام بعد از دو هفته تحقیق بین دوتا نوت بوک لنوو z510 و thinkpad e535 هردو i7 مرددم. ... کدوم یکی سرعت پردازشی بیشتری داره و قویتره؟ ... میخوام یه لپ تاپ بخرم که برنامه هایی مثل GIS و اتوکد اجرا کنه.
  41. [ مشاوره ] کدام یک از گوشی ها و تبلت ها رو بخرم ؟ - صفحه 29 ...

    forum.and-roid.ir/thread182734-29.html
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نمی شه کاغذ رو گذاشت کنار ولی تا حدی خوبه.قلم با نوت بیشتر هماهنگ هست.همه ی برنامه ها می شه رویه هر دو نصب کرد ولی بازم می گید که اسمش نوته و ...
  42. کدام را بخرم؟ مانده ام نکسوس 6 بهتر است یا نوت 4 یا آیفون 6 ...

    ibarad.com › راهنمای خرید و مشاوره
    ۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کدام نوت بوک را بخرم؟ ایسوس ... باید دید کدام بیشتر با سلیقه شما جور میشه ... البته نمیشه گلکسی نوت ۴ و نکسوس رو با آیفون جدید مقایسه کرد .
  43. سلام دوستان برای خرید نوت بوک کدوم مارک رو پیشنهاد ...

    www.cloob.com/timeline/answer_19770_787958
    سلام دوستان برای خرید نوت بوک کدوم مارک رو پیشنهاد میکنید یعنی بین مارک های ... که با یک قیمت یکسان کاپوتری با قدرت سخت افزاری بالاتر بخری دل رو بخر.
  44. کدوم یکی رو انتخاب کنم؟ - نوت بوک ، تبلت ، All in One - ...

    forum.lioncomputer.ir › ... › سخت افزار › نوت بوک ، تبلت ، All in One
    ۱۲ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ارسال شده در نوت بوک ، تبلت ، All in One : خسته نباشید دوستان بین این ... HP G62-a11SEFujitsu AH-530-Cمن دوست دارم اچ پی رو بخرم، لطفا هر ...
  45. معرفی بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی در ماه آگوست 2013

    www.khabaronline.ir/detail/307283/ict/hardware
    ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شی می خواهم بخرم در حد 700تا 800هزار تومان اول می خواست سونی اکسپریا p .... هستند می شه به من کمک کنین که از بین اچ تی سی 1 یا اس 4 کدوم رو انتخاب کنم؟ .... چرا در مورد نوت 3 هیچی نگفتید اون که جدیدترین سیستم اندروید رو داره.
  46. iPhone 5S یا Galaxy Note III؟ - داده پرداز رایانه متین

    matin.ir/fa/articles/detail1265/iPhone-5S-یا-Galaxy-Note-III؟/
    ۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نوت 3 در حدود 50 درصد سنگین‌تر از آی‌فون 5S است بدان معنا که وزن آن ... هر کدام از این گوشی‌ها در قالب سه رنگ مختلف عرضه می‌شوند: سطح رویی ..... با توجه به توضیحات سایت و بقیه ی دوستان خوبم، من میرم که نوت 3 مدل 9005 رو بخرم.
  47. نگاهی بر معایب Samsung Galaxy Note 3 « مقاله ها « نیمکت

    nimkat.org/?p=12369
    ۱۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من خودم نوت ۳ دارم ولی دیگه عیب رو زد۱ نزارید. ... برو یه گوشی چینی بخر هم رادیو داره هم یه آنتن داره می تونی باهاش تلویزیونم ببینی ..... این نتیجه برسید که هر کدوم از این دوبرند باید چه نقاط ضعفی رو برطرف کنند تا به سلطان بازار ...
  48. بهترین مارک لپ تاپ [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-41029.html
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 33پست - ‏16 نویسنده
    صفحه نمایش لپ تاپ های سونی بالا ترین کیفیت رو داره و بیشترین روشنایی. .... راستی کدوم سری شو بخرم منظورم : BZ ya TZ ya T ya Ar ya NR؟ ... از نظر من سونی بهترین کیفیت رو بین برند های دیگه در زمینه نوت بوک داره.
  49. بررسی مقایسه ای ال جی G2، سامسونگ Galaxy Note 3 و سونی ...

