دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!!! + جزئیات

اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!!!



دریافت وام بانکی ۶۵۰۰ میلیاردی توسط یک نفر/بخشی از این پول از کشور خارج شده است

رئیس دستگاه قضا با اشاره به ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: هم‌اکنون چند پرونده فساد مالی در دست بررسی است که در یکی از آنها فردی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدون حساب و کتاب از بانک‌ها وام گرفته است.

 

 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس اعزامی به لرستان، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان لرستان گفت: هم‌اکنون چند پرونده فساد مالی داریم که باید آنها را بررسی کنیم.

وی افزود: در یکی از آنها شخصی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بانک‌ها وام گرفته است و بانک‌ها نباید اینگونه بی‌حساب و کتاب وام دهند و باید با اخذ وثیقه‌های درست اقدام به وام‌دهی کنند و اگر گیرنده وام بدحسابی کرد دیگر به او وام ندهند.

وی افزود: این شخص بخشی از این پول را به صورت ارز از کشور خارج کرده است



  1. اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!!!

    20ist.com/archives/44138
    اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!!! دریافت وام بانکی ۶۵۰۰ میلیاردی توسط یک نفر/بخشی از این پول از کشور خارج شده است رئیس دستگاه ...
  2. اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!!!

    javabgo.ir/اختلاس-جدید-۶۵۰۰-میلیارد-تومن-دیگه-هم-ر.html
    ۵ ساعت پیش - دریافت وام بانکی ۶۵۰۰ میلیاردی توسط یک نفر/بخشی از این پول از کشور خارج شده ... اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!
  3. اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!!!

    www.patoghi.ir/اختلاس-جدید-۶۵۰۰-میلیارد-تومن-دیگه-هم-2
    دریافت وام بانکی ۶۵۰۰. ... قیمت: 19800 تومان. اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!!! بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۳; جدید 92 · اختلاس اختلاس جدید اختلاس در ...
  4. الف - محمدرضا رحیمی به اوین منتقل شد

    alef.ir/vdcdzz0x9yt09x6.2a2y.html?260206
    ۳ روز پیش - در حکم آمده که متهم باید مبلغ مورد اختلاس (دو میلیارد و 850 میلیون تومان را ... در زمان وابستگان به آمریکا اختلاس شده چه ربطی داره به محمود بوش جون ... رو هم ببینیم. ... می گیرند چطور برای این آقای معاون اول که قبلا هم سمتهای مهمی در کشور داشته است . ... با او تازه کنیم دیگه نه از ریئس دفتر خبری هست و نه از ‍ژست رحیمی !
  5. الف - 1.5 میلیارد به حساب شخصی (م . ر) ریختم

    iran.alef.ir/vdccmoqss2bqpi8.ala2.html?159271
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جزئیات پرونده فساد ۶۵۰۰ میلیارد تومانی ... جعبه سیاه پرونده اختلاس ادامه داد: آقای (ش) که مدعی بود معاون و دوست آقای (م. ... من هم موضوع اخاذی ها را به وی گفتم که قرار شد او با آقای (م. ... وی تناقضات بسیاری دارد در ابتدا مدعی شد من 25 میلیارد تومان از او تخمه خریدم بعد ..... دوست عزیز چرا یکی دیگه رو نفرین میکنی ر م نه م ر !
  6. ساعت 24 - وام بازنشستگان باقی مانده از مرحله اول قرعه کشی ...

    www.saat24.com/.../news/.../وام-بازنشستگان-باقی-مانده-مرحله-اول-قرعه-...
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزئیات فساد بانکی ۶۵۰۰ میلیارد تومانی ... کل بودجه اختصاص داده شده برای این تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومان است. ... پرداخت وام به بازنشستگان کشوری طبق برنامه ادامه دارد .... وام واریزی هرماه فقط در روزهای 6 پرداخت می شود یا روزهای دیگه هم واریز می شود؟ ... اما مجددا پیگیری می شود و خبر جدید در سایت اطلاع رسانی می شود.
  7. تماشاگر نما - لیمو دانلود - Rozblog.Com

    limoodownload.rozfa.ir/tag/تماشاگر+نما
    اس ام اس جدید مهرسل ... قیمت : 42,000 تومان ..... »دانلود بازی کامپیوتر Starpoint Gemini Complete; »اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!
  8. طریقه نصب جهت یوتل ست w3a

    iran-web.r98.ir/post/697
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این ماهواره در 7 درجه شرقی واقع شده برای بهتر فهمیدن این مطلب اگر .... Complete; »اختلاس جدید: ۶۵۰۰ میلیارد تومن دیگه هم رو شد داستان ادامه دارد!
  9. چندین - مرسان - مطالب جدید

    www.marsan.ir/tag/چندین
    تو این جریان ما باید ماشین دایان رو هم میفروختیم که پسر خالم داوطلب شد با قیمت ... در پی داستان خونه خریدنمون من و پدرم به معنی واقعی جد و ابادمون اومد جلو چشمون و هلاک ... و ملتی مختصری هم که واسه جشن کوچیک مون اومده بودن اکثریت کمه کم دیگه 300 تومن رو ... و سعی میکردم همه جوره دایان بی ماشین رو ساپورت کنم تا غصه نخوره!!! ادامه دارد .
  10. آنچه از “پدیده شاندیز” نمیدانید / سهامداران ، هیأت مدیره و خالق ...

    saten.ir/36168/آنچه-از-پدیده-شاندیز-نمیدانید-سهامدا/
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این فرد در حالی ۱٫۱۹ درصد از سهام “پدیده” را در اختیار دارد که مدرک تحصیلی ... یعنی شرکتی با سرمایه ۱۴ میلیارد تومانی به قیمتی بیش از ۴۳۵ میلیارد تومان فروخته شده که در نوع ... سود سهام به سهامداران جهت سرمایه گذاری در پروژه های جدید، از دیگر موضوعاتی بود .... مخترع نبوده فیزیک دان بوده چیزی رو هم اختراع نکرده.
  11. کلاهبرداری نوین در قالب فروش سهام شرکت های سهامی خاص

    www.shahrekhabar.com/economic/1416988560933672
    ۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدتی است شیوه جدیدی از سوداگری (و نه سرمایه گذاری) در کشور شایع گردیده ... محتمل است که شرکت روال عادی خود را ادامه دهد و حتی سودی هم کسب نماید لکن .... رو یاد گرفتند که کم مونده برای دیگه برای هر بار دم و بازدم مردم هم تعرفه وضع کنند . ..... شروع کرد ولی حالا ارزش سهامش چندین هزار میلیارد تومان شده آخر زرنگین واللا!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.