    www.gsmaria.com › لیست بررسی ها
    جز رم سه گیگا بایتی نوت 3 سونی خیلی بهتره حتی در صفحه نمایش ک در این سایت به اشتباه ان را به نوت 3 دادن و در هر حال با ... من واقعا بین z1 و G2 موندم کدوم رو بخرم.
  50. گلکسی نوت: یک گوشی بزرگ یا یک تبلت کوچک؟ - وبلاگینا

    weblogina.com/article/galaxy-note-phone-or-tablet-question/
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زمانی که سامسونگ برای اولین بار، اقدام به معرفی گلکسی نوت کرد، تصور نمی‌کردم. ... بازی ها و اپلیکیشن های این گوشی رو از کدوم سایت دانلود کنم چون بازی ها ... برای galaxy note همون دیتای galaxy s II خوبه ممنون میشم هرکی اطلاعاتی ...
  51. پی سی وار | مدل دو سیم کارته گلکسی نوت 3 لو رفت

    pcwar.com/dual-sim-samsung-galaxy-note-3-leaks-snapdragon-800-in-c...
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تصاویری که به تازگی لو رفته نشان می‌دهد گلکسی نوت ۳ دو سیم‌کارته از پردازنده ... هر جا هم پرسیدم کدوم نسخه رو بخرم گفتند اسنپ ۸۰۰ بخر.حالا شما ...
  52. دوستان بین این 2 گوشی کدوم بهتره ؟ ممنون میشم راهنمائی ...

    forum.1pars.com › ... › مشاوره برای خرید گوشی
    ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 6پست - ‏5 نویسنده
    با سلام تصمیم گرفتم گوشی بخرم فقط بین این دو مدل نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم ... سرعتش عالیه نمیگم اس 2 هم بده ولی من با نوت راحت کار میکردم .
  53. نظرات مشتریان | موبایل21 گوشی طرح اصل

    www.mobile21.ir/comm/
    سلام من میخوام گلکسی اس ۴ ورژن ۱ بخرم اما ۱۷۰تومان کم دارم میشه موبایل را بخرم اما ... من موندم بین هوایی یو ۹۰۲ و اپل ۱۶ گیگ کدوم رو انتخاب کنم؟ ... گالکسی نوت جاوا ۲.
  54. دسترس :: سلام دوستان برای خرید نوت بوک کدوم مارک رو ...

    www.dasres.com/.../سلام_دوستان_برای_خرید_نوت_بوک_کدوم_مارک_رو...
    18 اردیبهشت 87 - 16:47سلام دوستان برای خرید نوت بوک کدوم مارک رو پیشنهاد ... که با یک قیمت یکسان کاپوتری با قدرت سخت افزاری بالاتر بخری دل رو بخر..26%
  55. کدام تبلت سامسونگ بهتر است ؟ گلکسی تب یا نوت و یا پرو ...

    8bits.ir/کدام-تبلت-سامسونگ-بهتر-است-؟-گلکسی-تب-یا/
    تبلت سامسونگ گلکسی نوت از زمان ارائه توانسته است تمامی ویژگی های گوشی ... بدون شک تبلت سامسونگ گلکسی تب S می باشد بر روی کاغذ تبلت گلکسی تب S ...
  56. آیفون 6 پلاس در مقابل غول ها ، راند اول : گلکسی نوت 4 ، ال جی ...

    gadgetnews.ir/23955/iphone-6-plus-vs-galaxy-note-4-vs-lg-g3/
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه با راند اول این مقایسه که نبردی میان آیفون ۶ پلاس ، گلکسی نوت ۴ و ال ... روی باند LTE ) و Wi-Fi 802.11ac ( که گفته شده ۳ برابر WiFi آیفون ۵s سرعت ... ها ، راند دوم : هواوی Ascend Mate 7 ، نوکیا لومیا ۱۵۲۰ ( به کدام رای می دهید ؟ ).
  57. کدام برند!؟!؟!؟ - SampadCity

    sampadcity.com/forum/index.php?topic=184.70;wap2
    3:اچ تی سی(البته فقط گوشی های سری وان اونم بعضی هاش خوبه) ... (سیری) رو بذاریم کنار گوگل سرچ سامسونگ نکسوس و یا svoice توی نوت، قطعا سیری رو می تونید ...
  58. آی‌فون ۶ را با پرچم‌دارهای اندرویدی موتو ایکس، گلکسی نوت ۴ ...

    1pezeshk.com/.../iphone-6-vs-moto-x-vs-samsung-galaxy-note-4-vs-lg-g...
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کیس که به موزیک گوش دادن زیاد اهمیت مییده باس htc بخره ... البته من برخلاف شما معتقدم که هر کدوم نقاط قوت و ضعف خودشون رو دارن و هیچکدوم کامل ...
  59. کدوم لپ تاپ رو بخرم ؟ - وب سایت تخصصی برق و ...

    www.eca.ir › ... › سخت افزار کامپیوتر
    ۹ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 6پست - ‏4 نویسنده
    من تا حالا با لپ تاپ کار نکردم و الان تو اینترنت دو تا آگهی دیدم که قیمتهاشون به نظرم خوب اومد : 1. fujitsu p3 Notebook نوت بوک ژابنی بنتیوم ۳ ...
  60. 7 - تالار گفتگو - allDIGITall - فروشگاه اینترنتی موبایل و ...

    www.alldigitall.ir/ForumArchive.aspx?roomid=1&pageno=7
    ۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بین اس 3 دو سیم و گرند 2 موندم کدوم رو پیشنهاد می کنید بخرم.آپدیت های جدید برا ... و نوت 4 گارانتی اینتر 2170 و نوت 3 9000 قیمت 1590 خوبه؟
  61. معرفی و بررسی نوت بوک GE620DX و GE620DX Plus | MSI ...

    msinotebook.ir/?p=63
    ۸ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - از شما بسیار تشکر میکنم چون توضیحات شما باعث شد این رو بخرم. ..... لپ تاپ قدرتمند برای پردازش دارم حال شما کدوم مدل زیر رو پیشنهاد می کنید؟
  62. و حالا مقایسه صفحه نمایش اکسپریا Z3 و گلکسی نوت 4

    xperian.ir/و-حالا-مقایسه-صفحه-نمایش-اکسپریا-z3-و-گلک/
    ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مقایسه خوب نیست یکبار نوت خوبه یبار زد مقایسه مشکوکه ...... دکمه های back و menu رو توی نوت ۴ نگاه کن تا بفهمی کدوم نوت۴ هست و کدوم زد۳.
  63. نت بوک یا تبلت ؟ کدام یک را بخرم - ویزویز

    vizviz.net/tablet-or-netbook/
    ۸ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - کدام یک را بخرم ... دارند و اجرای خیلی نرم‌افزارها مثل فوتوشاپ یا CAD روی نت‌بوک زیاد جالب نیست . .... از نظر گرافیک نوت بوک ها بسیار ضعیف اند.
  64. بهترین تبلت کدوم هست؟ Best tablet [بایگانی] - ...

    www.applyabroad.orgApplyAbroad Forum › عناوین عمومی › سایر موارد
    ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏26 نویسنده
    و گلکسی نوت هر کدوم تو یه بخش خاصی خیلی سرتر هستند. ..... برم آیفون رو عوضش کنم یک گلکسی نوت بخرم روش کیندا اپ بزنم ببینیم چیه. والا
  65. کدوم نوت بوک را بخرم؟ Macbook Pro یا MacBook Air ...

    barsam.ir/.../کدوم-نوت-بوک-را-بخرم؟-macbook-pro-یا-macbook-air؟/
    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - MacBook ها جزو زیباترین و شیک ترین نوت بوک ها هستند. ... و چندین بار روی MacBook ها پخش کردیم تا ببینیم کدام نوت بوک زودتر خاموش می شود.
  66. Samsung Galaxy Note 4 طرح اصلی - بانه جی اس ام

    banehgsm.com/samsung-galaxy-note-4-طرح-اصلی/
    ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - NOTE 4 N9100 اسمارت فونی است دیگر و کاملا پیشرفته از سری نوت 4 ...... مدل یا Samsung Galaxy S5 3G رو بخرم اما موندم کدومو بخرم ، شما کدوم رو ...
  67. طرح زیبای گوشی گلکسی اس ۶ به همراه مشخصات سخت افزاری

    berooznet.com › موبایل و فبلت › سامسونگ
    اگر تمایل به خرید سری نوت سامسونگ هستی بهتره یا نوت ۳ رو انتخاب کنی یا ..... من دوربین موبایل واسم خیلللی مهمه چون عکاسی حرفه ای بلدم بنظر شما کدوم بخرم ؟
  68. کدوم گرافیگ برا لپ تاپ خوبه ؟؟ - انجمن سافت 98

    forum.soft98.ir › سخت افزار › سوالات و مشکلات سخت افزاری
    ۱۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست - ‏3 نویسنده
    کدوم گرافیگ برا لپ تاپ خوبه ؟ ... Geforce سری 700 خوبه یا 800؟ ... به نظر من اچ پی بهتره ولی سایت نوت بوک چک رو که چک کردم دیدم این مدل دل جزء ...
  69. 10 برند برتر گوشی موبایل در جهان - لیست باز

    listbaz.com/2014/05/10-برند-برتر-گوشی-موبایل-در-جهان/
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توجه: اگر برای دانلود فایل ها نیاز به راهنمایی دارید، این راهنما رو بخونید: راهنمای دانلود ... کشور های عضو این شرکت هر کدام از جدید ترین و بالاترین تکنولوژی کشور .... من میخوام برای همسرم یک گوشی خوب با قیمت مناسب بخرم ولی راستش اطلاعات ندارم. ...... من بین سه گوشیه آیفون6 و گلکسی نوت 4 و هواوی مت7 گیر کردم.
  70. پاسخ به سوالات - جی اس ام

    www.gsm.ir/news/show.action?_id=20744
    ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - لطفا جوابمو بدید چون میخوام یکی از این دو گوشی رو بخرم و هنوز شک دارم. SIII قوی تر است. . بین سه گوشی Galaxy note 2و S 3و iPhone 5 کدام از لحاط فنی برتر و ... سلام آیا فبلت گلکسی نوت نسل اول در این بازه زمانی ارزش خرید دارد؟
  71. گلکسی نوت 4 در تهران رو نمایی شد | بیتنا

    www.bitna.ir/post/673-گلکسی-نوت-4-در-تهران-رو-نمایی-شد
    ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چرم مصنوعی به کار رفته در پشت نوت 4 هم جنس باکیفیت‌تری نسبت به نسل پیشین دارد. به لطف استفاده از پنل .... خودم می خواستم بخرم شانس بد ما فروشنده جنسش تموم شد حالا مشخص نیست کی میاره دوباره. ... دیگه کدوم بهونه؟؟؟!!!! حالا ...
  72. -تازه های فناوری اطلاعات نوت بوک یا تبلت کدام برایم بهتر است

    www.wpg.ir/itnews/showDesc.aspx?recId=1559
    حال با این توضیح به این سوال می‌رسیم که تبلیت بخرم یا نوت بوک؟ ... از این رو فقط به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم تا بتوانید مقایسه خوبی را با پردازنده‌های تبلت‌ها ...
  73. کدام گوشی رو بخرم؟ sony z1 یا apple 5s? - پرسش و پاسخ ...

    www.kingit.ir/11820/کدام-گوشی-رو-بخرم؟-sony-z1-یا-apple-5s
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با سلام لطفا بطور فنی و بدور از تعصب راهنمائی بفرمائید کدام گوشی بهتر ... من اگر به اندازه شما پول داشتم به جای اپل یا سونی یک نوت 4 می خریدم.
  74. تاپیک جامع موبایل و تبلت [بایگانی] - صفحه 2 - انجمن ...

    www.persianmotor.net › ... › مباحث متفرقه › گفت و گوی آزاد
    ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 94پست - ‏27 نویسنده
    3- بلک بری z10 از بین این سه کدوم انتخاب بهتری میتونه باشه ؟ .... از من میشونی همون اس 4 یا نوت 3 رو بخر اچ تی سی وان دو سیم هم خوبه زد وان هم خوبه ...
  75. تبلت Samsung Galaxy NotePRO 12.2 بخریم ؟ یا تبلت ...

    www.gooyait.com/.../sony-xperia-z2-tablet-vs-samsung-galaxy-notepro-...
    درود بر شما // از این که تایم گذاشتید و مقاله رو خوندید و دیدگاهتون رو با ما به اشتراک گذاشتید ... کدومو بخرم نمیدونم کدوم از نظر cupو در کل کدوم قوی تر هستش لطفا راهنمایی کنید منو .... روزنگار؛ کاهش قیمت سرفیس/فروش نوت اج/آی او اس ۸/۲ و بیشتر.
  76. قیمت نهایی گوشی هواوی هانر ۶ پلاس مشخص شد (هواوی تخفیف داد)

    123chahar.com › اخبار و مقالات › موبایل › گوشی موبایل
    رتبه: ۴٫۷ - ‏۹ رأی
    ۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بروزرسانی اندروید 5.0 برای گلکسی نوت 3 پیش از انتشار رسمی منتشر شد! ... ببخشید میخوام بدونم بین p7 و honor 6 کدوم یکی رو بخرم .
  77. مقایسه آیپد ایر و گلکسی نوت 10.1 سال 2014

    www.ostadit.ir/phone.../ipad-air-vs-galaxy-note-10-1-2014-edition/
    آیپد ایر 2014 و گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014. ... بر روی کاغذ گلکسی برنده است ولی دلیلی برای فخر سامسونگ وجود ندارد. در سرعت چیز برتری ... هر کدام دارای مزیت ها و معایبی هستند. عمر باتری .... من آی پد۴ دارم، ولی میخوام سامسونک بخرم. پاسخ دادن.
  78. کی گوشی گلکسی نوت 2 یا 3 سامسونگ داره؟ ازش راضی ...

    www.ninisite.com › ... › راهنمای کار با نرم افزار، سخت افزار و اینترنت
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 11پست - ‏8 نویسنده
    قیمتش برام مهم نیست,فقط میخوام بدونم خوبه ? ... منم نوت 2 دارم خیییییییییییلی دوستش دارم ... کدوم از گوشی هام رو به این اندازه دوست نداشتم نوت 2 ...
  79. نظر دیگران درباره تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 2014 ...

    nazarjoo.ir/نظر-دیگران-درباره-تبلت-سامسونگ-galaxy-note-10-1-2014...
    ۱۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر کسی میخواد تبلتی بخره که باحاش حال کنه و یکم هم فقط یکم پزشو ... من این دو تا تبلت ( تبلت گلکسی نوت n8000 که ۴ هسته ای هستش) رو با هم مقایسه کردم ! خوب هر کدوم مزایای خاص خودشونو داشتن و رنج قیمتشون هم نزدیک هم هست !
  80. یادداشت های یک دانشجوی مکانیک

    meng.persianblog.ir/
    بایستی مشتری مختار باشه که نوت بوکش رو با سیستم عامل بخره یا بدون سیستم ... نتیجه اش این میشه که گیج گیج میزنی که کدوم کار رو کی انجام بدی و طبیعتاْ یه ...
  81. سامسونگ گلکسی نوت 3 مدل کلون ورژن 1 سنسور هندیگ و ...

    mobileko.ir/products.php?22
    اگر شما جای من بودید کدوم گوشی رو انتخاب میکردید؟با تشکر ..... ممون اگه یک توضیحی بدی چون منم میخوام بخرم و از تجربیاتتون میخوام استفاده کنم. 5 از 5 امتیاز!
  82. 10 ویژگی پنهان در گلکسی اس 5 سامسونگ - سم موبایل

    sam-mobile.ir/10-ویژگی-پنهان-گلکسی-اس-5/
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نوت 3 حرف شما درست 4 هسته ای بهتره اما اگر تحلیل digikala.com رو .... یعنی بطور کلی برنامه های بلوتوث شده تو کدوم قسمتن؟ .... تو برو همون اپل که در سال باید دوبار ال سی دی شو عوض کنی یا سونی هنگه یا اچ تی سی آشغال رو بخر
  83. معرفی 9 نوت بوک برتر از نگاه LAPTOP Magazine | ITTutorial

    www.ittutorial.ir/معرفی-9-نوت-بوک-برتر-از-نگاه-laptop-magazine/
    خوشبختانه تمامی این نوت بوک ها در ایران با قیمتهای تقریبا یکسان قابل خرید هستند . .... اصلا فکر نمی کردم این همه تحمل رو داشته باشه. .... کدوم کشور بخرم خوبه؟
  84. گوشی موبایل گلکسی نوت 4 N910C - موبایل آبی

    mobileabi.com/product/samsung-galaxy-note-4-n910s-2/
    فک کنم اولین فروشگاهی بود که نوت 4 N910C رو ارائه کرده بود و با اینکه شک ... این گوشی از سایتتون بگیرم میخواست بدونم مدل 910c روی جعبه ساخته کدوم کشوره ؟ ..... با این حساب ما منتظر مدل S میمونیم که انشالله زودتر بیارین ماهم بتونیم بخریم.
  85. SONY Xperia™ Z Ultra - آرمان همراه آرین

    www.aryanmena.com/fa/shop/detail287/sony-xperia™-z-ultra/
    و این گونه در نمایشگر بزرگ آن از طریق برنامه های نوت بوک یا اسکچ بوک به .... اگه بخوام بی طرفانه و بدون تعصب به هیچ برندی گوشی بخرم این گوشی رو بخرم یا LG .... کنید و بگید بین XPERIA ZU و XPERIA Z کدوم از همه لحاظ بهتره و کارایی بیش ...
  86. تبلت بخریم یا لپ تاپ - عصرعلم

    www.asreelm.com/laptop-or-tablet/
    ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این مطلب قصد داریم کلیاتی از تبلت رو به شما معرفی کنیم و اینکه تبلت .... میرم دانشگاه تبلت خوبه بخرم یا لب تاب ممنون بعدش به نظر شما کدوم برند .... من اول دبیرستانم و میخوام یا تبلت(گلگسی نوت ۸)یا گوشی هوشمند(اس ۴)یا ...
  87. به نظر شما چه گوشی بخرم - صفحه نخست

    ibclub.manobanu.ir › اثر هنری › به نظر شما چه گوشی بخرم
    ۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ک نفر اهل منطق به شهری وارد شد و تصمیم گرفت نزد سلمانی برود و سر و صورتش را اصلاح کند. آن شهر دو سلمانی بیشتر نداشت. وقتی مرد بسراغ ...
  88. نوت 2 بخرم یا ایفون 5 ؟؟؟ لطفا همه نظر بدین زیاد وقت ندارم - ...

    forum.apple-ios.ir/thread9912-3.html
    ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 6پست - ‏4 نویسنده
    حالا به نظرتون می ارزه 5 رو بگیرم 2300؟؟ یا نوت 2 رو بگیرم 1900 که البته نوت رو بهم گفت 1800 میده چون رفیقمه ... هر کدوم به دلت میشینه اونو بخر.
  89. معرفی و طراحی-مقایسه نوکیا لومیا 1520 و گلکسی نوت 3

    www.next-coming.com/.../مقایسه-نوکیا-لومیا-1520-و-گلکسی-نوت-3
    ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - microsoft کدام پیشنهادی که کاربرانش درخواست داشتند را به نسخه ی جدید ویندوز ..... دوربین نوت خیلی خوبه ولی لومیا بهتره با این حال باور کنید قلم نوت چیز ... وقتی قلم نوت رو دمیاری موقع نوشتن تفاوت دست از قلم رو تشخیص میده و ...
  90. مقایسه ی سامسونگ گلکسی اس 4 و اپل آیفون 5 - پرشین بکس

    persianbax.ir/مقایسه-ی-سامسونگ-گلکسی-اس-4-و-اپل-آیفون-5/
    ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - galaxy s4 وiphone5گیر کردم میخوام برم بخرم اما موندم کدوم رو بخرم ..... سلام، من تجربه استفاده از آیفون ۴ و آیپد ۳ و سامسونگ گلکسی نوت رو داشتم.
  91. کدام گوشی مناسب تر است؟ - عجوبه

    ojobeh.com/کدام-گوشی-مناسب-تر-است؟
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میخوام گوشی بخرم و بین این چند گزینه موندم که کدومو بگیرم:SONY ... کدومش قوی تره گفت سامسونگ اس 5 رو خیلی خیلی قوی تر از نوت 3 زده
  92. بگو تا ببینن؛ این داستان: اگر بخوای مودم ADSL بگیری ...

    oranusnovin.ir › اخبار و مقالات › شبکه › شبکه
    رتبه: ۵ - ‏۲ رأی
    ۳ روز پیش - در کنار اعلام برند می تونید تجریاتتون رو البته به صورت محترمانه در مورد گارانتی این برندها هم اعلام کنید تا اگر مدیران ... کدام نوت بوک را بخرم؟
  93. سامسونگ گلکسی نوت 4 هم به ایران رسید + قیمت

    www.iranjib.ir/.../سامسونگ-گلکسی-نوت-4-هم-به-ایران-رسید-+-قیمت/
    ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگه میخوای پول زیاد بدی اپل فقط اما اگه میخوای گوشی ارزون خوب بخری ... فیلم خم شدن نوت ٤ و نوت ٣ توسط همان فردی کم آیفون پلاس رو خم کرد رو حتما ببینید ..... کدوم احمقی باور میکنه تکنولوژی و رزولوشن و فناوری صفحات لمسی ...
  94. ده اشکال اساسی در طراحی و عملکرد سامسونگ Galaxy Note 4 ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمی -آموزشی
    ۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همچنین ممکن است یک App که بعدا بر روی گوشی نصب شده باشد منجر به ..... اینهمه منفی ای که خوردی هم دلیل اینه که نوت 3 خیلی هم خوبه ! .... من حدود شش ماه پیش نوت 3 رو خریدم و باید بگم هیچ کدوم از این مشکلات رو نداره و واقعا محشره .
  95. Aftabgardan - لپ تاپ اپل (MacBook) بخریم یا نخریم ...

    aftab.cc/article/933
    ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - فکر می‌کنم یک لپ تاپ (یا همان نوت بوک=NoteBook) آخرین محصولی از اپل ...... این حرف ها رو می زنم ولی واقعا برام سوال پیش اومد که به غیر از اپل کدوم ...
  96. معرفی بهترین لپ تاپ های سال 2013 بر اساس کاربرد

    www.cafe-laptop.com/معرفی-بهترین-لپ-تاپ-های-سال-2013-بر-اساس-...
    من میخوام لپ تاپ بخرم اما نمیدونم کدوم برند بهتر هست .... سلام واقعا لب تاب z510 زبان کیبوردش عربیه اخه من میخوام این لب تاب رو بخرم یه سوال دیکه لب تاب z510 b ...
  97. Samsung Galaxy Note3 4cpu 3g - بانه موبایل

    www.banehmobile.com/category-18/stuff-191
    ۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سامسونگ گالکسی نوت سه طرح اصلی ... دقیق مشابه نمونه اصلی می باشد و روی قلم مارک سامسونگ هک شده است بدون هیچ تغیری با نمونه اصلی این قسمت ...
  98. آخرین - مشاوره خرید گوشی

    forum.gooshishop.com/printthread.php?t=88&pp=40&page=131
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 21پست - ‏1 نویسنده
    با سلام من اولین گوشی اندرویدی هست که میخوام بخرم حالا بین sony xperia z و samsung galaxy grand2 موندم کدومو انتخاب ... بین موبایل های ایفون 5 اس و نوت 3 و جی 3 و اچ تی سی وان کدوم بهتر هستند ؟ ... چون خودم نظرم روی 5 اس هست)
  99. مشاوره و راهنمایی برای خرید لپ تاپ [بایگانی] - صفحه 3 - ...

    ashiyane.org/forums/archive/index.php/t-25936-p-3.html
    ۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 100+پست - ‏73 نویسنده
    میخواستم یک لب تاپ بین 1700 تا 1900 بخرم میخواستم بدونم بهترین لب تاپ ... لطفا ی راهنمایی بفرمایید و با ذکر دلیل بگید که کدوم رو بگیرم؟ ...... see links]/Category-Laptop/Category-Notebook-Netbook-Ultrabook/Brand-10/ ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.